Ohh zielig Zolena! Heb je nog kans om een dutje te doen vandaag?
Ik baal als een stekker. Sinds ik 32 uur ben gaan werken moest F.leur genoodzaakt overstappen naar de flexopvang bij het kdv. Maar ik heb geen goed gevoel bij de leidster. Zo kut! Heel de opvang en alle andere leidster vind ik super, maar net dit ene meisje heb ik mijn twijfels bij.
Ik twijfel er niet aan dat ze goed is voor F., al vind ik haar wel heel jong en onervaren. Het ligt er vooral aan dat ze zo stil is en niet enthousiast naar mij toe, ze stelt geen vragen en doet niet leuk/vrolijk/blij

Ik ben al een paar keer huilend weggereden, terwijl ik dat voorheen nooit had.
Gisteren was F ook naar de opvang, maar andere dag dus andere leidster. Deze was kei leuk! Op een gegeven moment was ik even alleen met haar, dus ik dacht als ik nog ooit iets wil zeggen dan moet ik het nu doen. En toen heb ik dus verteld hoe ik me voel bij die ander. Ze gaf aan dit aan te kaarten bij de niet-leuke-leidster.
Maar nu zit ik dus te denken dat ik het gewoon zelf tegen haar had moeten zeggen, en niet via die andere leidster. En nu moet ik haar vrijdag onder ogen komen en ik ben heel bang dat het een geforceerde 'enthousiaste' bedoeling gaat worden in de toekomst.
Leuke leidster is er ma tm do en niet-leuke leidster is er alleen op vrijdag. En mijn kind moet weer net bijna alle keren op vrijdag
*zucht*