abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 mei 2013 @ 10:39:51 #226
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_126421372
10.15 uur: Boot inmiddels compleet. Sonarapparatuur wordt ingeladen.

tsjonge ze weten echt opschieten hoor :')
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 13 mei 2013 @ 10:40:16 #227
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_126421385
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 09:40 schreef moeke1 het volgende:
Die vader in Zwitserland had schijnbaar ook alles goed voorbereid. Maar hij liet iig nog een bericht achter. Dat kon er hier niet meer vanaf. ;(
Wie weet heeft ie ingesteld dat moeder over x tijd een e-mail krijgt. kan allemaal...
  maandag 13 mei 2013 @ 10:40:31 #228
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_126421389
Ik stond dus vanmorgen met mijn dochter in haar klas en bedacht me toen idd dat er elders een moeder is die niet haar kinderen naar school kan brengen na de vakantie.... ;(

quote:
ZEIST - Ouders en kinderen van de Kerckeboschschool in Zeist zijn maandagochtend op school bij elkaar gekomen om te praten over de vermissing van de twee Zeister broertjes Julian uit groep 4 en Ruben uit groep 6.

Directeur Ronald Nagtegaal heeft de ouders toegesproken. Leerkrachten spraken in hun eigen klassen met de leerlingen.

De basisscholen zijn maandagmorgen weer begonnen na de voorjaarsvakantie. Op het schoolplein van de Kerckeboschschool werd over niets anders gepraat dan over de vermissing van de twee leerlingen, van wie sinds vorige week maandagavond niets meer is vernomen.

Op de school is een plekje ingericht waar ouders en kinderen berichten kunnen achterlaten voor de moeder van de kinderen en andere familie. Ook is daar gelegenheid om gedachten en gevoelens op papier te zetten, aldus een woordvoerster van de school.

De schoolarts van de GGD, Slachtofferhulp en een traumateam van het Wilhelmina Kinderziekenhuis zijn aanwezig om zonodig extra zorg te verlenen.
RTVU
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 13 mei 2013 @ 10:40:39 #229
264694 blanket
its human nature
pi_126421396
http://www.telegraaf.nl/b(...)ers_versterkt__.html

Stond vanmorgen in de televaag. Geen idee of het klopt.

"Onder hen de door de Amerikaanse FBI opgeleide gedragskundige Carlo Schippers en andere politie-experts van het Landelijk bureau vermiste personen en Alain Remue, hoofd van de Cel verdwijningen van Belgische federale politie, een afdeling die werd opgericht na de kindermoorden door Marc Dutroux.
De denktank is ingezet om het plan dat vader Jeroen Denis lijkt te hebben uitgedacht te ontrafelen. Het lijkt erop dat hij zo min mogelijk sporen achterliet om het terugvinden van zijn zoontjes te bemoeilijken. Bronnen rond het onderzoek bevestigen dat er tal van aanwijzingen zijn dat hij zijn daad goed voorbereidde en dwaalsporen uitzette voor hij zich bij Doorn ophing. „Hij heeft zijn ex-vrouw vrijwel zeker op de meest grove manier willen kwetsen. Als de kinderen niet worden gevonden, zal zij altijd in onzekerheid leven.”
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
  maandag 13 mei 2013 @ 10:44:04 #230
215628 woid
let's get Friendly
pi_126421484
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:25 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Doodsbedreigingen voor die vader? :D

Dan ben je echt iq-loos. :')
reanimatie bedreigingen
  maandag 13 mei 2013 @ 10:44:06 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126421486
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:40 schreef blanket het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ers_versterkt__.html

Stond vanmorgen in de televaag. Geen idee of het klopt.

"Onder hen de door de Amerikaanse FBI opgeleide gedragskundige Carlo Schippers en andere politie-experts van het Landelijk bureau vermiste personen en Alain Remue, hoofd van de Cel verdwijningen van Belgische federale politie, een afdeling die werd opgericht na de kindermoorden door Marc Dutroux.
De denktank is ingezet om het plan dat vader Jeroen Denis lijkt te hebben uitgedacht te ontrafelen. Het lijkt erop dat hij zo min mogelijk sporen achterliet om het terugvinden van zijn zoontjes te bemoeilijken. Bronnen rond het onderzoek bevestigen dat er tal van aanwijzingen zijn dat hij zijn daad goed voorbereidde en dwaalsporen uitzette voor hij zich bij Doorn ophing. „Hij heeft zijn ex-vrouw vrijwel zeker op de meest grove manier willen kwetsen. Als de kinderen niet worden gevonden, zal zij altijd in onzekerheid leven.”
Ah gelukkig, Jolande van der Graaf zit er bovenop.... die zal dan vandaag of morgen wel even met de slachtoffers bellen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 13 mei 2013 @ 10:46:51 #232
264694 blanket
its human nature
pi_126421565
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah gelukkig, Jolande van der Graaf zit er bovenop.... die zal dan vandaag of morgen wel even met de slachtoffers bellen.
Ik heb wel steeds gedacht dat het in een opwelling gedaan was. Maar blijkbaar had hij het toch van te voren uitgedacht.
pi_126421655
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:46 schreef blanket het volgende:

[..]

Ik heb wel steeds gedacht dat het in een opwelling gedaan was. Maar blijkbaar had hij het toch van te voren uitgedacht.
Dat menen een aantal deskundigen op basis van wat hen nu bekend is te concluderen inderdaad. Helemaal zeker is dat nog niet, want volgens mij is hun onderzoek nog niet afgerond (kan ook pas afgerond zijn als de broertjes zijn gevonden + eventuele andere aanwijzingen).

Ik denk zelf ook dat de vader het zorgvuldig heeft voorbereid. Maar ik geloof nog steeds niet erg in een bewust uitgezet dwaalspoor, ondanks de bronnen rond het onderzoek die zouden bevestigen dat hij weldegelijk bewust dwaalsporen zou hebben uitgezet.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 13 mei 2013 @ 10:54:09 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126421783
Ik denk dat de tijd tot het vinden van de jongens de mening met betrekking tot het al dan niet (grondig) voorbereiden ook doet veranderen.
Als het in een opwelling gebeurd is en ze zijn nu nog niet gevonden dan is dat wel heel toevallig, daarbij zou een opwelling ook behoorlijk wat sporen op vader en in de auto hebben achtergelaten.
Nou weten wij natuurlijk niet of die vader en auto relatief schoon waren toen ze gevonden werden, maar als er van het begin af aan aanwijzingen waren dat de kinderen vermoord waren, dan had men de moeder waarschijnlijk niet laten denken dat ze mogelijk nog in leven zouden zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126421817
Het perfecte misdrijf is vaak ook een samenloop van toevallige 'gunstige' omstandigheden als je naar oude zaken kijkt.
Hij zal een en ander wel hebben voorbereid, maar het lijkt mij geen doorgewinterde psychopaat. Waarschijnlijk worden de kinderen gevonden op een plek die helemaal niet zo verborgen blijkt te zijn, er is alleen nog niet (goed) gezocht.
Dat ze nog leven lijkt me ondertussen uitgesloten.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_126421845
quote:
2s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:55 schreef Thisbe het volgende:
Het perfecte misdrijf is vaak ook een samenloop van toevallige 'gunstige' omstandigheden als je naar oude zaken kijkt.
Hij zal een en ander wel hebben voorbereid, maar het lijkt mij geen doorgewinterde psychopaat. Waarschijnlijk worden de kinderen gevonden op een plek die helemaal niet zo verborgen blijkt te zijn, er is alleen nog niet (goed) gezocht.
Dat ze nog leven lijkt me ondertussen uitgesloten.
Inderdaad.
pi_126421847
Ik heb overigens het gevoel dat er geen enkel plan van vader zat achter de tocht. Die man was hevig in de war en al ver heen! Ik ben bang dat er weinig te ontrafelen valt en dat men vooral heel veel geluk moet hebben om die lijkjes te vinden.
  maandag 13 mei 2013 @ 10:56:53 #238
62419 CherryLips
chocoholic
pi_126421872
Je zou denken dat Nederland een volgepakt landje is, maar er zijn nog meer dan genoeg bosgebieden waar maanden lang niemand komt. Misschien dat er een keer iemand z'n hond ergens uitlaat en dan op wat akelige resten stuit.
Als ik de hond uitliet en ze stoof op een plastic zak ofzo langs het water af, hield ik ook altijd m'n hart vast :')
Tap tap tap
  maandag 13 mei 2013 @ 10:57:50 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126421896
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Je zou denken dat Nederland een volgepakt landje is, maar er zijn nog meer dan genoeg bosgebieden waar maanden lang niemand komt. Misschien dat er een keer iemand z'n hond ergens uitlaat en dan op wat akelige resten stuit.
Als ik de hond uitliet en ze stoof op een plastic zak ofzo langs het water af, hield ik ook altijd m'n hart vast :')
Er zijn idd plekken zat waar je bijna nooit iemand tegenkomt, en dan op de paden al niet, laat staan als je van de paden afgaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 13 mei 2013 @ 10:59:20 #240
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_126421939
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:39 schreef deedeetee het volgende:
10.15 uur: Boot inmiddels compleet. Sonarapparatuur wordt ingeladen.

tsjonge ze weten echt opschieten hoor :')

ziet er wel tof uit :D
We zullen zien, zei de blinde.
pi_126421962
Iemand verbergen doe je bij voorkeur onder de neus van de natie, dan valt het doorgaans het minst op.
Ikzelf heb de stukken grond met boompjes, struiken en watertjes tussen snelwegen altijd al de perfecte verstopplaats gevonden.
Iedereen rijdt er langs, maar niemand komt er ooit.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  maandag 13 mei 2013 @ 11:07:12 #242
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_126422185
quote:
2s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:59 schreef Doodloper het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

ziet er wel tof uit :D
Dat is waar maar ik had gehoopt dat ze al een paar uur aan t zoeken zouden zijn. Met dit druilerige weer is het zó weer donker, er ligt een flink stuk water dat ze moeten afzoeken.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 13 mei 2013 @ 11:08:16 #243
264694 blanket
its human nature
pi_126422227
Weet niet of het al voorbij gekomen is.

Duikers
Sportvisser Theo Merken uit Geulle gelooft niet dat de duikers in de visvijver Kleiveld in het Limburgse dorp iets gaan vinden. De duikers zijn daar maandag op zoek naar Ruben en Julian.
De duikers zoeken na een tip van iemand uit het dorp, weet Merken. ''Die heeft een auto gezien en denkt dat die van de vader is van de twee kinderen. Maar er rijden hier zoveel van die auto's rond."
Volgens een woordvoerder van de politie is de opmerking van Merken over de tip onzin.
Zaterdag hebben 32 vissers hun lijnen uitgegooid in de visvijver. ''En eerder vorige week hebben we op karpers gevist. Dan ga je de diepte in, met korven", zegt Merken.
Onderhoud
''De vijver is op sommige plaatsen ruim 7 meter diep. Als er iets in de vijver was, had men het toen wel gevonden.''
Volgens hem zaten de vissers 6 meter uit elkaar langs de vijverrand, met lijnen van 25 meter. Ook toen is buiten vis niks bovengehaald. ''Bovendien is dode vis in kuilen begraven, en mogelijk hebben honden die kadavers geroken."
"Tel daarbij op dat vorige week onderhoud is gepleegd aan de vijver waarbij rondom gegraven is. Dan ziet de helikopter dat er onlangs veranderingen zijn geweest rond de vijver. Maar ik geloof niet dat de kinderen hier in het water liggen."

http://www.nu.nl/binnenla(...)ssing-broertjes.html
  maandag 13 mei 2013 @ 11:11:47 #244
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_126422351
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 11:07 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dat is waar maar ik had gehoopt dat ze al een paar uur aan t zoeken zouden zijn. Met dit druilerige weer is het zó weer donker, er ligt een flink stuk water dat ze moeten afzoeken.
maar misschien gaat dat met zo'n sonarding supersnel en is dat maar een uurtje werk ofzo :p
We zullen zien, zei de blinde.
  maandag 13 mei 2013 @ 11:13:51 #245
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_126422397
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 11:08 schreef blanket het volgende:
Weet niet of het al voorbij gekomen is.

Duikers
Sportvisser Theo Merken uit Geulle gelooft niet dat de duikers in de visvijver Kleiveld in het Limburgse dorp iets gaan vinden. De duikers zijn daar maandag op zoek naar Ruben en Julian.
De duikers zoeken na een tip van iemand uit het dorp, weet Merken. ''Die heeft een auto gezien en denkt dat die van de vader is van de twee kinderen. Maar er rijden hier zoveel van die auto's rond."
Volgens een woordvoerder van de politie is de opmerking van Merken over de tip onzin.
Zaterdag hebben 32 vissers hun lijnen uitgegooid in de visvijver. ''En eerder vorige week hebben we op karpers gevist. Dan ga je de diepte in, met korven", zegt Merken.
Onderhoud
''De vijver is op sommige plaatsen ruim 7 meter diep. Als er iets in de vijver was, had men het toen wel gevonden.''
Volgens hem zaten de vissers 6 meter uit elkaar langs de vijverrand, met lijnen van 25 meter. Ook toen is buiten vis niks bovengehaald. ''Bovendien is dode vis in kuilen begraven, en mogelijk hebben honden die kadavers geroken."
"Tel daarbij op dat vorige week onderhoud is gepleegd aan de vijver waarbij rondom gegraven is. Dan ziet de helikopter dat er onlangs veranderingen zijn geweest rond de vijver. Maar ik geloof niet dat de kinderen hier in het water liggen."

http://www.nu.nl/binnenla(...)ssing-broertjes.html
Ik denk ook dat hij helemaal gelijk heeft, ook geen "respectvolle" begraafplaats (in hoeverre je daar van kan spreken) wat ik wel verwacht.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  maandag 13 mei 2013 @ 11:17:58 #246
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_126422517
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 11:13 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Ik denk ook dat hij helemaal gelijk heeft, ook geen "respectvolle" begraafplaats (in hoeverre je daar van kan spreken) wat ik wel verwacht.
Dat verwacht ik ook inderdaad...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_126422756
De website van het bedrijfje van de vader (of is deze al voorbij gekomen?):
http://sined-interventies.nl/
pi_126422794
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 11:25 schreef aegir_de_viking het volgende:
Ja, in het begin al.
  maandag 13 mei 2013 @ 11:29:59 #249
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_126422910
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 11:25 schreef aegir_de_viking het volgende:
Dat ze die niet offline halen...
enne...'toepasselijke' foto zeg, van een kraag/stropdas die te strak zit :X
pi_126423005
Er is een nieuwe tip over bandensporen in Neerbeek (tegenover het tankstation) binnengekomen :

http://www.l1.nl/nieuws/2(...)twitter#.UZCwdLX3qWY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')