Best ernstig dit...quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
Misschien wel, maar ze zijn er niet he???quote:Op maandag 13 mei 2013 01:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
was het niet makkelijker geweest ze gewoon te vermoorden waar hij gevonden is? en ze daar ook achter te laten?
ja en ik vraag jou dus wat jij denkt dat de reden isquote:Op maandag 13 mei 2013 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ze zijn er niet he???
Ik speculeer nietquote:Op maandag 13 mei 2013 02:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja en ik vraag jou dus wat jij denkt dat de reden isof durf je de verantwoordelijkheid niet aan, daarover te speculeren?
quote:Op maandag 13 mei 2013 02:00 schreef Tchock het volgende:
Die rechter lijkt trouwens veel te veel op mijn neefje.
Die man is er ook niet meer en schijnbaar mag iedereen maar iets over hem roepen, want zijn heeft zijn kinderen meegenomen. Dat zal hij niet vanuit een feestelijke stemming gedaan hebben. Ik praat absoluut niks goed, maar die man zal ook, ik benadruk ook, zijn goede kanten gehad hebben, die hoeft de boeken niet in te gaan als een beest.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ze zijn er niet he???
Er is een (internationaal) opsporingsbericht voor die kids en de complete route die hij met de kids heeft afgelegd is in binnen en buitenland nagelopen.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, want dan ga jij er vanuit dat hij moeite heeft gedaan ze te 'verstoppen' , dat is nergens uit gebleken. Ze niet vinden maakt niet dat hij ze met opzet voor moeder uit wraak onvindbaar heeft gemaakt
Even totaal afgezien van de vraag of het ook in deze zaak zo is: bij een andere volwassene natuurlijk.quote:Op maandag 13 mei 2013 02:03 schreef Elan het volgende:
Waar kunnen twee kinderen van zo'n jonge leeftijd zich in godsnaam schuilhouden zonder gevonden te worden?
Hoezo heeft hij de moeite genomen ze onvindbaar te maken? Ze zijn niet gevonden, punt. En wat er in het hoofd van die man omging weet niemandquote:Op maandag 13 mei 2013 02:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is een (internationaal) opsporingsbericht voor die kids en de complete route die hij met de kids heeft afgelegd is in binnen en buitenland nagelopen.
Oftewel als hij de moeite om ze onvindbaar te maken niet genomen had waren ze nu allang gevonden.
Waar kunnen twee kinderen van zo'n jonge leeftijd zich in godsnaam schuilhouden zonder gevonden te worden?
Dood?quote:Op maandag 13 mei 2013 02:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is een (internationaal) opsporingsbericht voor die kids en de complete route die hij met de kids heeft afgelegd is in binnen en buitenland nagelopen.
Oftewel als hij de moeite om ze onvindbaar te maken niet genomen had waren ze nu allang gevonden.
Waar kunnen twee kinderen van zo'n jonge leeftijd zich in godsnaam vrijwillig en zonder hulp van volwassenen schuilhouden zonder gevonden te worden?
vrouwenlogica. ik moest even een traantje latenquote:Op maandag 13 mei 2013 02:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoezo heeft hij de moeite genomen ze onvindbaar te maken? Ze zijn niet gevonden, punt. En wat er in het hoofd van die man omging weet niemand
Dat kan maar dan moet die vader daar iets van geweten hebben.quote:Op maandag 13 mei 2013 02:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Even totaal afgezien van de vraag of het ook in deze zaak zo is: bij een andere volwassene natuurlijk.
Dan is er iemand die zonder sentiment denkt.quote:Op maandag 13 mei 2013 02:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vrouwenlogica. ik moest even een traantje laten
quote:Op maandag 13 mei 2013 02:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan is er iemand die zonder sentiment denkt.
Oei, spannend. Ik snap vrouwenlogicaquote:Op maandag 13 mei 2013 02:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
En hoezo sluit je die optie uit? Ik vind het geen raar idee - nogmaals: ik suggereer niet dat het hier zo is - dat de vader juist de kinderen verstopt om ze bij de moeder weg te halen. Bij een vriend, bij zijn ouders, noem maar op. Misschien wist diegene niet dat hij zelfmoord ging plegen (of was hij dat toen nog niet van plan).quote:Op maandag 13 mei 2013 02:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan maar dan moet die vader daar iets van geweten hebben.
leg uit leg uit.quote:Op maandag 13 mei 2013 02:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oei, spannend. Ik snap vrouwenlogica
Nu streep je ook nog het verkeerde door.. bummerquote:
Was niet mijn post, dus er is hoop dat een lamlul als jij reageert?quote:Op maandag 13 mei 2013 02:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Buiten het feit dat het totaal niet logisch is kan ik me oprecht geen enkel scenario bedenken waarbij hij echt nergens vanaf wist en zij nog steeds niet gevonden zijn.quote:Op maandag 13 mei 2013 02:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoezo heeft hij de moeite genomen ze onvindbaar te maken? Ze zijn niet gevonden, punt. En wat er in het hoofd van die man omging weet niemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |