PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Ja het was toen voor 1 week uit ofzo.quote:Op maandag 13 mei 2013 09:33 schreef Toefjes het volgende:
Of je vriendinnetje in laten spreken Djeetje (als het nog aan is, vorige keer was het uit, daarna weer aan)
Dát zou ik nou weer niet doenquote:Op maandag 13 mei 2013 09:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja het was toen voor 1 week uit ofzo.
Maar wil het allemaal zelf doen.
Denk dat ik als herkennende deel FOK in mijn naam doe
twitter:VoetbalPrimeur twitterde op maandag 13-05-2013 om 09:34:29"Serero serieuze kandidaat voor middenveld" http://t.co/ScNgMXNDtw #VoetbalPrimeur reageer retweet
sowieso pics van je vriendinquote:Op maandag 13 mei 2013 09:33 schreef Toefjes het volgende:
Of je vriendinnetje in laten spreken Djeetje (als het nog aan is, vorige keer was het uit, daarna weer aan)
quote:Op maandag 13 mei 2013 09:37 schreef Reemi het volgende:
twitter:VoetbalPrimeur twitterde op maandag 13-05-2013 om 09:34:29"Serero serieuze kandidaat voor middenveld" http://t.co/ScNgMXNDtw #VoetbalPrimeur reageer retweet
Ja en ik vond hem (serieus) best leuk spelen.quote:Op maandag 13 mei 2013 09:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]Heb jij hem gisteren zien invallen?
waarom zegt niemand even dat het slechtste moet zijn?quote:Op maandag 13 mei 2013 09:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien wel mijn slechste vak (ondanks mijn uitmuntende spelling...)
Ik denk als je een vrouw het laat doen, haar ook zinnige dingen laat zeggen, dat je dan sky high gaat met je viewsquote:Op maandag 13 mei 2013 09:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja het was toen voor 1 week uit ofzo.
Maar wil het allemaal zelf doen.
Denk dat ik als herkennende deel FOK in mijn naam doe
Hoe hij de bal voor zijn voeten weg tikt om een speler te passerenquote:Op maandag 13 mei 2013 09:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja en ik vond hem (serieus) best leuk spelen.
Zg ik misschien wel in dm.quote:
En dat heb ik dan weer niet gezien. In de samenvatting op EL zie je hem alleen aan het einde de bal neerleggen voor Sigthorsson.quote:Op maandag 13 mei 2013 09:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja en ik vond hem (serieus) best leuk spelen.
Wel als je de Marseille-versie van Remy neemt. Maar Remyquote:Op maandag 13 mei 2013 09:56 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja ik weet, maar wie anders? Lopez misschien? Maar dan heeft Valbuena geen 9 chem
Remy is voor veel mensen hier in "de categorie Welliton". En daar reken ik mezelf ook onder.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Remy heeft 4 goals uit 2 wedstrijden tot nu toe bij me. Prima ventje hoor.
maar van jou wisten we al dat je een sweaty bastard bentquote:Op maandag 13 mei 2013 10:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Remy heeft 4 goals uit 2 wedstrijden tot nu toe bij me. Prima ventje hoor.
Ik heb zelf ook een hekel eraan, maar ik moet wat, ik ga niet met Gignac spelenquote:Op maandag 13 mei 2013 10:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Remy is voor veel mensen hier in "de categorie Welliton". En daar reken ik mezelf ook onder.
Dus Montanoquote:Op maandag 13 mei 2013 10:01 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een hekel eraan, maar ik moet wat, ik ga niet met Gignac spelen
Lijkt me toch vervelend als je je om zoveel dingen in FUT druk kunt maken. En als je blijkbaar zoveel moeite hebt met die spelers.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Remy is voor veel mensen hier in "de categorie Welliton". En daar reken ik mezelf ook onder.
Hij liet wederom z'n enorm hoge handelingssnelheid zien en was ook goed in kleine ruimtes, prima.quote:Op maandag 13 mei 2013 09:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En dat heb ik dan weer niet gezien. In de samenvatting op EL zie je hem alleen aan het einde de bal neerleggen voor Sigthorsson.
sissoko i.p.v. tiote. dan kan volgens mij iedere franse spits er in.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:01 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een hekel eraan, maar ik moet wat, ik ga niet met Gignac spelen
Ik heb gewoon mijn principes. Dat een ander die niet heeft, moet die zelf weten. Vooralsnog geen reden om me druk te makenquote:Op maandag 13 mei 2013 10:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lijkt me toch vervelend als je je om zoveel dingen in FUT druk kunt maken. En als je blijkbaar zoveel moeite hebt met die spelers.
Ik heb weer andere principes. Meer op zakelijk vlak op FUTquote:Op maandag 13 mei 2013 10:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn principes. Dat een ander die niet heeft, moet die zelf weten. Vooralsnog geen reden om me druk te maken
Strik erom, niks meer aan doenquote:Op maandag 13 mei 2013 10:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb weer andere principes. Meer op zakelijk vlak op FUT
Nee, tot 02:00 uur Nederlandse tijd.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:04 schreef Ajacied7 het volgende:
Hoort hij niet MOTM te zijn?
[ afbeelding ]
Wat een gekut haha, Gomis en Gameiro hebben niet echt fijne work rates, dus dat schiet ook niet op...quote:Op maandag 13 mei 2013 10:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
sissoko i.p.v. tiote. dan kan volgens mij iedere franse spits er in.
Dat "gekut" is waar sommigen hier enorm veel plezier aan belevenquote:Op maandag 13 mei 2013 10:07 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wat een gekut haha, Gomis en Gameiro hebben niet echt fijne work rates, dus dat schiet ook niet op...
Haha het is wel leuk dat gepuzzel, maar wel ontzettend frustrerend als het laatste schakeltje dan onbetaalbaar is oidquote:Op maandag 13 mei 2013 10:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat "gekut" is waar sommigen hier enorm veel plezier aan beleven
Reus is ook fijn maar viesquote:Op maandag 13 mei 2013 10:09 schreef Djeetje het volgende:
Ik ben soms ook wel een sweaty bastard, maar esswein (essWIJN) met Arnautovic is gewoon echt heerlijk
Remy mag de veters van WElliton niet eens strikkenquote:Op maandag 13 mei 2013 10:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Esswein...zelfde categorie dusquote:Op maandag 13 mei 2013 10:09 schreef Djeetje het volgende:
Ik ben soms ook wel een sweaty bastard, maar esswein (essWIJN) met Arnautovic is gewoon echt heerlijk
quote:Op maandag 13 mei 2013 10:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb weer andere principes. Meer op zakelijk vlak op FUT
EssWIJN is baas boven baas.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Remy mag de veters van WElliton niet eens strikken
EN ze zijn ook goedkoop.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:14 schreef Reemi het volgende:
Reus is niet vies, want die is in het echt ook enorm goed. Ik vind de vieze spelers alleen de spelers die enorm goed zijn in fifa, maar er in het echt niks van kunnen.
Misschien is dit wel een goede omschrijving ja. Heb er nooit zo bij stil gestaan, maar dit klopt wel met de spelers die op mijn "vieze" lijstje staanquote:Op maandag 13 mei 2013 10:14 schreef Reemi het volgende:
Reus is niet vies, want die is in het echt ook enorm goed. Ik vind de vieze spelers alleen de spelers die enorm goed zijn in fifa, maar er in het echt niks van kunnen.
Ben ik met je eens, maar hij is wel vies goed in Fifaquote:Op maandag 13 mei 2013 10:14 schreef Reemi het volgende:
Esswein, Diouf, Welliton, Emenike etc etcquote:Op maandag 13 mei 2013 10:14 schreef Reemi het volgende:
Ik vind Emenike ook in fifa enorm slecht, dus die telt voor mij niet. Maar Essweinquote:Op maandag 13 mei 2013 10:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Esswein, Diouf, Welliton, Emenike etc etc
Bent is ook viesquote:Op maandag 13 mei 2013 10:17 schreef MolFan het volgende:
Emenike MOTM speelt heerlijk, niet van de bal af te krijgen zoals ook Darren Bent ook zon beest
Hij is alleen snel voor een CB. Dat vind ik nog geen reden om hem zo te noemen.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb Kaboul best lang gebruikt...eigenlijk is die dus ook wel vies
emenike is net als IF walcott niet vies, gewoon omdat ze werkelijk geen bal kunnen raken in fifaquote:Op maandag 13 mei 2013 10:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik vind Emenike ook in fifa enorm slecht, dus die telt voor mij niet. Maar Essweinmet hem lukt álles in fifa.
Hij is niet alleen snel. Ik vind hem verdedigend en qua strength ook aardig overpowered.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is alleen snel voor een CB. Dat vind ik nog geen reden om hem zo te noemen.
Maar de mensen die dat soort spelers gebruiken, proberen het wel degelijk vies te spelenquote:Op maandag 13 mei 2013 10:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
emenike is net als IF walcott niet vies, gewoon omdat ze werkelijk geen bal kunnen raken in fifa
Zekerquote:Op maandag 13 mei 2013 10:21 schreef MolFan het volgende:
Hebben jullie mijn zieke vrije trap weleens gezien?![]()
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/119816754
Fifa 12 FUT maar oke hijs nais
quote:Op maandag 13 mei 2013 10:20 schreef Tobi-wan het volgende:
Zo ziet de webapp er bij mij uit...
[ afbeelding ]
edit: wtf, zie nu een foto van een vriend op facebook op een van de kaartjes voorbij komen?!
Nergens last van hoor...quote:Op maandag 13 mei 2013 10:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
edit: wtf, zie nu een foto van een vriend op facebook op een van de kaartjes voorbij komen?!
Heb je die tabbladen ook open staan, je webpagina's lopen door elkaar heenquote:Op maandag 13 mei 2013 10:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Wees blij dat KimHolland.nl niet open stond toevalligquote:Op maandag 13 mei 2013 10:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je die tabbladen ook open staan, je webpagina's lopen door elkaar heen
quote:Op maandag 13 mei 2013 10:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Zo beter?quote:Op maandag 13 mei 2013 10:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
echt het kutste niet 5-atb team wat hier ooit is gepsot gr gr
Die heb ik er maar uitgehaald. Veel te weinig pace.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laat ik het positief houden: die Chilenen op links is best aardig gevonden
Examensquote:Op maandag 13 mei 2013 10:33 schreef ThadCastle het volgende:
Ha jongens. Al veel spanning voor de examens?
Ik zit helemaal te shaken hier. Ik leef zo intens mee met de examenkandidaten hier.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:33 schreef ThadCastle het volgende:
Ha jongens. Al veel spanning voor de examens?
Vroeger, toen je de examens nog niet cadeau kreegquote:Op maandag 13 mei 2013 10:33 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
ExamensMet 3 handen in mn neus en mn oren dicht gehaald.
Ja en toch zo gigantisch gefaald daarna?quote:Op maandag 13 mei 2013 10:33 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
ExamensMet 3 handen in mn neus en mn oren dicht gehaald.
Inderdaad, wie doet er nu een linksbuiten en rechtsbuiten op LM en RMquote:Op maandag 13 mei 2013 10:33 schreef Thorb het volgende:
geen rb en lb op rm en lm hebben
wazmetjoupascal
Vertonghenquote:Op maandag 13 mei 2013 10:34 schreef Toefjes het volgende:
Moest net tegen iemand met Vertonghen - Terry - Ferdinand achterin. Dan vraag je er ook om
Ik heb Barfa ook op RM in 352quote:Op maandag 13 mei 2013 10:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inderdaad, wie doet er nu een linksbuiten en rechtsbuiten op LM en RM
duits 1983 was wel pittig (vraag me niet waarom ik die toen moest maken), weet niet of jij in dat jaar zatquote:Op maandag 13 mei 2013 10:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vroeger, toen je de examens nog niet cadeau kreeg
Bob.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inderdaad, wie doet er nu een linksbuiten en rechtsbuiten op LM en RM
Ben nog steeds aant falen ja. Maar ik geef de schuld aan het onderwijs! Ik heb nooit geleerd te leren.. als ik dat wel had geleerd had ik nu al klaar geweest op de uni, ipv na 6 jaar nog steeds 1e jaars vakken te moeten doenquote:Op maandag 13 mei 2013 10:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja en toch zo gigantisch gefaald daarna?
Ik vond Duits 1942 pittiger en die mening delen velen met mij.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
duits 1983 was wel pittig (vraag me niet waarom ik die toen moest maken), weet niet of jij in dat jaar zat
Ik heb TOTS Ince op RM in 3-5-2. Het was als grap bedoeld omdat Thorb voor de 100e keer op 1 van mijn opmerkingen terugkomt.quote:
daar hebben ze een benaming voor.. LUI!quote:Op maandag 13 mei 2013 10:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ben nog steeds aant falen ja. Maar ik geef de schuld aan het onderwijs! Ik heb nooit geleerd te leren.. als ik dat wel had geleerd had ik nu al klaar geweest op de uni, ipv na 6 jaar nog steeds 1e jaars vakken te moeten doen
Duits so schnell wie moglich gefallen gelassen...oder so etwasquote:Op maandag 13 mei 2013 10:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
duits 1983 was wel pittig (vraag me niet waarom ik die toen moest maken), weet niet of jij in dat jaar zat
quote:Op maandag 13 mei 2013 10:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ben nog steeds aant falen ja. Maar ik geef de schuld aan het onderwijs! Ik heb nooit geleerd te leren.. als ik dat wel had geleerd had ik nu al klaar geweest op de uni, ipv na 6 jaar nog steeds 1e jaars vakken te moeten doen
Volgens mij kun je dan beter stoppen.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Alleen Fok! stond open. Ben niet eens ingelogd op facebook....quote:Op maandag 13 mei 2013 10:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je die tabbladen ook open staan, je webpagina's lopen door elkaar heen
Bedankt maatquote:Op maandag 13 mei 2013 10:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zit helemaal te shaken hier. Ik leef zo intens mee met de examenkandidaten hier.
Dat klopt, als je er nooit iets voor hoefde te doen word je inderdaad lui.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daar hebben ze een benaming voor.. LUI!
Cachequote:Op maandag 13 mei 2013 10:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Alleen Fok! stond open. Ben niet eens ingelogd op facebook....
Ik moet binnenkort ook weer een scriptie gaan schrijven. Maar ik kan de actieve-modus-knop ook nog niet echt vindenquote:Op maandag 13 mei 2013 10:41 schreef Djeetje het volgende:
Ik doe ook echt niks en ik geef toe het is dan best moeilijk om echt te beginnen na 3 jaar niks doen.
Ik neem alles terug.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:40 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dat klopt, als je er nooit iets voor hoefde te doen word je inderdaad lui.
M'n vriendin daarentegen slaagde zowel op middelbare als op uni met een 9 gemiddeld. Maar die werkte er dan ook heel hard voor..
Maaarrrrr sinds dit jaar heb ik mn leven gebeterd! Mn eerste jaar dat ik ook echt wat doe
En dat laat ook meteen zien dat de uni ook gewoon een lachertje is. Want ik heb dus 5 jaar zitten niksen, en ik doe nu mn 3 bachelor jaren in 2 jaar, en haal gewoon alles.
wie was de voorganger ?quote:Op maandag 13 mei 2013 10:42 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
In 1 wedstrijd meer gescoord dan mijn voorganger in 12 wedstrijden
Geen Wikipedia gebruiken voor een scriptiequote:Op maandag 13 mei 2013 10:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort ook weer een scriptie gaan schrijven. Maar ik kan de actieve-modus-knop ook nog niet echt vinden
Scholieren.nl FTW!quote:Op maandag 13 mei 2013 10:44 schreef MolFan het volgende:
[..]
Geen Wikipedia gebruiken voor een scriptie
Uberhaupt denken dat je een scriptie met een voldoende afrondt, grotendeels op basis van Wikipediaquote:Op maandag 13 mei 2013 10:44 schreef MolFan het volgende:
[..]
Geen Wikipedia gebruiken voor een scriptie
Maakte ze altijd zonder het gebruik van het internet, gewoon uit het hoofdje ouwe reusquote:Op maandag 13 mei 2013 10:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Uberhaupt denken dat je een scriptie met een voldoende afrondt, grotendeels op basis van Wikipedia
Haha, nee, ik ben aanstaande zaterdag vrij. Alle andere weekenddagen moet ik werkenquote:Op maandag 13 mei 2013 10:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ga je nog mee naar Emporium? Gaan we lekker in de regen dansen
Ik weet niet over welke scripties jij het hebt. Maar ik vermoed dat het niet dezelfde zijn als de scriptie die ik moet schrijvenquote:Op maandag 13 mei 2013 10:47 schreef MolFan het volgende:
[..]
Maakte ze altijd zonder het gebruik van het internet, gewoon uit het hoofdje ouwe reus
Bachelor, bachelorquote:Op maandag 13 mei 2013 10:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet niet over welke scripties jij het hebt. Maar ik vermoed dat het niet dezelfde zijn als de scriptie die ik moet schrijven
Mee eens heb ik ookquote:Op maandag 13 mei 2013 10:41 schreef Djeetje het volgende:
Ik doe ook echt niks en ik geef toe het is dan best moeilijk om echt te beginnen na 3 jaar niks doen.
Ik kreeg deze vrije dag gelukkig ivm overwerk.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar heb je mooi weer voor uitgezocht
Netjes man. Kan me best voorstellen dat je daar ook aan toe bentquote:Op maandag 13 mei 2013 10:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik kreeg deze vrije dag gelukkig ivm overwerk.
Maar nog 4 dagen werken en dan ben ik 2 weken vrij.
Misschien een last minute boeken maar ik was eigenlijk van plan om de babykamer te maken.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Netjes man. Kan me best voorstellen dat je daar ook aan toe bent
Ga je nog ergens heen in je vakantie?
Ga je die helemaal zelf maken?quote:Op maandag 13 mei 2013 10:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien een last minute boeken maar ik was eigenlijk van plan om de babykamer te maken.
Bij ons wordt hij 22 mei al geleverd. Met matrasje, klein kutlampje en nog wat van die rotzooi. Meteen 1300 euro lichterquote:Op maandag 13 mei 2013 10:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien een last minute boeken maar ik was eigenlijk van plan om de babykamer te maken.
Ik voel je pijn. Inmiddels 6.000 euro lichter ivm verhuizing naar nieuwbouw woning volgende maandquote:Op maandag 13 mei 2013 11:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bij ons wordt hij 22 mei al geleverd. Met matrasje, klein kutlampje en nog wat van die rotzooi. Meteen 1300 euro lichter
Ik heb me er ook al bij neergelegd dat al die dingen loeiduur zijn.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bij ons wordt hij 22 mei al geleverd. Met matrasje, klein kutlampje en nog wat van die rotzooi. Meteen 1300 euro lichter
Herkenbaarquote:Op maandag 13 mei 2013 11:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb me er ook al bij neergelegd dat al die dingen loeiduur zijn.
Vorige week kinderwagen gekocht: hoppa: 1100 euro down te drain
Met dubbele lasten tikt het wel heel snel aan ook hequote:Op maandag 13 mei 2013 11:03 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik voel je pijn. Inmiddels 6.000 euro lichter ivm verhuizing naar nieuwbouw woning volgende maand
6.000 is alleen apparatuur etcquote:Op maandag 13 mei 2013 11:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Met dubbele lasten tikt het wel heel snel aan ook he
Nog niet...zit er iets in de pijpleiding?quote:Op maandag 13 mei 2013 11:06 schreef MolFan het volgende:
[..]
[Nog] niet maar ken wel de grote uitgaves (zie hierboven)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |