Nee. Nou ja, Kat was ooit wel journalist, maar is beslist niet fris in zijn bolletje.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:24 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Is het zo erg? Deze mensen zijn van de media?
Zoek maar eens op wat men denkt over de aanslagen van 9/11 of over laatste in Boston. In het subforum BNW op dit forum vind je al genoegquote:Op maandag 13 mei 2013 20:24 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Is het zo erg? Deze mensen zijn van de media?
Zijn er mensen die dat geloven?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Nou ja, Kat was ooit wel journalist, maar is beslist niet fris in zijn bolletje.
Helaas wel.quote:
Ja.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helaas wel.
Ik neem tenminste aan dat je bedoelt "die complottheoriën geloven".
Volgens hun? Ik vond het wazig en kon er geen touw aan vastknopen.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:28 schreef blup het volgende:
[..]
Zat, die lui zijn helemaal de weg kwijt. Alles maar dan ook alles is 1 grote samenzwering.
opgeknoopt aan een boom/speeltoestelquote:Op maandag 13 mei 2013 20:29 schreef Blaadje11 het volgende:
En toch vraag ik me af, heeft die vader echt zelfmoord gepleegd? Ik bedoel, zijn daar echte bewijzen van?
Ik verdiep me niet geheel (zware ontsteking in mn kaak, ben niet niet helemaal bij) al lees ik mee (niet alleen hier) maar ik zie nergens bewijzen dat hij ook echt dood is. Is er een condoleance register? Overlijdings bericht? Het staat breeduit in de media dat hij dood is, maar sja, media.
Hoop dat iemand snapt wat ik bedoel (groggy van de medicijnen, sorry).
Waarom denk je dat hij niet dood zou zijn dan???quote:Op maandag 13 mei 2013 20:29 schreef Blaadje11 het volgende:
En toch vraag ik me af, heeft die vader echt zelfmoord gepleegd? Ik bedoel, zijn daar echte bewijzen van?
Ik verdiep me niet geheel (zware ontsteking in mn kaak, ben niet niet helemaal bij) al lees ik mee (niet alleen hier) maar ik zie nergens bewijzen dat hij ook echt dood is. Is er een condoleance register? Overlijdings bericht? Het staat breeduit in de media dat hij dood is, maar sja, media.
da vind ik nie gepast hierquote:Op maandag 13 mei 2013 20:29 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Volgens hun? Ik vond het wazig en kon er geen touw aan vastknopen.
Omdat ik daar nergens bewijs voor terug vind. Het wordt gezegd, geschreven, maar verder?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij niet dood zou zijn dan???
Mocht het geen zelfmoord geweest zijn had de politie dit allang weten te achterhalen, aangezien moord door bijvoorbeeld wurging (en de man dan ophangen om het zelfmoord te laten lijken) hele andere sporen achterlaat dan dood door ophanging.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:29 schreef Blaadje11 het volgende:
Ja hij heeft zelfmoord gepleegd en zijn twee kinderen vermoord,als je dat nou nog niet weetquote:Op maandag 13 mei 2013 20:29 schreef Blaadje11 het volgende:
Jij wil een lijk zien? Waarom zou daar überhaupt over worden gelogen?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:32 schreef Blaadje11 het volgende:
Omdat ik daar nergens bewijs voor terug vind. Het wordt gezegd, geschreven, maar verder?
Ik zie het. sorry. Ik begrijp er niets van.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
da vind ik nie gepast hiergeen touw aan vast knopen
het spoor bijster ?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:33 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Ik zie het. sorry. Ik begrijp er niets van.
Ik hoef geen lijk te zien. Maar vind het een heel vaag verhaal dit alles. Vandaar.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij wil een lijk zien? Waarom zou daar überhaupt over worden gelogen?
Je wil het lichaam met eigen ogen zien ofzo?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:32 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Omdat ik daar nergens bewijs voor terug vind. Het wordt gezegd, geschreven, maar verder?
En dat er wordt gelogen over de dood van een vader en de verdwijning van zijn twee zoontjes is minder vaag?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:33 schreef Blaadje11 het volgende:
Ik hoef geen lijk te zien. Maar vind het een heel vaag verhaal dit alles. Vandaar.
Hoezo een vaag verhaal?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:33 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ik hoef geen lijk te zien. Maar vind het een heel vaag verhaal dit alles. Vandaar.
Wat mij betreft is niemand betrouwbaar zonder bewijs, ook de politie niet.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je wil het lichaam met eigen ogen zien ofzo?
De politie is wat mij betreft betrouwbaar.
Bron?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Overigens is er idd een condoleanceregister.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |