Slaap lekker lieverdquote:Op maandag 13 mei 2013 02:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij daar 'goed over heeft nagedacht'?
Ik hou het voor gezien, whiskers, nogmaals bedankt voor je updates
Echt hoor...quote:Op maandag 13 mei 2013 02:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is daar vast niet heen gedeporteerd en gedwongen zichzelf te verhangen. Maar inderdaad laten we niets in twijfel trekken.
Het kunnen ook aliens of Marokkanen geweest zijn.
Omdat er anders geen hele politiemacht een week lang aan het zoeken is zonder iets te vindenquote:Op maandag 13 mei 2013 02:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij daar 'goed over heeft nagedacht'?
Ik ook niet, en moorden en ontbindende lijken, kom maar opquote:
Recent nog de onthoofding van een vrouw gezien...quote:Op maandag 13 mei 2013 02:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook niet, en moorden en ontbindende lijken, kom maar op
Ik heb het niet helemaal kunnen volgen. Dus: wat is hier zo bijzonder aan om het te melden?quote:Op maandag 13 mei 2013 02:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Recent nog de onthoofding van een vrouw gezien...
Niks.. Ging over : ``schokkende beelden`quote:Op maandag 13 mei 2013 02:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal kunnen volgen. Dus: wat is hier zo bijzonder aan om het te melden?
Mag hoor.. Erg eng was het nietquote:
Vrouw in hemdje ja..quote:Op maandag 13 mei 2013 02:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Die fake beelden op Facebook van enige dagen terug bedoel je nu?
Ik wel dus... Kan er prima mee omgaan..quote:Op maandag 13 mei 2013 02:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eng niet, maar ik krijg het-neigingen van. En ik krijg de beelden niet uit mijn kop.
Waarom zou je daar over patsen?quote:Op maandag 13 mei 2013 02:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks.. Ging over : ``schokkende beelden`
Vrouw die met een mes onthoofd werd
Ik pats niet. Het raakt me gewoon nietquote:Op maandag 13 mei 2013 02:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zou je daar over patsen?
Dat doen 13-jarige jongetjes onder elkaar.
Ik pats niet, het raakt me gewoon niet op die manier. Kan er koud naar kijkenquote:Op maandag 13 mei 2013 02:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zou je daar over patsen?
Dat doen 13-jarige jongetjes onder elkaar.
Op zijn vroegst in de middagquote:Op maandag 13 mei 2013 02:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Whiskers is morgen/vandaag weer aanwezig met updates?
quote:Op maandag 13 mei 2013 02:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Top! Laten we hopen op 'goed' nieuws!
Bedankt voor vandaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |