Helemaal gelijk.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet niet op welke plek je doelt alleen de locatie Austerlitz was op aangeven van een paragnost.
Dat zijn pas kutspelletjes.
Nee, ze hadden "nieuwe informatie".quote:Op maandag 13 mei 2013 00:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die benzinepomp is in de buurt en je moet ergens beginnen.
Ik ben wel wat gewend van vosssquote:
Het maakt vrij weinig uit, feit is wel dat ze vaders verantwoordelijkheid waren toen ze verdwenen en dat vader de vragen over hun welzijn en verblijfplaats niet meer kan beantwoorden.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:36 schreef hartloper het volgende:
[..]
Zo komt het over zeg ik alleen.
Ik wil alleen zeggen dat we niks weten over deze zaak en zowel vader als moeder niet als schuldige zomaar kunnen aanwijzen. Niemand weet waarom die vader dit heeft gedaan, niemand weet wat die moeder tegen die vader heeft gezegd de afgelopen tijd.
Het enige wat we weten is dat er twee onschuldige knaapjes om het leven zijn gebracht.
quote:
Welke dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ze hadden "nieuwe informatie".
Dat willen ze dus niet zeggenquote:
Enig idee wat?quote:Op maandag 13 mei 2013 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ze hadden "nieuwe informatie".
Ik ben het zo vaak zo vreselijk met je eensquote:Op maandag 13 mei 2013 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het maakt vrij weinig uit, feit is wel dat ze vaders verantwoordelijkheid waren toen ze verdwenen en dat vader de vragen over hun welzijn en verblijfplaats niet meer kan beantwoorden.
En dat is de primaire rol van de ouder die op dat moment de zorgplicht over een kind heeft.
Het boeit niet of moeder misschien een trut was, of misschien helemaal geen trut was maar werkelijk het belang van de kinderen als hoogste doel had (ook toen de versobering van de bezoekregeling aangevraagd werd), het enige wat boeit is dat die kinderen weg zijn, en dat degene die weet waar ze zijn het niet meer kan vertellen.
Dat alleen al maakt hem in deze schuldig.
En nee, we weten nog niet dat er twee onschuldige knaapjes om het leven zijn gebracht, we weten niet waar die twee knulletjes zijn, of ze dood of levend zijn is de vraag, maar hoe langer het duurt voor die vraag beantwoord wordt, hoe groter de kans dat ze dood zijn, ook als ze dat nu nog niet zijn.
Een beetje facebook muts is het natuurlijk wel.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:55 schreef Leandra het volgende:
Het boeit niet of moeder misschien een trut was, of misschien helemaal geen trut was
Nee, weigeren ze te zeggen.quote:
Ja, echt raar dat je op moederdag een foto van je knulletjes plaatst, terwijl ze al bijna een week zoek zijn..quote:Op maandag 13 mei 2013 00:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een beetje facebook muts is het natuurlijk wel.
Als ik het niet snel ge-edit had was het wel banwaardig jaquote:Op maandag 13 mei 2013 00:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Was het ban-waardig?
Zo nee, dan ben ik best benieuwd
Apart, ja.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, echt raar dat je op moederdag een foto van je knulletjes plaatst, terwijl ze al bijna een week zoek zijn..
Ja, was het ooit.. Vosss is een user die zich van "gehaat"heeft opgewerkt naar "is onze vosss"quote:Op maandag 13 mei 2013 00:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Was het ban-waardig?
Zo nee, dan ben ik best benieuwd
Oh, ik heb de edit niet gezienquote:Op maandag 13 mei 2013 01:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik het niet snel ge-edit had was het wel banwaardig ja
Dat zou jij ook wel willen toch?quote:Op maandag 13 mei 2013 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, was het ooit.. Vosss is een user die zich van "gehaat"heeft opgewerkt naar "is onze vosss"![]()
Volgens mij dan
Als je het niet op Facebook plaatst, zal de wereld denken dat je niet aan je kinderen denkt? Ik zou niet eens in de gaten hebben dat het moederdag isquote:Op maandag 13 mei 2013 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, echt raar dat je op moederdag een foto van je knulletjes plaatst, terwijl ze al bijna een week zoek zijn..
Hoe kom je daar bij? Ik geil op mijn vete met Danny *ok, ik lieg over Danny*quote:
Sarcastischquote:Op maandag 13 mei 2013 01:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je het niet op Facebook plaatst, zal de wereld denken dat je niet aan je kinderen denkt? Ik zou niet eens in de gaten hebben dat het moederdag is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |