zoutloos ....quote:Op maandag 13 mei 2013 16:53 schreef Toverheks het volgende:
vergeten we dit podiumbeest niet, zal ook ver komen
Zo noem ik 'm niet hoor.quote:
en toch denk ik dat Bon ook ver zal komen, naams bekendheid ook in het oostblokquote:Op maandag 13 mei 2013 17:00 schreef Jian het volgende:
[..]
zoutloos ....![]()
ik snap overigens dat enthousiasme over Denemarken wel, ik heb 'm net voor het eerst gehoord en het ritme vanaf "how many times da da da da" zit al in m'n lijf. Niet heel bijzonder maar zeer herkenbaar.
daar kun je best eens gelijk in hebben, maar het nummer op zich is in mijn optiek vlees nog visquote:Op maandag 13 mei 2013 17:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en toch denk ik dat Bon ook ver zal komen, naams bekendheid ook in het oostblok
Waarom verscheen deze niet in MyAT?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, dat hoeft niet. Tegen de toon aanzingen kan mooi zijn, maar als ik deze dame zo hoor dan is dit geen "bewussie". Ben benieuwd hoe die stem zich straks onder hoogspanning houdt.
vind het ook een zeer slecht nummerquote:Op maandag 13 mei 2013 17:07 schreef Jian het volgende:
[..]
daar kun je best eens gelijk in hebben, maar het nummer op zich is in mijn optiek vlees nog vis
Je kunt het zelf beoordelen, ik postte het nummer. Met net zuiver bedoel ik dat je kunt horen dat ze niet steeds als volkomen vanzelf de juiste toonhoogtes pakt maar dat ze moet "zoeken". En dat lukte nu nog net, maar of dat ook nog zo is als ze weet dat er 100 miljoen mensen naar haar kijken... ik hoop van niet.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Waarom verscheen deze niet in MyAT?
Klopt er zijn er maar een paar die dat kunnen. Maar als je het over nèt zuiver hebt was het neem ik aan redelijk onaangenaam en dan is het gewoon vals.
Ah op die fiets. Nee, ik ga niet luisterenquote:Op maandag 13 mei 2013 17:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt het zelf beoordelen, ik postte het nummer. Met net zuiver bedoel ik dat je kunt horen dat ze niet steeds als volkomen vanzelf de juiste toonhoogtes pakt maar dat ze moet "zoeken". En dat lukte nu nog net, maar of dat ook nog zo is als ze weet dat er 100 miljoen mensen naar haar kijken... ik hoop van niet.
Ik wel, met een oranje gebakje en een zak valse nootjesquote:Op maandag 13 mei 2013 17:27 schreef pullup het volgende:
Ik ga overigens het mezelf echt niet aandoen om dat te kijken heks.
Die Roemeen was wel geinig voor 20 seconden maar daar houd het wel mee op.
Ben jij wel wijs? Zal er nog geen seconde naar kijken en evenveel euro's opzetten.quote:
Goed gezien Gert.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Coos kijkt niet want er doen niet genoeg vrouwen mee die omwaaien als er iemand in de zaal een scheet laat.
Alhoewel, nu breng je me toch weer aan het twijfelen. Die muts is echt niet boven de 60kg.quote:
Ze was 30 jaar geleden al schorquote:
Valt best wel mee, maar dit soort exemplaren heeft in mijn aanwezigheid alle reden zich onveilig te voelen.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:39 schreef jacqhassel het volgende:
Geen enkele vrouw is veilig voor Pb lijkt het wel
Mijn fout, gefixt.quote:
Die hebben een bodyguardquote:Op maandag 13 mei 2013 19:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Valt best wel mee, maar dit soort exemplaren heeft in mijn aanwezigheid alle reden zich onveilig te voelen.
Bonnie is cool !quote:
Al hebben ze er 20!quote:
Schor klinkt heerlijk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |