PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Neuh. Zo vaak gebeurt er niets wanneer een Feyenoorder op de grond ligt. Ik vind het storend. Het is een contact sport, geen korfbalquote:Op maandag 13 mei 2013 12:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als dit bij iemand van Feyenoord was gebeurd dan had je getweet dat het rood moest zijn en 10 wedstrijden schorsing.
Lindgren (zonder punt) kwam met 2 benen vooruit in dus dat is gevaarlijk en eigenlijk rood.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neuh. Zo vaak gebeurt er niets wanneer een Feyenoorder op de grond ligt. Ik vind het storend. Het is een contact sport, geen korfbal
Het is vandermar. Zonde van je toetsenbord dit.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Lindgren (zonder punt) kwam met 2 benen vooruit in dus dat is gevaarlijk en eigenlijk rood.
Zeg dat maar tegen de heren achter de goal in de kuip. Als een speler ligt, staat het schuim al in de mond bij het legioen, schreeuwend om een rode kaart. Geeft de scheids dan niks, dan is het een hoerenjong. Als het legioen in een goede bui is.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neuh. Zo vaak gebeurt er niets wanneer een Feyenoorder op de grond ligt. Ik vind het storend. Het is een contact sport, geen korfbal
Ik vroeg me al af waar dit plaatje vandaan kwam....quote:Op maandag 13 mei 2013 12:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het is vandermar. Zonde van je toetsenbord dit.
Dat heb je nogal snel in een stadion hèquote:Op maandag 13 mei 2013 12:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de heren achter de goal in de kuip. Als een speler ligt, staat het schuim al in de mond bij het legioen, schreeuwend om een rode kaart. Geeft de scheids dan niks, dan is het een hoerenjong. Als het legioen in een goede bui is.
Waarom moet ik dat tegen hun zeggen? Jij vindt het problematisch, ik niet dat ze lopen te schreeuwen en joelen.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de heren achter de goal in de kuip. Als een speler ligt, staat het schuim al in de mond bij het legioen, schreeuwend om een rode kaart. Geeft de scheids dan niks, dan is het een hoerenjong. Als het legioen in een goede bui is.
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar dit plaatje vandaan kwam....
[ afbeelding ]
Dit komt alleen voor in de kuip, dat weet iedereen toch?!?!?!quote:Op maandag 13 mei 2013 12:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat heb je nogal snel in een stadion hèJe ziet half wat er gebeurt, net zoals die 1000en supporters om je heen en dan roep je moord en brand. Hoort erbij
In het AZ stadion is iedereen te druk bezig met het vouwen van zijn klappertje en daarmee 90 minuten lang iedereen te irriteren.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dit komt alleen voor in de kuip, dat weet iedereen toch?!?!?!
En in de ArenA zit nooit iemandquote:Op maandag 13 mei 2013 12:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
In het AZ stadion is iedereen te druk bezig met het vouwen van zijn klappertje en daarmee 90 minuten lang iedereen te irriteren.
Kopen?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Congrats met de beker nog trouwensquote:Op maandag 13 mei 2013 12:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Fijn dat een Ajacied het eens toe geeftquote:
Ja, kan me voorstellen. Na de 2-1 voorzag ik toch dat PSV er overheen zou walsen. Maar bedanktquote:Op maandag 13 mei 2013 12:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Congrats met de beker nog trouwens![]()
Lichte teleurstelling aan mijn zijde.
Ach, zij doen het in elk geval niet op zondag met dikke vingertjes achter een computer of via twitter.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
In het AZ stadion is iedereen te druk bezig met het vouwen van zijn klappertje en daarmee 90 minuten lang iedereen te irriteren.
Wat is dat? Ik let even niet op.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig voel ik mij niet aangesproken en daarbij heb ik hele ranke vingersquote:Op maandag 13 mei 2013 12:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, zij doen het in elk geval niet op zondag met dikke vingertjes achter een computer of via twitter.
Conclusie: vdm is dik?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, zij doen het in elk geval niet op zondag met dikke vingertjes achter een computer of via twitter.
Met wat meer mazzel was het wel een verlenging geworden jaquote:Op maandag 13 mei 2013 12:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, kan me voorstellen. Na de 2-1 voorzag ik toch dat PSV er overheen zou walsen. Maar bedanktVooral het feest van te voren met AZ en PSV supporters in de stad was briljant
![]()
Had je tweet gezien en geretweet, maar volgens mij is die helemaal niet doorgekomen ivm karig netwerk.
Op een account van mij kloppen de plaatjes van de clubs en spelers niet meer. De webapp gebruikt allemaal plaatjes die in mijn cache zitten. Ziet er een beetje wazig uit.quote:
Als zoveel mensen het hier zeggen dan zit er wel een kern van waarheid in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |