Oei, das oppassen inderdaad! Wel goed dat ze je broek vergoeddenquote:Op maandag 13 mei 2013 14:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Crappp!
Ik heb laatst mn broek gescheurd in de C1000 bij een van die koelbakken midden in de winkelzat een superscherpe rand aan, net onder mn bil. Meteen maar naar de bedrijfsleider gegaan, want stel je voor het was een kind dat langs dat randje loopt en zn halve gezicht openhaalt
Wel geld gekregen voor een nieuwen broek
doet ze altijd, omdat ze zo lief en leuk is!quote:Op maandag 13 mei 2013 14:35 schreef Diconnected het volgende:
Mir die gewoon doorpost in het gesloten topic
Ja snorriequote:Op maandag 13 mei 2013 14:35 schreef Diconnected het volgende:
Mir die gewoon doorpost in het gesloten topic
daahw had je nou niet hoeven zeggenquote:Op maandag 13 mei 2013 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
doet ze altijd, omdat ze zo lief en leuk is!
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kunnen mods ook een ban krijgen?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Naar gevraagd?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:36 schreef Diconnected het volgende:
oh trouwens heb niet die broekjes gezien bij de MS vh weekend
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred verwacht dat ik boodschappen ga doen op de fiets omdat hij de auto meeneemt naar z'n werk..
Dat wordt een teleurstelling straks
ermahgerd nee niet weer!quote:Op maandag 13 mei 2013 14:37 schreef Sharana_LV het volgende:
VOLGENDE KEER ALS JE LANGS KOMT GAAN WE WEER DE HELE DAG IN T ZIEKENHUIS ZITTEN JA!
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred verwacht dat ik boodschappen ga doen op de fiets omdat hij de auto meeneemt naar z'n werk..
Dat wordt een teleurstelling straks
*puberaal is*quote:
nee, die vrouw was druk bezig met m'n moeder,quote:Op maandag 13 mei 2013 14:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Naar gevraagd?
Bij mij moesten van achteren komen ergens goed verstopt
Als ik perm-ban lees, lees ik het altijd alsof er nog een s voor staat op 1 of andere manierquote:
dirty mindquote:Op maandag 13 mei 2013 14:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik perm-ban lees, lees ik het altijd alsof er nog een s voor staat op 1 of andere manier
Ik zou de wekelijkse boodschappen inderdaad niet te voet of met de fiets gaan halen nee... Veel te veel, dat krijg ik echt niet meequote:Op maandag 13 mei 2013 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
mensen met een auto die dan ineens te lam zijn om nog te lopen of te fietsen
Zeker ben ik nu te lam om boodschappen te doen met de fiets. Met de auto is veel relaxter en hij komt langs de supermarkt als hij terugkomt. Moet hij alleen een andere route nemen.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
mensen met een auto die dan ineens te lam zijn om nog te lopen of te fietsen
Ohja wat een wespennest was dat topic toen in die tijdquote:Op maandag 13 mei 2013 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een keer een ban gehad vanwege bitchfighten in dieetclub, maar toen kreeg de hele dieetclub een ban en toen werden ineens alle bans weer opgeheven ofzo.
Wie heeft het meteen over weekboodschappen mens?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou de wekelijkse boodschappen inderdaad niet te voet of met de fiets gaan halen nee... Veel te veel, dat krijg ik echt niet mee
Nog paar maandjes wachten, dan een jumbo voor de deur
Omdat dat zo'n beetje de enige boodschappen zijn die wij halen?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wie heeft het meteen over weekboodschappen mens?![]()
ja, maar doet schaar alleen weekboodschappen dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Omdat dat zo'n beetje de enige boodschappen zijn die wij halen?
En ik dacht dat jouw opmerking kwam nav die van Schaar en die ging over boodschappen op de fiets, dus vandaar
Dat is misschien een overweging waard jaquote:
KOM JE DAAR NU PAS ACHTER ?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:41 schreef Mirjam het volgende:
WATDEFUCK IS DIT NOU WEER WIE HEEFT DIT VERZONNEN EN WAAROM WIL IK HET!!!!!
C&A
JAquote:Op maandag 13 mei 2013 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
KOM JE DAAR NU PAS ACHTER ?!1111111111111
Alleen jammer dat de krat bier zo'n gedoe is op de fiets.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is misschien een overweging waard ja
Afgelopen donderdag gingen B en ik wat kleinere boodschappen halen op de fiets, en toen zaten we daar allebei met zo'n rugzak, ziet er ook zo stom uit
Ja die hoef ik dus nooit te halen, dat mag B lekker zelf doenquote:Op maandag 13 mei 2013 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de krat bier zo'n gedoe is op de fiets.
Ik zie een mooie outfit voor op je bruiloft.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar dan toch wel uitsluitend voor carnaval of andere bierfeesten
ik heb al een outfit!quote:Op maandag 13 mei 2013 14:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zie een mooie outfit voor op je bruiloft.
gebeurt dit met je nadat je getrouwd bent?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja die hoef ik dus nooit te halen, dat mag B lekker zelf doen
Alleen drinkt hij thuis zo goed als nooit, alleen als er bepaalde visite is, dus zo vaak hoeven we dat niet te halen.
Thuis drink ik amper bier en verder laat ik Joop slepen inderdaad.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja die hoef ik dus nooit te halen, dat mag B lekker zelf doen
Alleen drinkt hij thuis zo goed als nooit, alleen als er bepaalde visite is, dus zo vaak hoeven we dat niet te halen.
voor naar werk iedere dag all day longquote:Op maandag 13 mei 2013 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar dan toch wel uitsluitend voor carnaval of andere bierfeesten
Nope, ik ga zeker never nooit geen krat bier voor hem halen op de fiets, voorheen niet en nu ook nietquote:Op maandag 13 mei 2013 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gebeurt dit met je nadat je getrouwd bent?
nee ik bedoel dat je alleen nog een biertje drinkt bij speciaal bezoek enzoquote:Op maandag 13 mei 2013 14:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nope, ik ga zeker never nooit geen krat bier voor hem halen op de fiets, voorheen niet en nu ook niet![]()
Als ik met de auto boodschappen haal, neem ik wel een krat mee als het op is. En als hij gaat gamen en het is zijn beurt om het bier in te slaan, zet ik hem ook gewoon met de auto af zodat ie niet met die krat bier op de fiets hoeft te kutten. Ik kan best lief zijn
Oh datquote:Op maandag 13 mei 2013 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ik bedoel dat je alleen nog een biertje drinkt bij speciaal bezoek enzo
Ik krijg er een op EINZ minuut lopenquote:Op maandag 13 mei 2013 14:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil ook een jumbo op 3 minuten lopen
dit is exact t zelfde als hierquote:Op maandag 13 mei 2013 14:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En als er dan mensen op bezoek komen, drinkt ie wel wat. Maar dat hangt ervanaf wie er op bezoek is. Als die mensen
je krijgt een compleet winkelcentrum voor de deur?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik krijg er een op EINZ minuut lopenEn een Lidl. En een Zeeman. En allemaal andere winkels waar ik normaal ook nooit kom
Ja snorrie, ik moet dan teruglezen en dan zit ik pas vanquote:Op maandag 13 mei 2013 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik merk toch wel de autistische kant van Miss_C als ze op alle flauwe opmerkings toch een academisch onderbouwd antwoord geeft <3
Jahquote:Op maandag 13 mei 2013 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je krijgt een compleet winkelcentrum voor de deur?
och, je hebt een geldig excuus als beta nerd en zus van een zware autiquote:Op maandag 13 mei 2013 14:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja snorrie, ik moet dan teruglezen en dan zit ik pas van![]()
![]()
Ik ben ook heel benieuwd hoe dat in de praktijk allemaal gaat lopen..quote:Op maandag 13 mei 2013 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat lijkt me ook niet alles... zeker op zaterdag
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och, je hebt een geldig excuus als beta nerd en zus van een zware auti
Lijstjesquote:Op maandag 13 mei 2013 14:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Een lijstjes-auti ben ik ook, ik ben al een lijst begonnen van dingen die ik niet moet vergeten de 31e![]()
In mijn 'suitcases' app, want dan wordt het ook zo mooi onderverdeeld in kleding, make up, etcquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In mijn 'suitcases' app, want dan wordt het ook zo mooi onderverdeeld in kleding, make up, etc
Ja die had ik eerder moeten hebben, kei handig is diequote:
heb je daar een app voorquote:Op maandag 13 mei 2013 15:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In mijn 'suitcases' app, want dan wordt het ook zo mooi onderverdeeld in kleding, make up, etc
wat baas, ik wil m ook als ik mijn telefoon weer hebquote:Op maandag 13 mei 2013 15:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Sinds kort ja
Die vervangt mijn stapel papieren lijstjes
Hoe heet die?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Sinds kort ja
Die vervangt mijn stapel papieren lijstjes
daar is vast geen app voorquote:Op maandag 13 mei 2013 15:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Dat externe bedrijf is trouwens niet fijn voor mijn planning skills.
Eigenlijk zouden er deze week 3 dagen testen zijn en over 2 weken 3 dagen testen. Maar ze krijgen hun spullen niet op tijd hier geleverd, dus willen ze over 2 weken de hele week testen doen. Nu had ik ook al wat andere dingen staan in die week, maar die mag ik dan fijn cancellen of zo
En net krijg ik weer een mail dat er weer iets mis zou kunnen zijn met de levering van materialen en of het mogelijk is om de testen nog 1 of 2 weken later te doen. WAT IS HET NOU???
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben je aangenomen?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja sollicitatie en ja ging wel Okay!
Mijn ervaring tot nu toe: mensen hebben leuke meningen over werken bij de m
wanneer hoor je wat?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:16 schreef Sharana_LV het volgende:
asosik vind mijn kattenring ook baas
is die al geruild?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
oh okee! Maar je leeft nog yay!quote:Op maandag 13 mei 2013 15:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is pas over 3 kwartier. Presentatie had ik t over.
Nee had gewoon nieuwe besteld want je moet die oude terug sturen en dan krijg je geld terug, ze ruilen niet om voor andere maat dus nieuwe besteld en oude moet ik nog terutg doenquote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik er eenmaal sta is t niet meer zo erg. Van tevoren is kutAchja.
Ja ik schrijf ook krom, dat is mijn gavequote:Op maandag 13 mei 2013 15:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh sorry ik las je zin dan krom ofzeu
succes zo
Is ook wel leuk hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 15:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja wordt toch gezien als minderwaardig ofzoquote:Op maandag 13 mei 2013 15:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Is ook wel leuk hoorveel jongeren.
Ja das meestal zo... Eerste paar zinnen straal van buiten leren zodat je daar alvast niet over struikelt hielp mij altijd welquote:Op maandag 13 mei 2013 15:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik er eenmaal sta is t niet meer zo erg. Van tevoren is kutAchja.
Ik heb daar zo'n hekel aan. Dat doe ik nooitquote:Op maandag 13 mei 2013 15:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja das meestal zo... Eerste paar zinnen straal van buiten leren zodat je daar alvast niet over struikelt hielp mij altijd wel
Wat is er minderwaardig aan werken om geld te verdienen?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja wordt toch gezien als minderwaardig ofzo
Bij de m 'je kunt toch makkelijk iets anders vinden'. En dan bedoelen ze een callcenter oidquote:Op maandag 13 mei 2013 15:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat is er minderwaardig aan werken om geld te verdienen?
Goeden klantenservice. Donderdag gemaild dat joerk kapot was. Meteen antwoord terug of ik een nieuwe wilde of een refund. Ik gisteren gemaild dat ik een nieuwe wil. Nieuwe jurk is vandaag verzonden, de oude moet ergens in de komende vier weken terug en ik heb een apology-discount code gekregen.quote:
Lekker laten lullen...quote:Op maandag 13 mei 2013 15:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij de m 'je kunt toch makkelijk iets anders vinden'. En dan bedoelen ze een callcenter oidjadoei
Is dat niet meer als fulltime baan?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja wordt toch gezien als minderwaardig ofzo
Ik schonk koffie en thee als bijbaan. Jij flipt straks misschien burgers. Weer een ander vult vakken. Boeienquote:
Mja idk. Ik heb niet de ambitie om daar voor altijd te blijven werkenquote:Op maandag 13 mei 2013 15:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Is dat niet meer als fulltime baan?Ik ken echt zoveel mensen die de uni deden en 's avonds gewoon hamburgers stonden te bakken
Dan is het al helemaal prima tochquote:Op maandag 13 mei 2013 15:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja idk. Ik heb niet de ambitie om daar voor altijd te blijven werken!!
Crewlid & management trainee. Voor allebei uitgenodigd en ik denk dar ik ook begin over dat ik wel meer wil. Niet op hoger gesolliciteerd want kon er niet over uit wat voor iemand ze daar voor zochtenquote:Op maandag 13 mei 2013 15:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Op welke functie solliciteer je spees?
Oeh succes!quote:Op maandag 13 mei 2013 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Crewlid & management trainee. Voor allebei uitgenodigd en ik denk dar ik ook begin over dat ik wel meer wil. Niet op hoger gesolliciteerd want kon er niet over uit wat voor iemand ze daar voor zochten
Ah oke, we shall see!quote:Op maandag 13 mei 2013 15:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oeh succes!
Management moet je wel zeker van zijn, houdt vaak ook in dat je als enige sluitdiensten draait, wel met crew, maar jij bent verantwoordelijk voor dronkelappen die binnenwandelen etc. Was destijds mijn reden om het niet te doen. Zat midden in het centrumMaar ook wel leuk hoor.
En op gesprek is vrijwel zeker aangenomen als crew!quote:
Lol echt?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En op gesprek is vrijwel zeker aangenomen als crew!
Neequote:Op maandag 13 mei 2013 15:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lol echt?ik had al wel verwacht dat ze niet super kieskeurig zouden zijn
Mag je zeker geen nagellak op?
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
Eny probeerde wel naar boven te vluchten maar dat faalde jammerlijk toen hij struikelde en met zijn kop tegen de eerste tree aan bonkte. Toen liep die zwaar gegeneerd weer naar zijn krabpaal![]()
/Spuit elf modus
Wat een faalpousse is het ook ermahgerdquote:Op maandag 13 mei 2013 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
Eny probeerde wel naar boven te vluchten maar dat faalde jammerlijk toen hij struikelde en met zijn kop tegen de eerste tree aan bonkte. Toen liep die zwaar gegeneerd weer naar zijn krabpaal![]()
/Spuit elf modus
Enyquote:Op maandag 13 mei 2013 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat een faalpousse is het ook ermahgerd
Je zal maar compleet ontworpen zijn op je uiterlijk en dat al je survivalskills er uit gefokt zijn
ohai jillquote:Op maandag 13 mei 2013 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je zal maar compleet ontworpen zijn op je uiterlijk en dat al je survivalskills er uit gefokt zijn
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kudtbeesten zijn tquote:Op maandag 13 mei 2013 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben ik niet helemaal met je eens. Mika en Milo zijn verdòmd slimme poussen
ja, of op de tenen van je blikopener ofzoquote:Op maandag 13 mei 2013 15:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Je zal maar velen survival skills vinden te hebben en dan niet naar buiten mogen en je lusten dan moeten botvieren op een zo af en toe ontsnappende sprinkhaan
/Mexx
Ja, dat krijg je als je goed ontworpen modellen gaat kruisen, dan wordt 't niks meerquote:
Sien is wel mooiquote:
Nope, dat gaat foutquote:Op maandag 13 mei 2013 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je goed ontworpen modellen gaat kruisen, dan wordt 't niks meer
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
/Spuit elf modus
DAT!quote:Op maandag 13 mei 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt Sien wel eens gezien?
Sien is wel heul lief
KOOP NOU EEN AARDEWERKEN BAKquote:Op maandag 13 mei 2013 15:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kudtbeesten zijn t
vanochtend was de vloer in hun kamer weer nat grmbl
Dit is inderdaad zeer goed ontworpenquote:Op maandag 13 mei 2013 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je goed ontworpen modellen gaat kruisen, dan wordt 't niks meer
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:50 schreef Mirjam het volgende:
Mijn huisarts
Ik was daar om m'n bloeddruk te meten, mijn huisarts is in de 60, dus dat gaat ouderwets met de hand.
Ik zit daar rustig, arm op tafel
Na het meten wil hij ineens alle ins en outs van m'n nagellka weten en hoe dat dan toch zat
De wc-potquote:Op maandag 13 mei 2013 15:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb je die niet?Waar drinken die beesten dan uit?
HOI WIM!quote:Op maandag 13 mei 2013 15:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit is inderdaad zeer goed ontworpen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gewoon een waterbak, zo'n catmate fontijntjequote:Op maandag 13 mei 2013 15:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb je die niet?Waar drinken die beesten dan uit?
Dat ligt er geheel aan welk doel je met je ontwerp voor ogen hebtquote:Op maandag 13 mei 2013 15:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja bij ons pakken ze ook het liefst de kraan. Of hun glas.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en dit, ze lurken liever uit de kraan of uit theekopjes
Ik ben nu hard aan het nadenken welk doel ze in godsnaam hadden kunnen hebbenquote:Op maandag 13 mei 2013 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat ligt er geheel aan welk doel je met je ontwerp voor ogen hebt
Ohai Shadyquote:Op maandag 13 mei 2013 15:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en dit, ze lurken liever uit kopjes, glazen en bekers
misschien voor z'n vachtquote:Op maandag 13 mei 2013 15:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben nu hard aan het nadenken welk doel ze in godsnaam hadden kunnen hebben
Oh dat is wel een slimme jaquote:Op maandag 13 mei 2013 15:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja bij ons pakken ze ook het liefst de kraan. Of hun glas.
Maar ze hebben ook een aardewerk bakje wat ze niet omkiepen. Zo'n plastic bak gaat hem niet worden
Geen haarverlies is wel ideaal moet ik toegevenquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geen haarverlies is wel ideaal moet ik toegeven![]()
En hij is heul snel en heul lenig![]()
En ze schijnen het heul goed te doen in het water, maar meneer hier durft niet te zwemmen
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat filmpje met dat hondesnoepje in dat badje
Ja, dat was voor de honden. Wat deden ze er mee? Niksquote:Op maandag 13 mei 2013 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat was toch voor de honden, dat badje? Je had er twee?
jawel, er angstig naar kijkenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat was voor de honden. Wat deden ze er mee? Niks
spouwerrangerquote:Op maandag 13 mei 2013 16:05 schreef Maisnon het volgende:
omg Spees in het echt ontmoet met vriend FOK!ker wiens username ik telkens vergeet
Was je presentatie goedgegaan? Oh en het viel mij niet op van de 2 nagels die je vernaaid had
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:05 schreef Lindytje het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)38001&type=3&theater Daar is ie
Bwehehehehehehequote:Op maandag 13 mei 2013 16:05 schreef Lindytje het volgende:
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:05 schreef Lindytje het volgende:
Misschien een hele vette? Of een hele valse?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:10 schreef Lindytje het volgende:
en ik gaan waarschijnlijk na de zomer kijken voor een tweede hont
Ik wil heul graag een teckel, maar we zijn bang dat Sien die kapot maakt
IK HEB ER WEL EEN TE KOOP!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:10 schreef Lindytje het volgende:
en ik gaan waarschijnlijk na de zomer kijken voor een tweede hont
Ik wil heul graag een teckel, maar we zijn bang dat Sien die kapot maakt
bizar he? Als Max in diepe slaap is en je zegt per ongeluk "zwemmen" dan staat ie meteen tegen je op te springenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben zelf een keer met Wody meegegaan het water in. Beest bleef op z'n achterpoten staan zo lang als het kon en sprong daarna in m'n armen
Ja, dat welquote:Op maandag 13 mei 2013 16:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar wel een hele lieve volgens mij.
Een valse... dan komt sien niet meer onder de tafel uitquote:Op maandag 13 mei 2013 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien een hele vette? Of een hele valse?
Agreequote:Op maandag 13 mei 2013 16:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat een schat van een dochtertje heb jij toch.
Toen ik Plukkie nog had liep ik langs het kanaal en kwam ook een vrouw tegen met zo'n Max-hont. Plukkie deed niks tegen andere honden, dus rustig langs gelopen. Hoort ik haar "nee, nee, NEE" en daarna PLONS. Was dat beest in het kanaal gesprongen. En zij: "godver, niet weer he?"quote:Op maandag 13 mei 2013 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bizar he? Als Max in diepe slaap is en je zegt per ongeluk "zwemmen" dan staat ie meteen tegen je op te springen
Als je Max los laat in een bos en er is binnen een straal van 500 meter iets van open water, dan is het al een verloren zaak
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Agreeze is zo liehief!
wel met extragratis velen snot meegeleverd vandaag
oh, en ze is heel hard aan het werken aan een cadeautje voor me zo te horen
Dit klinkt allemaal zo enorm herkenbaarquote:Op maandag 13 mei 2013 16:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toen ik Plukkie nog had liep ik langs het kanaal en kwam ook een vrouw tegen met zo'n Max-hont. Plukkie deed niks tegen andere honden, dus rustig langs gelopen. Hoort ik haar "nee, nee, NEE" en daarna PLONS. Was dat beest in het kanaal gesprongen. En zij: "godver, niet weer he?"
Hij ging daarna met z'n voorpoten op de rand staan en heel zielig kijken, want het water is daar te diep om er zelf uit te komen. Maar het was blijkbaar vaker gebeurd, want zij gooide de riem naar hem, hij pakte die in z'n bek en zo kon ze hem er zo uittrekken
Ze zei dat het vooral irritant was omdat het een dag duurde voor dat beest weer opgedroogd was.
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bizar he? Als Max in diepe slaap is en je zegt per ongeluk "zwemmen" dan staat ie meteen tegen je op te springen
Als je Max los laat in een bos en er is binnen een straal van 500 meter iets van open water, dan is het al een verloren zaak
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit klinkt allemaal zo enorm herkenbaar!!!!!!1
Vette paniekquote:Op maandag 13 mei 2013 16:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
En toch vind ik het jammer dat dat beest niet even het water induikt als hij het duidelijk zo warm heeft. Ga hem nog steeds proberen te leren dat water leuk is.
Pluk ging er ook nooit in. Toen dacht m'n vader "och, ik gooi hem er een keer in, dan ziet hij dat het leuk is"... He was so wrong
blijkbaar! eerst liep ze alleen door water waar ze gewoon kon lopen, tot ik een bal te ver gooide en hem moest halen omdat mevrouw niet zwemt. Dus mijn broek zeiknat en ik draai mij om zwemt ze achter mij aanquote:Op maandag 13 mei 2013 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
kan jill zwemmen dan, met die korte peutjes?
En zwaar getraumatiseerd, die kwam niet eens meer in de buurt van het waterquote:
ja, niet ik hoor, Priem heeft er 1. Een Welsh, voor zover ik weetquote:Op maandag 13 mei 2013 16:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]Echt? een Welsh of een.. Pembroke toch, die andere? Heb je een foto
Jah, is ook niet heel erg hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 16:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Risico van het vak jammer genoeg.
Maar volgens mij is dat het allemaal waard.
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
blijkbaar! eerst liep ze alleen door water waar ze gewoon kon lopen, tot ik een bal te ver gooide en hem moest halen omdat mevrouw niet zwemt. Dus mijn broek zeiknat en ik draai mij om zwemt ze achter mij aandus ik terug en toen kwam de man van mijn moeder aan gelopen en toen moest ik van mamma weer t water in omdat ze vond dat hij ook gezien moest hebben dat jill toch wel kan zwemmen
maar zelf gaat ze dus niet zwemmen, alleen als ik mee ga
Wat een uber faalhontquote:Op maandag 13 mei 2013 16:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En zwaar getraumatiseerd, die kwam niet eens meer in de buurt van het water.
Voor hem was het praktisch geweest als hij van water hield, omdat hij altijd in de modder ging lopen rollen.
De poedel was in eerste instantie zelfs bang om door plassen te lopen.
Heb hem inmiddels wel geleerd dat dat niet zo eng is
Ongetwijfeld kan je ze ook gebruiken om je auto ermee te wassenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, die hangen in de wasstraat toch?
Die honden zijn zo lekker uit verhoudingquote:Op maandag 13 mei 2013 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit is Priem met Samson. Even vrij gejat uit d'r FoBo
[ afbeelding ]
Samson is een baasquote:Op maandag 13 mei 2013 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit is Priem met Samson. Even vrij gejat uit d'r FoBo
[ afbeelding ]
Bami?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:22 schreef Incantrix het volgende:
Paul wil ook een hond als de katten mol zijn, maar ik vind ons zo al burgerlijk genoeg
Ah, daar hebben we Stef's stalker weer
nee, dat klopt wel denk ik.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die honden zijn zo lekker uit verhouding
Ik heb ook altijd het idee dat ze zelf niet doorhebben dat ze kleine pootjes hebben
Er is geen enkele hont in de wereld die zich bewust is van zijn eigen formaatquote:Op maandag 13 mei 2013 16:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die honden zijn zo lekker uit verhouding
Ik heb ook altijd het idee dat ze zelf niet doorhebben dat ze kleine pootjes hebben
en dit.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er is geen enkele hont in de wereld die zich bewust is van zijn eigen formaat![]()
natuurlijk wel, we maken hier grapjes over alles en iedereen!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan nu natuurlijk geen bamigrapjes meer maken
Max al eens op schoot gehad?quote:
quote:
Uiteraard. Hij springt ook altijd heel blij tegen je op en hij probeert teckels te neukenquote:
oh dat is wel matig jaquote:Op maandag 13 mei 2013 16:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Een bijna zevenjarig exemplaar waar ik de gruwelijke schurft aan heb. Ik kan er niks aan doen, ik vind het gewoon een schijtkind. Maar Stef aanbid haar en ze woont hier recht achter, dus die komt ongeveer zes keer per dag aan de deur om Stef naar buiten te vragen.
Ermahgerrrdquote:Op maandag 13 mei 2013 16:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Een bijna zevenjarig exemplaar waar ik de gruwelijke schurft aan heb. Ik kan er niks aan doen, ik vind het gewoon een schijtkind. Maar Stef aanbid haar en ze woont hier recht achter, dus die komt ongeveer zes keer per dag aan de deur om Stef naar buiten te vragen.
Die kop van die hont is geweldigquote:Op maandag 13 mei 2013 16:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Lin neem een kermit! Van Jenna Marbles!
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Uiteraard. Hij springt ook altijd heel blij tegen je op en hij probeert teckels te neuken
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat wil ik zoooooooooooooooooooo graag!!!!! Maarquote:Op maandag 13 mei 2013 16:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Lin neem een kermit! Van Jenna Marbles!
then again probeert ie momenteel alles te neuken, dus echt een maatstaf is dat nietquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat wil ik zoooooooooooooooooooo graag!!!!! Maarwil er geen...
'ik mot niet zo'n zenuwachtig beest in mijn huis'
Ik wil het liefst wel een kleinere maar hont, maar Sien is met haar lompheid in deze de beperkende factorquote:Op maandag 13 mei 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat een kermie ook wordt verorberd door Sien. Ik denk dat Lindy een potiger exemplaar zoekt.
Is hij zijn ballen aan het verspelen?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
then again probeert ie momenteel alles te neuken, dus echt een maatstaf is dat niet
en dan een vorkje er in?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef Maisnon het volgende:
Wij hadden vroegah een bobtail, zo'n samsonhond. En dan deden we altijd een elastiekje in zn haar zodat ie zo'n mooie palmboon op zn hoofd had, anders zag ie niks
Wij hadden een bearded collie, ook met staartje somsquote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef Maisnon het volgende:
Wij hadden vroegah een bobtail, zo'n samsonhond. En dan deden we altijd een elastiekje in zn haar zodat ie zo'n mooie palmboon op zn hoofd had, anders zag ie niks
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is hij zijn ballen aan het verspelen?
Ja, dat wel! Misschien moet ik er stiekem een kopen... Dan vindtquote:
Mijn broertje (7) is dus schijnbaar de grote liefde van een mini-terrorist (5). Die maakt hem het leven zuur als hij haar hand niet wil vasthoudenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef Incantrix het volgende:
Godsamme pleur op kuthoerrrrrr!
Nouja, ik had niet gedacht dat zulke dingen al op 3-jarige leeftijd zouden beginnen, pfff..
Ah well..
Kat in nek
Gewoon als pup mee naar huis nemen en zeggen: KIEK GEVONDEN! Als pup lijken ze toch allemaal op elkaarquote:Op maandag 13 mei 2013 16:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat wel! Misschien moet ik er stiekem een kopen... Dan vindthem vast ook lief
![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn broertje (7) is dus schijnbaar de grote liefde van een mini-terrorist (5). Die maakt hem het leven zuur als hij haar hand niet wil vasthoudenhij is ook zo'n watje soms
corgi's doen het prima met grotere hondenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wil het liefst wel een kleinere maar hont, maar Sien is met haar lompheid in deze de beperkende factor
OH, DIE!!!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:31 schreef Incantrix het volgende:
Ik vind hoe heten die beesten leuk.
Ehm..
Ochquote:Op maandag 13 mei 2013 16:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn broertje (7) is dus schijnbaar de grote liefde van een mini-terrorist (5). Die maakt hem het leven zuur als hij haar hand niet wil vasthoudenhij is ook zo'n watje soms
Ik denk dat ik dat ga doen jaquote:Op maandag 13 mei 2013 16:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gewoon als pup mee naar huis nemen en zeggen: KIEK GEVONDEN! Als pup lijken ze toch allemaal op elkaar
Ik ook een beetje want hij lijkt op snoopdoggquote:
Ja ze zijn ook engquote:Op maandag 13 mei 2013 16:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ook een beetje want hij lijkt op snoopdogg
Ermagerd dat zijn pas lilleken beestenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:32 schreef PriemGirl het volgende:
MOPSHONT IK WIL EEN MOPSHONTTTTT MAG NIET VAN CIF
Ja preciesquote:Op maandag 13 mei 2013 16:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Och![]()
en dat je dan denkt 'doe het niet!!'
Maarja
Zoek een kruising corgi/tekkel met een ander ras, succes verzekerdquote:
Dat je eigenlijk zelf wel wil slaanquote:Op maandag 13 mei 2013 16:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja preciesNEGEER DAT MORMEL OF GEEF D'R EEN ROS VOOR D'R BAKKES!
Ok dat laatste niet, maar mén wat irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |