Eerder al, bij Theo van Gogh stond het volk ook al verontwaardigd te blaten dat het "belachelijk" was dat de inhoud van het briefje op z'n borst niet openbaar gemaakt werd.... en die verontwaardiging was er al binnen een paar uur.quote:
Politie weet toch niet meteen dat ze naar schoenen zoeken. Daar zijn ze pas veel later achtergekomen na huiszoekingen en dergelijke dat er schoenen vermist worden die eventueel met de zaak te maken kunnen hebben.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hadden ze daar vast een reden voor. Ze wilden neem ik aan eerst zelf zoeken.
En hoe lang weten ze dan zelf al dat ze daar naar zoeken?
Niet naar jou toe ofzo hoor, maar het klinkt nu een beetje of de politie verplicht is om a la minute alle burgers van Nederland via een sms alert in te lichten over eventuele voorwerpen die ze zoeken. Sinds wanneer is het volk onderdeel van de recherche geworden?
Dat zou kunnen, maar de tijden komen ook overeen met de tijden die de politie heeft kunnen nagaan via camerabeelden, en de politie heeft zijn route met tijdstippen ook gepubliceerd, dus ik neem aan dat ze vrij zeker zijn van het feit dat de vader in ieder geval pas maandagavond richting Limburg is opgereden met de kinderen.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De moeder zou natuurlijk kunnen liegen... om welke reden dan ook.
Dat vertelt de politiewoordvoerder hier dus:quote:Op maandag 13 mei 2013 14:24 schreef Leandra het volgende:
Ze zullen toch een aantal plekken (zijn huis, zijn auto, huis van vriendin?) behoorlijk grondig hebben moeten doorzoeken voor ze konden concluderen dat de zaken waar ze nu aandacht voor vragen, niet aanwezig waren.
Daarom reageerde ik ook op deze post:quote:Op maandag 13 mei 2013 14:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze daar misschien geen gegronde reden voor hadden, ik zeg alleen dat we het idd "laat" gehoord hebben.
Zij vond het hinderlijk. Ik vond het logisch dus juist dat je dat pas later hoort.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:18 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Re: detective-aspiraties, dat zeg ik toch, ik ga echt niet met een schep het bos in.
Ik vind het wel hinderlijk als we nauwelijks of pas heel laat informatie krijgen om de *wel* gevraagde hulp -kijk om je heen, kijk naar ze uit, kijk naar dit of dat voorwerp- effectief uit te voeren. En zinloos want de dader is dood, het is niet alsof er nog een rechtzaak over moet komen.
Doornse Gat ligt niet in Limburgquote:Op maandag 13 mei 2013 14:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar de tijden komen ook overeen met de tijden die de politie heeft kunnen nagaan via camerabeelden, en de politie heeft zijn route met tijdstippen ook gepubliceerd, dus ik neem aan dat ze vrij zeker zijn van het feit dat de vader in ieder geval pas maandagavond richting Limburg is opgereden met de kinderen.
Ok.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarom reageerde ik ook op deze post:
[..]
Zij vond het hinderlijk. Ik vond het logisch dus juist dat je dat pas later hoort.
Tis al heel wat dát je het hoort.
Oh nee, Doornse gat ligt vlakbij hun woonplaats.quote:
Precies.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:26 schreef zolderraam het volgende:
[..]
Politie weet toch niet meteen dat ze naar schoenen zoeken. Daar zijn ze pas veel later achtergekomen na huiszoekingen en dergelijke dat er schoenen vermist worden die eventueel met de zaak te maken kunnen hebben.
Ik ben 1:53 en inderdaad, bij normaal gebruik, deksel optillen terwijl ik er niet helemaal tegenaan sta en er specifiek in kijk, plop zakje erbij, deksel dicht, zie ik echt niet wat er onderin ligt. Dus er zou zo iets bijgegooid kunnen worden zonder dat ik het merk. Alleen als ik de bak terug haal leun ik er over heen om er in te kijken of er geen troep is blijven plakken enzo. Nu staat mijn bak niet aan de openbare weg maar er zijn vast nog meer kleintjes die ook niet vanzelfsprekend tot op de bodem van hun kliko kijken bij alles wat ze wegdoen.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie zei dat? Bron?
Als er ineens een paar schoenen en een stuk sleepkabel in je kliko liggen dan zie je dat niet?
Okay, ik zal wel visueel ingesteld zijn dan.
Is vreemd inderdaad.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:32 schreef Leandra het volgende:
Waarom komen mensen daar een week later (!!!) pas mee?
Ik vind frapant...wij kregen steeds te horen dat ze pas om 20:15 uur bij moeder waren opgehaald toch?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:32 schreef Leandra het volgende:
twitter:TakoNOS twitterde op maandag 13-05-2013 om 14:30:33Meer dan 1000 tips zijn er bij politie binnengekomen over #vermistebroertjes. Worden allemaal beoordeeld en gecheckt. reageer retweet
Kloptquote:Op maandag 13 mei 2013 14:33 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik vind frapant...wij kregen steeds te horen dat ze pas om 20:15 uur bij moeder waren opgehaald toch?
Maar is het echt heel belangrijke info dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:32 schreef Leandra het volgende:
Als hij nu al geleegd is, dan zal hij dinsdag nog niet vol geweest zijn?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:32 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Ik ben 1:53 en inderdaad, bij normaal gebruik, deksel optillen terwijl ik er niet helemaal tegenaan sta en er specifiek in kijk, plop zakje erbij, deksel dicht, zie ik echt niet wat er onderin ligt. Dus er zou zo iets bijgegooid kunnen worden zonder dat ik het merk. Alleen als ik de bak terug haal leun ik er over heen om er in te kijken of er geen troep is blijven plakken enzo. Nu staat mijn bak niet aan de openbare weg maar er zijn vast nog meer kleintjes die ook niet vanzelfsprekend tot op de bodem van hun kliko kijken bij alles wat ze wegdoen.
Inderdaad niet voor de zoektocht. Maar misschien kan het een licht werpen op de gemoedstoestand van vader?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar is het echt heel belangrijke info dan?
Waar ze overdag waren maakt toch niet zo heel veel uit? Want daarna zijn ze sowieso nog bij dat tankstation gespot.
Nee, daarom, maar als het dan toch niet van belang is, waarom moet je dat dan nu nog gaan brengen alsof het nieuws is.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar is het echt heel belangrijke info dan?
Waar ze overdag waren maakt toch niet zo heel veel uit? Want daarna zijn ze sowieso nog bij dat tankstation gespot.
Omdat er weer even een twitterSherlock z'n two minutes of fame wilde ben ik bang.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, daarom, maar als het dan toch niet van belang is, waarom moet je dat dan nu nog gaan brengen alsof het nieuws is.
Nee, ze zijn Maandag ochtend opgehaald. Moeder schrijft ook vermist sinds gisterenochtend of maandagochtend. (weet niet meer)quote:Op maandag 13 mei 2013 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar maandag waren ze dus overdag nog bij hun moeder, begrijp ik? In dat geval is die journalist ook niet de snuggerste. Kuifje-aspiraties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |