Best ernstig dit...quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:14 schreef Rachilda het volgende:
twitter:ED_nieuwsfeed twitterde op maandag 13-05-2013 om 16:13:05Politie zoekt in De Rips naar vermiste broertjes http://t.co/QbDKHIaj7H reageer retweet
huh wat.. check mn kaartje.. zat er niet ver naast eigenlijk. :/ bedoel maar..quote:Op maandag 13 mei 2013 14:53 schreef blup het volgende:
Op basis van die waarnemingen en gsm gegevens en de tijden daarvan zou dit een MOGELIJKE route kunnen zijn:
https://maps.google.nl/ma(...)heeze&t=h&mra=ls&z=9
Als voorbeeld even de peel, en de veluwe gepakt als zijnde grote bossen..
maw, .. goed..
Dit dus.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet "in overleg met de politie". De politie heeft allang aangegeven het liever niet te willen ivm het eventueel wissen van sporen en bewijsmateriaal, maar omdat de politie zich bewust is van het feit dat ze dergelijke speurneuzen toch niet kunnen tegenhouden staan ze het oogluikend toe, maar sturen ze voor de zekerheid toch maar een mannetje om een oogje in het zeil te houden zodat er geen ál te gekke dingen gebeuren.
twitter:JulianRubenNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 16:27:52Duikers gaan bij markeringsboei zoeken #vermistebroertjes #geulle http://t.co/wSd0xs5rLN @sgerits reageer retweet
Ah, jij had ook Milheeze in je lijst staan.... daar is die zandafgraving.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef blup het volgende:
[..]
[..]
huh wat.. check mn kaartje.. zat er niet ver naast eigenlijk. :/ bedoel maar..
Nou, dan gaat het in overleg toch? Anders weet de politie toch niet waar ze die mannetjes heen moeten sturen.quote:
Dat er ook camerabeelden waren op de terugweg bij Rhenen wist ik nog niet..lees ik in bovenstaand artikel voor het eerstquote:Op maandag 13 mei 2013 16:29 schreef Rachilda het volgende:
http://www.limburger.nl/a(...)_vermiste_broertjes_
We hebben van de heenweg die de vader heeft gereden vanaf Vleuten naar Zuid-Limburg voldoende gegevens om zeker te weten welke route hij heeft genomen. Maar van de tijd en de route tussen maandagavond kwart over 10 in Neerbeek en dinsdagmorgen 10 over half 2 in Rhenen ontbreekt elk spoor'', aldus de zegsman van de politie.
Het rechercheteam houdt er rekening mee dat de 38-jarige vader, die later in Doorn zelfmoord pleegde, in Zuid-Limburg expres zijn mobiele telefoon heeft uitgeschakeld, zodat zendmasten geen gegevens van zijn route konden oppikken. Pas dinsdagochtend vroeg is er weer een signaal via een zendmast in Leersum.
Kort daarvoor is op een camerabeeld te zien dat de vader in het nabijgelegen Rhenen rijdt. ,,Op dat beeld kunnen we de kinderen niet zien. Maar misschien zaten ze toch in de auto, zo midden in de nacht kunnen ze wel liggen te slapen op de achterbank. We moeten de kinderen zelf zien om te weten wanneer ze nog bij hun vader
Als jij paragsnot wilt worden mag datquote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef blup het volgende:
[..]
[..]
huh wat.. check mn kaartje.. zat er niet ver naast eigenlijk. :/ bedoel maar..
serieus? ik deed maar een gooi om te laten zien hoe hij bijvoorbeeld had kunnen rijden in dat tijdsbestek...quote:Op maandag 13 mei 2013 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, jij had ook Milheeze in je lijst staan.... daar is die zandafgraving.
twitter:JulianRubenNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 16:28:30@Rosey333 Bij eerste run is niets gevonden. Op dit moment vindt 2de run plaats. reageer retweet
Was al bekend hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 16:30 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Dat er ook camerabeelden waren op de terugweg bij Rhenen wist ik nog niet..lees ik in bovenstaand artikel voor het eerst
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:31 schreef blup het volgende:
[..]
serieus? ik deed maar een gooi om te laten zien hoe hij bijvoorbeeld had kunnen rijden in dat tijdsbestek...
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen al een ander blokje gemaakt, toen die 22.45 nog niet bekend was, en zo ongeveer in het midden van dat blokje, bleek het zandwinningsgebied boven Deurne te liggen.... dat ligt in mijn huidige blokje iets onder het midden, maar het scheelt nog steeds niet veel.
Daar kreeg ik een beetje de kriebels van, dat is typisch zo'n plek die heel geschikt lijkt om....
goed bezig!!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:31 schreef blup het volgende:
[..]
serieus? ik deed maar een gooi om te laten zien hoe hij bijvoorbeeld had kunnen rijden in dat tijdsbestek...
Dat is niet bepaald overleg lijkt me, de politie weet dat ze de mensen niet tegen kan houden en verzoekt daarom melding te maken van de geplande zoekacties, zodat ze in de buurt kunnen zijn.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, dan gaat het in overleg toch? Anders weet de politie toch niet waar ze die mannetjes heen moeten sturen.
Ik zeg niet dat de politie er op zit te wachten he?
Dan heb ik een andere definitie van overleg dan jij schijnbaar.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, dan gaat het in overleg toch? Anders weet de politie toch niet waar ze die mannetjes heen moeten sturen.
Roepen dat je het gaat doen en dat de politie er dan van ellende maar iemand heen stuurt is geen overleg. Dat is eenzijdig iets roepen waar de politie dan maar op anticipeert.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
twitter:Rosey333 twitterde op maandag 13-05-2013 om 16:32:09@JulianRubenNL Volgens politiewoordvoerder hebben ze al 2 x gezocht en beide keren niets gevonden. reageer retweet
twitter:sgerits twitterde op maandag 13-05-2013 om 16:32:30Een derde duiker gaat op dit moment het 'ondiepere gedeelte' in #geulle #vermistebroertjes http://t.co/VxNH3oENkg reageer retweet
Ik heb eergisteren(op twitter) gelezen dat men bijv voor de vrijwillige zoektocht gisteren in Limburg op toestemming van de politie van Beek wachtte.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Roepen dat je het gaat doen en dat de politie er dan van ellende maar iemand heen stuurt is geen overleg. Dat is eenzijdig iets roepen waar de politie dan maar op anticipeert.
Meerdere vrijwilligers.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:34 schreef Greys het volgende:
Wat ik ff gemist heb, wie is degene die dat JulianRubenNL twitteraccount beheert eigenlijk?
Is vast al dertig keer gevraagd, sorry
Geen idee, het is iig niet iemand die de familie kent, het is gewoon iemand die z'n bestaande twitteraccount gewijzigd heeft.....quote:Op maandag 13 mei 2013 16:34 schreef Greys het volgende:
Wat ik ff gemist heb, wie is degene die dat JulianRubenNL twitteraccount beheert eigenlijk?
Is vast al dertig keer gevraagd, sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |