3-4 weken werk zijn 3 samsung 9 series bij mijquote:Op maandag 13 mei 2013 18:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dan hoef ik maar zo'n 3-4 weken te werken voor wen laptop, Nice
Ik zag he jaquote:
Dinky of Dingy?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
dinky! Tot skuu in het zwembad heeft gelegen.
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hij wil ook graag mee op mn scoot![]()
waarom lees ik napalm?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zag he ja
Wij hadden vroeger een paplam, daar liepen we ook de hele buurt mee rond
Dat weet niemandquote:Op maandag 13 mei 2013 18:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
waarom lees ik napalm?
anyyyyyyyyyyyway! Gamen!
Pa-plam tshhhhquote:Op maandag 13 mei 2013 18:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik las eerst pa-plam. Dafuq is een pa-plam.
Wat is een pap lam?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zag he ja
Wij hadden vroeger een paplam, daar liepen we ook de hele buurt mee rond
+1quote:Op maandag 13 mei 2013 18:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik las eerst pa-plam. Dafuq is een pa-plam.
Een lammetje dat wordt afgestoten door de moeder en moet worden grootgebracht met de fles.quote:
Oeh, ook tof!!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Paplam hadden wij vroeger ook, zo tof
binnenkort krijgen we waarschijnlijk een broedmachine te leen. Ga ik er loopeendeneieren in uitbroeden
Oh zieligquote:Op maandag 13 mei 2013 18:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, ook tof!!![]()
Ons lam was blijkbaar na 3 dagen in de wei al dood
Het is een bijbaan hequote:Op maandag 13 mei 2013 18:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
3-4 weken werk zijn 3 samsung 9 series bij mij. Demotiveert dat genoeg? Nee?
Die Jaguar is het probleem niet zo hoor.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is een bijbaan he
Over 10 jaar lach ik jullie allemaal uit met mijn Jaguar![]()
net als onze teen mom farrah die t geld van dr sekstape voor dr kind zou gebruiken maar:quote:Op maandag 13 mei 2013 18:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is een bijbaan he
Over 10 jaar lach ik jullie allemaal uit met mijn Jaguar![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:41 schreef Reismeis het volgende:
MTV-ster koopt Lamborghini van geld sekstape
van onze redactie
De sekstape van Farrah Abraham, die onlangs uitlekte, heeft de Teen Mom geen windeieren gelegd.
Farrah heeft een rode Lamborghini gekocht van het geld wat ze verdiende aan haar sekstape.
De Teen Mom verkocht haar acteerdebut aan Vivid Entertainment en streek hiermee een slordige 1,5 miljoen dollar op. Onlangs lekte de beelden van de tape uit op het internet.
Aan New York Daily News onthulde de brunette het geld te zullen gebruiken om haar dromen te verwezenlijken. Haar eerste is dus het kopen van een luxe auto.
jawel man das handig voor je kinderen vervoeren enzoquote:Op maandag 13 mei 2013 18:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Luxe auto... Erm daar heb je toch niks aan in het normale leven.
Ik moet eerst de hele pagina lezen voor ik ga gillen.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
dinky! Tot skuu in het zwembad heeft gelegen.
je mot ze ook wel voerenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, ook tof!!![]()
Ons lam was blijkbaar na 3 dagen in de wei al dood
ook daar is een markt voor!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Te dik/te kleine tieten/te lelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |