Wie weet heeft ie ingesteld dat moeder over x tijd een e-mail krijgt. kan allemaal...quote:Op maandag 13 mei 2013 09:40 schreef moeke1 het volgende:
Die vader in Zwitserland had schijnbaar ook alles goed voorbereid. Maar hij liet iig nog een bericht achter. Dat kon er hier niet meer vanaf.
RTVUquote:ZEIST - Ouders en kinderen van de Kerckeboschschool in Zeist zijn maandagochtend op school bij elkaar gekomen om te praten over de vermissing van de twee Zeister broertjes Julian uit groep 4 en Ruben uit groep 6.
Directeur Ronald Nagtegaal heeft de ouders toegesproken. Leerkrachten spraken in hun eigen klassen met de leerlingen.
De basisscholen zijn maandagmorgen weer begonnen na de voorjaarsvakantie. Op het schoolplein van de Kerckeboschschool werd over niets anders gepraat dan over de vermissing van de twee leerlingen, van wie sinds vorige week maandagavond niets meer is vernomen.
Op de school is een plekje ingericht waar ouders en kinderen berichten kunnen achterlaten voor de moeder van de kinderen en andere familie. Ook is daar gelegenheid om gedachten en gevoelens op papier te zetten, aldus een woordvoerster van de school.
De schoolarts van de GGD, Slachtofferhulp en een traumateam van het Wilhelmina Kinderziekenhuis zijn aanwezig om zonodig extra zorg te verlenen.
reanimatie bedreigingenquote:Op maandag 13 mei 2013 10:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Doodsbedreigingen voor die vader?
Dan ben je echt iq-loos.
Ah gelukkig, Jolande van der Graaf zit er bovenop.... die zal dan vandaag of morgen wel even met de slachtoffers bellen.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:40 schreef blanket het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ers_versterkt__.html
Stond vanmorgen in de televaag. Geen idee of het klopt.
"Onder hen de door de Amerikaanse FBI opgeleide gedragskundige Carlo Schippers en andere politie-experts van het Landelijk bureau vermiste personen en Alain Remue, hoofd van de Cel verdwijningen van Belgische federale politie, een afdeling die werd opgericht na de kindermoorden door Marc Dutroux.
De denktank is ingezet om het plan dat vader Jeroen Denis lijkt te hebben uitgedacht te ontrafelen. Het lijkt erop dat hij zo min mogelijk sporen achterliet om het terugvinden van zijn zoontjes te bemoeilijken. Bronnen rond het onderzoek bevestigen dat er tal van aanwijzingen zijn dat hij zijn daad goed voorbereidde en dwaalsporen uitzette voor hij zich bij Doorn ophing. „Hij heeft zijn ex-vrouw vrijwel zeker op de meest grove manier willen kwetsen. Als de kinderen niet worden gevonden, zal zij altijd in onzekerheid leven.”
Ik heb wel steeds gedacht dat het in een opwelling gedaan was. Maar blijkbaar had hij het toch van te voren uitgedacht.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah gelukkig, Jolande van der Graaf zit er bovenop.... die zal dan vandaag of morgen wel even met de slachtoffers bellen.
Dat menen een aantal deskundigen op basis van wat hen nu bekend is te concluderen inderdaad. Helemaal zeker is dat nog niet, want volgens mij is hun onderzoek nog niet afgerond (kan ook pas afgerond zijn als de broertjes zijn gevonden + eventuele andere aanwijzingen).quote:Op maandag 13 mei 2013 10:46 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik heb wel steeds gedacht dat het in een opwelling gedaan was. Maar blijkbaar had hij het toch van te voren uitgedacht.
Inderdaad.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:55 schreef Thisbe het volgende:
Het perfecte misdrijf is vaak ook een samenloop van toevallige 'gunstige' omstandigheden als je naar oude zaken kijkt.
Hij zal een en ander wel hebben voorbereid, maar het lijkt mij geen doorgewinterde psychopaat. Waarschijnlijk worden de kinderen gevonden op een plek die helemaal niet zo verborgen blijkt te zijn, er is alleen nog niet (goed) gezocht.
Dat ze nog leven lijkt me ondertussen uitgesloten.
Er zijn idd plekken zat waar je bijna nooit iemand tegenkomt, en dan op de paden al niet, laat staan als je van de paden afgaat.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Je zou denken dat Nederland een volgepakt landje is, maar er zijn nog meer dan genoeg bosgebieden waar maanden lang niemand komt. Misschien dat er een keer iemand z'n hond ergens uitlaat en dan op wat akelige resten stuit.
Als ik de hond uitliet en ze stoof op een plastic zak ofzo langs het water af, hield ik ook altijd m'n hart vast
quote:Op maandag 13 mei 2013 10:39 schreef deedeetee het volgende:
10.15 uur: Boot inmiddels compleet. Sonarapparatuur wordt ingeladen.
tsjonge ze weten echt opschieten hoor
Dat is waar maar ik had gehoopt dat ze al een paar uur aan t zoeken zouden zijn. Met dit druilerige weer is het zó weer donker, er ligt een flink stuk water dat ze moeten afzoeken.quote:
maar misschien gaat dat met zo'n sonarding supersnel en is dat maar een uurtje werk ofzo :pquote:Op maandag 13 mei 2013 11:07 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik had gehoopt dat ze al een paar uur aan t zoeken zouden zijn. Met dit druilerige weer is het zó weer donker, er ligt een flink stuk water dat ze moeten afzoeken.
Ik denk ook dat hij helemaal gelijk heeft, ook geen "respectvolle" begraafplaats (in hoeverre je daar van kan spreken) wat ik wel verwacht.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:08 schreef blanket het volgende:
Weet niet of het al voorbij gekomen is.
Duikers
Sportvisser Theo Merken uit Geulle gelooft niet dat de duikers in de visvijver Kleiveld in het Limburgse dorp iets gaan vinden. De duikers zijn daar maandag op zoek naar Ruben en Julian.
De duikers zoeken na een tip van iemand uit het dorp, weet Merken. ''Die heeft een auto gezien en denkt dat die van de vader is van de twee kinderen. Maar er rijden hier zoveel van die auto's rond."
Volgens een woordvoerder van de politie is de opmerking van Merken over de tip onzin.
Zaterdag hebben 32 vissers hun lijnen uitgegooid in de visvijver. ''En eerder vorige week hebben we op karpers gevist. Dan ga je de diepte in, met korven", zegt Merken.
Onderhoud
''De vijver is op sommige plaatsen ruim 7 meter diep. Als er iets in de vijver was, had men het toen wel gevonden.''
Volgens hem zaten de vissers 6 meter uit elkaar langs de vijverrand, met lijnen van 25 meter. Ook toen is buiten vis niks bovengehaald. ''Bovendien is dode vis in kuilen begraven, en mogelijk hebben honden die kadavers geroken."
"Tel daarbij op dat vorige week onderhoud is gepleegd aan de vijver waarbij rondom gegraven is. Dan ziet de helikopter dat er onlangs veranderingen zijn geweest rond de vijver. Maar ik geloof niet dat de kinderen hier in het water liggen."
http://www.nu.nl/binnenla(...)ssing-broertjes.html
Dat verwacht ik ook inderdaad...quote:Op maandag 13 mei 2013 11:13 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij helemaal gelijk heeft, ook geen "respectvolle" begraafplaats (in hoeverre je daar van kan spreken) wat ik wel verwacht.
Ja, in het begin al.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:25 schreef aegir_de_viking het volgende:
De website van het bedrijfje van de vader (of is deze al voorbij gekomen?):
http://sined-interventies.nl/
Dat ze die niet offline halen...quote:Op maandag 13 mei 2013 11:25 schreef aegir_de_viking het volgende:
De website van het bedrijfje van de vader (of is deze al voorbij gekomen?):
http://sined-interventies.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |