en dat je dan ook nieuwe schoenen en een tas "nodig" hebt om te matchen bij je autoquote:Op maandag 13 mei 2013 12:05 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah als ik rijk zou zijn; zou ik ook zo iemand zijn die thuis kom met 'oja... ik heb een fiat 500 gekocht.... deze keer een groene... want die had ik nog niet!"
Zoiets![]()
Ohai zusjequote:Op maandag 13 mei 2013 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
net als dat ik altijd mee naar boven "moet" van mijn nichtje. Dan gaat ze al d'r speelgoed laten zien. Ik heb echt bewondering voor mensen die dat leuk vinden. Ik denk alleen maar "rot op met je zoveelste roze glitterhaarspeld, ik wil terug naar de volwassenen"
Moet je dan ook elke individuele sticker bekijken en keuren?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohai zusje![]()
Zegt ze: 'Kom kijken! Ik heb een nieuwe kamer!'
Kom ik boven, is er heul niks nieuw
'JA MAAR DIT STICKERBOEK WEL!'
Ja en dan mag ik er 400 uitkiezen om op mijn hoofd te plakkenquote:Op maandag 13 mei 2013 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet je dan ook elke individuele sticker bekijken en keuren?
Zekerquote:Op maandag 13 mei 2013 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dat je dan ook nieuwe schoenen en een tas "nodig" hebt om te matchen bij je auto
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
net als dat ik altijd mee naar boven "moet" van mijn nichtje. Dan gaat ze al d'r speelgoed laten zien. Ik heb echt bewondering voor mensen die dat leuk vinden. Ik denk alleen maar "rot op met je zoveelste roze glitterhaarspeld, ik wil terug naar de volwassenen"
Ik vind ze leuk vanaf een bepaalde leeftijd. Die ukkies kan ik niks mee... Ik moet wel een beetje debiel kunnen doen en dat ze dat dan begrijpenquote:Op maandag 13 mei 2013 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
oh joy!quote:Op maandag 13 mei 2013 12:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja en dan mag ik er 400 uitkiezen om op mijn hoofd te plakken
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja en dan mag ik er 400 uitkiezen om op mijn hoofd te plakken
ja nee, maar dat soort dingen vind ik ook wel leuk, alleen op zo'n peuterkamer gaan zitten die naar kwijl en bedplassen ruikt en dan al die "schatten" bekijken. Of al die kutspelletjes die vierjarigen zelf bedenken mee moeten spelen. Ik heb er gewoon een hekel aanquote:Op maandag 13 mei 2013 12:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk vanaf een bepaalde leeftijd. Die ukkies kan ik niks mee... Ik moet wel een beetje debiel kunnen doen en dat ze dat dan begrijpen.
Gisteren in de speeltuin geweest met een meisje, dan moet ik haar dus wel een beetje fatsoenlijk kunnen uitlachen als ze door haar domme acties uit zo'n rek pleurt (van 50cm hoog in het zand, dat doet geen pijn).
Luchtthee drinken met een peuterquote:Op maandag 13 mei 2013 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja nee, maar dat soort dingen vind ik ook wel leuk, alleen op zo'n peuterkamer gaan zitten die naar kwijl en bedplassen ruikt en dan al die "schatten" bekijken. Of al die kutspelletjes die vierjarigen zelf bedenken mee moeten spelen. Ik heb er gewoon een hekel aan
Ik ga liever naar de speeltuin idd
ja, die ligt nog in je bureaulade?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:11 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ,,, ken je die mop van die 2e usb stick die ik op de post had gedaan?
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Luchtthee drinken met een peuter
Nouja, onder een stapeltje papieren op t bureau, wel al in enveloppe ditdatallesquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nouja, onder een stapeltje papieren op t bureau, wel al in enveloppe ditdatalles
KOM ER DUS NU AAN OKAY
Goh. Trein. Tiswat..quote:Op maandag 13 mei 2013 12:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
En telkens mee gaan kijken naar hun trein... en dan heeft ie de trein 20 cm verschoven "KOM KIJKEN TANTE.. KOM DAN"
Jaja ik zie je trein. fantastisch.Ga maar aan mama tonen
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
En telkens mee gaan kijken naar hun trein... en dan heeft ie de trein 20 cm verschoven "KOM KIJKEN TANTE.. KOM DAN"
Jaja ik zie je trein. fantastisch.Ga maar aan mama tonen
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nouja, onder een stapeltje papieren op t bureau, wel al in enveloppe ditdatalles
KOM ER DUS NU AAN OKAY
zeven mensen waren het toch?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL GEEN PRESENTATIE GEVEN![]()
*krijg geen hap door keel en voel me alsof ik moet kotsen*
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:17 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kreeg deze net van SF
[ afbeelding ]
yepquote:Op maandag 13 mei 2013 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
De gemeente bellen om kwart over 12. Dat was best naief van me.
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:17 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kreeg deze net van SF
[ afbeelding ]
Is daar een filmpje van?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:27 schreef PriemGirl het volgende:
Had ik al verteld dat eny mij gebeten had zaterdag? Dat was ook fantastischKutkad
Was ik em lekker achter de oren aan het kroelen.. spinnen.. alles.... en dan out of nowhere: HAP BIJT KSSSSHHHH trolololol....
Neenquote:
Blame debsterr... die had m nogal opgenaaid...quote:Op maandag 13 mei 2013 12:27 schreef PriemGirl het volgende:
Had ik al verteld dat eny mij gebeten had zaterdag? Dat was ook fantastischKutkad
Was ik em lekker achter de oren aan het kroelen.. spinnen.. alles.... en dan out of nowhere: HAP BIJT KSSSSHHHH trolololol....
Ook waarquote:Op maandag 13 mei 2013 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Blame debsterr... die had m nogal opgenaaid...
Nee enkel achter oortjes en hij was echt keilief aan het puuuuurrrrrrenquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ook waarmaar ie was zo lief aan het spinnen..
Achteraf hoorde ik pas: Als een kad met staart begint te zwiepen; dan moet je opletten.
AHA ! Is dus niet ERMAHGERD KWISPELSTAART BLIJ BLIJ BLIJ !!1!1!
Ik ga te veel met honden om
lolquote:Op maandag 13 mei 2013 12:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ook waarmaar ie was zo lief aan het spinnen..
Achteraf hoorde ik pas: Als een kad met staart begint te zwiepen; dan moet je opletten.
AHA ! Is dus niet ERMAHGERD KWISPELSTAART BLIJ BLIJ BLIJ !!1!1!
Ik ga te veel met honden om
Jup ! tanden in mijn pinkquote:Op maandag 13 mei 2013 12:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ook echt bijten in plaats van gewoon even de nagel uithalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |