en dat je dan ook nieuwe schoenen en een tas "nodig" hebt om te matchen bij je autoquote:Op maandag 13 mei 2013 12:05 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah als ik rijk zou zijn; zou ik ook zo iemand zijn die thuis kom met 'oja... ik heb een fiat 500 gekocht.... deze keer een groene... want die had ik nog niet!"
Zoiets![]()
Ohai zusjequote:Op maandag 13 mei 2013 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
net als dat ik altijd mee naar boven "moet" van mijn nichtje. Dan gaat ze al d'r speelgoed laten zien. Ik heb echt bewondering voor mensen die dat leuk vinden. Ik denk alleen maar "rot op met je zoveelste roze glitterhaarspeld, ik wil terug naar de volwassenen"
Moet je dan ook elke individuele sticker bekijken en keuren?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohai zusje![]()
Zegt ze: 'Kom kijken! Ik heb een nieuwe kamer!'
Kom ik boven, is er heul niks nieuw
'JA MAAR DIT STICKERBOEK WEL!'
Ja en dan mag ik er 400 uitkiezen om op mijn hoofd te plakkenquote:Op maandag 13 mei 2013 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet je dan ook elke individuele sticker bekijken en keuren?
Zekerquote:Op maandag 13 mei 2013 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dat je dan ook nieuwe schoenen en een tas "nodig" hebt om te matchen bij je auto
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
net als dat ik altijd mee naar boven "moet" van mijn nichtje. Dan gaat ze al d'r speelgoed laten zien. Ik heb echt bewondering voor mensen die dat leuk vinden. Ik denk alleen maar "rot op met je zoveelste roze glitterhaarspeld, ik wil terug naar de volwassenen"
Ik vind ze leuk vanaf een bepaalde leeftijd. Die ukkies kan ik niks mee... Ik moet wel een beetje debiel kunnen doen en dat ze dat dan begrijpenquote:Op maandag 13 mei 2013 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
oh joy!quote:Op maandag 13 mei 2013 12:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja en dan mag ik er 400 uitkiezen om op mijn hoofd te plakken
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja en dan mag ik er 400 uitkiezen om op mijn hoofd te plakken
ja nee, maar dat soort dingen vind ik ook wel leuk, alleen op zo'n peuterkamer gaan zitten die naar kwijl en bedplassen ruikt en dan al die "schatten" bekijken. Of al die kutspelletjes die vierjarigen zelf bedenken mee moeten spelen. Ik heb er gewoon een hekel aanquote:Op maandag 13 mei 2013 12:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk vanaf een bepaalde leeftijd. Die ukkies kan ik niks mee... Ik moet wel een beetje debiel kunnen doen en dat ze dat dan begrijpen.
Gisteren in de speeltuin geweest met een meisje, dan moet ik haar dus wel een beetje fatsoenlijk kunnen uitlachen als ze door haar domme acties uit zo'n rek pleurt (van 50cm hoog in het zand, dat doet geen pijn).
Luchtthee drinken met een peuterquote:Op maandag 13 mei 2013 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja nee, maar dat soort dingen vind ik ook wel leuk, alleen op zo'n peuterkamer gaan zitten die naar kwijl en bedplassen ruikt en dan al die "schatten" bekijken. Of al die kutspelletjes die vierjarigen zelf bedenken mee moeten spelen. Ik heb er gewoon een hekel aan
Ik ga liever naar de speeltuin idd
ja, die ligt nog in je bureaulade?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:11 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ,,, ken je die mop van die 2e usb stick die ik op de post had gedaan?
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Luchtthee drinken met een peuter
Nouja, onder een stapeltje papieren op t bureau, wel al in enveloppe ditdatallesquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nouja, onder een stapeltje papieren op t bureau, wel al in enveloppe ditdatalles
KOM ER DUS NU AAN OKAY
Goh. Trein. Tiswat..quote:Op maandag 13 mei 2013 12:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
En telkens mee gaan kijken naar hun trein... en dan heeft ie de trein 20 cm verschoven "KOM KIJKEN TANTE.. KOM DAN"
Jaja ik zie je trein. fantastisch.Ga maar aan mama tonen
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
En telkens mee gaan kijken naar hun trein... en dan heeft ie de trein 20 cm verschoven "KOM KIJKEN TANTE.. KOM DAN"
Jaja ik zie je trein. fantastisch.Ga maar aan mama tonen
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nouja, onder een stapeltje papieren op t bureau, wel al in enveloppe ditdatalles
KOM ER DUS NU AAN OKAY
zeven mensen waren het toch?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL GEEN PRESENTATIE GEVEN![]()
*krijg geen hap door keel en voel me alsof ik moet kotsen*
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:17 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kreeg deze net van SF
[ afbeelding ]
yepquote:Op maandag 13 mei 2013 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
De gemeente bellen om kwart over 12. Dat was best naief van me.
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:17 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kreeg deze net van SF
[ afbeelding ]
Is daar een filmpje van?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:27 schreef PriemGirl het volgende:
Had ik al verteld dat eny mij gebeten had zaterdag? Dat was ook fantastischKutkad
Was ik em lekker achter de oren aan het kroelen.. spinnen.. alles.... en dan out of nowhere: HAP BIJT KSSSSHHHH trolololol....
Neenquote:
Blame debsterr... die had m nogal opgenaaid...quote:Op maandag 13 mei 2013 12:27 schreef PriemGirl het volgende:
Had ik al verteld dat eny mij gebeten had zaterdag? Dat was ook fantastischKutkad
Was ik em lekker achter de oren aan het kroelen.. spinnen.. alles.... en dan out of nowhere: HAP BIJT KSSSSHHHH trolololol....
Ook waarquote:Op maandag 13 mei 2013 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Blame debsterr... die had m nogal opgenaaid...
Nee enkel achter oortjes en hij was echt keilief aan het puuuuurrrrrrenquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ook waarmaar ie was zo lief aan het spinnen..
Achteraf hoorde ik pas: Als een kad met staart begint te zwiepen; dan moet je opletten.
AHA ! Is dus niet ERMAHGERD KWISPELSTAART BLIJ BLIJ BLIJ !!1!1!
Ik ga te veel met honden om
lolquote:Op maandag 13 mei 2013 12:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ook waarmaar ie was zo lief aan het spinnen..
Achteraf hoorde ik pas: Als een kad met staart begint te zwiepen; dan moet je opletten.
AHA ! Is dus niet ERMAHGERD KWISPELSTAART BLIJ BLIJ BLIJ !!1!1!
Ik ga te veel met honden om
Jup ! tanden in mijn pinkquote:Op maandag 13 mei 2013 12:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ook echt bijten in plaats van gewoon even de nagel uithalen
AHA !1!1quote:Op maandag 13 mei 2013 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
een kat spint ook als ie bang of boos is namelijk....
Ik heb stiften gevraagd voor mijn verjaardag.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zeker
[..]Als ik geen zin heb; zeg ik ook standaard: ga maar aan papa of mama vragen
Overigens kan ik daarentegen net zo goed kind zijn; want vorige maand was ik aan het kleuren met Owen... en Owen had er genoeg van... dus toen ging ik alleen verder met kleuren![]()
![]()
Zwiepende staart is wel een vrij duidelijk signaal ja.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:31 schreef PriemGirl het volgende:
Wellicht dat ie me dus al 5 minuten aan het waarschuwen was en ik dacht alleen maar KIEK NOU HOE LIEEHIEEFFFFF..
juuuuupquote:Op maandag 13 mei 2013 12:31 schreef PriemGirl het volgende:
Wellicht dat ie me dus al 5 minuten aan het waarschuwen was en ik dacht alleen maar KIEK NOU HOE LIEEHIEEFFFFF..
Zal je zien dat hij zo dement als een deur isquote:
Allemaal goeden garpen vertellen en dat hij dan zo zit van: dafuq?quote:
Nop, in Eindhoven krijg je iemand toegewezenquote:Op maandag 13 mei 2013 12:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Allemaal goeden garpen vertellen en dat hij dan zo zit van: dafuq?
Mochten jullie niet kiezen trouwens?
Nou, dat weet je niet... Ik hoop voor je van nietquote:Op maandag 13 mei 2013 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nop, in Eindhoven krijg je iemand toegewezen
Maar komt wel goed. Ik neem aan dat je geen BABS wordt als je een enorm saaie drooglul bent.
Eny bijt ook niet zo hard, is meer een waarschuwing hapjequote:Op maandag 13 mei 2013 12:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup ! tanden in mijn pinkIk trok meteen terug; dus het was ook eerder een waarschuwingsbeet dan een ik pak je en laat je niet meer los beet (doen kadders dat überhaupt??
Ik weet echt niks van kads af
)
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, dat weet je niet... Ik hoop voor je van niet
Wat een aidsfilmpje moet dat zijn zegquote:Op maandag 13 mei 2013 12:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mensen die zeggen "feedback krijgen is als het krijgen van een cadeautje"![]()
does info mailenquote:Op maandag 13 mei 2013 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
oh nee, het valt mee, zo stokantiek is ie nog niet.
Vanavond maar even bellen
Ermahgerd was de bruiloft een moetje?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja man, de baby komt er al bijna uit!
Nee. Meestal is feedback kut. Ik kan niet omgaan met 'maar ik bedoel het goed'-feedback als het niet van een docent is. Als studenten elkaar feedback moeten geven.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mensen die zeggen "feedback krijgen is als het krijgen van een cadeautje"![]()
misschien is het net als bij komodovaranen. Die bijten, lopen weg, en drie dagen later benm je dood door hun bek-bacteriënquote:Op maandag 13 mei 2013 12:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Eny bijt ook niet zo hard, is meer een waarschuwing hapje.
Nagels brengen meer schade aan.
Al heeft Debster em dan wel echt goed opgenaaid. Doet ie zelden.
is het een speciaal kindje?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja! De baby zat al geplet onder mijn corset
Thehehehequote:Op maandag 13 mei 2013 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien is het net als bij komodovaranen. Die bijten, lopen weg, en drie dagen later benm je dood door hun bek-bacteriën
En dan wil je eigenlijk direct roepen "DA'S HEUL NIET WAAR, KUTHOER", maar dat mag nietquote:Op maandag 13 mei 2013 12:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee. Meestal is feedback kut. Ik kan niet omgaan met 'maar ik bedoel het goed'-feedback als het niet van een docent is. Als studenten elkaar feedback moeten geven.![]()
Samenwerken soberzo![]()
![]()
Was idd ook meer waarschuwing; maar debs had em al een paar keer opgepakt met stevig gemauwww en daarna nog een boel meiden die em aan het kroelen waren; wat ie zo fantastisch vond...quote:Op maandag 13 mei 2013 12:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heul niet, ik heb gewoon altijd gelijkquote:Op maandag 13 mei 2013 12:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan wil je eigenlijk direct roepen "DA'S HEUL NIET WAAR, KUTHOER", maar dat mag niet![]()
Dus dan moet je erover na gaan denken en dan blijkt het best wel waar te zijn en dan denk je "kut jonge ze heeft gelijk, ik ben zelf een kuthoer" en dan krassen enzo
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan wil je eigenlijk direct roepen "DA'S HEUL NIET WAAR, KUTHOER", maar dat mag niet![]()
Dus dan moet je erover na gaan denken en dan blijkt het best wel waar te zijn en dan denk je "kut jonge ze heeft gelijk, ik ben zelf een kuthoer" en dan krassen enzo
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar eny is ook een mongool.. Waarom loopt ie dan niet gewoon naar boven ofzo? Sukk0lquote:Op maandag 13 mei 2013 12:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Was idd ook meer waarschuwing; maar debs had em al een paar keer opgepakt met stevig gemauwww en daarna nog een boel meiden die em aan het kroelen waren; wat ie zo fantastisch vond...
Nah, zo ging het voornamelijk in het eerste jaar.. Maar ik vind het wel altijd fijner om er direct tegenin te beuken, dan hoef ik er niet over na te denkenquote:Op maandag 13 mei 2013 12:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heul niet, ik heb gewoon altijd gelijk![]()
Samenwerken met mij is leuk man
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien is het net als bij komodovaranen. Die bijten, lopen weg, en drie dagen later benm je dood door hun bek-bacteriën
nou dat wilde ik net zeggen, hij is zelf zo slim om lekker tussen die mensen te blijven zittenquote:Op maandag 13 mei 2013 12:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar eny is ook een mongool.. Waarom loopt ie dan niet gewoon naar boven ofzo? Sukk0l
Ja dat dusquote:Op maandag 13 mei 2013 12:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar eny is ook een mongool.. Waarom loopt ie dan niet gewoon naar boven ofzo? Sukk0l
Probeerde hij wel; tot ie merkte dat ie niet snel zat was... dus toen ging ie ineen duiken zo van ... "NIEMAND ZIET ME ECHT NIET NEE HOOR"quote:Op maandag 13 mei 2013 12:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Omdat kadquote:Op maandag 13 mei 2013 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou dat wilde ik net zeggen, hij is zelf zo slim om lekker tussen die mensen te blijven zitten
vooral dat hij dan ONS niet meer ziet denk ik. En wat je niet ziet bestaat niet. Score!quote:Op maandag 13 mei 2013 12:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Probeerde hij wel; tot ie merkte dat ie niet snel zat was... dus toen ging ie ineen duiken zo van ... "NIEMAND ZIET ME ECHT NIET NEE HOOR"![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vooral dat hij dan ONS niet meer ziet denk ik. En wat je niet ziet bestaat niet. Score!
Bij de eerste zin dacht ik al "de herkenningquote:Op maandag 13 mei 2013 12:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ook vooral toen debs em vast had en we met 3-en hem aan het aaien warenJe zag em echt kijken van: NOEEZZZZ TOO CLOSEEEEE GO AWAAYYYY.
Stiekem is eny schaar in disguise![]()
Ermahgerd op SQ's bruiloft gaan we Schaar ook oppakken en met zijn allen aaien!quote:Op maandag 13 mei 2013 12:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ook vooral toen debs em vast had en we met 3-en hem aan het aaien warenJe zag em echt kijken van: NOEEZZZZ TOO CLOSEEEEE GO AWAAYYYY.
Dan bijt ik zekerquote:Op maandag 13 mei 2013 12:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd op SQ's bruiloft gaan we Schaar ook oppakken en met zijn allen aaien!
Doe ik standaardquote:Op maandag 13 mei 2013 12:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja verdomme, mis ik dat weer.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Alle kadden zijn autisten, dat wist je tochquote:Op maandag 13 mei 2013 12:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Geef ik je ook wel een hipcheck danquote:
Die staat al sinds november vast jonge.quote:
Dan ken je Miep nietquote:Op maandag 13 mei 2013 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alle kadden zijn autisten, dat wist je toch
Priem wordt forever alone op de bruiloftquote:Op maandag 13 mei 2013 13:02 schreef PriemGirl het volgende:
Mooi. Sta ik dus vooral niet bij jullie.
Kun jij al die boobs weerstaan?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:02 schreef PriemGirl het volgende:
Mooi. Sta ik dus vooral niet bij jullie.
Welnee, ze heeft een hoop nieuwe vrienden gemaakt zaterdagquote:Op maandag 13 mei 2013 13:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Priem wordt forever alone op de bruiloft
Ah het is niet ver van huis; dan ben ik een keer vroeg thuisquote:Op maandag 13 mei 2013 13:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Priem wordt forever alone op de bruiloft
en daarna volgt het bijten?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb net het onderdeel "grenzen aangeven" behandeld, kan ik dan mooi toepassen![]()
![]()
![]()
"het valt me op dat jullie me oppakken. Ik vind dat niet prettig. Ik zou graag willen dat jullie me nu neerzetten"
neeeequote:Op maandag 13 mei 2013 13:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah het is niet ver van huis; dan ben ik een keer vroeg thuis
Daarna moet ik contact opnemen met de coordinatorquote:
quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 13:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daarna moet ik contact opnemen met de coordinator
quote:Op maandag 13 mei 2013 13:10 schreef PriemGirl het volgende:
Ja als we nu gewoon afspreken dat er de 31ste niemand aan mijn neus komt; ga ik ook niet poepchagrijnig worden.
Kthxbye
quote:Op maandag 13 mei 2013 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
Gelukkig ligt roze tule ook prima onder je dikke kattenreet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja als we nu gewoon afspreken dat er de 31ste niemand aan mijn neus komt; ga ik ook niet poepchagrijnig worden.
Kthxbye
Kthxbye
wait whut, er stond niet in de uitnodiging dat we ons moesten gedragen!quote:Op maandag 13 mei 2013 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]en men dient zich toch een beetje te gedragen, want het is mijn bruiloft, geen campingmeet
![]()
Wát? Mogen we niet schreeuwen en mensen lastigvallen? WAT IS DEZEN?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]en men dient zich toch een beetje te gedragen, want het is mijn bruiloft, geen campingmeet
![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
Bruidzillaquote:Op maandag 13 mei 2013 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
Is ie wel chic genoeg zodat ik cif kan verplichten voor stropdas? Ja he?![]()
![]()
![]()
Ermnermnermquote:Op maandag 13 mei 2013 13:10 schreef Lindytje het volgende:
Ik zit nog steeds rundvleessalade te vreten die over is van de bruiloft, met een glas jus, over van de bruiloft
Dat niet, maar niet heel mijn familie bestaat uit schreeuwende tokkiesquote:
Ja, zeker!quote:Op maandag 13 mei 2013 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
Is ie wel chic genoeg zodat ik cif kan verplichten voor stropdas? Ja he?![]()
![]()
![]()
Héél veel!! Ik had zo nog een feest kunnen geven. Serieusquote:Op maandag 13 mei 2013 13:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ermnermnermhad je veel eten en drinken over?
quote:Op maandag 13 mei 2013 13:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Héél veel!! Ik had zo nog een feest kunnen geven. Serieus
Herkenbaarquote:Op maandag 13 mei 2013 13:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ermahgerdquote:Op maandag 13 mei 2013 13:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ja hoor! Wel alleen met frikandellen.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:17 schreef Mss het volgende:
SQ mogen we bij jou ook mensen met frikandellen swaffelen?
quote:Op maandag 13 mei 2013 13:17 schreef Mss het volgende:
SQ mogen we bij jou ook mensen met frikandellen swaffelen?
Maarquote:
Ok vrijdag sta ik weer in het kloosterquote:Op maandag 13 mei 2013 13:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
OF NIET!!!!!!quote:Op maandag 13 mei 2013 13:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ermahgerd![]()
Die brie was trouwens erg lekker
herkenbaar, ditquote:Op maandag 13 mei 2013 13:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maaren ik zijn ook uitgegaan van onszelf keer 80 plus nog een beetje. Ik denk dat het al fout ging bij onszelf als maatstaaf voor de gemiddelde persoon nemen
Nee, bijna alles ligt al in de klikoquote:Op maandag 13 mei 2013 13:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ok vrijdag sta ik weer in het klooster
Nee?
Hm ja denk het ookquote:Op maandag 13 mei 2013 13:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maaren ik zijn ook uitgegaan van onszelf keer 80 plus nog een beetje. Ik denk dat het al fout ging bij onszelf als maatstaaf voor de gemiddelde persoon nemen
Ja ermahgerdquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 13:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben niet gemiddeld op feestjes.quote:
Van de Makroquote:Op maandag 13 mei 2013 13:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hm ja denk het ook
[..]
Ja ermahgerd![]()
waar komt ie vandaan?
juuuupquote:Op maandag 13 mei 2013 13:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben niet gemiddeld op feestjes.
HET MAG EET DRINK ALLES DIT DAT![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 13:19 schreef PriemGirl het volgende:
Maar ja... ik en eten...Het faalt... nog steeds
Ermahgerd wat een bazenbrie. Ik wil em ook voor m'n verjaardagquote:Op maandag 13 mei 2013 13:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Van de Makro
Dat was ook het enige dat bijna op was
Wanneer ben je jarig? Krijg je van mij een briequote:Op maandag 13 mei 2013 13:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
[..]
Ermahgerd wat een bazenbrie. Ik wil em ook voor m'n verjaardag![]()
Dat viel zeker mee iddquote:Op maandag 13 mei 2013 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
juuuup
Hoewel ik me toch aardig heb ingehouden bij het batsbakken. Ik had geleerd
Ik heb ook heul niet zoveel gebatsbaktquote:Op maandag 13 mei 2013 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
juuuup
Dafuq is batsbakken?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
juuuup
Ik voel me daarna gewoon zo ranzig en algeheel niet lekker als ik me te erg heb laten gaan met eten tegenwoordig... Dat weerhoudt me vaak ook wel van te erg schransbakken.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
juuuup
Ja hoiquote:Op maandag 13 mei 2013 13:21 schreef Sharana_LV het volgende:
ik drink toch alleen maar water dus ik hoef soberso niet meegerekend te worden![]()
14 juliquote:Op maandag 13 mei 2013 13:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig? Krijg je van mij een brie
Oh, net als een paar mensen in dit topic soms doen?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik voel me daarna gewoon zo ranzig en algeheel niet lekker als ik me te erg heb laten gaan met eten tegenwoordig... Dat weerhoudt me vaak ook wel van te erg schransbakken.
Wat door B tegenwoordig wordt afgedaan met 'Ja maar kom op, je hoeft toch niet altijd op te letten, af en toe kan best blablabla'![]()
mwoahquote:Op maandag 13 mei 2013 13:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat viel zeker mee idd![]()
Bier daarentegen hebben we wel goed ons best op gedaan
Jah... Alleen ontploffen die vervolgens niet als je iets vegetarisch voorstelt om te etenquote:Op maandag 13 mei 2013 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, net als een paar mensen in dit topic soms doen?
weegschaal stuk?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:25 schreef Lindytje het volgende:
Nog steeds niet aangekomen na den bruiloft![]()
En ik heb zo mijn best gedaan
Ermahgerd, dat is batsen, maar dan anders!quote:Op maandag 13 mei 2013 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vleesch bakken op een bats natuurlijk.
Batsbakken is geweldigquote:Op maandag 13 mei 2013 13:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd, dat is batsen, maar dan anders!
quote:
Zèker!quote:Op maandag 13 mei 2013 13:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd, dat is batsen, maar dan anders!
HAHAHAHAHA dat was echt te ernstigquote:Op maandag 13 mei 2013 13:30 schreef Lindytje het volgende:
'oh, we hadden nog wat aardappelsalade over van een ander feest, die mogen jullie wel opeten'![]()
Ja, ikquote:Op maandag 13 mei 2013 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA dat was echt te ernstig
Heeft iemand dat nog opgeschept?
Ja, dafuq!!quote:Op maandag 13 mei 2013 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"ik denk dat dit kip is. Maar het kan ook shoarma zijn."
quote:Op maandag 13 mei 2013 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
het waren ook pofaardappelen die niet waren geconsumeerd die ze snel in stukjes hadden gesneden en met een schep mayo vermengd!!!
Ja, serieusquote:Op maandag 13 mei 2013 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt? Het had niet de structuur van kip
Niet opstaanquote:Op maandag 13 mei 2013 13:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
Stom is dit. Zolang ik stilzit voel ik me prima, maar als ik opsta heb ik meteen stekende koppijn.
Matig ziekjes zijn zo.
Ibuprofen, opgelost, slotjequote:Op maandag 13 mei 2013 13:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
Stom is dit. Zolang ik stilzit voel ik me prima, maar als ik opsta heb ik meteen stekende koppijn.
Matig ziekjes zijn zo.
het frietbuffet wat nog niet eens een buffet wasquote:Op maandag 13 mei 2013 13:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, serieus![]()
Matigen maaltijden
Frietbuffet
quote:Op maandag 13 mei 2013 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het frietbuffet wat nog niet eens een buffet was
Pijnstillers werken nooit echt met deze hoofdpijn. Maar ga het zo misschien toch maar proberen.quote:
Nee, het was al beslotenquote:Op maandag 13 mei 2013 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gaf het inspiratie, of had je dat al besloten?
quote:Op maandag 13 mei 2013 13:38 schreef Sharana_LV het volgende:
die frietdinges van lin was echt baas, ik begon al wat honger te krijgen maar zou echt niet weten waar ik anders zin in zou hebben dan een broodje kroket op dat moment
GOdsamme, die had ik ook nog wel willen doenquote:Op maandag 13 mei 2013 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Knorrencross! Waarom hebben we dat niet ook nog gedaan
Het zag er ook echt gewoon belachelijk debiel uitquote:Op maandag 13 mei 2013 13:39 schreef PriemGirl het volgende:
cif vond die wc-pottenrace wel erg hilarischHij moet ook nog een vrijgezellen verzinnen; maar dat was toch iets te ver voor hun helaas
Dit!quote:Op maandag 13 mei 2013 13:38 schreef Sharana_LV het volgende:
die frietdinges van lin was echt baas, ik begon al wat honger te krijgen maar zou echt niet weten waar ik anders zin in zou hebben dan een broodje kroket op dat moment
Ik heb ook uiteindelijk heul de frietchinees niet gezien, ineens zag ik allemaal mensen broodjes kanenquote:
heb je de snackbar laten bezorgen? Eindbaasquote:Op maandag 13 mei 2013 13:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb ook uiteindelijk heul de frietchinees niet gezien, ineens zag ik allemaal mensen broodjes kanen
quote:Op maandag 13 mei 2013 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je de snackbar laten bezorgen? Eindbaas
ik heb hem wel gezeinquote:Op maandag 13 mei 2013 13:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb ook uiteindelijk heul de frietchinees niet gezien, ineens zag ik allemaal mensen broodjes kanen
Eusj! Was het mannelijke frietchinees? Of heeft ie zijn vrouw gestuurd?quote:
Neinz was een mannetje!quote:Op maandag 13 mei 2013 13:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Eusj! Was het mannelijke frietchinees? Of heeft ie zijn vrouw gestuurd?
Uiteraard aan de vegetariërs gedachtquote:Op maandag 13 mei 2013 13:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toen ik die snacks zag zat ik al gelijk in m'n zielige vegetarier-hoekje van "zal wel weer alleen maar vlees zijn en honger". En toen ERMAGERD KAASSOUFLE OMNOMNOMNOMNOM
![]()
Ah, nice, dan weet ik wel wie het wasquote:
Ik heb me ook min of meer tussen de rij geduwd van "hoi ik kan wel in de rij, maar ik hoef heul niet te kiezen, giev kaassoufle okthnxbye"quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 13:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb me ook min of meer tussen de rij geduwd van "hoi ik kan wel in de rij, maar ik hoef heul niet te kiezen, giev kaassoufle okthnxbye"![]()
Dafuqquote:Op maandag 13 mei 2013 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik ging gisteren dus taart proeven bij Irene's suikercreaties. Ik had echt een beeld in mijn hoofd van een gezellig ronde blonde vrouw. Was het een aziaat van ongeveer 1.45 en 35 kilo. Ik zat echt zo van... hùh?
Jij verwachtte iemand met het formaat van mijn zwager dusquote:Op maandag 13 mei 2013 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik ging gisteren dus taart proeven bij Irene's suikercreaties. Ik had echt een beeld in mijn hoofd van een gezellig ronde blonde vrouw. Was het een aziaat van ongeveer 1.45 en 35 kilo. Ik zat echt zo van... hùh?
En jij zo "jij kan heul geen taartenbakker zijn, daar ben je niet gezellig genoeg voor!"quote:Op maandag 13 mei 2013 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
vaak nemen Pui Yong Zhangs een Westerse naam aan. Dus dan zie je 'm echt niet aan komenquote:
+1quote:Op maandag 13 mei 2013 13:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
koks en taartenbakkers horen dik te zijn
ik denk dat je met die fijne pianohandjes wel makkelijker decoraties kan makenquote:Op maandag 13 mei 2013 13:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En jij zo "jij kan heul geen taartenbakker zijn, daar ben je niet gezellig genoeg voor!"
Dan is het een feederquote:Op maandag 13 mei 2013 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat je met die fijne pianohandjes wel makkelijker decoraties kan maken
Ze at zelf overigens zelden taart zei ze
Ja dat is wel echt superzonde dan, dan kun je beter een wat lichtere taart nemenquote:Op maandag 13 mei 2013 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ze had een chocoladetaart, een aardbeientaart een een tropische vruchtentaart gemaakt. Ik ben voor de verstandige keuze gegaan.... die chocoladetaart landde als een baksteen in je maag, en daarna nog bbq-en leek me niet handig
Tropische vruchten taartquote:Op maandag 13 mei 2013 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ze had een chocoladetaart, een aardbeientaart een een tropische vruchtentaart gemaakt. Ik ben voor de verstandige keuze gegaan.... die chocoladetaart landde als een baksteen in je maag, en daarna nog bbq-en leek me niet handig
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
WTF er zitten 24 rietjes en een doppenperforator in de doos met mini-rosé flesjes. Ik huilde
ja, en dan wel een gat door de dop heen raggen, niet eens het dupke los draaien he!quote:
En daar bestaat dus ook echt een apparaat voor?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, en dan wel een gat door de dop heen raggen, niet eens het dupke los draaien he!
NEE MAARquote:Op maandag 13 mei 2013 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij mag helemaal geen rose drinken!
Maar natuurlijk.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, en dan wel een gat door de dop heen raggen, niet eens het dupke los draaien he!
die zijn overrated.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
dit
mensen die een ziel hebben!
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zo, dat zit erop. Over anderhalfuur naar de grote m
Succes!quote:Op maandag 13 mei 2013 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Niceequote:Op maandag 13 mei 2013 14:26 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb net gebeld naar m'n oude werk en moest even terugmailen met m'n contactinfo en beschikbaarheid, en dan mag ik een zomertraject gaan doen waar ik dus kan assisteren in de zorg en dus meer kan verdienen
Sollicitatie-gesprek?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Good busy!quote:Op maandag 13 mei 2013 14:26 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb net gebeld naar m'n oude werk en moest even terugmailen met m'n contactinfo en beschikbaarheid, en dan mag ik een zomertraject gaan doen waar ik dus kan assisteren in de zorg en dus meer kan verdienen
En viel het mee?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kut is dat he! Ook al wist je al 3 weken lang dat het elk moment kon gebeuren, blijft rot.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:26 schreef Mirjam het volgende:
Uit je broek scheuren
(Kei-oude broek dus zat er al even aan te komen)
En lastif want we hebben geen geldquote:Op maandag 13 mei 2013 14:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kut is dat he! Ook al wist je al 3 weken lang dat het elk moment kon gebeuren, blijft rot.
Zo hatelijk is datquote:Op maandag 13 mei 2013 14:26 schreef Mirjam het volgende:
Uit je broek scheuren
ah dat is helemaal fuckquote:Op maandag 13 mei 2013 14:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zo hatelijk is datheb dat een keer gehad bij de AH toen ik aan het werk was, scheurde zo uit m'n broek toen ik bukte
gelukkig was het na sluitingstijd
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:26 schreef Diconnected het volgende:
Goed bezig!quote:Op maandag 13 mei 2013 14:26 schreef Diconnected het volgende:
Yeah en was nog een fijne broek ookquote:
je hebt toch wel meer broeken?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
En lastif want we hebben geen geld___!
Maar als het goed is kan ik morgen een nieuwe broek kopen, hoezee
Ja niet dusquote:Op maandag 13 mei 2013 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt toch wel meer broeken?![]()
Anders trek je je jurk aan
tof!quote:Op maandag 13 mei 2013 14:26 schreef Diconnected het volgende:
Lekker velen extra toeslagen binnenharkennnnnnquote:Op maandag 13 mei 2013 14:31 schreef Diconnected het volgende:
Oh en dat werk kan ik dan waarschijnlijk ook na de vakantie blijven doen in de weekenden enzo, echt superchill
Ik heb net al mijn oude te grote boxen weg gedaan, anders had ik er 1 opgestuurdquote:Op maandag 13 mei 2013 14:31 schreef Mirjam het volgende:
Het is echt triest gesteld met ons momenteel
Ik zie het maar als een fase
I know how you feelquote:Op maandag 13 mei 2013 14:31 schreef Mirjam het volgende:
Het is echt triest gesteld met ons momenteel
Ik zie het maar als een fase
Crappp!quote:Op maandag 13 mei 2013 14:26 schreef Mirjam het volgende:
Uit je broek scheuren
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
I know how you feel
moet je anders een broek van mij? heb nog een roze broek die ik niet meer draag
Ook al lief, lief meisjes!quote:Op maandag 13 mei 2013 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb net al mijn oude te grote boxen weg gedaan, anders had ik er 1 opgestuurd
ffffuuuuuu da's ook zuur zegquote:Op maandag 13 mei 2013 14:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Crappp!
Ik heb laatst mn broek gescheurd in de C1000 bij een van die koelbakken midden in de winkelzat een superscherpe rand aan, net onder mn bil. Meteen maar naar de bedrijfsleider gegaan, want stel je voor het was een kind dat langs dat randje loopt en zn halve gezicht openhaalt
Wel geld gekregen voor een nieuwen broek
Score!quote:Op maandag 13 mei 2013 14:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Crappp!
Ik heb laatst mn broek gescheurd in de C1000 bij een van die koelbakken midden in de winkelzat een superscherpe rand aan, net onder mn bil. Meteen maar naar de bedrijfsleider gegaan, want stel je voor het was een kind dat langs dat randje loopt en zn halve gezicht openhaalt
Wel geld gekregen voor een nieuwen broek
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb een keer zo'n broek gehad met alleen een ritssluiting aan de zijkant en die zat op een gegeven moment helemaal vast en ik moet ZO ontzettend naar de wc en ik kreeg hem dus niet meer open, was ook leuk![]()
Toen na lang wrikken uiteindelijk maar open geknipt, daarna sjaal er omheen geknoopt en college geskipt om a la minute een nieuwe broek te kopen om in de middag de rest van de lessen nog te kunnen volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |