abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 mei 2013 @ 10:22:40 #201
123170 alors
zlata1234
pi_126420936
quote:
9s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

De domme arrogantie van die lui. Het nieuwe ramptoerisme/ de nieuwe stille tocht.
Idd. Gelukkig was het in een gebied op aanwijzing van een paragnost, dan weet je iig zeker dat ze fout zitten.
know'm sayin?
word? word.
pi_126420943
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Misschien juist om de "aanwijzingen" die dat op zou leveren?
Maar dat klinkt ook niet erg logisch. Waarom zou je wel het gebied even willen aangeven waar het ergens gebeurd zou moeten zijn? Als hij zijn ex daadwerkelijk gek zou willen krijgen, dan zou je toch eerder denken dat ie juist geen enkel aanknopingspunt achter wil laten?
pi_126420968
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Misschien juist om de "aanwijzingen" die dat op zou leveren?
Dat zou kunnen natuurlijk, maar persoonlijk denk ik dat maar weinig mensen zó berekenend te werk gaan in dergelijke gevallen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 13 mei 2013 @ 10:24:21 #204
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_126420974
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:23 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Maar dat klinkt ook niet erg logisch. Waarom zou je wel het gebied even willen aangeven waar het ergens gebeurd zou moeten zijn? Als hij zijn ex daadwerkelijk gek zou willen krijgen, dan zou je toch eerder denken dat ie juist geen enkel aanknopingspunt achter wil laten?
Steeds een beetje hoop krijgen en vervolgens weer teleurgesteld worden...
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_126420991
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:22 schreef opgebaarde het volgende:
Hoeveel doodsbedreigingen heeft die pa op zijn Facebook, Hyves en instagram gehad?
Doodsbedreigingen voor die vader? :D

Dan ben je echt iq-loos. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_126421022
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:22 schreef opgebaarde het volgende:
Hoeveel doodsbedreigingen heeft die pa op zijn Facebook, Hyves en instagram gehad?
Ik denk geen 1 ;)
  maandag 13 mei 2013 @ 10:27:07 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126421023
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:23 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Waarom zou dat het gebied aangeven waar het ergens gebeurd zou moeten zijn? Waarom kan het niet op het Kootwijkerzand gebeurd zijn? Of in de Loonse en Drunense duinen? Of bij de zandafgraving boven Deurne, of bij het Maarnse zandgat?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 13 mei 2013 @ 10:27:29 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126421027
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:25 schreef Tomatenboer het volgende:

Doodsbedreigingen voor die vader? :D

Dan ben je echt iq-loos. :')
Die Koninginnedagdoodrijder in Apeldoorn kreeg, net als naamgenoten, ook postume doodsbedreigingen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126421045
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarom zou dat het gebied aangeven waar het ergens gebeurd zou moeten zijn? Waarom kan het niet op het Kootwijkerzand gebeurd zijn? Of in de Loonse en Drunense duinen? Of bij de zandafgraving boven Deurne, of bij het Maarnse zandgat?
Het kan overal, daarom is het zoeken als een speld in een hooiberg.
pi_126421059
quote:
9s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die Koninginnedagdoodrijder in Apeldoorn kreeg, net als naamgenoten, ook postume doodsbedreigingen.
Moet je ook FB, hyves hebben.....
  maandag 13 mei 2013 @ 10:28:44 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126421064
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:24 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat zou kunnen natuurlijk, maar persoonlijk denk ik dat maar weinig mensen zó berekenend te werk gaan in dergelijke gevallen.
Persoonlijk denk ik inmiddels dat hij heel erg berekenend te werk is gegaan.

Of het is in een opwelling gebeurd en dan is het puur toeval dat de jongens nog niet gevonden zijn, of hij heeft het uitermate grondig voorbereid, compleet met een bewust dwaalspoor.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126421072
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou ja, omdat ze de route hebben kunnen natrekken en ze bepaalde tijdstippen weten he. Natuurlijk, het gebied waar het dus ergens gebeurd moet zijn is dan nog steeds groot, maar wel een stuk kleiner dan wanneer ze geen telefoon/bankgegevens hadden kunnen natrekken
pi_126421074
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of het is in een opwelling gebeurd en dan is het puur toeval dat de jongens nog niet gevonden zijn, of hij heeft het uitermate grondig voorbereid, compleet met een bewust dwaalspoor.
Yep....
pi_126421108
Ik neem niet aan dat je tijdens de "daad"gestoord wil worden. Onderweg had hij nog kunnen zeggen "we gaan met vakantie". Of misschien zou nog iemand bellen, om niet op te vallen. Noem het maar.
  maandag 13 mei 2013 @ 10:30:50 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126421113
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:29 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Nou ja, omdat ze de route hebben kunnen natrekken en ze bepaalde tijdstippen weten he. Natuurlijk, het gebied waar het dus ergens gebeurd moet zijn is dan nog steeds groot, maar wel een stuk kleiner dan wanneer ze geen telefoon/bankgegevens hadden kunnen natrekken
De route van de heenweg, de mogelijke route van de terugweg is qua tijdsbestek zo ruim dat hij wel in Keulen of Rotterdam kan zijn geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126421114
quote:
9s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja joh? :D

Wat een "heerlijk" volkje zijn we soms ook. :P
  maandag 13 mei 2013 @ 10:30:57 #217
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126421115
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

De politie heeft niet voor niets een foto van die schoenen vrijgegeven.

Die schoenen ontbreken kennelijk.
Of hij ze bij zich had weten ze niet zeker, daarom willen ze antwoord op de vraag waar die schoenen zijn.
oh dat had ik gemist, ik dacht nog dat die ex misschien gezien had dat hij ze droeg of dat het gezien was op de beelden bij het tankstation.
  maandag 13 mei 2013 @ 10:31:07 #218
62419 CherryLips
chocoholic
pi_126421120
quote:

[..]

Of hij is berekenend te werk gegaan en was het aanvankelijk niet de bedoeling dat hij zelfmoord zou plegen, maar vond hij dat hij niet meer verder kon leven zo.

Alles is mogelijk, we zullen het nooit weten.
Tap tap tap
  maandag 13 mei 2013 @ 10:33:10 #219
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126421170
quote:

[..]

dat hij toevallig niet te traceren is op een bepaald stuk geloof ik niet, die heeft zn telefoon gewoon uit gezet.
pi_126421213
quote:

[..]

Tussen een misdaad uitermate goed voorbereiden, en zo berekenend te werk gaan dat je bewust dwaalsporen gaat uitzetten zit ook nog een wereld van verschil wat mij betreft.

Ik denk dat het eerste wel regelmatig voor komt, of in ieder geval dat veel mensen hun misdaden proberen zo goed mogelijk te plannen en voor te bereiden. Maar zo ontzettend berekenend te werk gaan compleet met dwaalspoor en het bewust misleiden van toekomstig onderzoek lijkt mij weer een stap verder, en zal denk ik heel wat minder vaak voorkomen. Dat lijkt mij eerlijk gezegd voorbehouden aan de beroepscriminelen en de ware psychopaten in de samenleving.

Ik denk dus wel dat de vader het hele plan zorgvuldig heeft voorbereid, maar niet dat hij bewust dwaalsporen heeft willen uitzetten. Maar ook dat is uiteraard maar gissen, maar het lijkt mij in ieder geval erg onwaarschijnlijk.
  maandag 13 mei 2013 @ 10:34:39 #221
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_126421215
Ik ga ook uit van een kille en berekende klus, alles om z'n ex zoveel mogelijk pijn te doen. Zelfs de kinderen doden waar je zo veel van houdt. (anders had hij er natuurlijk geen problemen mee gehad dat hij ze minder zag) Ik hoop dat die 'denktank' z'n plannen weet te reconstrueren anders kan het wel eens zijn dat pas over een paar jaar iemand "per ongeluk" op botten stuit ofzo....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 13 mei 2013 @ 10:34:55 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126421224
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:30 schreef Marrije het volgende:

[..]

oh dat had ik gemist, ik dacht nog dat die ex misschien gezien had dat hij ze droeg of dat het gezien was op de beelden bij het tankstation.
Nee joh, dat waren slechts suggesties die gedaan werden toen bekend werd dat ze schoenen zochten.
Drie keer een "misschien" in een bericht over schoenen en voor je het weet wordt een speculatie tot waarheid gebombardeerd op fora en twitter.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126421272
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Of hij is berekenend te werk gegaan en was het aanvankelijk niet de bedoeling dat hij zelfmoord zou plegen, maar vond hij dat hij niet meer verder kon leven zo.

Tenzij hij een brief bij de jongens heeft achtergelaten..... Allemaal en/ofs. Om ook maar even mijn mening te geven: Ik denk dat het in een opwelling is gebeurd. In eerste instantie op weg naar Belgie, Ergens in zijn hoofd een contactpuntje geknapt, terug gereden, de kinderen ergens gedumpt, niet meer met zijn daad kunnen leven en zichzelf opgehangen.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_126421316
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dit dus...
Het lijkt mij dat als hij dit allemaal van tevoren bedacht heeft om zijn ex een hak te zetten, dat hij ook de genoegdoening van haar radeloosheid zou willen hebben en dat hij dan zelf ook vermist zou zijn geraakt (voor hij eventueel zelfmoord zou plegen).
Ik vermoed een opwelling, paniek, dus kinderen verstoppen en onderweg naar huis tot zichzelf komen en realiseren dat hij er niet mee leven kan.
  maandag 13 mei 2013 @ 10:38:55 #225
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126421349
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:34 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Tussen een misdaad uitermate goed voorbereiden, en zo berekenend te werk gaan dat je bewust dwaalsporen gaat uitzetten zit ook nog een wereld van verschil wat mij betreft.

Ik denk dat het eerste wel regelmatig voor komt, of in ieder geval dat veel mensen hun misdaden proberen zo goed mogelijk te plannen en voor te bereiden. Maar zo ontzettend berekenend te werk gaan compleet met dwaalspoor en het bewust misleiden van toekomstig onderzoek lijkt mij weer een stap verder, en zal denk ik heel wat minder vaak voorkomen. Dat lijkt mij eerlijk gezegd voorbehouden aan de beroepscriminelen en de ware psychopaten in de samenleving.

Ik denk dus wel dat de vader het hele plan zorgvuldig heeft voorbereid, maar niet dat hij bewust dwaalsporen heeft willen uitzetten. Maar ook dat is uiteraard maar gissen, maar het lijkt mij in ieder geval erg onwaarschijnlijk.
Dat ligt aan het doel van je misdaad, als het doel voornamelijk is de achterblijvers (de moeder vooral) te kwetsen, dan is het onvindbaar blijven van die kinderen eigenlijk het primaire doel.
En dan is het wel essentieel dat je zo berekenend te werk gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')