Misschien toch op het laatste moment zitten twijfelen, met z'n mobiel in z'n hand, of hij toch niet iemand zou bellen? Z'n vriendin, z'n moeder, de politie, de hulpverlening? Gepland of niet, makkelijk zal het niet geweest zijn, zo'n kouwe gevoelloze kikker lijkt die man me ook weer niet... Dat zou ook verklaren waarom er nog uren tussenzit, dat hij weer hier in de omgeving is en z'n telefoon wel signaal heeft, en voor hij zich daadwerkelijk ophangt.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:57 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik me weer af waarvoor hij zijn telefoon weer heeft aangezet? Hij zou daar toch gevonden worden dus het was niet om te laten weten dat hij in het Doornse bos was.
Iets te vroeg conclusies getrokken.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:04 schreef Rachilda het volgende:
Het bericht van L1 was om 15.56 uur
http://www.l1.nl/nieuws/2(...)sultaat#.UZDy4bX3qWZ
Doet L1 wel vaker.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:03 schreef webb2012 het volgende:
L1, maar die meld nu ook weer dat er wel weer het water ingegaan word dus die wilden iets te snel publiceren.
Ik zie geen pers? Misschien is mijn scherm te klein, maar ik zie alleen wat duikers in een bootje en rechts een man of zes die net zo goed van de politie of brandweer kunnen zijn of begeleiders van het duikteam?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:00 schreef blanket het volgende:
Staat genoeg pers iig...twitter:VermistNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 15:59:43@sgerits Huidige situatie visvijver #geulle #vermistebroertjes http://t.co/3eKg9tJipd reageer retweet
of misschien was hij op navigatie aan het zoeken op zijn telefoonquote:Op maandag 13 mei 2013 16:05 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Misschien toch op het laatste moment zitten twijfelen, met z'n mobiel in z'n hand, of hij toch niet iemand zou bellen? Z'n vriendin, z'n moeder, de politie, de hulpverlening? Gepland of niet, makkelijk zal het niet geweest zijn, zo'n kouwe gevoelloze kikker lijkt die man me ook weer niet... Dat zou ook verklaren waarom er nog uren tussenzit, dat hij weer hier in de omgeving is en z'n telefoon wel signaal heeft, en voor hij zich daadwerkelijk ophangt.
twitter:sgerits twitterde op maandag 13-05-2013 om 16:04:59Duikers gaan zometeen opnieuw het water in #vermistebroertjes #geulle reageer retweet
Vooraan is pers, rechts is niet duidelijk.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie geen pers? Misschien is mijn scherm te klein, maar ik zie alleen wat duikers in een bootje en rechts een man of zes die net zo goed van de politie of brandweer kunnen zijn of begeleiders van het duikteam?
Mensen vooraan?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie geen pers? Misschien is mijn scherm te klein, maar ik zie alleen wat duikers in een bootje en rechts een man of zes die net zo goed van de politie of brandweer kunnen zijn of begeleiders van het duikteam?
Oh fuck, mijn scherm was echt te klein dus, ik had niet naar onder gescrolldquote:Op maandag 13 mei 2013 16:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Vooraan is pers, rechts is niet duidelijk.
twitter:sgerits twitterde op maandag 13-05-2013 om 16:09:48Bij eerste duik is niks aangetroffen in visvijver #geulle onderzoek lijkt nog niet afgelopen #vermistebroertjes reageer retweet
Lekker dingquote:Op maandag 13 mei 2013 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh fuck, mijn scherm was echt te klein dus, ik had niet naar onder gescrolld![]()
twitter:ED_nieuwsfeed twitterde op maandag 13-05-2013 om 16:13:05Politie zoekt in De Rips naar vermiste broertjes http://t.co/QbDKHIaj7H reageer retweet
Interessant. Maar ook daar niets gevonden helaas.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:14 schreef Rachilda het volgende:
twitter:ED_nieuwsfeed twitterde op maandag 13-05-2013 om 16:13:05Politie zoekt in De Rips naar vermiste broertjes http://t.co/QbDKHIaj7H reageer retweet
Gemert/Bakel lijkt mijquote:
Brabant, gemeente Gemert-Bakel. In de buurt van Eindhoven. Zo'n beetje.quote:
twitter:VermistNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 16:18:48Duikers maken zich klaar om opnieuw het water in te gaan #vermistebroertjes #geulle http://t.co/Z79P39N5gz @sgerits reageer retweet
Ik heb geen idee en ook niet zo snel dat kaartje bij de hand.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:18 schreef Leandra het volgende:
Is net boven Bakel die zandafgraving niet? Die in het midden van alle mogelijke tussenstops lag?
Precies daarom geven ze niet meteen alle gegevens vrij. Omdat ze dan waarschijnlijk duizenden (goedbedoelde) tips binnenkrijgen over spanbanden en gevonden stukken touw / kabel door het hele land, ook wanneer dat helemaal niet relevant is.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:55 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Als ze mij niet zouden vragen er naar uit te kijken, dan heb je gelijk. Maar dat doen ze dus wel, na een week. Had al die tijd meer kunnen opletten op zulk zwerfafval, vind ik jammer van de verloren mogelijkheden. Snap je dat nu echt niet? Het woord 'recht' op informatie heb ik trouwens nooit gebruikt. En echt irrelevante info zul je me ook niet over horen, dat gedoe over of vader aan een schommel, klimrek of boom hing bijvoorbeeld, dat kan me geen klap schelen.
Deze cirkel markeert zo ongeveer waar hij binnen het tijdsbestek tussen Neerbeek en de Rijnbrug maximaal geweest kan zijnquote:Op maandag 13 mei 2013 16:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee en ook niet zo snel dat kaartje bij de hand.
Het gaat helemaal niet "in overleg met de politie". De politie heeft allang aangegeven het liever niet te willen ivm het eventueel wissen van sporen en bewijsmateriaal, maar omdat de politie zich bewust is van het feit dat ze dergelijke speurneuzen toch niet kunnen tegenhouden staan ze het oogluikend toe, maar sturen ze voor de zekerheid toch maar een mannetje om een oogje in het zeil te houden zodat er geen ál te gekke dingen gebeuren.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het gaat in overleg met de politie, en de politie is erbij voor het geval die vrijwilligers wel wat vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |