abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126435231
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_126435269
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:11 schreef As1981 het volgende:
Zo wat een bevalling om een afspraak te regelen op korte termijn bij een kinderarts. Maar na 5 ziekenhuizen gebeld te hebben kunnen we donderdagmiddag terecht.
Ik denk dat ik niet goed kijk, maar ik kan niet vinden waarom K naar de kinderarts moet?
pi_126435755
Heb het denk ik ook niet zo heel duidelijk neergezet. Maar we kwakkelen al 9 weken met zijn ogen. Na twee kweekjes en zalfjes en wekelijks contact met de huisarts de afgelopen negen weken hebben we nu een verwijsbrief gekregen voor de kinderarts. Echter konden we ergens tussen eind mei en eind juli terecht. Tot ziekenhuis nummer vijf. Gelukkig wonen we in de buurt van veel ziekenhuizen.

Oh en het kader van slechte moeders. Ik wilde Kyan een zetpil geven want hij gilde het uit van de pijn. Heb ik ze gevonden blijkt het dat we paracetamol in tabletten hebben gekocht vanaf drie maanden.
Dus moeder en man opdracht gegeven naar huis te komen zodra ze konden. Na 50 min was hij zo uitgeteld dat zodra hij de zetpil kreeg hij direct was vertrokken.
pi_126437244
He wat vervelend, gedoe met zijn oogjes! Toch wel heel fijn dat je dan een zkh hebt gevonden waar je wat sneller terecht kunt!

En verkeerde tabletten en zulks kopen, dat overkomt mij regelmatig :')
pi_126437609
Mij ook hoor suiker. Maar vooral vervelend als je het nu nodig hebt. Mijn oudste heeft amper last gehad van de prikjes. Die heeft er geen minuut meer om geslapen :D dus het is even wennen.
pi_126438376
Zo vervelend die wachttijden bij ziekenhuizen, fijn dat je er toch een hebt gevonden waar je op korte termijn heen kunt. Was er iets uit die kweekjes gekomen eigenlijk?

Ik zag een superschattige foto van de meiden van Kyara O+

Vandaag voor het eerst naar het cb geweest, alles zag er prima uit :). En ik heb een reuzebaby :+ 58 cm en 5200 gram bij 4,5 week oud :o
pi_126439707
Zo! Dat is netjes zeg!! Ik ben nu wel heel benieuwd hoe F eruit gaat komen :D Dan is hij 5 weken en een dag. 58 cm! Dus jij zit al in de 62 of passen de meeste 56's nog?
  maandag 13 mei 2013 @ 18:28:27 #8
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126439777
Goede stats L0t! Wat een reus! :o
pi_126440749
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 18:26 schreef Suikertante het volgende:
Zo! Dat is netjes zeg!! Ik ben nu wel heel benieuwd hoe F eruit gaat komen :D Dan is hij 5 weken en een dag. 58 cm! Dus jij zit al in de 62 of passen de meeste 56's nog?
Nee 56 past gelukkig nog prima, broekjes maat 50 ook nog wel, ik snap niets van die maten :')
pi_126441973
F_r, net even gekeken naar de stats van eva toentertijd. In lengte is ze haar al voorbij. Eva was wel zwaarder.

As, wat achterlijk dat het zo moeilijk is om op korte termijn een afspraak te maken. Gelukkig toch nog 1 gevonden. Heb je vrede met dit ziekenhuis? Ik bedoel, je hebt niet voor niets eerst 4 andere gebeld.
pi_126442023
En l0t jeumig :o jij hebt echt een reuzenbaby
pi_126445796
Valt toch wel mee met de reuze baby van lot. Oke het is geen kleintje maar ze is ook niet begonnen met een baby van net 3000 gram toch?

Ja er is twee keer wat uit de kweek gekomen maar de zalf die zou moeten werken helpt dan de eerste drie dagen. Dus ben benieuwd wat dekinderarts gaat zeggen.
En ja hoor Danic ik heb er vrede mee. De reden voor eerst vier andere ziekenhuizen is de afstand. Maar ik ga er vanuit dat ze proffesioneel zijn. Zou alleen nooit naar het RvP gaan als ik een keus heb.
Maar nu was de keus of verder weg of langer wachten. Dus dan is die snel gemaakt :D

Normaal gelukkig nooit problemen met lang wachten in het ziekenhuis.
pi_126446097
Oh ga je naar het rvp?
Das idd wel een beetje uit de richting. Kan me voorstellen dat dat niet je 1e keus is.
pi_126446315
Nee ik ga niet naar het rvp die stond niet eens op mijn lijstje. Daar zou ik dus nooit heen gaan. Staat er misschien niet zo duidelijk.
pi_126446376
Oh dan las ik het verkeerd. Sorry
  maandag 13 mei 2013 @ 20:37:29 #16
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126447328
Fijn dat je in ieder geval ergens terecht kan As.
pi_126454589
Ff vraagje. Die curves van groeigids.nl zijn veranderd ten opzichte van 2 jaar geleden.
Het gekke is dat ik dus geen lijntje krijg te zien, alleen een stipje op de plek van de gegevens van vandaag. De voorgaande twee metingen staan daar niet bij, dus geen lijntje.
Wat doe ik verkeerd?

Ik zie dus dit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 13 mei 2013 @ 22:22:07 #18
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126455094
Geen idee, zie je de metingen wel terug onder metingen of zo?
pi_126455276
Bij mij bleek dat ik niet goed had opgeslagen en wel de datum, maar geen lengte. Misschien jij wel, maar ik tip t toch even ;)

L0t, snel alle kleine kleertjes aantrekken nu t nog kan! :D
pi_126455830
Kyara, ik zie alle drie de metingen wel geregistreerd op de site, dus ze staan er wel. Het wordt alleen niet juist verwerkt in de grafiek lijkt wel. Het gekke is dat ik die van Eva ook heb bijgewerkt en dat dat wel goed is gegaan.

Suiker, thanks! Ik wilde net zeggen dat ik alles had ingevuld toen me opviel dat er stond dat ze 3 weken oud was, terwijl het er 6 zijn. Haar geboortedatum stond verkeerd :?

Maar voor de liefhebber (ben ik altijd wel) hierbij de grafiekjes:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_126456809
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2013 22:24 schreef Suikertante het volgende:
Bij mij bleek dat ik niet goed had opgeslagen en wel de datum, maar geen lengte. Misschien jij wel, maar ik tip t toch even ;)

L0t, snel alle kleine kleertjes aantrekken nu t nog kan! :D
Gelukkig heb ik ook al veel leuks in 62 ;)

Groeispurtje zo te zien danic :)
pi_126458629
Poeh, ben je aan het werk heb je spontaan geen tijd meer om te fokken.

Maar ik heb wel iets meegekregen!

Want wat fijn goed groeiende baby's :) ik mag donderdag weer naar het cb:) Ben benieuwd :)

En vervelend Ash van de ogen. Wel fijn dat je nu een afspraak hebt. Hopelijk valt er makkelijk wat aan te doen.

Verder is het toch bizar hoe ver baby's hun vuist in hun mond kunnen doen zonder te kotsen. ;)
pi_126464538
Moeten wij eens proberen he loj ;)

Mooie stats Danic! :)

Hmm om zes uur werd ik wakker van Djen. Maar net toen ik op wilde staan was ze stil. Slaapt nog steeds .. maar ik benvanaf die tijd wakker. Klein slaapkopje van me :)
pi_126464815
Egopost pff mini vannacht van slag, 3, 4, 5 en 6 uur wakker. Normaal wordt hij heel gezellig wakker, dan gaat ie kletsen en kraaien tot je komt. Maar nu echt keihard huilend wakker heel zielig.

Beetje verhoging maar niet echt koorts en ontzettend snotterig. Dus misschien een beetje ziekjes en niet lekker en dat ie daarom niet kan slapen. Maar mèn wat ben ik nou moe en ik moet nog een hele dag. :O
pi_126465107
Ohh zielig Zolena! Heb je nog kans om een dutje te doen vandaag?

Ik baal als een stekker. Sinds ik 32 uur ben gaan werken moest F.leur genoodzaakt overstappen naar de flexopvang bij het kdv. Maar ik heb geen goed gevoel bij de leidster. Zo kut! Heel de opvang en alle andere leidster vind ik super, maar net dit ene meisje heb ik mijn twijfels bij.
Ik twijfel er niet aan dat ze goed is voor F., al vind ik haar wel heel jong en onervaren. Het ligt er vooral aan dat ze zo stil is en niet enthousiast naar mij toe, ze stelt geen vragen en doet niet leuk/vrolijk/blij :{ Ik ben al een paar keer huilend weggereden, terwijl ik dat voorheen nooit had.

Gisteren was F ook naar de opvang, maar andere dag dus andere leidster. Deze was kei leuk! Op een gegeven moment was ik even alleen met haar, dus ik dacht als ik nog ooit iets wil zeggen dan moet ik het nu doen. En toen heb ik dus verteld hoe ik me voel bij die ander. Ze gaf aan dit aan te kaarten bij de niet-leuke-leidster.
Maar nu zit ik dus te denken dat ik het gewoon zelf tegen haar had moeten zeggen, en niet via die andere leidster. En nu moet ik haar vrijdag onder ogen komen en ik ben heel bang dat het een geforceerde 'enthousiaste' bedoeling gaat worden in de toekomst.

Leuke leidster is er ma tm do en niet-leuke leidster is er alleen op vrijdag. En mijn kind moet weer net bijna alle keren op vrijdag :( :'(

*zucht* ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')