Je hebt mij niet kunnen betrappen op dusdanige vragen. De verschillen zijn toch vrij makkelijk te vinden als je de 2 fietsen bekijkt? Of zie ik wat anders?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:08 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Zeg Patroon, moet ik nu echt de derde zijn die je vertelt dat je de laatste tijd irritant bent? Deze jongen komt, net als jij 1,5 jaar geleden, hier gewoon vragen stellen over fietsen en alles daaromheen. Als ik het mij goed herinner was jij degene die hier vragen stelde over minuscule wijzigingen in afstelling etc. Toen werd er over het algemeen ook niet gereageerd met een lmgtfy link en nu ben uitgerekend jij degene die hem nodig moet afzeiken... Laten we het anders voor iedereen even proberen leuk te houden...
Wil je de lmgtfy link erbij?quote:Patroon:
Het is hier in Fryslân nu zo'n -1/-3 graden. Is het nog te doen om dan te fietsen?
Dat kan gewoon met tourtochten, als je lid bent van de NTFU heb je alleen meestal wel meer korting bij zo'n tocht en je fiets is dacht ik verzekerdquote:Op maandag 13 mei 2013 19:38 schreef muzas het volgende:
Ik wil me overigens weer inschrijven voor een toertochtje... Is toch wel een lekkere stok achter de deur. Heb op die link uit de OP geklikt ( klik
Zit genoeg tussen, echter ben ik geen clublid oid, gewoon een recreant... Kan ik dan mee doen met "Vrije-tocht" en "recreatietocht" of alleen met recreatie? Of is er wellicht een andere site waar alleen de tochten voor beginnende toerdertjes zoals ik staan?
Heb zo verschrikkelijk weinig verstand van licenties en dergelijke...
Ervaren wielrenners van fok kunnen daar wat meer over vertellen dan wat google je brengt met de zoekmachine. Zo gek is die vraag dus niet. Ik hou niet zo van mensen die anderen erbij halen in een discussie, hou het gewoon bij jezelfquote:Op maandag 13 mei 2013 19:37 schreef SuperWeber het volgende:
Oh, nu is meneer op zijn teentjes getrapt.
Voorbeeld uit recreatief wielrennen #129
[..]
Wil je de lmgtfy link erbij?
I rest my case....
jaquote:Op maandag 13 mei 2013 19:40 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Dat kan gewoon met tourtochten, als je lid bent van de NTFU heb je alleen meestal wel meer korting bij zo'n tocht en je fiets is dacht ik verzekerd
Tijdritfietsen zijn inderdaad in de regel voor jongens die ook echt tijdritten rijden voor wedstrijden of voor mannen met teveel geld die ook in wedstrijd verband wel eens een tijdrit willen rijden. Als je geen tijdritten rijdt heeft ook het ook geen zin om een tijdritfiets te kopen he.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:51 schreef nickhguitar het volgende:
Waar ik overigens vooral op uitkom is dat het verschil tussen een tijdritfiets en een racefiets de prijs is. Als je bijv. het frame neemt van een tijdrifiets, deze is net wat anders afgesteld zodat het de aerodynamica ten goede komt. Daarnaast lees je veel mensen die zelfs switchen van onderdelen om op deze manier zelf een tijdritfiets te bouwen.
Maar je koopt toch alleen een tijdritfiets als je ook echt bij een club o.i.d. zit? Anders ga je toch lekker tijdrijden op je gewone fiets?
Wel omdat alles zo mooi zoeft en zoemt als je voorbij flitst op zo'n fiets.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:56 schreef Patroon het volgende:
[..]
Tijdritfietsen zijn inderdaad in de regel voor jongens die ook echt tijdritten rijden voor wedstrijden of voor mannen met teveel geld die ook in wedstrijd verband wel eens een tijdrit willen rijden. Als je geen tijdritten rijdt heeft ook het ook geen zin om een tijdritfiets te kopen he.
Gaaf, ik ga proberen erbij te zijn! Natuurlijk niet om te stoppen voor coeeellaaaquote:Op maandag 13 mei 2013 20:45 schreef Oksel het volgende:
Dit is volgens mij die 'koers' van vorig jaar.
http://app.strava.com/activities/22145309
Ben toen na 90km gestopt om cola te kopen, lag er toch af.
In het begin rij je dus achter motoren aan, die bleven vorig jaar grotendeels bij de kopgroep hangen. En je probeert als eerste binnen te komen.
Ik wil het ook wel proberen! Alleen, we zijn vaak in die periode (of daaromtrent) op vakantie. Weet ik binnenkort meer over.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:53 schreef Patroon het volgende:
[..]
Gaaf, ik ga proberen erbij te zijn! Natuurlijk niet om te stoppen voor coeeellaaa
kunnen we hier niet proberen iemand van FOK! te laten winnen? dat we met zn allen voor iemand gaan rijden?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:53 schreef Patroon het volgende:
[..]
Gaaf, ik ga proberen erbij te zijn! Natuurlijk niet om te stoppen voor coeeellaaa
Dat gaat nooit werken, al die ego's. Niemand wil voor een ander rijden, er is geen teamgeest, we willen allemaal de eerste zijn, t is net Froome en Wiggins samen in 1 team. Dat zie je al bij zo'n klimclassic of een 300, of een "rustige duurtraining" in Vreeswijk vroeg in het jaar. Volle bak koers vanaf het begin, elkaar proberen te slopen en kijken wie je wat kan flikken. No way dat ik met een Kaas of Patroon naar de finish ga, die gasten eten je op en gaan dan op hun gemakje voor de winst.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:55 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
kunnen we hier niet proberen iemand van FOK! te laten winnen? dat we met zn allen voor iemand gaan rijden?
Doordat ik mij hier kan uitleven, gedraag ik mij op de weg als een heer in het verkeer. Rij nooit door rood en haal geen gevaarlijke manoeuvres uit. Rij enkel soms eens wat te hardquote:Op maandag 13 mei 2013 21:05 schreef keesfietst het volgende:
Word een beetje moe dat het hier af en toe een elite-clubje lijkt en het gedrag van sommige mensen gepaard gaat met die van onze collega's die er op de weg voor zorgen dat half Nederland wielrenners het liefst doodrijdt.
OT: lekker rondje gemaakt. Was beter weer dan ik dacht dus nog een uurtje extra eraan geplakt.
True, maar de sfeer is hier soms ver te zoeken. Dat is wel jammer.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:54 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind dat Patroon het recht heeft om zoon domme vraag te bashen, ik zou dat ook doen. Natuurlijk mag je hier een goegelbare vraag stellen en je zal er wellicht ook antwoord op krijgen. Maar je moet ook niet raar opkijken als je in de zeik genomen wordt, en terecht imo.
Superwanker moet dus niet janken.
NOU DAN DONDER JE TOCH OOK GEWOON EEN EIND OP ALS HET JE NIET ZINT!!!quote:Op maandag 13 mei 2013 21:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
True, maar de sfeer is hier soms ver te zoeken. Dat is wel jammer.
Jezus Grip, wat ben je ook een klootzak, somsquote:Op maandag 13 mei 2013 21:09 schreef Gripper het volgende:
[..]
NOU DAN DONDER JE TOCH OOK GEWOON EEN EIND OP ALS HET JE NIET ZINT!!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |