Oei, das oppassen inderdaad! Wel goed dat ze je broek vergoeddenquote:Op maandag 13 mei 2013 14:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Crappp!
Ik heb laatst mn broek gescheurd in de C1000 bij een van die koelbakken midden in de winkelzat een superscherpe rand aan, net onder mn bil. Meteen maar naar de bedrijfsleider gegaan, want stel je voor het was een kind dat langs dat randje loopt en zn halve gezicht openhaalt
Wel geld gekregen voor een nieuwen broek
doet ze altijd, omdat ze zo lief en leuk is!quote:Op maandag 13 mei 2013 14:35 schreef Diconnected het volgende:
Mir die gewoon doorpost in het gesloten topic
Ja snorriequote:Op maandag 13 mei 2013 14:35 schreef Diconnected het volgende:
Mir die gewoon doorpost in het gesloten topic
daahw had je nou niet hoeven zeggenquote:Op maandag 13 mei 2013 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
doet ze altijd, omdat ze zo lief en leuk is!
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kunnen mods ook een ban krijgen?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Naar gevraagd?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:36 schreef Diconnected het volgende:
oh trouwens heb niet die broekjes gezien bij de MS vh weekend
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred verwacht dat ik boodschappen ga doen op de fiets omdat hij de auto meeneemt naar z'n werk..
Dat wordt een teleurstelling straks
ermahgerd nee niet weer!quote:Op maandag 13 mei 2013 14:37 schreef Sharana_LV het volgende:
VOLGENDE KEER ALS JE LANGS KOMT GAAN WE WEER DE HELE DAG IN T ZIEKENHUIS ZITTEN JA!
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred verwacht dat ik boodschappen ga doen op de fiets omdat hij de auto meeneemt naar z'n werk..
Dat wordt een teleurstelling straks
*puberaal is*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |