Welke gruwelijke foto's heb je het in godsnaam over? Er is echt geen klap van je posts te volgen.quote:Op maandag 13 mei 2013 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben je dronken?
Nee, Kan gewoon goed tegen gruwelijke foto's.Die onthoofding laat me ook niet slechter slapen

Welk ander argument dan wraak zou jij willen aandragen voor de rol van papa tijdens hun verdwijning? Hij is ze verloren op snelweg?quote:Op maandag 13 mei 2013 02:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, jij noemt wraak, ik zie nergens wraak dat wordt alleen maar aangenomen

Dat weet ik niet, ik ken de situatie niet.quote:Op maandag 13 mei 2013 02:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Euhm..
Dan had hij zijn kinderen er buiten moeten laten en ze gewoon bij mama moeten achterlaten alvorens hij besloot zich te verhangen in de bossen?

Nou ja, mensen zitten nu al meer dan een halve week met zeer beperkte ontwikkelingen, dan gaan mensen nadenken. En wraak is nou eenmaal - dat zul jij ook toegeven - op het eerste gezicht de meest logische optie.quote:Op maandag 13 mei 2013 02:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, maar met zijn allen roepen dat die man dit doet doet om zijn ex een hak te zetten, zonder dat je de man, vrouw, de situatie kent..

Nee hoor... Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt.quote:Op maandag 13 mei 2013 02:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah jij bent er zo 1 die gaat pennen met een inmate die zit voor 3 voudige moord
* FkTwkGs2012 runs

Nogmaals, ik speculeer niet, maar dat is blijkbaar een uitzondering hierquote:Op maandag 13 mei 2013 02:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Welk ander argument dan wraak zou jij willen aandragen voor de rol van papa tijdens hun verdwijning? Hij is ze verloren op snelweg?

Wat weet je niet?quote:Op maandag 13 mei 2013 02:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik ken de situatie niet.

Nee, ik zie hier vooral mensen hun eigen sores projecteren, dat zegt mij niks over de man in dezequote:Op maandag 13 mei 2013 02:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, mensen zitten nu al meer dan een halve week met zeer beperkte ontwikkelingen, dan gaan mensen nadenken. En wraak is nou eenmaal - dat zul jij ook toegeven - op het eerste gezicht de meest logische optie.

Jij denkt dat er een belangrijkere reden is naast het feit dat hij het leven van die moeder sloopt?quote:Op maandag 13 mei 2013 02:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, maar met zijn allen roepen dat die man dit doet doet om zijn ex een hak te zetten, zonder dat je de man, vrouw, de situatie kent..

Ik denk niks, jij denkt ietsquote:Op maandag 13 mei 2013 02:17 schreef Mercer het volgende:
[..]
Jij denkt dat er een belangrijkere reden is naast het feit dat hij het leven van die moeder sloopt?

Die kunnen er zijn. Maar daar weten wij niks van, dus kunnen we het best gewoon afwachtenquote:Op maandag 13 mei 2013 02:17 schreef Mercer het volgende:
[..]
Jij denkt dat er een belangrijkere reden is naast het feit dat hij het leven van die moeder sloopt?

Wat dacht je dan?? En ik kan tegen onthoofden ontbindende lijken etc,,, Geen verdienste, gewoon waar..quote:

Het is sowieso een kutvent omdat hij die kinderen onderdeel heeft gemaakt van zijn eigen masterplan om uit het leven te stappen.quote:Op maandag 13 mei 2013 02:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, ik zie hier vooral mensen hun eigen sores projecteren, dat zegt mij niks over de man in deze

Aanname .. ik bedankquote:Op maandag 13 mei 2013 02:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is sowieso een kutvent omdat hij die kinderen onderdeel heeft gemaakt van zijn eigen masterplan om uit het leven te laten.
Al zitten ze nu ondergebracht in de toren van het Sprookjesbos in de Efteling met de snoepjesfee die ze verwend.
Doet helemaal niets af aan de pijn en ellende die de moeder nu moet doorstaan. En ja dat kun je van te voren bedenken.

Hij hing daar toch dood in het bos door zelfdoding? Of ga je ook dat nu in twijfel trekken.quote:

Daar hing hij, maar masterplan?quote:Op maandag 13 mei 2013 02:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij hing daar toch dood in het bos door zelfdoding? Of ga je ook dat nu in twijfel trekken.

Nee? Maf! Onthoofdingen met een mes enzo, Foto's van zelfmoorden vanaf een hoog gebouw, mensen met uiteengreten benen in Boston.. Dat soort gruwelijkheden..quote:Op maandag 13 mei 2013 02:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welke gruwelijke foto's heb je het in godsnaam over? Er is echt geen klap van je posts te volgen.

En wat heeft dat met dit topic te maken?quote:Op maandag 13 mei 2013 02:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee? Maf! Onthoofdingen met een mes enzo, Foto's van zelfmoorden vanaf een hoog gebouw, mensen met uiteengreten benen in Boston.. Dat soort gruwelijkheden..
 Praat eens samenhangend man
 Praat eens samenhangend man  

Ik ben én geen man én ik praat samenhangendquote:Op maandag 13 mei 2013 02:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
En wat heeft dat met dit topic te maken?Praat eens samenhangend man

Hoe weet jij dat hij daar 'goed over heeft nagedacht'?quote:Op maandag 13 mei 2013 02:23 schreef Mercer het volgende:
[..]
Hij heeft er wel goed over nagedacht, al kun je dat natuurlijk ook in twijfel trekken.

Én je geeft geen antwoord.quote:Op maandag 13 mei 2013 02:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben én geen man én ik praat samenhangend

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |