De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StonervoerSPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Dikk e lul ik wou die laast poop uebben $((vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ![]()
Dat dacht ik al.quote:Op maandag 13 mei 2013 09:50 schreef 1marcelfilms het volgende:
Dikk e lul ik wou die laast poop uebben $((
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Maar het misluktequote:heel mijn leven verneukt ik zal nooit meer kinderen maken |_!£}*¤ zou
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ![]()
fucking grafhoerentyfuszooi.
Omdat mijn huis is opgedeeld in 3 stukken, en ik niet de waarde van alleen mijn stuk kan weerleggen kan ik fluiten naar de 10 jaar aan extra maanden inschrijftijd bij de woningbouw die ik zou moeten krijgen.
dus zit ik nog fucking 5 jaar in die kankerdure tyfuszooi vast.![]()
Mooi, we hebben al genoeg kinderen.quote:Op maandag 13 mei 2013 09:53 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
Maar het mislukteheel mijn leven verneukt ik zal nooit meer kinderen maken |_!£}*¤ zou
quote:Op maandag 13 mei 2013 09:57 schreef Murdera het volgende:
fucking grafhoerentyfuszooi.
Omdat mijn huis is opgedeeld in 3 stukken, en ik niet de waarde van alleen mijn stuk kan weerleggen kan ik fluiten naar de 10 jaar aan extra maanden inschrijftijd bij de woningbouw die ik zou moeten krijgen.
dus zit ik nog fucking 5 jaar in die kankerdure tyfuszooi vast.
Is het je dan eindelijk geluktquote:Onder kantoortijden een topic te openen
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Precies.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:02 schreef Olment het volgende:
[..]
Is het je dan eindelijk geluktOnder kantoortijden een topic te openen
Succes alvast.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:40 schreef Klojo120 het volgende:
goeiemorgen allen.
Morgen mijn eerste examen... spannend![]()
Die is sowieso heel tof ja.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:54 schreef Olment het volgende:
[..]
Intouchables![]()
Intouchables (2011) - IMDb
Ik vond Django unchained ook leuk.![]()
Wel al een keer gezien volgens mij. Maar dat maakt niets uit.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:54 schreef Olment het volgende:
[..]
Intouchables![]()
Intouchables (2011) - IMDb![]()
Django Unchainedquote:Op maandag 13 mei 2013 10:55 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Die is sowieso heel tof ja.
Ik vond Django unchained ook leuk.![]()
![]()
http://documentaryheaven.com/quote:Op maandag 13 mei 2013 10:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ook wel.
Werd tijd voor een nieuw plaatje
Daar ben je echt tijden zoet mee, vol met hele vette documentaires.
Vond zelf cocaine cowboys heel interessant.
Andere hele toffe documentaires die ik niet van die site heb maar wel heel tof vond zijn:
Searching for Sugarman
Marley![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 10:58 schreef Silentalarm het volgende:
Sowieso documentaires onder het genot van een jointje![]()
Thanks!quote:Op maandag 13 mei 2013 10:57 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
http://documentaryheaven.com/
Daar ben je echt tijden zoet mee, vol met hele vette documentaires.
Vond zelf cocaine cowboys heel interessant.
Andere hele toffe documentaires die ik niet van die site heb maar wel heel tof vond zijn:
Searching for Sugarman
Marley![]()
Kut. Net een junk boos gekregen.. Stond voor me bij de voedselbank en hij begon te zuchtten dat het hem niet aanstond dus ik zei 'als je gaat mopperen.. je bent niet verplicht hier heen te gaan'. Begint die te roepen dat ik mijn bek moet houden bla bla. Is die vervolgens na buiten gegaan met een huisgenoot en daar kankerde hij nog verder tegen hem. Durf echt niet zo alleen na de supermarktDie gozer is echt laaiend op mij
Your beauty never ever scared me.![]()
Dus jij bent junks aant pestenquote:Op maandag 13 mei 2013 11:24 schreef Amarantha het volgende:
Kut. Net een junk boos gekregen.. Stond voor me bij de voedselbank en hij begon te zuchtten dat het hem niet aanstond dus ik zei 'als je gaat mopperen.. je bent niet verplicht hier heen te gaan'. Begint die te roepen dat ik mijn bek moet houden bla bla. Is die vervolgens na buiten gegaan met een huisgenoot en daar kankerde hij nog verder tegen hem. Durf echt niet zo alleen na de supermarktDie gozer is echt laaiend op mij
Nee..quote:Ik wou ook niet dat hij boos werd maar als ik mensen probeer te helpen dan moet je gewoon niet gaan zuchtten/klagen dat het je niet aan staat
Ja vind ik ook,, Jij doet je best om hun te helpen omdat ze zelf te verneukt en na de kanker zijn... En dan nog het gore lef hebben om te gaan klagen.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee..Ik wou ook niet dat hij boos werd maar als ik mensen probeer te helpen dan moet je gewoon niet gaan zuchtten/klagen dat het je niet aan staat
Direct nekschot dat soort volkquote:Op maandag 13 mei 2013 11:30 schreef Amarantha het volgende:
Huisgenoot gaat me na de supermarkt. Yeah. Ik ben echt bang!
Goed geregeld
Die zelfde kerel stond met Bevrijdingsdag ook te roepen aan onze deur dat we zielig waren en bla bla omdat we zijn slot* niet wouden door slijpen. Echt wtfquote:Op maandag 13 mei 2013 11:32 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja vind ik ook,, Jij doet je best om hun te helpen omdat ze zelf te verneukt en na de kanker zijn... En dan nog het gore lef hebben om te gaan klagen.
Direct nekschot dat soort volk
[..]Goed geregeld
!
*kans is erg klein dat het zijn eigen fiets wasYour beauty never ever scared me.![]()
Tering héquote:Op maandag 13 mei 2013 11:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die zelfde kerel stond met Bevrijdingsdag ook te roepen aan onze deur dat we zielig waren en bla bla omdat we zijn slot niet wouden door slijpen. Echt wtf!
Kun je dat soort mensen niet gewoon weigeren?
Geen idee. Ik heb er zelf geen zin meer in om hem op Maandag nog voedsel te geven maar ja.. Hij doet telkens zo respectloosquote:Op maandag 13 mei 2013 11:34 schreef Olment het volgende:
[..]
Tering héKun je dat soort mensen niet gewoon weigeren?
Eens kijken of je kunt overleggen met een leidinggevende ofzo (dunnow, k heb dr geen bal verstand vanquote:Op maandag 13 mei 2013 11:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb er zelf geen zin meer in om hem op Maandag nog voedsel te geven maar ja.. Hij doet telkens zo respectloos)
Want in mijn ogen moeten dat soort mensen wel respect tonen aan de gene die hun helpen.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Met alle bewoners moeten we dat overleggen.. Ik ga het wel in de volgende vergadering gooien. Dat is Woensdagquote:Op maandag 13 mei 2013 11:37 schreef Olment het volgende:
[..]
Eens kijken of je kunt overleggen met een leidinggevende ofzo (dunnow, k heb dr geen bal verstand van)
Want in mijn ogen moeten dat soort mensen wel respect tonen aan de gene die hun helpen.
Ohh,, das bijnaquote:Op maandag 13 mei 2013 11:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met alle bewoners moeten we dat overleggen.. Ik ga het wel in de volgende vergadering gooien. Dat is Woensdag
Hoe is het trouwens met je pan afgelopen? (weet niet oft al verteld is maar k heb het niet meegekregen)
Haha de pan is leeg gemaakt en schoongemaakt. Dat laatste is echt maar 1x gebeurdquote:Op maandag 13 mei 2013 11:38 schreef Olment het volgende:
[..]
Ohh,, das bijna
Hoe is het trouwens met je pan afgelopen? (weet niet oft al verteld is maar k heb het niet meegekregen)
Ik raak die pan alsnog nooit meer aan
1x maarquote:Op maandag 13 mei 2013 11:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha de pan is leeg gemaakt en schoongemaakt. Dat laatste is echt maar 1x gebeurdIk raak die pan alsnog nooit meer aan
Ik had hem 10x laten schoonmaken,, en daarna nog een aantal keer
Tering héHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik wil een raket.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
ik zou een nieuwe kopen. 10 keer schoonmaken.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:40 schreef Olment het volgende:
[..]
1x maarIk had hem 10x laten schoonmaken,, en daarna nog een aantal keer
Tering héDacht het niet.
![]()
Mja,, als de rest van je huisgenoten daar niet zo mee eens zijn...quote:Op maandag 13 mei 2013 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zou een nieuwe kopen. 10 keer schoonmaken.Dacht het niet.
Nee, als je daar eens een kijkje neemt dan zie je dat mijn tetten niet waardig genoeg zijn om daar gepost te wordenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedzoquote:Wat doe jij hier dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 09:50 schreef 1marcelfilms het volgende:
Dikk e lul ik wou die laast poop uebben $((
Fuck the EBU.![]()
Fuck huisgenoten. Ben blij dat ik daar van af ben. Anderhalf jaar met een domme, agressieve, en respectloze mongool opgescheept gezeten die bijna niks anders deed dan de hele dag in z'n donkere kamertje zitten zuipen/blowen.![]()
Ik vraag me eigenlijk überhaupt af hoe veel van de mensen die hier vrij regelmatig posten stoners zijn
Maargoed, gezelligheid kent geen onderschijt tussen wiet en non-wiet
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, als je daar eens een kijkje neemt dan zie je dat mijn tetten niet waardig genoeg zijn om daar gepost te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geil zeg, godverdomme. Mmmm..Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ben je daar weg, ja?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:46 schreef Oerbeer het volgende:
Fuck huisgenoten. Ben blij dat ik daar van af ben. Anderhalf jaar met een domme, agressieve, en respectloze mongool opgescheept gezeten die bijna niks anders deed dan de hele dag in z'n donkere kamertje zitten zuipen/blowen.
Of is hij opgebokt?Fuck the EBU.![]()
Ik was slapen schatjuhhnnnquote:
Vanavond weer op tijd naar bed, morgen van 9 tot half 6 werken en daarna nog naar Rotterdam waar ik op de meet wel een beetje wakker moet blijven
Fuck the EBU.![]()
Hij is opgebokt. Ik kwam een paar maanden geleden thuis van het werk en schijnbaar had hij die middag al z'n shit gepakt en is vertrokken.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben je daar weg, ja?
Of is hij opgebokt?![]()
![]()
Wat voor meet? Is de stonermeet nu al eens gepland?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik was slapen schatjuhhnnn
Vanavond weer op tijd naar bed, morgen van 9 tot half 6 werken en daarna nog naar Rotterdam waar ik op de meet wel een beetje wakker moet blijven![]()
Oh dat is nog eens fijn thuiskomenquote:Op maandag 13 mei 2013 12:49 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hij is opgebokt. Ik kwam een paar maanden geleden thuis van het werk en schijnbaar had hij die middag al z'n shit gepakt en is vertrokken.
Fuck the EBU.![]()
Eurovisie Songvestival/Sjoel meetquote:Op maandag 13 mei 2013 12:50 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wat voor meet? Is de stonermeet nu al eens gepland?
Hele café afgehuurd voor FOK!kers morgen
ESF / [MEET] Birds is the word! 14/5 #27 Waar Roger naar Herman luistert.
Ik volg ESF helemaal niet (en ben ook niet de enige, whehe), maar ben paar weken geleden wezen sjoelen, gehosseld door Mono. Was echt gezellig
Fuck the EBU.![]()
Welke meet? Ik ben brak gisteravond beetje bieren en gamen. Morgen moet ik ook weer werkenquote:Op maandag 13 mei 2013 12:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik was slapen schatjuhhnnn
Vanavond weer op tijd naar bed, morgen van 9 tot half 6 werken en daarna nog naar Rotterdam waar ik op de meet wel een beetje wakker moet blijven![]()
![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 13:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Welke meet? Ik ben brak gisteravond beetje bieren en gamen. Morgen moet ik ook weer werken2 posts boven je, mutsquote:Op maandag 13 mei 2013 12:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eurovisie Songvestival/Sjoel meet
Hele café afgehuurd voor FOK!kers morgen
ESF / [MEET] Birds is the word! 14/5 #27 Waar Roger naar Herman luistert.
Ik volg ESF helemaal niet (en ben ook niet de enige, whehe), maar ben paar weken geleden wezen sjoelen, gehosseld door Mono. Was echt gezellig
En ik moet morgen dus ook gewoon een volle dag werkenEn daarna 2 uur reizen (van mijn laatste centen). Dus dat soort dingen zijn geen excuus om niet te komen
En als je niet van sjoelen of ESF houdt ook niet, want dan kom je gewoon gezellig bieren en socializen met FOK!kers die je (nog) niet kent
Fuck the EBU.![]()
Ik ben op mobielquote:Op maandag 13 mei 2013 13:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
2 posts boven je, muts
En ik moet morgen dus ook gewoon een volle dag werkenEn daarna 2 uur reizen (van mijn laatste centen). Dus dat soort dingen zijn geen excuus om niet te komen
Ik wacht op de volgende meet en dat isd hopelijk de stoners-meet :![]()
Nee, de volgende meet is morgen de ESF meetquote:Op maandag 13 mei 2013 13:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben op mobiel
Ik wacht op de volgende meet en dat isd hopelijk de stoners-meet :
Maar stonermeet moet je ook soberzo aanwezig zijn, ja
Fuck the EBU.![]()
Als de stonermeet in Utreg of Roffa is benquote:Op maandag 13 mei 2013 13:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, de volgende meet is morgen de ESF meet
Maar stonermeet moet je ook soberzo aanwezig zijn, ja
ik er zeker bij.![]()
Maar de ESF meet is morgen in Roffaaaaaa!quote:Op maandag 13 mei 2013 13:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als de stonermeet in Utreg of Roffa is ben
ik er zeker bij.
En de stonermeet volgende maand ergens ofzo in Utreg
Moet nog ff datumpje prikken
Fuck the EBU.![]()
Ik ben broke kan niet morgenquote:Op maandag 13 mei 2013 13:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar de ESF meet is morgen in Roffaaaaaa!
En de stonermeet volgende maand ergens ofzo in Utreg
Moet nog ff datumpje prikken
Ja je hebt altijd wel mensen die niet kunnen,dus er moet gewoon een datum afgesproken Worden![]()
![]()
Ja ik ben toch ook broke jonguh, ga gewoon geld hosselen van die familie dan jwzquote:Op maandag 13 mei 2013 13:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben broke kan niet morgen
Ja je hebt altijd wel mensen die niet kunnen,dus er moet gewoon een datum afgesproken Worden
En iddIk prik gewoon een datum ergens in een weekend, en dan ziet iedereen maar offie komt of niet
Fuck the EBU.![]()
Als da gullie me komen halen van een station ergens,, dan vind ik het geen probleemquote:Op maandag 13 mei 2013 13:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik ben toch ook broke jonguh, ga gewoon geld hosselen van die familie dan jwz
En iddIk prik gewoon een datum ergens in een weekend, en dan ziet iedereen maar offie komt of niet
Gewoon blacka gaan met die troekoe toch G? Nee zal ff kijken of ik geld kan hosselen.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik ben toch ook broke jonguh, ga gewoon geld hosselen van die familie dan jwz
![]()
*mmmaaaaaaaaaaammm* Mag ik geld??? (lief kijken)quote:Op maandag 13 mei 2013 13:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon blacka gaan met die troekoe toch G? Nee zal ff kijken of ik geld kan hosselen.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Nicequote:Op maandag 13 mei 2013 13:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Als da gullie me komen halen van een station ergens,, dan vind ik het geen probleem
Ik moet zelf nog even uitvogelen hoe ik reis, wacht tot Mono klaar is met werk (vanavond tussen 7 en half 10 ofzo ergens) om mij te vertellen hoe ik dat het beste kan doen
9292 stuurt me iig via Gouda. Dan pak ik op Gouda om 19:42 de sprinter naar Rotterdam Noord (aankomst 19:58) en vanaf daar is het volgens mij lopend.
Ga er vanuit dat ik tegen die tijd ook al met Mono ben
Fuck the EBU.![]()
Vanaf Rdam Noord is het nogal wel een flinke tippel hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 13:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nice
Ik moet zelf nog even uitvogelen hoe ik reis, wacht tot Mono klaar is met werk (vanavond tussen 7 en half 10 ofzo ergens) om mij te vertellen hoe ik dat het beste kan doen
9292 stuurt me iig via Gouda. Dan pak ik op Gouda om 19:42 de sprinter naar Rotterdam Noord (aankomst 19:58) en vanaf daar is het volgens mij lopend.
Ga er vanuit dat ik tegen die tijd ook al met Mono ben
Ik zou regelen als ik jou was dat je met de metro op halte Melanchtonweg landt, dan is het nog maar 2 minuten lopen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Nicequote:Op maandag 13 mei 2013 13:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon blacka gaan met die troekoe toch G? Nee zal ff kijken of ik geld kan hosselen.
Fuck the EBU.![]()
Ohja, zo gingen we vorige keer ook.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanaf Rdam Noord is het nogal wel een flinke tippel hoor
Ik zou regelen als ik jou was dat je met de metro op halte Melanchtonweg landt, dan is het nog maar 2 minuten lopen.
Even kijken wat dan het reisadvies isSPOILER: Olment, moet je maar ff kijken waar jij kunt invoegen :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 13:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja, zo gingen we vorige keer ook.
Even kijken wat dan het reisadvies isEn zie dmSPOILER: Olment, moet je maar ff kijken waar jij kunt invoegen :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Wat?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:27 schreef OllieWilliams het volgende:
"Meet bij topic 50" was het idee, zitten inmiddels al bij 147Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
heb jij daar vaker getippeld?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanaf Rdam Noord is het nogal wel een flinke tippel hoor![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 13:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja, zo gingen we vorige keer ook.
Even kijken wat dan het reisadvies isThanksSPOILER: Olment, moet je maar ff kijken waar jij kunt invoegen :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik dit zo zie kan ik vanaf station Rotterdam inhaken
Weert --> Eindhoven --> Rotterdam is voor mij de route
Nicequote:Op maandag 13 mei 2013 13:38 schreef Olment het volgende:
[..]
Thanks
Als ik dit zo zie kan ik vanaf station Rotterdam inhaken
Weert --> Eindhoven --> Rotterdam is voor mij de route
Wel even wat huishoudelijke dingetjes voor die meet daar:
Die kroeg gaat speciaal open voor de FOK!meet, ze zitten midden in een woonwijk op een doordeweekse dag, dus alles moet wel binnen de kroeg en het terras blijven, en op het terras niet al te luid. Anders krijgen ze wellicht klachten van buren en raken ze hun vergunning kwijtDus dat mag niet
Het zal wel druk zijn morgen (normaal zijn ze op dinsdag dicht), dus daar moeten we wel ff allemaal op letten
Oh en ik gok niet dat er geblowt mag worden op het terrasIk sla zelf een dagje over, maar als je dat wil doen moet je dat dus ergens buiten hun terrein doen
[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 13-05-2013 13:51:09 ]Fuck the EBU.![]()
Ja of wacht Olment, ik denk dat dit makkelijker is.
Ondanks dat ik dan een kwartier eerder weg moet (maar ga wss toch gelijk uit werk zonder eerst nog naar huis te gaan, en anders moet ik wachten) en ik eigenlijk later aan kom, is dit misschien makkelijker:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat ik dan via Den Haag ga, en dan wellicht Mono nog tref.
Ik moet ff weten wat hij gaat doen, maar spreek hem later op de dag pas
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 13:49 schreef Moira. het volgende:
Ja of wacht Olment, ik denk dat dit makkelijker is.
Ondanks dat ik dan een kwartier eerder weg moet (maar ga wss toch gelijk uit werk zonder eerst nog naar huis te gaan, en anders moet ik wachten) en ik eigenlijk later aan kom, is dit misschien makkelijker:Laat maar wat wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat ik dan via Den Haag ga, en dan wellicht Mono nog tref.
Ik moet ff weten wat hij gaat doen, maar spreek hem later op de dag pasIk kan helaas niet eerder vrij pakken opt werk,, Heb vandaag en woensdag (en volgende week) al aantal uren opgemaakt voor tandarts bezoeken
.
Hmm,, 2 uur treinen
Ja, ik moet dus ook gewoon werkenquote:Op maandag 13 mei 2013 13:51 schreef Olment het volgende:
[..]
Laat maar wat wetenIk kan helaas niet eerder vrij pakken opt werk,, Heb vandaag en woensdag (en volgende week) al aantal uren opgemaakt voor tandarts bezoeken
.
Hmm,, 2 uur treinenEn 2 uur treinen
Maar het is het waardWeet zeker dat het gezellig wordt
Zou jij ook via Den Haag kunnen reizen, dan?
Want dan is het dus één van de dingen die ik net heb gepost die ik ga volgen morgenavond
Fuck the EBU.![]()
Via Den Haag kan wel, alleen is mijn tijd dan 40min langer in de treinquote:Op maandag 13 mei 2013 13:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, ik moet dus ook gewoon werkenEn 2 uur treinen
Maar het is het waardWeet zeker dat het gezellig wordt
Zou jij ook via Den Haag kunnen reizen, dan?
Want dan is het dus één van de dingen die ik net heb gepost die ik ga volgen morgenavond
Ja mijne is dan ook een half uur langer, maar is minder gedoe en dan reizen we het laatste stuk waarschijnlijk met Monoquote:Op maandag 13 mei 2013 13:55 schreef Olment het volgende:
[..]
Via Den Haag kan wel, alleen is mijn tijd dan 40min langer in de trein
Of je gaat via Rotterdam en wacht dan op de Melanchthonweg een kwartiertje tot wij er ook zijn, en lopen we samen naar de kroeg
Fuck the EBU.![]()
(Te bored om plaatje te maken)
Vertrek: 17:42 Station Weert Spoor 2
Aankomst: 18:52 Station Utrecht Centraal Spoor 7a
Stap 2
Trein
Intercity (richting Den Haag Centraal)
Vervoerder: NS
Vertrek: 18:59 Station Utrecht Centraal Spoor 8
Aankomst: 19:37 Station Den Haag Centraal Spoor 4
Stap 3
Lopen (5 minuten)
Bekijk looproute op kaart
Vertrek: 19:37 Station Den Haag Centraal
Aankomst: 19:42 Metrostation Den Haag Centraal, Den Haag
Stap 4
Metro
Metro E (richting Slinge)
Vervoerder: RET
Vertrek: 19:47 Metrostation Den Haag Centraal, Den Haag
Aankomst: 20:14 Metrostation Melanchthonweg, RotterdamHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Als je die neemt zitten we al vanaf Utrecht in dezelfde trein, want ik neem hem vanaf Amersfoort, en de volgende halte is Utrechtquote:Op maandag 13 mei 2013 14:02 schreef Olment het volgende:
(Te bored om plaatje te maken)
Vertrek: 17:42 Station Weert Spoor 2
Aankomst: 18:52 Station Utrecht Centraal Spoor 7a
Stap 2
Trein
Intercity (richting Den Haag Centraal)
Vervoerder: NS
Vertrek: 18:59 Station Utrecht Centraal Spoor 8
Aankomst: 19:37 Station Den Haag Centraal Spoor 4
Stap 3
Lopen (5 minuten)
Bekijk looproute op kaart
Vertrek: 19:37 Station Den Haag Centraal
Aankomst: 19:42 Metrostation Den Haag Centraal, Den Haag
Stap 4
Metro
Metro E (richting Slinge)
Vervoerder: RET
Vertrek: 19:47 Metrostation Den Haag Centraal, Den Haag
Aankomst: 20:14 Metrostation Melanchthonweg, Rotterdam
Fuck the EBU.![]()
Ikz ie dat het wel krapjes wordt.. 40min om vanuit werk naar huis te gaan eten en naar trein te gaan..quote:Op maandag 13 mei 2013 14:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je die neemt zitten we al vanaf Utrecht in dezelfde trein, want ik neem hem vanaf Amersfoort, en de volgende halte is Utrecht
Of zit er toevallig nog een friettent ergens in de route?
Ik hoop het, want ik moet ook nog etenquote:Op maandag 13 mei 2013 14:05 schreef Olment het volgende:
[..]
Ikz ie dat het wel krapjes wordt.. 40min om vanuit werk naar huis te gaan eten en naar trein te gaan..
Of zit er toevallig nog een friettent ergens in de route?Ik ga direct vanuit werk naar de trein
Fuck the EBU.![]()
Denk dat ik werk -> huis ff omkleden -> treinquote:Op maandag 13 mei 2013 14:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik hoop het, want ik moet ook nog etenIk ga direct vanuit werk naar de trein
Dan zoeken we wel ergens wat te eten
(Smoken wer dr ook gelijk 1tje ^^)He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Alleen we hebben vrij weinig overstaptijd hequote:Op maandag 13 mei 2013 14:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Denk dat ik werk -> huis ff omkleden -> trein
Dan zoeken we wel ergens wat te eten
(Smoken wer dr ook gelijk 1tje ^^)
10 minuten op Den Haag om naar de metro te rennen en te hopen dat ze in die tijd ook een bak friet voor ons gebakken kunnen hebben
Fuck the EBU.![]()
En anders is er in Rotterdam toch wel wat te eten te vindenquote:Op maandag 13 mei 2013 14:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alleen we hebben vrij weinig overstaptijd he
10 minuten op Den Haag om naar de metro te rennen en te hopen dat ze in die tijd ook een bak friet voor ons gebakken kunnen hebben
Of ligt het cafe/bar zo dicht bij dat er geen friettent tussen past
Vanaf Den Haag hebben we gelijk de metro naar de kroeg, hequote:Op maandag 13 mei 2013 14:11 schreef Olment het volgende:
[..]
En anders is er in Rotterdam toch wel wat te eten te vinden
Fuck the EBU.![]()
Weet ik eigenlijk niet, zal ff Greys DM'enquote:Op maandag 13 mei 2013 14:11 schreef Olment het volgende:
[..]
En anders is er in Rotterdam toch wel wat te eten te vinden
Of ligt het cafe/bar zo dicht bij dat er geen friettent tussen past
Fuck the EBU.![]()
Of regel een telefoonnrquote:Op maandag 13 mei 2013 14:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, zal ff Greys DM'enDan bellen we vanuit de metro de friettent, dat ze het maar klaar zetten
Whehehe, iddquote:Op maandag 13 mei 2013 14:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Of regel een telefoonnrDan bellen we vanuit de metro de friettent, dat ze het maar klaar zetten
Fuck the EBU.![]()
Aaaah
Greys zegt dat er daar geen snackbar is (of nja een km lopen ofzo).
Maar dat ze wel bittergarnituur los serveren, en er vast ook wel patat bij willen bakken
Fuck the EBU.![]()
Kijkk.. dat zijn de oplossingenquote:Op maandag 13 mei 2013 14:15 schreef Moira. het volgende:
Aaaah
Greys zegt dat er daar geen snackbar is (of nja een km lopen ofzo).
Maar dat ze wel bittergarnituur los serveren, en er vast ook wel patat bij willen bakken
Nu nog ergens jonko tijd inlassen en we zijn er klaar voor ^^He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Preciesquote:Op maandag 13 mei 2013 14:17 schreef Olment het volgende:
[..]
Kijkk.. dat zijn de oplossingen
Nu nog ergens jonko tijd inlassen en we zijn er klaar voor ^^Hoewel ik niet hard ga zitten blowen hoor, zal misschien een paar hijsjes van je nemen. Maar als ik kneiterstoned ben op een meet met wildvreemde mensen ga ik me een beetje weird en ongemakkelijk voelen, denk ik
Later op de avond, wellicht
Fuck the EBU.![]()
Ag,, ligt er heel aan hoeveel wiet er in gaat.. Normaal draai ik niet "zware" jonkos.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
PreciesHoewel ik niet hard ga zitten blowen hoor, zal misschien een paar hijsjes van je nemen. Maar als ik kneiterstoned ben op een meet met wildvreemde mensen ga ik me een beetje weird en ongemakkelijk voelen, denk ik
Later op de avond, wellicht
Kameraad van me haalt er 2 uit een gram
Oh, ik doe ook nooit zo veel erinquote:Op maandag 13 mei 2013 14:21 schreef Olment het volgende:
[..]
Ag,, ligt er heel aan hoeveel wiet er in gaat.. Normaal draai ik niet "zware" jonkos.
Kameraad van me haalt er 2 uit een gramWord altijd vrij snel stoned
Fuck the EBU.![]()
Same here.. Denk dat ik er makkelijk 6-7 uit een gram haal.. K ga liever voor kwantiteit. Rook er op een avond liever 2, dan kankerstoned van een halvequote:Op maandag 13 mei 2013 14:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, ik doe ook nooit zo veel erinWord altijd vrij snel stoned
Ik doe er weinig in én ben al stoned genoeg van een halvequote:Op maandag 13 mei 2013 14:23 schreef Olment het volgende:
[..]
Same here.. Denk dat ik er makkelijk 6-7 uit een gram haal.. K ga liever voor kwantiteit. Rook er op een avond liever 2, dan kankerstoned van een halve
Fuck the EBU.![]()
chaos @ work maar ach ik vermaak me primaquote:Op maandag 13 mei 2013 14:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja goed goed, met jou dan?
[ afbeelding ]
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Mooi mooiquote:Op maandag 13 mei 2013 14:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
chaos @ work maar ach ik vermaak me prima
Katten
Fuck the EBU.![]()
WELKE MEET WAARquote:Op maandag 13 mei 2013 14:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
PreciesHoewel ik niet hard ga zitten blowen hoor, zal misschien een paar hijsjes van je nemen. Maar als ik kneiterstoned ben op een meet met wildvreemde mensen ga ik me een beetje weird en ongemakkelijk voelen, denk ik
Later op de avond, wellichtHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
LEES TERUG HOMMO!quote:
ESF meet morgenavond in rotterdam
Maar de kroeg is wel vol dus het was niet de bedoeling dat alle stoners ineens kwamen ofzo![]()
Maar stu
Fuck the EBU.![]()
dus ik ben niet welkom?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
LEES TERUG HOMMO!
Maar de kroeg is wel vol dus het was niet de bedoeling dat alle stoners ineens kwamen ofzo![]()
Maar stu
gelukkig moet ik morgenavond toch werken
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik moet morgen ook tot 17:30 werkenquote:Op maandag 13 mei 2013 14:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
dus ik ben niet welkom?
gelukkig moet ik morgenavond toch werken
Maar als je de tijd hebt kun je best ff naar Rotterdam komen toch?Ik ben er pas vanaf half 9 en ze gaan tot laat door denk ik
Fuck the EBU.![]()
Krijg dan maar de klere.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
LEES TERUG HOMMO!
Maar stu![]()
![]()
ja heb dus geen tijdquote:Op maandag 13 mei 2013 14:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook tot 17:30 werken
Maar als je de tijd hebt kun je best ff naar Rotterdam komen toch?Ik ben er pas vanaf half 9 en ze gaan tot laat door denk ik
als ik klaar ben met werken ga ik echt niet nog helemaal naar rotterdam om daar een uurtje te blijven en de laatste trein terug te pakken
Ik alleen als de bedoeling is dat ze uit gaanquote:
Nou nou nou.. Wat een groepsgevoel weerquote:Op maandag 13 mei 2013 14:55 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja heb dus geen tijdals ik klaar ben met werken ga ik echt niet nog helemaal naar rotterdam om daar een uurtje te blijven en de laatste trein terug te pakken
ha ha ha sukkolquote:Op maandag 13 mei 2013 14:55 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja heb dus geen tijdals ik klaar ben met werken ga ik echt niet nog helemaal naar rotterdam om daar een uurtje te blijven en de laatste trein terug te pakken
Misschien mag je in Mono's berging slapen.
Maar we hebben die berging nog nooit gezien, dus dat weet ik nog niet.Fuck the EBU.![]()
Err.. Wat is ESF eigenlijk xDquote:Op maandag 13 mei 2013 14:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
LEES TERUG HOMMO!
Maar stuHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Jij staat graag in je blote kont op straat, ja?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:56 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik alleen als de bedoeling is dat ze uit gaanFuck the EBU.![]()
Als je nou morgen naar rotterdam komt meet je er al 3quote:Op maandag 13 mei 2013 14:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
dit dus ook
ik durf alleen met stoners te meeten
Vast mee mensen die wel eens blowen daar, maar die zitten niet in het topic
Fuck the EBU.![]()
En daarom moet jij ook komenquote:
Er komen 80 mensen ofzo, lang niet iedereen volgt datquote:Ik en mono ook niet
Vorige keer wezen sjoelen (sjoelen is baas), maar vet veel mensen komen gewoon om gezellig te bieren en FOK!kers te meeten
Fuck the EBU.![]()
Ja maar jij komt niet vanwege je serverdingesquote:Op maandag 13 mei 2013 14:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben ook bij een ESF-meet geweest hoor, tof wel.
Fuck the EBU.![]()
Klopt, zou ook belachelijk zijn als ik het wel zou doen, ben waarschijnlijk tot 20:00 op kantoor en dan moet ik nog naar Rotterdam, laat staan dat ik de volgende ochtend ook weer om 05:00 m'n nest uit moetquote:Op maandag 13 mei 2013 15:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar jij komt niet vanwege je serverdinges![]()
![]()
Had je al teruggeDM't trouwens? Kreeg nou weer bericht dat m'n DMshit kapot is.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben ook bij een ESF-meet geweest hoor, tof wel.
Zo nee; wil je ff terug DM'en?
Fuck the EBU.![]()
Wat een watje.. Serverdinges niet via telefoon kunnen beherenquote:Op maandag 13 mei 2013 15:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar jij komt niet vanwege je serverdinges
Sinds wanneer is er toestemming nodig om topics te openen?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Had je al teruggeDM't trouwens? Kreeg nou weer bericht dat m'n DMshit kapot is.
Zo nee; wil je ff terug DM'en?![]()
![]()
Goede tip: Gooi roomsaus, ham, spek en ei over eten. Gegarandeerd succes.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Servermigratie via de telefoon kunnen doenquote:Op maandag 13 mei 2013 15:00 schreef Olment het volgende:
[..]
Wat een watje.. Serverdinges niet via telefoon kunnen beheren![]()
![]()
Vet hard leven heb jij Horkjequote:Op maandag 13 mei 2013 15:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, zou ook belachelijk zijn als ik het wel zou doen, ben waarschijnlijk tot 20:00 op kantoor en dan moet ik nog naar Rotterdam, laat staan dat ik de volgende ochtend ook weer om 05:00 m'n nest uit moet
Maar volgende maand ofzo kom je wel ff hallon zeggen op de stonermeet toch?Is in het weekend
Fuck the EBU.![]()
Hebben we een datum?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vet hard leven heb jij Horkje
Maar volgende maand ofzo kom je wel ff hallon zeggen op de stonermeet toch?Is in het weekend
Moet ik even kijken of ik tijd heb/het niet schijtver van mijn bed isquote:Op maandag 13 mei 2013 15:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Omdat ik geen zin heb dat er een slotje op komt omdat link/picdump whatever terwijl ik net kankerveel moeite op de OP heb gedaan door allemaal toffe plaatjes uit te zoeken enzoquote:Op maandag 13 mei 2013 15:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er toestemming nodig om topics te openen?
Dus beter ff van tevoren uitsluiten dat er een slotje op komt, zorg ik dat ik geen moeite doe voor niks
Fuck the EBU.![]()
Nog een etenstip: Turks brood met daartussen tomatenpuree (niet teveel) en geraspte kaas, 7 minuutjes in de oven op 220 graden en je hebt een turksbroodpizza
Moet je je voorstellen wat er gebeurt als iedereen die een topic wilt openen mij gaat DM'enquote:Op maandag 13 mei 2013 15:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb dat er een slotje op komt omdat link/picdump whatever terwijl ik net kankerveel moeite op de OP heb gedaan door allemaal toffe plaatjes uit te zoeken enzo
Dus beter ff van tevoren uitsluiten dat er een slotje op komt, zorg ik dat ik geen moeite doe voor niks
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:02 schreef Studeur het volgende:
Nog een etenstip: Turks brood met daartussen tomatenpuree (niet teveel) en geraspte kaas, 7 minuutjes in de oven op 220 graden en je hebt een turksbroodpizzaDezen!
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2013 15:03:26 ]![]()
Hoe vaak post jij eettips? Zometeen ga ik dit topic nog uitsluitend bijhouden vanwege je eettipsquote:Op maandag 13 mei 2013 15:02 schreef Studeur het volgende:
Nog een etenstip: Turks brood met daartussen tomatenpuree (niet teveel) en geraspte kaas, 7 minuutjes in de oven op 220 graden en je hebt een turksbroodpizza![]()
![]()
De servers trekken weer terug naar het noorden.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Servermigratie via de telefoon kunnen doen
Fuck the EBU.![]()
Voor de Stonermeet?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Tong80 wordt je beste maatquote:Op maandag 13 mei 2013 15:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen wat er gebeurt als iedereen die een topic wilt openen mij gaat DM'en![]()
[..]Dezen!
Nope,, Maar wel gezellig meeten in R-damquote:(of den haag, weet ik veel,, zie wel xD)
Nah, knap als je een server met de telefoon kunt verplaatsen naar een locatie 50 km verderopquote:Op maandag 13 mei 2013 15:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
De servers trekken weer terug naar het noorden.
[ afbeelding ]
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2013 15:04:21 ]![]()
quote:quote:Op maandag 13 mei 2013 15:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neequote:Utrecht?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet ik even kijken of ik tijd heb/het niet schijtver van mijn bed is
En noem zelf ff een weekend anders, ik moet toch nog een datum zettenNu heb k honger maar ik heb geen etenquote:Op maandag 13 mei 2013 15:02 schreef Studeur het volgende:
Nog een etenstip: Turks brood met daartussen tomatenpuree (niet teveel) en geraspte kaas, 7 minuutjes in de oven op 220 graden en je hebt een turksbroodpizzaGewoon doen.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe vaak post jij eettips? Zometeen ga ik dit topic nog uitsluitend bijhouden vanwege je eettipsFuck the EBU.![]()
Over jaartje of 5.. Zal het me niet verbazenquote:Op maandag 13 mei 2013 15:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nah, knap als je een server met de telefoon kunt verplaatsen naar een locatie 50 km verderop
Ja hallo, ik ben hetquote:Op maandag 13 mei 2013 15:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen wat er gebeurt als iedereen die een topic wilt openen mij gaat DM'en![]()
[..]Dezen!
Maargoed geen slotje dus?Fuck the EBU.![]()
Daarom hebben ze vleugels, duhh.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nah, knap als je een server met de telefoon kunt verplaatsen naar een locatie 50 km verderopFuck the EBU.![]()
Utrecht is tyfusver, dat is nog verder dan Rotterdamquote:Op maandag 13 mei 2013 15:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Utrecht?
En noem zelf ff een weekend anders, ik moet toch nog een datum zetten___ beter gewoon Stoner Capitol of the World: Amsterdam.
![]()
![]()
Ik heb sowieso al een tijdje terug het tvp-knopje ingedrukt.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee
[..]
Utrecht?
En noem zelf ff een weekend anders, ik moet toch nog een datum zetten
[..]
Nu heb k honger maar ik heb geen eten
[..]
Gewoon doen.![]()
![]()
Mwah, fysiek verplaatsen dan niet, maar dan werken we wat meer in de cloud, dus makkelijker wordt het welquote:Op maandag 13 mei 2013 15:04 schreef Olment het volgende:
[..]
Over jaartje of 5.. Zal het me niet verbazen![]()
![]()
Pff Amsterdam,, Is zooo overrated..quote:Op maandag 13 mei 2013 15:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Utrecht is tyfusver, dat is nog verder dan Rotterdam___ beter gewoon Stoner Capitol of the World: Amsterdam.
Niet iedereen woont in de Randstad.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Utrecht is tyfusver, dat is nog verder dan Rotterdam___ beter gewoon Stoner Capitol of the World: Amsterdam.
Kan ook wel, maar wordt weer lastig voor de mensen uit het zuiden. En in Utrecht heb je een chill rustig parkje vlakbij CS, hoef je ook niet moeilijk te doen om een locatie, wat in A'dam wel zou moeten.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Fuck the EBU.![]()
En Amsterdam is een gore kutstad. Jammer dat daar zoveel toeristen heen gaan, wat een kutbeeld van ons land moeten die mensen hebben.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Brave meidquote:Op maandag 13 mei 2013 15:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb sowieso al een tijdje terug het tvp-knopje ingedrukt.
Leuk zijn wij stoners, he?
Fuck the EBU.![]()
Zeeland?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Denken aan mensen uit het zuidenquote:Op maandag 13 mei 2013 15:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan ook wel, maar wordt weer lastig voor de mensen uit het zuiden. En in Utrecht heb je een chill rustig parkje vlakbij CS, hoef je ook niet moeilijk te doen om een locatie, wat in A'dam wel zou moeten.
Ga eens niet haten op mijn geboortestadquote:Op maandag 13 mei 2013 15:06 schreef Ugjerke het volgende:
En Amsterdam is een gore kutstad. Jammer dat daar zoveel toeristen heen gaan, wat een kutbeeld van ons land moeten die mensen hebben.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:06 schreef Ugjerke het volgende:
En Amsterdam is een gore kutstad. Jammer dat daar zoveel toeristen heen gaan, wat een kutbeeld van ons land moeten die mensen hebben.![]()
Vaak zat dat ik met internationale studenten gesprekken voerde en ze Amsterdam juist gaaf vonden![]()
![]()
In Amsterdam hoef je nergens moeilijk te doenquote:Op maandag 13 mei 2013 15:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan ook wel, maar wordt weer lastig voor de mensen uit het zuiden. En in Utrecht heb je een chill rustig parkje vlakbij CS, hoef je ook niet moeilijk te doen om een locatie, wat in A'dam wel zou moeten.nah. Succes dan in Utrecht
![]()
![]()
Ik denk elke ochtend aan iemand in het zuiden.quote:
Je bent er toch niet voor niets weg?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga eens niet haten op mijn geboortestad
Ik weetquote:Op maandag 13 mei 2013 15:07 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk elke ochtend aan iemand in het zuiden.
Rare jongens, die internationale studenten.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Vaak zat dat ik met internationale studenten gesprekken voerde en ze Amsterdam juist gaaf vondenOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ja, Maria palowana (ofzoiets)quote:
Als jij een locatie regelt in Amsterdam en zorgt dat iedereen die naar de meet wil komen daar goed kan komen met OV enzo, doen we het in Amsterdamquote:Op maandag 13 mei 2013 15:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In Amsterdam hoef je nergens moeilijk te doennah. Succes dan in Utrecht
Fuck the EBU.![]()
Blegh, hippolytushoef enzo.quote:
Soms als ik stoned ben en honger hebquote:Op maandag 13 mei 2013 15:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe vaak post jij eettips? Zometeen ga ik dit topic nog uitsluitend bijhouden vanwege je eettips
speciaal voor jou deze overheerlijke worstenbroodjes
hongerHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Anna Paulowna dacht ik.quote:
Ja, stiekem wel.quote:
Whehe. Zoveel wiet in hun kop, dat ze zelfs Amsterdam gaaf vinden. Dat is ook een mogelijkheid ja.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:07 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Rare jongens, die internationale studenten.![]()
Nee, verre van.quote:Pub in de warmoesstraat, opgelost.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als jij een locatie regelt in Amsterdam en zorgt dat iedereen die naar de meet wil komen daar goed kan komen met OV enzo, doen we het in AmsterdamOok nietquote:![]()
![]()
Eigenlijk is Amsterdam wel makkelijk met de HanzeLijn tegenwoordig.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Den Helderquote:Op maandag 13 mei 2013 15:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Den-Helder
Ik mis Noord-HollandBen er weer een weekendje geweest
DOE EENS NIETquote:Op maandag 13 mei 2013 15:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
Soms als ik stoned ben en honger heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
honger
Fuck the EBU.![]()
Dan besefte je het al op vroege leeftijdquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, stiekem wel.
[..]
Whehe. Zoveel wiet in hun kop, dat ze zelfs Amsterdam gaaf vinden. Dat is ook een mogelijkheid ja.
Fuck the EBU.![]()
Jij haalt mensen uit Limburg (quote:Op maandag 13 mei 2013 15:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, verre van.
[..]
Pub in de warmoesstraat, opgelost.
[..]
Ook niet) op?
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Den Helder________________________________________
Fuck the EBU.![]()
Goede verklaring. Ik geef het een 8,6. Met iets meer toelichting had het zelfs een dolfijn kunnen zijn.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, stiekem wel.
[..]
Whehe. Zoveel wiet in hun kop, dat ze zelfs Amsterdam gaaf vinden. Dat is ook een mogelijkheid ja.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Waarquote:Op maandag 13 mei 2013 15:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, maar die mensen kiezen er zelf voor om in België te gaan wonen.
Fuck the EBU.![]()
Ben je op tijd gered.quote:
Als ik het geld héb, doe ik datquote:Op maandag 13 mei 2013 15:10 schreef LompeHork het volgende:
Of betaal jij mijn reiskosten naar Utrecht anders even Moira.
Fuck the EBU.![]()
Ik ga straks wel op het werk croissantjes met worstjes erin makenquote:Op maandag 13 mei 2013 15:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
Soms als ik stoned ben en honger heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
honger
quote:
Is een 8.6 geen dolfijn waard? De tyfus.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Goede verklaring. Ik geef het een 8,6. Met iets meer toelichting had het zelfs een dolfijn kunnen zijn.![]()
![]()
Meneer wordt letterlijk slapend rijk als it'er.. en nog geld schooienquote:Op maandag 13 mei 2013 15:10 schreef LompeHork het volgende:
Of betaal jij mijn reiskosten naar Utrecht anders even Moira.
Denken dat ik goed betaald krijgquote:Op maandag 13 mei 2013 15:10 schreef Olment het volgende:
[..]
Meneer wordt letterlijk slapend rijk als it'er.. en nog geld schooien![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik zou er bijna voor richting Hoorn reizen zodat jullie met korting mee konden reizen. Wat een bedragquote:![]()
![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:11 schreef Studeur het volgende:
[..]Geef mij maar de stokbroodjes van de 2e,, rest is maar raar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Het gaat van slechtst naar best als volgt: a, b, geel, oploskoffie, 4 sterren, 8.6, dolfijn, tetten, 10.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga straks wel op het werk croissantjes met worstjes erin maken
[..]![]()
[..]
Is een 8.6 geen dolfijn waard? De tyfus.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Konden we bij jou aankloppen voor sponsoring?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou er bijna voor richting Hoorn reizen zodat jullie met korting mee konden reizen. Wat een bedrag
Ja dat bedoel ik toch? Das toch gewoon niet leuk meerquote:Op maandag 13 mei 2013 15:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou er bijna voor richting Hoorn reizen zodat jullie met korting mee konden reizen. Wat een bedragachterlijke prijzen van de NS. Zo ga ik natuurlijk nooit met het OV
![]()
![]()
Nee, want je komt dan gewoon met de auto. En naar Amsterdam wou je wel, dus dan betaal ik de benzinekosten van Amsterdam naar Utrecht en terug. En dat is ongeveer ¤13,-quote:Fuck the EBU.![]()
Tripje Rotterdam kost me heen ook al 25 eurootjesquote:Op maandag 13 mei 2013 15:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik toch? Das toch gewoon niet leuk meerachterlijke prijzen van de NS. Zo ga ik natuurlijk nooit met het OV
Nee, want ik wil drinken, net als iedereen, die wel met het OV komt.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, want je komt dan gewoon met de auto. En naar Amsterdam wou je wel, dus dan betaal ik de benzinekosten van Amsterdam naar Utrecht en terug. En dat is ongeveer ¤13,-![]()
![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:11 schreef Studeur het volgende:
[..]GODVERDEGODVER WAAROM KLIK IKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.![]()
Dan blijf je ergens slapen.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, want ik wil drinken, net als iedereen, die wel met het OV komt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
En dan de dag erna ram te laat op je werk komenquote:
Nee man,, Rare zwarte en rooje dingenquote:Op maandag 13 mei 2013 15:14 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
DIT
IK WEET NIET WAT HET IS MAAR IK WIL HET ETEN
Dit is zo oneerlijkquote:Op maandag 13 mei 2013 15:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het gaat van slechtst naar best als volgt: a, b, geel, oploskoffie, 4 sterren, 8.6, dolfijn, tetten, 10.Ik kan mij niet herinneren of ik sponsoring heb toegezegdquote:Op maandag 13 mei 2013 15:12 schreef Olment het volgende:
[..]
Konden we bij jou aankloppen voor sponsoring?
Nee en begrijpelijk. Wat een onzin, zulke bedragen. Je doet er qua reizen ook nog eens twee keer zo lang over.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik toch? Das toch gewoon niet leuk meerachterlijke prijzen van de NS. Zo ga ik natuurlijk nooit met het OV
![]()
![]()
Kost mij ook tegen de 40 (retour dan)quote:Op maandag 13 mei 2013 15:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Tripje Rotterdam kost me heen ook al 25 eurootjesecht debiel hoe het de afgelopen jaren gestegen is.
![]()
Retourtje zit ik over de 50 euroquote:Op maandag 13 mei 2013 15:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kost mij ook tegen de 40 (retour dan)echt debiel hoe het de afgelopen jaren gestegen is.
Denk dat ik maar niks drink xDHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Prima, krijg je ¤28,- voor 2 retourtjes Amsterdam-Utrecht.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, want ik wil drinken, net als iedereen, die wel met het OV komt.Fuck the EBU.![]()
Ook dat en als ik dan met de auto ga kan ik weer niet drinken, dat is ook wel matig (kan ik natuurlijk wel, maar dan ga ik niet in een kroeg cola van 3 euro 't glas drinken natuurlijk)quote:Op maandag 13 mei 2013 15:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee en begrijpelijk. Wat een onzin, zulke bedragen. Je doet er qua reizen ook nog eens twee keer zo lang over.![]()
![]()
Ik kom niet uit Amsterdam?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Prima, krijg je ¤28,- voor 2 retourtjes Amsterdam-Utrecht.![]()
Auto.. Daar opper je wel watquote:Op maandag 13 mei 2013 15:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ook dat en als ik dan met de auto ga kan ik weer niet drinken, dat is ook wel matig (kan ik natuurlijk wel, maar dan ga ik niet in een kroeg cola van 3 euro 't glas drinken natuurlijk)
Nee, maar naar Amsterdam wou je wel op eigen kostenquote:Dus dan betaal je dat lekker zelf, doen we alsof we het in Amsterdam houden, omdat je de verdere kosten van mij gesponsord krijgt
Fuck the EBU.![]()
Een joint roken kan ik je dan ook afradenquote:Het is alles of nietsquote:Op maandag 13 mei 2013 15:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, maar naar Amsterdam wou je wel op eigen kostenDus dan betaal je dat lekker zelf, doen we alsof we het in Amsterdam houden, omdat je de verdere kosten van mij gesponsord krijgt
![]()
![]()
Dat zal wel meevallenquote:Op maandag 13 mei 2013 15:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een joint roken kan ik je dan ook afraden
Ik heb zojuist geld van mijn tante geschooid om morgen naar Rotterdam te kunnenquote:Op maandag 13 mei 2013 15:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een joint roken kan ik je dan ook afraden
[..]
Het is alles of niets
Dan kom je maar niet
Fuck the EBU.![]()
STOP HET IN MIJN MONDquote:Op maandag 13 mei 2013 15:14 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
DIT
IK WEET NIET WAT HET IS MAAR IK WIL HET ETENOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Mwah, ik kom ze liever niet tegen in het verkeerquote:Dat zeg ik netquote:Op maandag 13 mei 2013 15:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb zojuist geld van mijn tante geschooid om morgen naar Rotterdam te kunnen
Dan kom je maar niet"succes in Utrecht"
![]()
![]()
Nee joh bij een of andere Fokker. Je moest eens weten hoeveel mensen we soms in het oude kamertje van Annnet hebben gepropt.quote:Met vier man in een eenpersoonsbed.
Weekend toch?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:14 schreef Olment het volgende:
[..]
En dan de dag erna ram te laat op je werk komenOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ah ik gok zo dat ik je nog vaak genoeg te zien krijg de komende tijdquote:Op maandag 13 mei 2013 15:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, ik kom ze liever niet tegen in het verkeer
[..]
Dat zeg ik net"succes in Utrecht"
Fuck the EBU.![]()
Owja weekendquote:Op maandag 13 mei 2013 15:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee joh bij een of andere Fokker. Je moest eens weten hoeveel mensen we soms in het oude kamertje van Annnet hebben gepropt.Met vier man in een eenpersoonsbed.
[..]
Weekend toch?
Dan kank wel ergens blijve pitte
DILEMMAquote:Op maandag 13 mei 2013 15:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
NEE WANT JOUW MOND IS NIET MIJN MOND EN HET MOET IN MIJN MOND
TWEE MONDEN EEN LEKKERNIJOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ooooh dat zou kunnen, maar ben ik niet zo'n fan van, vaak wordt dat dan op de grond slapen of inderdaad met vier man in een bed, daar pas ik voorquote:Op maandag 13 mei 2013 15:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee joh bij een of andere Fokker. Je moest eens weten hoeveel mensen we soms in het oude kamertje van Annnet hebben gepropt.Met vier man in een eenpersoonsbed.
![]()
![]()
Neem dan gewoon een matras meequote:Op maandag 13 mei 2013 15:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ooooh dat zou kunnen, maar ben ik niet zo'n fan van, vaak wordt dat dan op de grond slapen of inderdaad met vier man in een bed, daar pas ik voor
Oh en let eens op die verrekte goedkope dagkaartjes mensen, altijd handig. 15 euro onbeperkt reizen enzo.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ow.. Hoe, Wie, Wat, Waar?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:20 schreef Ugjerke het volgende:
Oh en let eens op die verrekte goedkope dagkaartjes mensen, altijd handig. 15 euro onbeperkt reizen enzo.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Zit dan ook niet te bitchen dat je op de grond moet pitte xDquote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik probeer altijd de bank te claimen.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ooooh dat zou kunnen, maar ben ik niet zo'n fan van, vaak wordt dat dan op de grond slapen of inderdaad met vier man in een bed, daar pas ik voorMaar die is niet in elk studentenkrot aanwezig.
Wel tussen bepaalde tijdstippen. Een dag geldig en vaak alleen in het weekend. Ook altijd de voorwaarden bekijken, he.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:20 schreef Ugjerke het volgende:
Oh en let eens op die verrekte goedkope dagkaartjes mensen, altijd handig. 15 euro onbeperkt reizen enzo.![]()
Blokker, kruidvat, albert heijn, daar hebben ze zulke acties vrij regelmatig.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
wat is dezen. Elke woonkamer hoort die een te hebben.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik probeer altijd de bank te claimen.Maar die is niet in elk studentenkrot aanwezig.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
In het geval van studenten is de woonkamer vaak ook de slaapkamer en dient het bed ook als bank.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
wat is dezen. Elke woonkamer hoort die een te hebben.
Ik bitch niet, ik kaart aan dat ik er geen behoefte aan heb.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:20 schreef Olment het volgende:
[..]
Zit dan ook niet te bitchen dat je op de grond moet pitte xDquote:Op maandag 13 mei 2013 15:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik probeer altijd de bank te claimen.Maar die is niet in elk studentenkrot aanwezig.
dat is wel een oplossing. Nah, niets voor mij, tijden dat ik dat deed was ik tien jaar jonger
![]()
![]()
Idem in ons appartement. En op het balkon ook nog een bank, wel een beetje fris zo s'nachts daar.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
In het geval van studenten is de woonkamer vaak ook de slaapkamer en dient het bed ook als bank.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Hiervoor echt het meest trage deel gehad die ik gezien heb in deze reeks, nu dit.quote:
Dan heb je wel een slaapzak nodig inderdaad.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Idem in ons appartement. En op het balkon ook nog een bank, wel een beetje fris zo s'nachts daar.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ja man, 5 min afk gaan, 30 posts verderquote:Op maandag 13 mei 2013 15:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hiervoor echt het meest trage deel gehad die ik gezien heb in deze reeks, nu dit.
quote:
Ja ik kom hier, in ABO hebben ze het over tandartsen.quote:It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hiervoor echt het meest trage deel gehad die ik gezien heb in deze reeks, nu dit.
Fuck the EBU.![]()
Whehehequote:Op maandag 13 mei 2013 15:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja ik kom hier, in ABO hebben ze het over tandartsen.nou hallon
![]()
Fuck the EBU.![]()
Tandartsenquote:Op maandag 13 mei 2013 15:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja ik kom hier, in ABO hebben ze het over tandartsen.
Meestal is het gewoon de standaard voor aanbiedingen:quote:Op maandag 13 mei 2013 15:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel tussen bepaalde tijdstippen. Een dag geldig en vaak alleen in het weekend. Ook altijd de voorwaarden bekijken, he.
Er kan met een e-ticket Dagkaart gereisd worden op zaterdag en zondag de gehele dag en van maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur van 11 maart t/m 9 juni 2013.
Waar je ook op moet letten is bij welke vervoerders het ticket geldig is.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Tandartsen moet je roomvulling geven.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja ik kom hier, in ABO hebben ze het over tandartsen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Nee man.. Die van mij is awesome.quote:
Tand getrokken vorige week, geen pijntjes of last van gehad
Is dat van morgen nou zeker of moeten we nog ff wachten voor een Mono?quote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Nouja dat ik ergens rond die tijd naar die meet ga is wel zeker ja, alleen wil nog ff horen wat Mono's plannen zijn en hoe laat hij ergens zou kunnen zijn etc etc, en dat hoor ik later vandaag pasquote:Op maandag 13 mei 2013 15:29 schreef Olment het volgende:
[..]
Is dat van morgen nou zeker of moeten we nog ff wachten voor een Mono?
Fuck the EBU.![]()
Keep me in touch pleasequote:Op maandag 13 mei 2013 15:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja dat ik ergens rond die tijd naar die meet ga is wel zeker ja, alleen wil nog ff horen wat Mono's plannen zijn en hoe laat hij ergens zou kunnen zijn etc etc, en dat hoor ik later vandaag pas
Nog 13 posts en je kunt HELEMAAL LOS GAANquote:Op maandag 13 mei 2013 15:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ben ff materiaal aan het verzamelen voor een bazentopic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*aas*quote:Op maandag 13 mei 2013 15:36 schreef Olment het volgende:
[..]
Nog 13 posts en je kunt HELEMAAL LOS GAAN![]()
![]()
![]()
![]()
whehehequote:Op maandag 13 mei 2013 15:36 schreef Olment het volgende:
[..]
Nog 13 posts en je kunt HELEMAAL LOS GAAN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
toch maar eens lapohunten dan.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Zou je dat doen.. Moira is nou keiveel werk aan het doen om de ALLERBESTE OP te maken die dit topic OOIT gezien heeft..quote:
En jij wilt het vergallen
whehequote:Op maandag 13 mei 2013 15:38 schreef Olment het volgende:
[..]
Zou je dat doen.. Moira is nou keiveel werk aan het doen om de ALLERBESTE OP te maken die dit topic OOIT gezien heeft..
En jij wilt het vergallen
Zo erg ben ik niet.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Verzin je wel een fatsoenlijke TT?quote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: