Oei, das oppassen inderdaad! Wel goed dat ze je broek vergoeddenquote:Op maandag 13 mei 2013 14:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Crappp!
Ik heb laatst mn broek gescheurd in de C1000 bij een van die koelbakken midden in de winkelzat een superscherpe rand aan, net onder mn bil. Meteen maar naar de bedrijfsleider gegaan, want stel je voor het was een kind dat langs dat randje loopt en zn halve gezicht openhaalt
Wel geld gekregen voor een nieuwen broek
doet ze altijd, omdat ze zo lief en leuk is!quote:Op maandag 13 mei 2013 14:35 schreef Diconnected het volgende:
Mir die gewoon doorpost in het gesloten topic
Ja snorriequote:Op maandag 13 mei 2013 14:35 schreef Diconnected het volgende:
Mir die gewoon doorpost in het gesloten topic
daahw had je nou niet hoeven zeggenquote:Op maandag 13 mei 2013 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
doet ze altijd, omdat ze zo lief en leuk is!
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kunnen mods ook een ban krijgen?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Naar gevraagd?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:36 schreef Diconnected het volgende:
oh trouwens heb niet die broekjes gezien bij de MS vh weekend
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred verwacht dat ik boodschappen ga doen op de fiets omdat hij de auto meeneemt naar z'n werk..
Dat wordt een teleurstelling straks
ermahgerd nee niet weer!quote:Op maandag 13 mei 2013 14:37 schreef Sharana_LV het volgende:
VOLGENDE KEER ALS JE LANGS KOMT GAAN WE WEER DE HELE DAG IN T ZIEKENHUIS ZITTEN JA!
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred verwacht dat ik boodschappen ga doen op de fiets omdat hij de auto meeneemt naar z'n werk..
Dat wordt een teleurstelling straks
*puberaal is*quote:
nee, die vrouw was druk bezig met m'n moeder,quote:Op maandag 13 mei 2013 14:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Naar gevraagd?
Bij mij moesten van achteren komen ergens goed verstopt
Als ik perm-ban lees, lees ik het altijd alsof er nog een s voor staat op 1 of andere manierquote:
dirty mindquote:Op maandag 13 mei 2013 14:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik perm-ban lees, lees ik het altijd alsof er nog een s voor staat op 1 of andere manier
Ik zou de wekelijkse boodschappen inderdaad niet te voet of met de fiets gaan halen nee... Veel te veel, dat krijg ik echt niet meequote:Op maandag 13 mei 2013 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
mensen met een auto die dan ineens te lam zijn om nog te lopen of te fietsen
Zeker ben ik nu te lam om boodschappen te doen met de fiets. Met de auto is veel relaxter en hij komt langs de supermarkt als hij terugkomt. Moet hij alleen een andere route nemen.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
mensen met een auto die dan ineens te lam zijn om nog te lopen of te fietsen
Ohja wat een wespennest was dat topic toen in die tijdquote:Op maandag 13 mei 2013 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een keer een ban gehad vanwege bitchfighten in dieetclub, maar toen kreeg de hele dieetclub een ban en toen werden ineens alle bans weer opgeheven ofzo.
Wie heeft het meteen over weekboodschappen mens?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou de wekelijkse boodschappen inderdaad niet te voet of met de fiets gaan halen nee... Veel te veel, dat krijg ik echt niet mee
Nog paar maandjes wachten, dan een jumbo voor de deur
Omdat dat zo'n beetje de enige boodschappen zijn die wij halen?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wie heeft het meteen over weekboodschappen mens?![]()
ja, maar doet schaar alleen weekboodschappen dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Omdat dat zo'n beetje de enige boodschappen zijn die wij halen?
En ik dacht dat jouw opmerking kwam nav die van Schaar en die ging over boodschappen op de fiets, dus vandaar
Dat is misschien een overweging waard jaquote:
KOM JE DAAR NU PAS ACHTER ?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:41 schreef Mirjam het volgende:
WATDEFUCK IS DIT NOU WEER WIE HEEFT DIT VERZONNEN EN WAAROM WIL IK HET!!!!!
C&A
JAquote:Op maandag 13 mei 2013 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
KOM JE DAAR NU PAS ACHTER ?!1111111111111
Alleen jammer dat de krat bier zo'n gedoe is op de fiets.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is misschien een overweging waard ja
Afgelopen donderdag gingen B en ik wat kleinere boodschappen halen op de fiets, en toen zaten we daar allebei met zo'n rugzak, ziet er ook zo stom uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |