Nee die bekeuren bloemenplukkende kleuters.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:53 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Sinds wanneer schrijft de politie parkeerbonnen uit? Is toch een taak van de stadswachten/parkeerwachters?
Ik ga weer wat meer recht op zitten....quote:Op maandag 13 mei 2013 15:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed: die markeerdobber en extra duiker lijken er op te wijzen dat er wel "iets" gevonden is..
Wat een fout.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zat B. Jens ook in de auto?
Spuit elf.
En terecht. 47 bloemen is belachelijk veel + je plukt sowieso niet in gemeenteparken en -perken, net zo min in als in andermans tuinen.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee die bekeuren bloemenplukkende kleuters.
Als je met zo'n grote groep mensen gaat zoeken is het onmogelijk om de regie te behouden.Zodra 1 persoon iets verdachts ziet zal deze hoogst waarschijnlijk eerst zelf even poolshoogte nemen om zich ervan te verzekeren dat hij niet voor paal staat zodra het vals alarm blijkt te zijn.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het gaat in overleg met de politie, en de politie is erbij voor het geval die vrijwilligers wel wat vinden.
Hap. Honger?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En terecht. 47 bloemen is belachelijk veel + je plukt sowieso niet in gemeenteparken en -perken, net zo min in las in andermans tuinen.
Maar dat terzijde![]()
Maar dan vraag ik me weer af waarvoor hij zijn telefoon weer heeft aangezet? Hij zou daar toch gevonden worden dus het was niet om te laten weten dat hij in het Doornse bos was.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oeps! De politiewoordvoerder was erbij betrokken?
Zal wel weer een fiets zijnquote:Op maandag 13 mei 2013 15:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed: die markeerdobber en extra duikers lijken er op te wijzen dat er wel "iets" gevonden is..
Daar dacht ik gisteren nog aan, dadelijk vinden ze niet de broertjes maar 1 van de andere vermiste personen! Niet specifiek in de visvijver maar gewoon, in het algemeen, nu er op zoveel plaatsen naar elke verstoring gekeken wordt. Zou wel mooi zijn, is er toch ergens een familie uit de onzekerheid.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:51 schreef flugeltje het volgende:
Zou ook nog wel kunnen dat ze een ander lichaam naar boven halen vanmiddag ofzo...
Ik denk zomaar dat als hij echt wilde dat ze verdwenen ze niet op de voor de hand liggende plekken te vinden zijn...
Staat genoeg pers iig...twitter:VermistNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 15:59:43@sgerits Huidige situatie visvijver #geulle #vermistebroertjes http://t.co/3eKg9tJipd reageer retweet
Zouden ze de pers niet op afstand houden als ze echt wat zouden hebben gevonden? Lijkt me toch dat die moeder het niet van de pers hoeft te horen, maar dat ze het haar eerst willen laten weten?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:00 schreef blanket het volgende:
Staat genoeg pers iig...twitter:VermistNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 15:59:43@sgerits Huidige situatie visvijver #geulle #vermistebroertjes http://t.co/3eKg9tJipd reageer retweet
Bron erbij is altijd fijnquote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef moeke1 het volgende:
Ook zoektocht met duiker blijft zonder resultaatHet onderzoek op de visvijver in Geulle heeft niets opgeleverd. Dat heeft de politie bekendgemaakt.
De politie deed daar sinds maandagochtend onderzoek naar aanleiding van een tip in de zaak van de twee vermiste broertjes Ruben en Julian uit Zeist. 's Ochtends werd het water met een sonarbootje afgezocht.
Na bestudering van de beelden ging een forensisch duiker 's middags op twee plaatsen de vijver in.
ok, dus zoektocht daar afgelopen nu?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef moeke1 het volgende:
Ook zoektocht met duiker blijft zonder resultaatHet onderzoek op de visvijver in Geulle heeft niets opgeleverd. Dat heeft de politie bekendgemaakt.
De politie deed daar sinds maandagochtend onderzoek naar aanleiding van een tip in de zaak van de twee vermiste broertjes Ruben en Julian uit Zeist. 's Ochtends werd het water met een sonarbootje afgezocht.
Na bestudering van de beelden ging een forensisch duiker 's middags op twee plaatsen de vijver in.
Ik ook.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:02 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ok, dus zoektocht daar afgelopen nu?
Ik dacht juist dat er extra duikers waren..?
twitter:lodytrepels twitterde op maandag 13-05-2013 om 16:02:44Duikers maken zich nu wel weer klaar om het water in te gaan in Geulle. reageer retweet
Die zijn er ook...tenminste 13min geleden dan.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:02 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ok, dus zoektocht daar afgelopen nu?
Ik dacht juist dat er extra duikers waren..?
twitter:Zenza07 twitterde op maandag 13-05-2013 om 15:56:17@lodytrepels Vreemd, Rik Dogger tweet zojuist dit: https://t.co/23XQOWjkbj reageer retweet
twitter:lodytrepels twitterde op maandag 13-05-2013 om 16:03:07@Zenza07 Klopt, vind ik ook. Duikers maken zich wel weer klaar voor nieuwe duik namelijk. reageer retweet
twitter:iksylvia twitterde op maandag 13-05-2013 om 16:03:56Duiker gaat weer terug het water in met stuk touw en drijver #vermistebroertjes reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |