Het is me dus gelukt om dat feit een hele week te missenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dit is al vanaf het begin zoDe tijdens weet ik niet precies, maar het was iets van rond 22.15u gefilmd bij de Tinq en om 22.45u werd zijn gsm opgepikt door een mast, ook in Neerbeek.
En je zit er nog wel bovenop?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is me dus gelukt om dat feit een hele week te missen
En jij weet alles zo goed te vertellen???quote:Op maandag 13 mei 2013 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
http://www.vermistnl.nl/v(...)lden-vrij-van-route/quote:Op maandag 13 mei 2013 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eek, idd. Ongelooflijk......quote:Op maandag 13 mei 2013 22:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik wil niet overdreven sentimenteel doen ofzo, maar ik bedenk me opeens dat het op dit moment alweer precies een week geleden is dat de vader bezig was z'n plan uit te voeren.
Volgens mij is dat pas met het bekend maken van "de kaart" bekend gemaakt. Dus dat was gisteren? Ben de dagen ff kwijt.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet goed gekeken/onthouden. Had in mijn hoofd dat laatste waarneming in Limburg bij het tankstation wasquote:
Dank!quote:Op maandag 13 mei 2013 22:27 schreef webb2012 het volgende:
[..]
http://www.vermistnl.nl/v(...)lden-vrij-van-route/
Zaterdag.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:28 schreef blanket het volgende:
[..]
Volgens mij is dat pas met het bekend maken van "de kaart" bekend gemaakt. Dus dat was gisteren? Ben de dagen ff kwijt.
Kaart was zaterdag. Eergisteren dusquote:Op maandag 13 mei 2013 22:28 schreef blanket het volgende:
[..]
Volgens mij is dat pas met het bekend maken van "de kaart" bekend gemaakt. Dus dat was gisteren? Ben de dagen ff kwijt.
?? ik had het ook bij nieuwsuur gehoord, hoezo intrekken?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:31 schreef moeke1 het volgende:
JulianRubenNL @JulianRubenNL
Excuus. Voorgaande bericht over Nieuwsuur trek ik (Jeroen SMG) in. Mijn fout. #14uurlang16schermenmonitoren #tijdvoorkoffie.
3 minutes ago
Dank!quote:Op maandag 13 mei 2013 22:31 schreef moeke1 het volgende:
Excuus. Voorgaande bericht over Nieuwsuur trek ik (Jeroen SMG) in. Mijn fout. #14uurlang16schermenmonitoren #tijdvoorkoffie.
3 minutes ago
Ah, het is dus wél gezegd? Dank voor de opheldering!quote:Op maandag 13 mei 2013 22:33 schreef Rachilda het volgende:
[..]
?? ik had het ook bij nieuwsuur gehoord, hoezo intrekken?
Ik heb je gisteren toch geleerd hoe je tweets moet posten?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:31 schreef moeke1 het volgende:
3 minutes ago
Het bericht is niet bevestigd.....quote:Op maandag 13 mei 2013 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, het is dus wél gezegd? Dank voor de opheldering!
ja zeer zeker wel gezegd bij nieuwsuur door de woordvoerder van politiequote:Op maandag 13 mei 2013 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, het is dus wél gezegd? Dank voor de opheldering!
Nee, hoe ik een quote moet postenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb je gisteren toch geleerd hoe je tweets moet posten?
Ok, wel in Nieuwsuur gezegd, maar niet bevestigd door de politie ofzo?quote:
Openenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, wel in Nieuwsuur gezegd, maar niet bevestigd door de politie ofzo?
haha nu wordt het wel ingewikkeld, de woordvoerder zei dat ze waarschijnlijk binnenkort meer informatie zullen delen met publiekquote:Op maandag 13 mei 2013 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, wel in Nieuwsuur gezegd, maar niet bevestigd door de politie ofzo?
Ok, tweet posten:quote:
Ja, is lastig als je zelf niet zit te kijken en het ook nog niet terug kan kijkenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:36 schreef Rachilda het volgende:
[..]
haha nu wordt het wel ingewikkeld, de woordvoerder zei dat ze waarschijnlijk binnenkort meer informatie zullen delen met publiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |