Ik wil graag een rijdende hontquote:Op maandag 13 mei 2013 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.hondenrassen.n(...)nden-en-zweethonden/
Rasgroep lopende honden en zweethonden? Are you kidding?
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
corgi's doen het prima met grotere honden
@Maisnon: Verschil is een Pembroke of CardiganIk heb een Pembroke idd. Beide zijn Welsh
En idd ze hebben geen idee dat ze klein zijn. In hun hoofd zijn ze een extreem grote stoere herder
Ja duidelijk, wij hadden vroeger een oppasflatcoat en die was zo leukquote:Op maandag 13 mei 2013 16:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
die heeft mijn tante, leuke beesten zijn dat
Die orenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
Lindy, neem deze:
http://www.hondenrassen.nl/rassen/beierse-bergzweethond/
Soms heb je van die kinderen ja.... geen duidelijke reden waarom... maar toch een schurfthekelquote:Op maandag 13 mei 2013 16:25 schreef Incantrix het volgende: [..]
Een bijna zevenjarig exemplaar waar ik de gruwelijke schurft aan heb. Ik kan er niks aan doen, ik vind het gewoon een schijtkind. Maar Stef aanbid haar en ze woont hier recht achter, dus die komt ongeveer zes keer per dag aan de deur om Stef naar buiten te vragen.
HOAX, hij zit.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.hondenrassen.nl/rassen/kleine-zwitserse-lopende-hond/
Mopshond/corgiquote:
Dus geen http://www.hondenrassen.nl/rassen/mexicaanse-naakthond/quote:Op maandag 13 mei 2013 16:40 schreef Lindytje het volgende:
Ik moet wel een hont met een wat langere vacht, ik kan niet tegen kortharige honts
Idd! En volgens mij ben ik niet de enige, ik kan me niet onttrekken aan de gedachte dat er vast een reden is dat ze met een driejarige speelt ipv de leeftijdsgenootjes die ook aan het pleintje wonen. Best zielig dat ze zo weinig aansluiting vind, maar ik snap het prima..quote:Op maandag 13 mei 2013 16:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Soms heb je van die kinderen ja.... geen duidelijke reden waarom... maar toch een schurfthekel
ja dat helaas welquote:Op maandag 13 mei 2013 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die falen pas echt, qua gezondheid.
Heb je ook zittende honden?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.hondenrassen.n(...)ep-7-staande-honden/
Gelukkig heb je ook staande honden.
Die ene van net zat.quote:
Water over m'n beeldscherm.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Waar moet je in godsnaam op googelen om dat te krijgen?quote:
oh, het "show hier je hond" gedeelte van die hondenrassen websitequote:Op maandag 13 mei 2013 16:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar moet je in godsnaam op googelen om dat te krijgen?
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, het "show hier je hond" gedeelte van die hondenrassen website
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
Of deze, is het haar lang genoeg denk je?Cousin it!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
Godkolerequote:Op maandag 13 mei 2013 16:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd, ik dacht bij mezelf "dit is echt de meest matige website van het hele internet"
http://blog.seniorennet.be/dierenopvoedster/archief.php?ID=1773
Was hij volledig geladen, kwam er ook nog een kutmuziekje![]()
Je bent aangenomen?quote:
Grats babequote:
ik zou gewoon lekker van die werkschoenen kopen.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu nog zwarte schoenen keaupen of m'n docs vernaaien daarHmz
basic zwarte nikies kopen bij de van haren ofzoquote:Op maandag 13 mei 2013 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Koop een paar andere schoenen!quote:Op maandag 13 mei 2013 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gewoon even langs van Haren, heb ik ook gedaan toen ik ze moest hebben voor m'n werk.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand suggesties voor zwarte schoenen die niet 100 euro zijn maar die wel lekker zitten?
Wie wat hoe en vooral WAAR. Ik ben er niet in thuisquote:Op maandag 13 mei 2013 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou gewoon lekker van die werkschoenen kopen.
Die 3 euro Primark schoentjes.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand suggesties voor zwarte schoenen die niet 100 euro zijn maar die wel lekker zitten?
Mja van haren.. Wil geen pijn aan m'n potenquote:Op maandag 13 mei 2013 17:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gewoon even langs van Haren, heb ik ook gedaan toen ik ze moest hebben voor m'n werk.
Hoeveel uur ga je draaien?
Cranenbroek?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wie wat hoe en vooral WAAR. Ik ben er niet in thuis
Gewoon platte schoenen kan er toch niet zoveel mis gaan?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja van haren.. Wil geen pijn aan m'n poten
ja, daar hebben ze heus wel schoenen waar je geen pootaids van krijgt.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja van haren.. Wil geen pijn aan m'n poten
4 uur contract maar vakantie 28-32 uur ingeplandquote:Op maandag 13 mei 2013 17:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar hoeveel uur per week krijg je contract Spees?
Wie is de man van Semtexquote:
Ja die zijn wel ok denk ik!quote:Op maandag 13 mei 2013 17:05 schreef Diconnected het volgende:
spees:
http://www.vanharen.nl/NL(...)hoenen-veterschoenen
Lekkerquote:Op maandag 13 mei 2013 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
4 uur contract maar vakantie 28-32 uur ingepland
Zo ver had ik nog niet gekeken. Ik zal vanavond wel een googlesessie doen. Heb nu alleen telefoon en brum zit te gamen.quote:
ja die andere zijn beter die ik net postte, die heeft een betere zoolquote:
Jammer dat de betreffende pic weg isquote:Op maandag 13 mei 2013 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
LIF / Dames, de C&A heeft een Beijerse kleding collectie
Oh...DoeMaarNiequote:
beter tochquote:Op maandag 13 mei 2013 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
En jaarcontract lol. Valt me nog mee.
ook in mijn quote?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jammer dat de betreffende pic weg is
SPEND ALL ZHE MONEY B4 YOU EARN IT!quote:Op maandag 13 mei 2013 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu wil ik een hardloopshirt falenzal ik?
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu wil ik een hardloopshirt falenzal ik?
Burgers en friet bakkenquote:Op maandag 13 mei 2013 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Misschien gewoon soort Nike/Adidas/puma iets nemen. Moet er wel 8 uur op kunnen staan.
ja, page not foundquote:
Denk het ook iddquote:Op maandag 13 mei 2013 17:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja die andere zijn beter die ik net postte, die heeft een betere zool
NEINZquote:
Ik hoop dat je veel tijd en energie hebtquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEINZik begin heul bij counter jonguh. Ik zie er zeker te leuk uit om naar achter geschoven te worden.
Ik ook ermahgerd. Buren van Sjon hebben een husky en die is zo lief en mooi en fluffyquote:
Als je een fatsoenlijke hond wil dan moet ie altijd veel opvoeding hebbenquote:Op maandag 13 mei 2013 17:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ook ermahgerd. Buren van Sjon hebben een husky en die is zo lief en mooi en fluffymaar zijn wel honden die veel opvoeding nodig hebben...
Zo goedkoop ook, ff bookmarken thanks!quote:Op maandag 13 mei 2013 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
Spees:
http://www.shop4-werkscho(...)/Werkschoenen-Dames/
Huskys zijn een tandje moeilijker dan de gemiddelde golden retrieverquote:Op maandag 13 mei 2013 17:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je een fatsoenlijke hond wil dan moet ie altijd veel opvoeding hebben
Mja ik merk dat de hond van mijn zus echt 0.0 is opgevoed. Dusja elke hond heeft opvoeding nodig denk ik danquote:Op maandag 13 mei 2013 17:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Huskys zijn een tandje moeilijker dan de gemiddelde golden retriever
En ook enorm veel beweging meen ik.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ook ermahgerd. Buren van Sjon hebben een husky en die is zo lief en mooi en fluffymaar zijn wel honden die veel opvoeding nodig hebben...
Ik wil alles wetenquote:Op maandag 13 mei 2013 17:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
uiteraard kan ik dat, als ex-frietkoningin
Ja maar je hebt gradaties. Makkelijke en moeilijke honden.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ik merk dat de hond van mijn zus echt 0.0 is opgevoed. Dusja elke hond heeft opvoeding nodig denk ik dan
KOM MEE NAAR BUITEN AAAAAALLEMAALquote:Op maandag 13 mei 2013 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Goed excuus om te gaan wandelen/hardlopen iets!
Sien heeft het ook gered iddquote:Op maandag 13 mei 2013 17:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar Lin heeft een kruising tussen een herder en een poedel, die staan allebei ook niet bekend als de meest simpele honden om opgevoed te krijgen
Verkeerde. Hele gladde, ik kon friettent-surfenquote:Op maandag 13 mei 2013 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil alles weten
Wat voor schoenen had jij?
En een newfoundlanderquote:Op maandag 13 mei 2013 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
een husky als eerste hont nemen is wel een beetje dom.
MIJ!!!quote:Op maandag 13 mei 2013 17:17 schreef Maisnon het volgende:
ik heb de hele tijd het idee dat ik iets ben vergeten vandaag
Ja, dat welquote:Op maandag 13 mei 2013 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
een husky als eerste hont nemen is wel een beetje dom.
Oh, dat is minder... dat wordt niks vrees ik met mijn geniesquote:Op maandag 13 mei 2013 17:16 schreef Puckzzz het volgende:
Husky's moeten hun energie kwijt, je wordt stapelgek van ze anders. Kiki ging echt als een dolle door de kamer rennen, over iedereen heen op de bank e.d. Dus dan gingen we maar weer naar het bosMaar daar kunnen ze niet los want dan zijn ze ook weg, en ze komen niet terug! Een Husky moet je eigenlijk altijd aanlijnen.
En het HAAR!!! Complete wolken ondervacht, ELKE DAG WEER!!!
Dat valt best mee, zijn logge beesten en slapen veel. Ze zijn alleen wel retesterk en je moet zeven keer per dag stofzuigen.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En een newfoundlanderdie is ook niet echt makkelijk of wel?
quote:
Uhuh ze doen hetquote:Op maandag 13 mei 2013 17:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Werken je spelletjes? Heb je al gelakt?
Spees heeft ook cup A hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 17:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]misschien komt het omdat onze spannende trein encounter heel veel van mn dag in beslag nam, in mn hoofd.
Ben wel geslaagd nog in de stad met wat ik moest kopenschijnbaar heb ik nog steeds cup A dat viel wel tegen
nee.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://m.zalando.nl/adida(...)t-ad111a09w-802.html
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:19 schreef Mss het volgende:
Hier op de campus woont ook een stel met een husky. Die wonen met twee man op 18m2 en dan nog die hont erbij
Of een velociraptor als eerste dinosaurusquote:Op maandag 13 mei 2013 17:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mensen die een husky als eerste hond nemen.
Of een border collie als gezinshond en dan elke dag 3 blokjes om. Rip voor de nabestaanden
Toen ik net in Veghel kwam wonen huurde ik een kamer bij een vriend die had er driequote:Op maandag 13 mei 2013 17:19 schreef Mss het volgende:
Hier op de campus woont ook een stel met een husky. Die wonen met twee man op 18m2 en dan nog die hont erbij
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Mannen schatten dingen altijd groter in. True story
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Toen mijn ouders hun eerste newf gingen halen was er ook een ander gezin die zo'n hondje wilden. Die moeder vertelde heel enthousiast dat ze 'm Beethoven gingen noemen en dat hun zoontje dan het hondje ging uitlatenquote:Op maandag 13 mei 2013 17:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of die blije mensen die een stafford nemen en dan hun 4jarige ermee laten lopen, ook al zo'n succesformule
Wat vond spouwer nou van mij?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu wil ik eigenlijk naar de van harenfail
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mensen die een husky als eerste hond nemen.
Of een border collie als gezinshond en dan elke dag 3 blokjes om. Rip voor de nabestaanden
Hij heeft niks gezegd eigenlijkquote:Op maandag 13 mei 2013 17:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat vond spouwer nou van mij?ook omdat het truukje met de fotos niet lukte
Hehehequote:Op maandag 13 mei 2013 17:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Want in de film kon het toch ook?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Toen mijn ouders hun eerste newf gingen halen was er ook een ander gezin die zo'n hondje wilden. Die moeder vertelde heel enthousiast dat ze 'm Beethoven gingen noemen en dat hun zoontje dan het hondje ging uitlaten![]()
Het zoontje was drie. Needless to say, ze werden van de kandidatenlijst geschrapt.
En het beest in het asiel dumpen als het een jaar is... Indien het dan nog leeftquote:Op maandag 13 mei 2013 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
het jammere is wel dat dat soort mensen uiteindelijk een puppie in Belgie gaan kopen
The maskquote:
JACK RUSSELSquote:Op maandag 13 mei 2013 17:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
The mask
Een Jack russel nemen en dan vast verwachten dat het een leuk rustig hondje is
Nicequote:Op maandag 13 mei 2013 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij heeft niks gezegd eigenlijk
Zal wel goed zijn anders had ik t wel gehoord
....sunk costs fallacyquote:Op maandag 13 mei 2013 17:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat border Collie verhaal is waargebeurd trouwens
Een collega van m'n moeder, die had bedacht zo'n ding voor z'n gezin in huis te halen. Zij op weg naar de fokker, gaan ze zich onderweg voor de grap eens inlezen (toen had je nog geen internet).. Kwamen er toen dus achter dat zo'n beest best veel beweging nodig heeft en kwamen met het wereldargument "ja, we zijn nu al onderweg, nu gaan we hem halen ook"..
Geen idee hoe het met dat beest is afgelopen, kan nooit goed zijn
Ja lief beestje hoor maar echtquote:
Als in Ren and Stimpy?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hoef geen hontheb m`n portie wel gehad met Stimpy
Zo een neurotische mongool was het wel jaquote:
Briljante cartoon vond ik dat altijd. Evenals Pinky and the Brainquote:Op maandag 13 mei 2013 17:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zo een neurotische mongool was het wel jaEigenlijk had hij ren moeten heten want chihuahua-achtige maar Stimpy paste beter
Dat is dan weer puur opvoedingquote:Op maandag 13 mei 2013 17:33 schreef Diconnected het volgende:
De moeder van Sjon heeft ook een hont, een Drentse patrijs ofzo, en dat is echt een kutbeesttrekt echt verschrikkelijk hard aan de riem, onwijs druk en aandachtsgeil ook. Je kan dat beest niet eens normaal uitlaten zonder gelijk pijn in je arm te hebben van het geruk aan die riem door dat beest
Dat niemand nou gvd gewoon zijn hond op kan voeden zodat ie niet aan de riem trekt. Zo moeilijk is dat niet hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 17:33 schreef Diconnected het volgende:
De moeder van Sjon heeft ook een hont, een Drentse patrijs ofzo, en dat is echt een kutbeesttrekt echt verschrikkelijk hard aan de riem, onwijs druk en aandachtsgeil ook. Je kan dat beest niet eens normaal uitlaten zonder gelijk pijn in je arm te hebben van het geruk aan die riem door dat beest
Ook dat jaquote:
Yep, en mijn schoonmoeder beweert van nietquote:Op maandag 13 mei 2013 17:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is dan weer puur opvoeding![]()
Wat je daar niet uit kan opvoeden is jachtinstinct. Als die een konijn zien is de kans groot dat ze erachteraan gaan. Maar elke hond kan leren om normaal aan een lijn te lopen.
Blijkbaar welquote:Op maandag 13 mei 2013 17:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat niemand nou gvd gewoon zijn hond op kan voeden zodat ie niet aan de riem trekt. Zo moeilijk is dat niet hoor
Laat me raden, hij gaat alleen drie keer per dag naar het schijtveldje?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yep, en mijn schoonmoeder beweert van nietze zegt dat die hond heel erg is doorgefokt en dat deze dus beetje losgeslagen is
. Ze gilt ook altijd tegen dat beest enzo. Mja ik zei toen ook een x dat het getrek echt een kwestie is van opvoeding, en niet alleen het jachtinstict van dat beest. Maja goed
maar dat was niet waar volgens haar.
Ze vinden het zielig om een ruk aan de riem te geven. En de riem dermate kort te houden dat de hond áchter jou loopt zodat jij de leider bent en niet het beest....quote:
ja het is echt bizar hoor, ze kan mij zo omver trekken als ik niet heel hard trek. als je der dan ook uitlaat is ze echt hard aan het hijgen en alles omdat die riem dus zo hard in der nek wordt geduwd..quote:Op maandag 13 mei 2013 17:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat niemand nou gvd gewoon zijn hond op kan voeden zodat ie niet aan de riem trekt. Zo moeilijk is dat niet hoor
Dat vind ik zo'n engerd hequote:Op maandag 13 mei 2013 17:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ze vinden het zielig om een ruk aan de riem te geven. En de riem dermate kort te houden dat de hond áchter jou loopt zodat jij de leider bent en niet het beest....
Milan verdient er miljoenen mee met meestal de bloody obvious solutions
Hoe oud is het diertje? Misschien dat je haar nog lichtjes bij kan schaven. Maar dan moet je haar wel vaak uitlaten.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja het is echt bizar hoor, ze kan mij zo omver trekken als ik niet heel hard trek. als je der dan ook uitlaat is ze echt hard aan het hijgen en alles omdat die riem dus zo hard in der nek wordt geduwd..
ja, maar elke hondeneigenaar met een kut opgevoedde hont zegt dat het niet aan de opvoeding ligt. Man man, wat heb ik daar vaak ergernissen over. Mensen met "onopvoedbare" honden die ik binnen een UUR aan het luisteren heb. En ik heb nog nooit een hond gehad nota bene!quote:Op maandag 13 mei 2013 17:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yep, en mijn schoonmoeder beweert van nietze zegt dat die hond heel erg is doorgefokt en dat deze dus beetje losgeslagen is
. Ze gilt ook altijd tegen dat beest enzo. Mja ik zei toen ook een x dat het getrek echt een kwestie is van opvoeding, en niet alleen het jachtinstict van dat beest. Maja goed
maar dat was niet waar volgens haar.
nee ze word 2x per dag een uur uitgelaten en tussendoor bij de voordeur plassen, want dan gaat ze irritant doen en hele tijd blaffen als ze moet plassenquote:Op maandag 13 mei 2013 17:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Laat me raden, hij gaat alleen drie keer per dag naar het schijtveldje?
jaar of 6-7 geloof ik. maar ik laat dus niet graag dat beest uit omdat ze zo trekt. mar ze luisterd wel altijd goed naar me. als ik zit,af, mand,whatever zeg dan doet ze dat wel. maar uitlaten is gewoon drama. ze word ook altijd helemaal wild als ze andere honden ziet.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoe oud is het diertje? Misschien dat je haar nog lichtjes bij kan schaven. Maar dan moet je haar wel vaak uitlaten.
Je hebt verschillende methodes. Ik ben er zelf niet voor om een hont zo kort te houden. Merk dat Co er ook geen lol aan vind en er alleen maar nerveus van wordt.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ze vinden het zielig om een ruk aan de riem te geven. En de riem dermate kort te houden dat de hond áchter jou loopt zodat jij de leider bent en niet het beest....
Milan verdient er miljoenen mee met meestal de bloody obvious solutions
mijn oom had zijn rottweilers zo afgericht dat ze pas op commando begonnen ja. Soms hingen die beesten wel een half uur met hun neus een halve centimeter boven dat voerquote:Op maandag 13 mei 2013 17:43 schreef Puckzzz het volgende:
Ook van die honden die de etensbak zowat uit je handen springen.
Like WTF?
JIJ gaat dáár zitten.
IK zet bak híer neer.
JIJ pakt pas eten als IK zeg dat dat mag.
maar dat moet je dan niet vergeten te zeggen PRIEM!![]()
Koekjes naar je hond gooien en in plaats dat hij ze pakt gaat hij je heel gekweld aankijkenquote:Op maandag 13 mei 2013 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn oom had zijn rottweilers zo afgericht dat ze pas op commando begonnen ja. Soms hingen die beesten wel een half uur met hun neus een halve centimeter boven dat voer
Jupquote:Op maandag 13 mei 2013 17:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Koekjes naar je hond gooien en in plaats dat hij ze pakt gaat hij je heel gekweld aankijken
Daantje deed dat ookquote:Op maandag 13 mei 2013 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn oom had zijn rottweilers zo afgericht dat ze pas op commando begonnen ja. Soms hingen die beesten wel een half uur met hun neus een halve centimeter boven dat voer
Daantje was ook echt een prachtig beest zeg! Daar had je hele mooie foto's vanquote:Op maandag 13 mei 2013 17:47 schreef Puckzzz het volgende:
En ik ben weer niet voor de methode om alles met koekjes en klikjes te doen.
En ik had toch een keurig opgevoede Rottweiler.
Dus er zijn zeker meerdere wegen naar Rome en het hangt uiteraard van het ras af welke methode het beste bij de hond past.
daantjequote:Op maandag 13 mei 2013 17:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daantje deed dat ook
DaantjeIk mis haar soms nog wel een beetje
Zo velen manieren en nog vinden die mensen er geen 1quote:Op maandag 13 mei 2013 17:47 schreef Puckzzz het volgende:
En ik ben weer niet voor de methode om alles met koekjes en klikjes te doen.
En ik had toch een keurig opgevoede Rottweiler.
Dus er zijn zeker meerdere wegen naar Rome en het hangt uiteraard van het ras af welke methode het beste bij de hond past.
Laat Sien kiezen andersquote:Op maandag 13 mei 2013 17:53 schreef Lindytje het volgende:
Oh, huksies kunnen niet los lopen.
Geen huksie. *streept door*
Zo jammer....en er is niets mis mee om de hond bij het gezint te betrekken. Die hoort er ook bij. Maar het is geen mensquote:Op maandag 13 mei 2013 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
mijn ouders waren ook zeer overtuigd: we gaan opvoeden volgens Caesar.
Dus ik: prima, ik conformeer me wel. Mijn vader als eindbaas, maar ook naar mij moeten luisteren, rust uitstralen, weet ik wat.
Maar uiteindelijk gooien ze nou ook tucjes naar de hont, naaien ze 'm op als er iets gebeurt, etc. Ik zeg niet dat ze ALLES fout doen, maar ik snap het gewoon niet. En dan zeggen ze: Ja, maar hij hoort bij het gezin, hij mag er ook bij, hij mag het ook leuk hebben. Dus ze maken er toch weer een mens van. Erg jammer, maar ja, what was I thinking
Sien zegt niks, ik heb het al 100x gevraagd, maar ze ligt me dan alleen maar laf en ongeīnteresseerd aan te kijkenquote:
Wie zwijgt stemt toe!quote:Op maandag 13 mei 2013 17:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sien zegt niks, ik heb het al 100x gevraagd, maar ze ligt me dan alleen maar laf en ongeīnteresseerd aan te kijken
Ja snap ikquote:Op maandag 13 mei 2013 17:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zo jammer....en er is niets mis mee om de hond bij het gezint te betrekken. Die hoort er ook bij. Maar het is geen mens
Helaas denken de kinderen van Pinda daar ook anders over....
Maar ik ben gewoon streng voor haar, dat angstige gedoe voor die stofzuiger ook bijvoorbeeld. Niks ervan. In je mand, ik stofzuig om de mand heen en jij blijft. Er gebeurt niets...klaar. Ze vind het niet leuk in het begin, maar ze weet nu wel dat dat ding haar niet op gaat vreten. Ze is al iets minder bang.
Josje dus he?
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:52 schreef Puckzzz het volgende:
Daantje
[ afbeelding ]
Omdat het kan! Want er zijn nu toch weer nieuwe meisjes bij die Daantje nog nooit gezien hebben.
RIP meisje...
Kun je d'r niet loslaten in het asiel en kijken waar ze mee aan komt zetten?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sien zegt niks, ik heb het al 100x gevraagd, maar ze ligt me dan alleen maar laf en ongeīnteresseerd aan te kijken
Ze heeft een heerlijk leven gehad bij de Belg en mij van 8 weken tot haar tiende jaarquote:
Dat bedacht ik ook net! Hup, met Sien naar het asiel en kijken welke ze kiest.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je d'r niet loslaten in het asiel en kijken waar ze mee aan komt zetten?
datquote:Op maandag 13 mei 2013 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja snap ik
Maar inderdaad, het zijn net kleine kinderen. Wees streng doch rechtvaardig, beloon goed gedrag en straf het slechte af, maar wees vooral CONSEQUENT
Het was een mooi beest!quote:Op maandag 13 mei 2013 17:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ze heeft een heerlijk leven gehad bij de Belg en mij van 8 weken tot haar tiende jaarUiteindelijk ook maar heel kort ziek geweest gelukkig.
Met niks, Sien is een ontzettende schijtebakquote:Op maandag 13 mei 2013 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gotta catch 'm all!quote:Op maandag 13 mei 2013 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Met niks, Sien is een ontzettende schijtebakZe vindt alleen dikkies leuk en DIE MOT IK NIET ZENUWACHTIGE BEESTEN!
Wat zijn de minimum afmetingen? Dat zoekt makkelijker.quote:
Goed plan!quote:Op maandag 13 mei 2013 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
'dikkie was een baas' zegtquote:Op maandag 13 mei 2013 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat zijn de minimum afmetingen? Dat zoekt makkelijker.
En wtf, met dikkie ging ze ook
Daar kan ik ook heul niet tegenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze met een pousse aan komt
Dat scheelt vrijwel niets op jouw leeftijdquote:Op maandag 13 mei 2013 18:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOE kom ik erachter wat mijn netto loon is als ik bruto weet?. * SpaceInvaders alvast gaat rekenen wat ze wanneer gaat kopen.
Pahaha
Ik heb een beter idee: laat Lies een voorselectie maken!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:07 schreef Lindytje het volgende:
Ik snap lies d'r eisen niet, want een teckel vindt ze wel weer tof
minus 30% komt aardig in de richtingquote:Op maandag 13 mei 2013 18:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOE kom ik erachter wat mijn netto loon is als ik bruto weet?. * SpaceInvaders alvast gaat rekenen wat ze wanneer gaat kopen.
Pahaha
Vrijwel niets als in minder dan 1 euro per uur?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat scheelt vrijwel niets op jouw leeftijd
Ohja...kutpubert...quote:Op maandag 13 mei 2013 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat scheelt vrijwel niets op jouw leeftijd
Als je een beetje 's avonds werkt houd je ws netto meer over dan je brutoloonquote:Op maandag 13 mei 2013 18:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Pahaha
nog minder dan minder dan 1 euro per uur.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vrijwel niets als in minder dan 1 euro per uur?
Ze heeft minder haast dan ik.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee: laat Lies een voorselectie maken!
Maar horeca... Telt dat ook als extra geld dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als je een beetje 's avonds werkt houd je ws netto meer over dan je brutoloon
ja, je moet wat, elkander zwanger batsen is geen optiequote:Op maandag 13 mei 2013 18:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ze heeft minder haast dan ik.
Ik denk alleen maar: NU ZIJN WE GETROUWD NU MOGEN WE EEN NIEUWEN HONT!!!!
Ja, volgens mij wel. Had ik bij smullers ook. Maar dan moest ik wel na 0.00 werken.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar horeca... Telt dat ook als extra geld dan?
Ik heb aangegeven dat ik in vakantie best tot sluit wil werken.
They can try!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, je moet wat, elkander zwanger batsen is geen optie
Gewoon zo'n privezwembad fixen. Met een beetje geluk zijn jullie allebei binnen no-time zwanger!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, preciesquote:Op maandag 13 mei 2013 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja sluit is in t weekend 3:30 LOL. En anders 1:30 dusquote:Op maandag 13 mei 2013 18:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Had ik bij smullers ook. Maar dan moest ik wel na 0.00 werken.
Oh maar dan alleen de 'geschikte' mannen uitnodigen ofzo? Je wilt toch niet zomaar elk zaad in je hebben?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Gewoon zo'n privezwembad fixen. Met een beetje geluk zijn jullie allebei binnen no-time zwanger!
Al je principes en rare eisen, waar zijn ze?>??quote:Op maandag 13 mei 2013 18:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja sluit is in t weekend 3:30 LOL. En anders 1:30 dus
MONEH!!!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Al je principes en rare eisen, waar zijn ze?>??
DAT!!!!!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je maakt daar goede afspraken. Niet elke avond tot sluit en het is vakantie. Als ik naar school moet ga ik niet tot 3:30 werken.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon een paar weken van tevoren in de bosjes loeren om te kijken welke mannen er in het zwembad batsen!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh maar dan alleen de 'geschikte' mannen uitnodigen ofzo? Je wilt toch niet zomaar elk zaad in je hebben?
of fappen.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Gewoon een paar weken van tevoren in de bosjes loeren om te kijken welke mannen er in het zwembad batsen!
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Gewoon een paar weken van tevoren in de bosjes loeren om te kijken welke mannen er in het zwembad batsen!
huhwat!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Skjoe ik kan dus gewoon komen crashen
Mja ik zie ze niet snel zeggen: Een Pitbull! Dat is echt jouw hond!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:18 schreef Lindytje het volgende:
Doe je zo een hondentest: 'de golden retriever zou best wel eens jouw hond kunnen zijn'
Nee.
golden retrievers zijn een beetje als vanille-ijs.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:18 schreef Lindytje het volgende:
Doe je zo een hondentest: 'de golden retriever zou best wel eens jouw hond kunnen zijn'
Nee.
Ja, preciesquote:Op maandag 13 mei 2013 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
golden retrievers zijn een beetje als vanille-ijs.
Die zijn anders wel tofquote:Op maandag 13 mei 2013 18:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja ik zie ze niet snel zeggen: Een Pitbull! Dat is echt jouw hond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |