quote:Op woensdag 15 mei 2013 03:54 schreef superdrufus het volgende:
Pareltje dit omdat het over katten gaat. De leuke zoogdieren op aarde.
Jeuzesquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:01 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn verleidelijke blik.
Hoeraquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:29 schreef Tally het volgende:
Mijn poesje heeft haar dag niet. Maar zal morgen overdag eens zoeken naar een lekkere pic!
Mongooltje is dood.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:25 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wut
Deze is wel lief. Waarom noem je hem mongooltje
Iets met zijn longen, moest ingeslapen wordenquote:
Aaahquote:Op zondag 19 mei 2013 21:15 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Iets met zijn longen, moest ingeslapen worden
Morgen maak ik wel een uitgebreidere post in het memoriamtopic.
zo til ik mijn poezel altijd op, met dr tanden om mijn pink, al kauwend en dan die klauwtjes om je handquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:12 schreef Moira. het volgende:
Oh, en als je hem dan kroelt, dan kan hij zich helemaal om je arm heen vastklampen
Als je dan je arm probeert weg te trekken, houdt hij hem serieus (met kracht!) tegen
[ afbeelding ]
Zo schattigquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:41 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zo til ik mijn poezel altijd op, met dr tanden om mijn pink, al kauwend en dan die klauwtjes om je hand
Aaahhh wat een dotje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:12 schreef Moira. het volgende:
Oh, en als je hem dan kroelt, dan kan hij zich helemaal om je arm heen vastklampen
Als je dan je arm probeert weg te trekken, houdt hij hem serieus (met kracht!) tegen
[ afbeelding ]
Ja, is echt een dikke knuffelbolquote:
SPOILER: bonusfoto van mijn modelletje O+ Je kan gewoon zien hoe zijdezacht ze is O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, is echt een dikke knuffelbol
Dit is Saartje, vorige maand 14 geworden. Beetje de ouwe taart, maar wel heel lief en aaibaar en spinnen en kwijlen enzo
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En mijn lieve BurnsyNu ruim een jaar of 2 volgens mij, wordt al echt een dametje
Ze kijkt een beetje chagrijnig maar spinde wel toen ik 'r wakker maakte voor de foto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Hoeveel katten heb je?SPOILER: bonusfoto van mijn modelletje O+ Je kan gewoon zien hoe zijdezacht ze is O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaleidoscopiklimax
3, heb ze nu alle 3 gepostquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, is echt een dikke knuffelbol
Dit is Saartje, vorige maand 14 geworden. Beetje de ouwe taart, maar wel heel lief en aaibaar en spinnen en kwijlen enzo
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En mijn lieve BurnsyNu ruim een jaar of 2 volgens mij, wordt al echt een dametje
Ze kijkt een beetje chagrijnig maar spinde wel toen ik 'r wakker maakte voor de foto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Is dat monopoly as UI? Ik herken zijn gezichtSPOILER: bonusfoto van mijn modelletje O+ Je kan gewoon zien hoe zijdezacht ze is O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |