quote:Op maandag 13 mei 2013 00:34 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nee, en dat is dus juist het punt, er is ook niemand die zegt dat er wel een geldig excuus is, alleen dat mensen soms in zo'n geestelijke toestand kunnen verkeren dat ze zich er niet meer echt van bewust zijn wat goed of fout is of wat ze doen. ( en nee, in dit specifieke geval weten we dus niet of daar hier wel of geen sprake van was)
Dat wordt een DM ban jongen...quote:Op maandag 13 mei 2013 00:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Verstuurd. Mag jij per DM even laten weten of me dat inderdaad een ban opgeleverd zou hebben
Doe in godsnaam niet zo walgelijk hypocriet zeg.. Persoonlijke aanvallen kan ik hebben, dit leugenachtige valse geneuzel doet me walgenquote:Op maandag 13 mei 2013 00:36 schreef hartloper het volgende:
[..]
Zo komt het over zeg ik alleen.
Ik wil alleen zeggen dat we niks weten over deze zaak en zowel vader als moeder niet als schuldige zomaar kunnen aanwijzen. Niemand weet waarom die vader dit heeft gedaan, niemand weet wat die moeder tegen die vader heeft gezegd de afgelopen tijd.
Het enige wat we weten is dat er twee onschuldige knaapjes om het leven zijn gebracht.
Welnee. Ze vroeg er zelf omquote:
Meer ga ik er ook niet over zeggen. Je vroeg mijn uitleg en ik denk dat je vorige week oud genoeg bent geworden dat ik niet alles voor je hoef te spellen en super uitgebreid hoef uit te leggen.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:
Op maandag 13 mei 2013 00:36 schreef hartloper het volgende:
[..]
Zo komt het over zeg ik alleen.
Ik wil alleen zeggen dat we niks weten over deze zaak en zowel vader als moeder niet als schuldige zomaar kunnen aanwijzen. Niemand weet waarom die vader dit heeft gedaan, niemand weet wat die moeder tegen die vader heeft gezegd de afgelopen tijd.
Het enige wat we weten is dat er twee onschuldige knaapjes om het leven zijn gebracht.
Doe in godsnaam niet zo walgelijk hypocriet zeg.. Persoonlijke aanvallen kan ik hebben, dit valse geneuzel doet me walgen
Ik heb er genoeg van, je gaat op "negeer"quote:Op maandag 13 mei 2013 00:40 schreef hartloper het volgende:
[..]
Meer ga ik er ook niet over zeggen. Je vroeg mijn uitleg en ik denk dat je vorige week oud genoeg bent geworden dat ik niet alles voor je hoef te spellen en super uitgebreid hoef uit te leggen.
Welterusten!
Ik denk dat jij je eigen posts maar eens terug moet gaan lezen over je aannames van wat vader zou denken. En kom dan eens terug, Ze beslaan een paar dagen, je bent dus even zoet.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:40 schreef hartloper het volgende:
[..]
Meer ga ik er ook niet over zeggen. Je vroeg mijn uitleg en ik denk dat je vorige week oud genoeg bent geworden dat ik niet alles voor je hoef te spellen en super uitgebreid hoef uit te leggen.
Welterusten!
Nee, politie wil niks zeggen..quote:Op maandag 13 mei 2013 00:42 schreef vosss het volgende:
Is al bekend wat die nieuwe informatie is waarom ze in geul aan het zoeken zijn geweest en morgen in die vijver gaan kijken?
Het kan ook gewoon een misplaatste grap zijn. Als ik nu de politie bel en zeg dat ik mij weer herinner dat ik de auto heb zien rijden 's nachts in Limburg, dan zal er ook actie worden ondernomen.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:42 schreef vosss het volgende:
Is al bekend wat die nieuwe informatie is waarom ze in geul aan het zoeken zijn geweest en morgen in die vijver gaan kijken?
Er heeft hier iemand . Whiskers , haar uiterste best gedaan dit allemaal te verslaan, maar volgens jou post ze enkel oud nieuwsquote:Op maandag 13 mei 2013 00:42 schreef hartloper het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat de tip is dat de politie vanmiddag in Geulle is gaan zoeken?
Is daar iets gevonden, of had iemand wat gezien?
Moet wel een belangrijke tip zijn geweest gezien er zo grootst is uitgerukt door de politie.
Dank lieverdquote:Op maandag 13 mei 2013 00:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er heeft hier iemand . Whiskers , haar uiterste best gedaan dit allemaal te verslaan, maar volgens jou post ze enkel oud nieuws
Yep denk het ook, maar anderzijds denk ik dat je wel met goeie tips moet komen.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:43 schreef Piperidine het volgende:
quote:
Op maandag 13 mei 2013 00:42 schreef vosss het volgende:
Het kan ook gewoon een misplaatste grap zijn. Als ik nu de politie bel en zeg dat ik mij weer herinner dat ik de auto heb zien rijden 's nachts in Limburg, dan zal er ook actie worden ondernomen.
Paar dagen terug was de politie toch op een bekende plek teruggekomen omdat er daar op twee plekken gegraven leek en er een schep stond...? Zijn ze op zoek naar de dader van deze kutactie?quote:Op maandag 13 mei 2013 00:43 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon een misplaatste grap zijn. Als ik nu de politie bel en zeg dat ik mij weer herinner dat ik de auto heb zien rijden 's nachts in Limburg, dan zal er ook actie worden ondernomen.
Er gaat iets mis met dat 'quoten' van jou. Probeer dat even goed te doen, want het is best irritant.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:44 schreef hartloper het volgende:
[..]
Yep denk het ook, maar anderzijds denk ik dat je wel met goeie tips moet komen.
Kutactie? Als iemand tig jaar geleden ooit eens een schep in het bos heeft laten liggen??quote:Op maandag 13 mei 2013 00:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Paar dagen terug was de politie toch op een bekende plek teruggekomen omdat er daar op twee plekken gegraven leek en er een schep stond...? Zijn ze op zoek naar de dader van deze kutactie?
Nou nee, als er iets gaande is dan is het topic in NWS voor mij meestal een prima verzamelbak van nieuws, daar hoef ik geen tig andere fora en/of sociale media voor af te gaan.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:34 schreef hartloper het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik me er aan stoor dat hier al dagen gevochten wordt onderling, en dat men elkaars visie niet accepteert.
En zij is degene die het in de gaten houdt? Degene die het echt willen volgen hebben genoeg andere kanalen. Die veeeeeeeeeel sneller nieuwsberichten posten.
Een kleine "dank je" voor jou is ook op zijn plaats denk ikquote:Op maandag 13 mei 2013 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, als er iets gaande is dan is het topic in NWS voor mij meestal een prima verzamelbak van nieuws, daar hoef ik geen tig andere fora en/of sociale media voor af te gaan.
quote:Op maandag 13 mei 2013 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, als er iets gaande is dan is het topic in NWS voor mij meestal een prima verzamelbak van nieuws, daar hoef ik geen tig andere fora en/of sociale media voor af te gaan.
Er was vers gegravenquote:Op maandag 13 mei 2013 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:
Op maandag 13 mei 2013 00:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Paar dagen terug was de politie toch op een bekende plek teruggekomen omdat er daar op twee plekken gegraven leek en er een schep stond...? Zijn ze op zoek naar de dader van deze kutactie?
Kutactie? Als iemand tig jaar geleden ooit eens een schep in het bos heeft laten liggen??
Weet niet op welke plek je doelt alleen de locatie Austerlitz was op aangeven van een paragnost.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die benzinepomp is in de buurt en je moet ergens beginnen.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:42 schreef vosss het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |