Je hebt blijkbaar geen idee waar die cameras voor dienen....quote:Op maandag 13 mei 2013 15:01 schreef Mercer het volgende:
Al die cameras lang de weg, heeft toch veel nut
twitter:VermistNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 15:04:33Heb het idee dat politie de zoekactie in #doornsegat aan het afronden is #vermistebroertjes http://t.co/L32eN0NfG1 @DvanOmmeren reageer retweet
Ik heb 't idee dat VermistNL geen idee heeft.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:VermistNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 15:04:33Heb het idee dat politie de zoekactie in #doornsegat aan het afronden is #vermistebroertjes http://t.co/L32eN0NfG1 @DvanOmmeren reageer retweet
Zouden de jongens van die leeftijd na 22 niet gewoon slapen? Dat die vader doelloos rondrijdt met de 2 jongens slapend op de achterbank? Lijkt me zo onwaarschijnlijk dat hij ze dan meerdere malen uit de auto zou halen.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik mis Kwintelooyen, het bos bij de trimbaan in Rhenen, het bos bij de dierentuin, bos er tegenover. Allemaal plekken waar ik ook rekening mee zou houden in elk geval.
En een aanname is dat ze echt niet al die tijd in de auto hebben gezeten..
Politiewoordvoerder zegt dat vader's gsm ook contact gemaakt kan hebben met zendmast Leersum terwijl hij (vader) al ter plaatse was in het Doornse Gat.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:03 schreef beequeen het volgende:
Hij kan toch vanuit Rhenen binnendoor naar Leersum gereden zijn, via de Rijksstraatweg door Elst?
Bos en uiterwaarden genoeg daar.
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:45 schreef Copycat het volgende:
Als de politie nou eens boeven gaat vangen, vinden wij die twee kinderen wel.
Heeft 'ie net alweer ontkracht,quote:Op maandag 13 mei 2013 15:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ah, ok. Dank!quote:Op maandag 13 mei 2013 15:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heeft 'ie net alweer ontkracht,. Politie zegt dat ze nog wel ff bezig zijn.
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:45 schreef Copycat het volgende:
Als de politie nou eens boeven gaat vangen, vinden wij die twee kinderen wel.
Dat begrijp ik. Het gaat mij om de eventuele terugweg die hij genomen heeft.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Politiewoordvoerder zegt dat vader's gsm ook contact gemaakt kan hebben met zendmast Leersum terwijl hij (vader) al ter plaatse was in het Doornse Gat.
Ik weet het niet of ze hebben geslapen. Als je pa doorgedraaid is en je echt heel bang bent, zou je dan gaan slapen? Je weet het niet.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zouden de jongens van die leeftijd na 22 niet gewoon slapen? Dat die vader doelloos rondrijdt met de 2 jongens slapend op de achterbank? Lijkt me zo onwaarschijnlijk dat hij ze dan meerdere malen uit de auto zou halen.
Ik hoop echt ergens dat hij ze gewoon bij iemand heeft ondergebracht die gewoon de jongens verborgen houdt.
Hoe bizar zou het andere verhaal zijn. Dat hij de auto ergens stopt 1 voor 1 de jongens wakker maakt ...
Het is zo zielig als je bedenkt hoe de autorit geweest is.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik weet het niet of ze hebben geslapen. Als je pa doorgedraaid is en je echt heel bang bent, zou je dan gaan slapen? Je weet het niet.
Maar ik denk dat hij ze niet ergens onder heeft gebracht. Dan zouden ze toch al lang gevonden zijn? Of het zou in Duitsland moeten zijn. Ik weet niet hoe veel aandacht ze daar voor deze zaak hebben.
Dat zou wel heel bizar zijn
Ja, maar wie weet hebben ze al die tijd gewoon en gezellige dag gehad en gelachen en genoten. En is het in hun slaap gebeurt. Je weet het echt niet.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het is zo zielig als je bedenkt hoe de autorit geweest is.
Ook als de vader alles doordacht heeft. Dat je je kinderen gaat ophalen in de ochtend en dat je die dag leeft naar het voorbereidde moment.
Niet geheel ondenkbaar idd.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:14 schreef Copycat het volgende:
Hij kan ze natuurlijk ook een slaapmiddel oid hebben toegediend.
Als het dan toch is dat hij ze vermoord heeft hoop je ergens dat ze het niet hebben gemerkt.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar wie weet hebben ze al die tijd gewoon en gezellige dag gehad en gelachen en genoten. En is het in hun slaap gebeurt. Je weet het echt niet.
koud, koud, warmer, warmer, warmer, heet! Heet!!quote:eindelijk gaan ze de goede kant op! zoek in omgeving vader, loop afstand, meertje ik krijg paar dingen door: Vader in paniek, enorm overstuur, lang stuk terug gelopen. kleine natuurlijke meer, moerasachtig omgeving
arie uit Den helder | 13-05-2013 14:24 uur
Wat is deze?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
koud, koud, warmer, warmer, warmer, heet! Heet!!![]()
RTVU
Dat sowieso. Al hoop ik nog steeds dat ze levend en in goede gezondheid worden gevonden.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als het dan toch is dat hij ze vermoord heeft hoop je ergens dat ze het niet hebben gemerkt.
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
koud, koud, warmer, warmer, warmer, heet! Heet!!![]()
RTVU
Die cameras registreren kentekens?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:05 schreef Messina het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar geen idee waar die cameras voor dienen....
twitter:rikdogger twitterde op maandag 13-05-2013 om 15:24:23Duiker komt weer naar de kant. Niet duidelijk of hij iets gevonden heeft. Zoekactie lijkt nog niet over. http://t.co/vDJYmeurRm reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |