Idd. Gelukkig was het in een gebied op aanwijzing van een paragnost, dan weet je iig zeker dat ze fout zitten.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
De domme arrogantie van die lui. Het nieuwe ramptoerisme/ de nieuwe stille tocht.
Maar dat klinkt ook niet erg logisch. Waarom zou je wel het gebied even willen aangeven waar het ergens gebeurd zou moeten zijn? Als hij zijn ex daadwerkelijk gek zou willen krijgen, dan zou je toch eerder denken dat ie juist geen enkel aanknopingspunt achter wil laten?quote:Op maandag 13 mei 2013 10:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien juist om de "aanwijzingen" die dat op zou leveren?
Dat zou kunnen natuurlijk, maar persoonlijk denk ik dat maar weinig mensen zó berekenend te werk gaan in dergelijke gevallen.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien juist om de "aanwijzingen" die dat op zou leveren?
Steeds een beetje hoop krijgen en vervolgens weer teleurgesteld worden...quote:Op maandag 13 mei 2013 10:23 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar dat klinkt ook niet erg logisch. Waarom zou je wel het gebied even willen aangeven waar het ergens gebeurd zou moeten zijn? Als hij zijn ex daadwerkelijk gek zou willen krijgen, dan zou je toch eerder denken dat ie juist geen enkel aanknopingspunt achter wil laten?
Doodsbedreigingen voor die vader?quote:Op maandag 13 mei 2013 10:22 schreef opgebaarde het volgende:
Hoeveel doodsbedreigingen heeft die pa op zijn Facebook, Hyves en instagram gehad?
Ik denk geen 1quote:Op maandag 13 mei 2013 10:22 schreef opgebaarde het volgende:
Hoeveel doodsbedreigingen heeft die pa op zijn Facebook, Hyves en instagram gehad?
Waarom zou dat het gebied aangeven waar het ergens gebeurd zou moeten zijn? Waarom kan het niet op het Kootwijkerzand gebeurd zijn? Of in de Loonse en Drunense duinen? Of bij de zandafgraving boven Deurne, of bij het Maarnse zandgat?quote:Op maandag 13 mei 2013 10:23 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar dat klinkt ook niet erg logisch. Waarom zou je wel het gebied even willen aangeven waar het ergens gebeurd zou moeten zijn? Als hij zijn ex daadwerkelijk gek zou willen krijgen, dan zou je toch eerder denken dat ie juist geen enkel aanknopingspunt achter wil laten?
Die Koninginnedagdoodrijder in Apeldoorn kreeg, net als naamgenoten, ook postume doodsbedreigingen.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Doodsbedreigingen voor die vader?
Dan ben je echt iq-loos.
Het kan overal, daarom is het zoeken als een speld in een hooiberg.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom zou dat het gebied aangeven waar het ergens gebeurd zou moeten zijn? Waarom kan het niet op het Kootwijkerzand gebeurd zijn? Of in de Loonse en Drunense duinen? Of bij de zandafgraving boven Deurne, of bij het Maarnse zandgat?
Moet je ook FB, hyves hebben.....quote:Op maandag 13 mei 2013 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die Koninginnedagdoodrijder in Apeldoorn kreeg, net als naamgenoten, ook postume doodsbedreigingen.
Persoonlijk denk ik inmiddels dat hij heel erg berekenend te werk is gegaan.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat zou kunnen natuurlijk, maar persoonlijk denk ik dat maar weinig mensen zó berekenend te werk gaan in dergelijke gevallen.
Nou ja, omdat ze de route hebben kunnen natrekken en ze bepaalde tijdstippen weten he. Natuurlijk, het gebied waar het dus ergens gebeurd moet zijn is dan nog steeds groot, maar wel een stuk kleiner dan wanneer ze geen telefoon/bankgegevens hadden kunnen natrekkenquote:Op maandag 13 mei 2013 10:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom zou dat het gebied aangeven waar het ergens gebeurd zou moeten zijn? Waarom kan het niet op het Kootwijkerzand gebeurd zijn? Of in de Loonse en Drunense duinen? Of bij de zandafgraving boven Deurne, of bij het Maarnse zandgat?
Yep....quote:Op maandag 13 mei 2013 10:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik inmiddels dat hij heel erg berekenend te werk is gegaan.
Of het is in een opwelling gebeurd en dan is het puur toeval dat de jongens nog niet gevonden zijn, of hij heeft het uitermate grondig voorbereid, compleet met een bewust dwaalspoor.
De route van de heenweg, de mogelijke route van de terugweg is qua tijdsbestek zo ruim dat hij wel in Keulen of Rotterdam kan zijn geweest.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:29 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nou ja, omdat ze de route hebben kunnen natrekken en ze bepaalde tijdstippen weten he. Natuurlijk, het gebied waar het dus ergens gebeurd moet zijn is dan nog steeds groot, maar wel een stuk kleiner dan wanneer ze geen telefoon/bankgegevens hadden kunnen natrekken
Ja joh?quote:Op maandag 13 mei 2013 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die Koninginnedagdoodrijder in Apeldoorn kreeg, net als naamgenoten, ook postume doodsbedreigingen.
oh dat had ik gemist, ik dacht nog dat die ex misschien gezien had dat hij ze droeg of dat het gezien was op de beelden bij het tankstation.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
De politie heeft niet voor niets een foto van die schoenen vrijgegeven.
Die schoenen ontbreken kennelijk.
Of hij ze bij zich had weten ze niet zeker, daarom willen ze antwoord op de vraag waar die schoenen zijn.
Of hij is berekenend te werk gegaan en was het aanvankelijk niet de bedoeling dat hij zelfmoord zou plegen, maar vond hij dat hij niet meer verder kon leven zo.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of het is in een opwelling gebeurd en dan is het puur toeval dat de jongens nog niet gevonden zijn, of hij heeft het uitermate grondig voorbereid, compleet met een bewust dwaalspoor.
dat hij toevallig niet te traceren is op een bepaald stuk geloof ik niet, die heeft zn telefoon gewoon uit gezet.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tussen een misdaad uitermate goed voorbereiden, en zo berekenend te werk gaan dat je bewust dwaalsporen gaat uitzetten zit ook nog een wereld van verschil wat mij betreft.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, dat waren slechts suggesties die gedaan werden toen bekend werd dat ze schoenen zochten.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh dat had ik gemist, ik dacht nog dat die ex misschien gezien had dat hij ze droeg of dat het gezien was op de beelden bij het tankstation.
Tenzij hij een brief bij de jongens heeft achtergelaten..... Allemaal en/ofs. Om ook maar even mijn mening te geven: Ik denk dat het in een opwelling is gebeurd. In eerste instantie op weg naar Belgie, Ergens in zijn hoofd een contactpuntje geknapt, terug gereden, de kinderen ergens gedumpt, niet meer met zijn daad kunnen leven en zichzelf opgehangen.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of hij is berekenend te werk gegaan en was het aanvankelijk niet de bedoeling dat hij zelfmoord zou plegen, maar vond hij dat hij niet meer verder kon leven zo.
Alles is mogelijk, we zullen het nooit weten.
Dit dus...quote:Op maandag 13 mei 2013 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of hij is berekenend te werk gegaan en was het aanvankelijk niet de bedoeling dat hij zelfmoord zou plegen, maar vond hij dat hij niet meer verder kon leven zo.
Alles is mogelijk, we zullen het nooit weten.
Dat ligt aan het doel van je misdaad, als het doel voornamelijk is de achterblijvers (de moeder vooral) te kwetsen, dan is het onvindbaar blijven van die kinderen eigenlijk het primaire doel.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tussen een misdaad uitermate goed voorbereiden, en zo berekenend te werk gaan dat je bewust dwaalsporen gaat uitzetten zit ook nog een wereld van verschil wat mij betreft.
Ik denk dat het eerste wel regelmatig voor komt, of in ieder geval dat veel mensen hun misdaden proberen zo goed mogelijk te plannen en voor te bereiden. Maar zo ontzettend berekenend te werk gaan compleet met dwaalspoor en het bewust misleiden van toekomstig onderzoek lijkt mij weer een stap verder, en zal denk ik heel wat minder vaak voorkomen. Dat lijkt mij eerlijk gezegd voorbehouden aan de beroepscriminelen en de ware psychopaten in de samenleving.
Ik denk dus wel dat de vader het hele plan zorgvuldig heeft voorbereid, maar niet dat hij bewust dwaalsporen heeft willen uitzetten. Maar ook dat is uiteraard maar gissen, maar het lijkt mij in ieder geval erg onwaarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |