Jij bent ook oud zeker?quote:
Antwoord is ja, aangezien je jezelf quotequote:
Hier lag al 2 weken een Moederdagcadeautje op de kast, op de peuterspeelzaal gemaakt, en ik verwacht dat ze dat in groep 4 ook nog wel doen, kans is dus groot dat moeder er gewoon thuis, in de kamer van een van de jongens, mee geconfronteerd is.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je het niet op Facebook plaatst, zal de wereld denken dat je niet aan je kinderen denkt? Ik zou niet eens in de gaten hebben dat het moederdag is
Nope. Er is imo weinig sociaals aan heel die social media hype. Dus ik doe er niet aan mee.quote:
Het spijt me, maar ik zou niet eens weten welke dag we leven als mij zoiets zou overkomenquote:Op maandag 13 mei 2013 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier lag al 2 weken een Moederdagcadeautje op de kast, op de peuterspeelzaal gemaakt, en ik verwacht dat ze dat in groep 4 ook nog wel doen, kans is dus groot dat moeder er gewoon thuis, in de kamer van een van de jongens mee geconfronteerd is.
Want ook daar zal de heleboel doorzocht zijn, je weet immers niet of vader ergens iets achtergelaten heeft, en zo ja waar.
op facebook val je iedereen lastig met je onzin. dat is toch anders denk ikquote:Op maandag 13 mei 2013 01:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Nope. Er is imo weinig sociaals aan heel die social media hype. Dus ik doe er niet aan mee.
Als je me wat te melden hebt dan kan dat op FOK! en je hebt mijn mail ook natuurlijk
Ik ben niet jullie vosss.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, was het ooit.. Vosss is een user die zich van "gehaat"heeft opgewerkt naar "is onze vosss"![]()
Volgens mij dan
En logisch is dat.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik zou niet eens weten welke dag we leven als mij zoiets zou overkomen
Zou je willen jaquote:Op maandag 13 mei 2013 01:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
en brennie is van mij. dus ben jij ook van mij
Net of jij me wat kan schelenquote:Op maandag 13 mei 2013 01:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben niet jullie vosss.![]()
![]()
Ik ben Brennie's vosss
Dat weet je niet, daarbij kan het best zijn dat ze op dit moment iedere beschikbare krant in huis heeft.... en dan ontkom je er niet aan.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik zou niet eens weten welke dag we leven als mij zoiets zou overkomen
Jij gaat er van uit dat ik dat niet weet.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat weet je niet, daarbij kan het best zijn dat ze op dit moment iedere beschikbare krant in huis heeft.... en dan ontkom je er niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |