Is het geen vet ipv de spieren die verdwijnen???quote:Op maandag 10 juni 2013 17:33 schreef Grizzly132 het volgende:
Ik ben 17 en ik zit in de 3de week van insanity, ik vind het jammer dat mijn borst en arm spieren krimpen door insanity te gebruiken ipv naar de sportschool te gaan, maar het resultaat op mijn buikspieren is goed.
kan ik er iets aan doen ?
Bedankt voor de suggestie, het zou inderdaad vet kunnen zijn dat verdwijnt, ik ben in ieder geval erg in mijn nopjes over het werk dat het aan mijn buik en benen doet, ( in combinatie met buikspier workouts)quote:Op maandag 10 juni 2013 18:30 schreef m0672 het volgende:
[..]
Is het geen vet ipv de spieren die verdwijnen???
Bij mij zie ik in elk geval geen spieren verdwijnen misschien moet je geen Insanity maar een workout zoals P90 doen?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:19 schreef pipster het volgende:
Oh en ik heb daarbij geen biertje laten staan...
Ik denk ook dat de eerste maand gewoon een inleiding is en dat dat eigenlijk dient om een conditie op te bouwen voor het echte werk: Maand 2!quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:41 schreef remco-AFCA het volgende:
@curlbrah
ik heb toen ik begon wel foto's gemaakt gewoon om te vergelijken als ik klaar ben over 3.5 week![]()
Gisteren max plyo gedaan pff veel opdrukken was dat zeg, merk wel dat nu pas echt doorzettingsvermogen bij me nodig is want af en toe dan heb ik het idee om gewoon lekker te stoppen omdat het verschil met maand 1 zo groot is en het net lijkt alsof je nu pas na jaren begint met zo intensief te sporten. Maarja gewoon doorgaan zeggen we maar:)
Hoe gebruik jij de informatie vanaf je hartslagmeter? Doe je rustiger aan als je hartslag te hoog is? Voer je het tempo op als je hartslag te laag is? Of vergelijk je alleen je hartslag tussen de verschillende trainingen om te zien of je conditie verbeterd is?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:24 schreef m0672 het volgende:
thnx, gaat wel lukken hoor(ik volg mn hartslagmeter
)
Ik neem een beetje gas terug zodra mijn hartslag rond de 90% van mijn max zit (deze is berekend tijdens sport medisch advies) tot deze gedaald is tot tussen de 70 en 75%. Dit is de manier waarop ik gevoelsmatig het meeste uit mijn training weet te slepen. Soms push ik nog wel een beetje extra om gewoon 'nog even te sprinten'.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:35 schreef testje318 het volgende:
[..]
Hoe gebruik jij de informatie vanaf je hartslagmeter? Doe je rustiger aan als je hartslag te hoog is? Voer je het tempo op als je hartslag te laag is? Of vergelijk je alleen je hartslag tussen de verschillende trainingen om te zien of je conditie verbeterd is?
Ik gebruik sinds kort ook een hartslagmeter, valt me op dat mijn hartslag eigenlijk nooit de (theoretische) max bereikt.
Ik gebruik hiervoor Endomondo. Via mijn garmin forerunner 410 kan ik gewoon de workouts importeren en alles staat mooi weergegeven. Ook berekent hij een gemiddelde en max hartslag.quote:Op donderdag 13 juni 2013 07:05 schreef m0672 het volgende:
hmm
[..]Ik denk dat ik een excel sheet met grafiek maak of kijk of er ergens een site kan vinden waarop het makkelijk bij te houden is.
Nee dat is niet de "bedoeling".quote:Op donderdag 13 juni 2013 07:19 schreef hilversum1981 het volgende:
Is het niet juist de bedoeling om continu alles te geven, zodat je echt een paar keer per training kapot bent. Net zoals die gasten tijdens die les?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |