niet zijn pc, dat kan hij verwijderen. Ik bedoel echt via de provider.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, zoals ik begrepen heb uit dat stukje op telegraaf (waarin gelinkt word naar die zaak in italie/zweden) dan hebben ze ook zijn pc gecontroleerd op alles
ik vrees dat als hij alles zo goed heeft voorbereid dat je dan meer moet gaan zoeken richting internet cafe's of eventueel via zn smartphone, werk. Dat soort dingen. En dan gaat toch echt mijn eerste keuze richting internet cafe.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:10 schreef poemojn het volgende:
[..]
niet zijn pc, dat kan hij verwijderen. Ik bedoel echt via de provider.
Ik ben bang dat de kans dat die jongetjes nog levend teruggevonden worden verwaarloosbaar klein is.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe langer het duurt hoe minder kans dat ze levent terug zullen gevonden worden.
Zijn die er überhaupt nog dan, internetcafé's?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik vrees dat als hij alles zo goed heeft voorbereid dat je dan meer moet gaan zoeken richting internet cafe's of eventueel via zn smartphone, werk. Dat soort dingen. En dan gaat toch echt mijn eerste keuze richting internet cafe.
Mm, zijn surfgedrag bestuderen kan geen kwaad toch, denk ik...quote:Op maandag 13 mei 2013 20:14 schreef hartloper het volgende:
Ja internet cafe's bestaan nog wel, maar ik denk dat hij alles in zijn kop heeft beraamd
En dat is vast niet gedaanquote:Op maandag 13 mei 2013 20:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, zijn surfgedrag bestuderen kan geen kwaad toch, denk ik...
Nee dat niet, maar denk dat de politie dat wel al dood.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:15 schreef Ryan3 het volgende:
quote:
Op maandag 13 mei 2013 20:14 schreef hartloper het volgende:
Ja internet cafe's bestaan nog wel, maar ik denk dat hij alles in zijn kop heeft beraamd
en gelukkig hebben de meeste internet cafe's ook camerabewakingquote:Op maandag 13 mei 2013 20:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik vrees dat als hij alles zo goed heeft voorbereid dat je dan meer moet gaan zoeken richting internet cafe's of eventueel via zn smartphone, werk. Dat soort dingen. En dan gaat toch echt mijn eerste keuze richting internet cafe.
krijg zo snel niet gevonden, maar openbare bibliotheken en dergelijke, WIFI locaties bv, de mac of andere bedrijven die Wifi aanbiedenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zijn die er überhaupt nog dan, internetcafé's?
Ineternetten via een onbeveiligde WIFI en niemand komt erachter hoe en watquote:Op maandag 13 mei 2013 20:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kat en Vrijland kun je het beste negeren. Zijn complotgekkies.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:16 schreef moeke1 het volgende:
Wat is dat vrijland voor iets? Ik vind het wazig.
Bijsterquote:Op maandag 13 mei 2013 20:16 schreef hartloper het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar denk dat de politie dat wel al dood.
Die man is gewoon beisterslim geweest. Niet WAT hij heeft gedaan maar HOE hij het heeft gedaan.
heb je camerabeelden, maar om dan nog zijn geschiedenis te achterhalen, en wie zegt dat het in de buurt is waar hij woont, wie zegt dat hij er in de laatste maand is geweest.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:17 schreef TLC het volgende:
[..]
en gelukkig hebben de meeste internet cafe's ook camerabewaking
Wat is dat voor iets dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kat en Vrijland kun je het beste negeren. Zijn complotgekkies.
Dan zijn er nog steeds zijn gegevens die je via de provider kunt opvragen.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:18 schreef moeke1 het volgende:
Hij kan ook meer dan 1 computer hebben gehad of een i pad, dat hij ook heeft laten verdwijnen.
Mensen die overal (bizarre) complotten in zien.quote:
Het is wachten op de eerste die zegt dat ze zelfs nooit bestaan hebben, alle foto's gephotoshopt zijn en dat het een false flag was om nog meer camera's op de wegen te hangenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mensen die overal (bizarre) complotten in zien.
Nee, het is een andersoortig complot; Joris Demmink zit daar achter...quote:Op maandag 13 mei 2013 20:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste die zegt dat ze zelfs nooit bestaan hebben, alle foto's gephotoshopt zijn en dat het een false flag was om nog meer camera's op de wegen te hangen
Complotgekkies die er niet voor terugdeinzen om de rouwende familie voor eigen gewin in te zetten. Dat deed Vrijland (Martijn Alberda) met de familie van Vaatstra en Annas. En ondertussen maar geld aftroggelen van zijn labiele achterban.quote:
Laten we hier aub niet aan die onzin meedoen.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, het is een andersoortig complot; Joris Demmink zit daar achter...
Is het zo erg? Deze mensen zijn van de media?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste die zegt dat ze zelfs nooit bestaan hebben, alle foto's gephotoshopt zijn en dat het een false flag was om nog meer camera's op de wegen te hangen
En Friso en alle andere Satan-aanbidders.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:23 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, het is een andersoortig complot; Joris Demmink zit daar achter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |