Dat je opeens denkt ,:hee ik ben doodquote:Op maandag 13 mei 2013 15:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als het dan toch is dat hij ze vermoord heeft hoop je ergens dat ze het niet hebben gemerkt.
Ik vrees van niet:quote:Op maandag 13 mei 2013 15:36 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik hoop zo dat ze de jongens snel vinden.
twitter:rikdogger twitterde op maandag 13-05-2013 om 15:35:48Duiker lijkt zijn spullen in te pakken. Nog geen officiële bevestiging. #vermistejongetjes reageer retweet
Goed slaapmiddel erin en in de slaap wurgen? Of slang in de auto hangen en auto laten lopen?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:33 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Dat je opeens denkt ,:hee ik ben dood
inderdaadquote:Op maandag 13 mei 2013 15:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Goed slaapmiddel erin en in de slaap wurgen? Of slang in de auto hangen en auto laten lopen?
Dat is heus wel mogelijk.
Het gaat in overleg met de politie, en de politie is erbij voor het geval die vrijwilligers wel wat vinden.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:43 schreef Proxx het volgende:
ben ik de enige die vind dat al die zoek tochten door "mensen" eventueel bewijs of sporen juist kan wissen. en het onderzoek meer kan frustreren als goed doen?
ok die mensen hebben allemaal stuk voor stuk een goed hard en een nobel doel. maar ik denk dat de politie niet zo blij is met die zelf georganiseerde sporen vernietigers.
en ja er blijft kans dat ze die broers tegen het lijf lopen.
Gaan ze een plek markeren?twitter:rikdogger twitterde op maandag 13-05-2013 om 15:40:52De duiker krijgt toch nog nieuwe uitrusting. Een lang touw met een soort dobber er aan #vermistejongetjes reageer retweet
Oeps! De politiewoordvoerder was erbij betrokken?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
'Verdwijnen broertjes goed voorbereid'
De vader van de vermiste broertjes Julian en Ruben heeft 'zeer waarschijnlijk het een en ander van tevoren bedacht'. Dat zegt politiewoordvoerder Bernhard Jens tegen RTL Nieuws.
De politie sluit niet uit dat Jens op het traject van Neerbeek terug naar Rhenen zijn telefoon heeft uitgeschakeld. "Het is een aanname, maar hij heeft wellicht gedacht: 'Ik moet niet traceerbaar zijn, ik doe vanaf het zuiden terug naar Doorn mijn telefoon uit'", zegt Jens.
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:46 schreef BenGepeept het volgende:
On-ge-lo-fe-lijk. Hebben de sukkels die gastjes nog steeds niet gevonden?
Nu je het zegt:quote:Op maandag 13 mei 2013 15:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oeps! De politiewoordvoerder was erbij betrokken?
Zat B. Jens ook in de auto?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
De vader van de vermiste broertjes Julian en Ruben heeft 'zeer waarschijnlijk het een en ander van tevoren bedacht'. Dat zegt politiewoordvoerder Bernhard Jens tegen RTL Nieuws.
"Uit het onderzoek blijkt dat er bepaalde voorbereidingshandelingen zijn gepleegd", zegt Jens tegen RTL Nieuws-verslaggever Jeroen Wetzels. "Wij denken dat er een grote mate van zekerheid zit in het feit dat hij één en ander van tevoren heeft bedacht."
De politie sluit niet uit dat Jens op het traject van Neerbeek terug naar Rhenen zijn telefoon heeft uitgeschakeld. "Het is een aanname, maar hij heeft wellicht gedacht: 'Ik moet niet traceerbaar zijn, ik doe vanaf het zuiden terug naar Doorn mijn telefoon uit'", zegt Jens.
De politie heeft vandaag opnieuw gezocht naar de broertjes Ruben en Julian in een visvijver in Geulle. Er is met sonarapparatuur onderzoek gedaan, en duikers hebben op twee plekken nader onderzoek gedaan. Dat heeft niets opgeleverd.
Knullige journalistquote:Op maandag 13 mei 2013 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zat B. Jens ook in de auto?
Spuit elf.
twitter:rikdogger twitterde op maandag 13-05-2013 om 15:49:25Er komen extra duikers bij. Er worden drie duikuitrustingen klaar gemaakt. #vermistejongetjes reageer retweet
Ja dat zou ik ook zeggen als je 1000den poilitiekneusjes een week lang op pad stuurt en nog helemaal niks hebt gevonden.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ga gewoon weg hier.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:50 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook zeggen als je 1000den poilitiekneusjes een week lang op pad stuurt en nog helemaal niks hebt gevonden.
Ga maar weer parkeerbonnen uitschrijven, sukkelaar.
Sukkel.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:50 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook zeggen als je 1000den poilitiekneusjes een week lang op pad stuurt en nog helemaal niks hebt gevonden.
Als ze met een steen om hun been het water in gegooid zijn is het bv niet zo gek hoor dat ze na een week nog niet alle wateren in Nederland en mss België ofzo hebben uitgekamdquote:Op maandag 13 mei 2013 15:50 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |