Ik zie juist mensen zeggen dat het geen excuus is.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:29 schreef gelestipjes het volgende:
quote:
Op maandag 13 mei 2013 00:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nee hoor. Er zoeken wel een paar dwazen naar argumenten (zonder inhoudelijke kennis) waarom het logisch is dat hij doorgeslagen is. Jammer dat dit gelezen wordt als een legitiem excuus voor zijn daad
Ik zie weinig mensen zeggen dat het een legitiem excuus is hoor.

quote:Op maandag 13 mei 2013 00:29 schreef hartloper het volgende:
[..]
Je loopt meer te keffen dan wat anders en nieuwsberichten die je post zijn al oud.
Daarbij ben je objectief.
Niet geschikt
Je had liever dat ik niet objectief was?quote:Op maandag 13 mei 2013 00:29 schreef hartloper het volgende:
[..]
Je loopt meer te keffen dan wat anders en nieuwsberichten die je post zijn al oud.
Niet geschikt

en dat snap ik niet. Of misschien wil ik het wel niet snappen.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:28 schreef yvonne het volgende:
En ja, het kan omslaan in diepe haat, klaarblijkelijk.

Hè hè, ratio.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zoals ik eerder schreef, mensen hopen op een stoornis zodat het verklaarbaar wordt en hun gemoedstoestand rustig houdt.
Zodra het gewoon een gek is die geflipt is wordt het eng en is het niet meer ver van je bed.

Ik ook niet, in heel mijn bejaarde leven heb ik nog nooit iemand die gehaat, ik kan nijdig zijn, verdrietig, maar haten? Onbekende emotie. Lekker slapenquote:Op maandag 13 mei 2013 00:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
en dat snap ik niet. Of misschien wil ik het wel niet snappen.
Maar ik ga slapen en hoop dat die jochies morgen netjes op tijd op school zijn. En ja ik weet die kans is 0,000000001%

Pardon? Ze is de gene die alles in de gaten houdt qua social media en post. Wat is je probleem?quote:Op maandag 13 mei 2013 00:29 schreef hartloper het volgende:
[..]
Niet geschikt

Ik wens je een onbekommerde nachtquote:Op maandag 13 mei 2013 00:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook niet, in heel mijn bejaarde leven heb ik nog nooit iemand die gehaat, ik kan nijdig zijn, verdrietig, maar haten? Onbekende emotie. Lekker slapen

Man stel je niet aan. Zo voel ik me niet, heb ik me nooit gevoeld ook. Nooit rechercheur of verslaggever willen zijn ook..quote:Op maandag 13 mei 2013 00:31 schreef hartloper het volgende:
Ik vergat het woordje Niet Whisker.
Voel je niet de grote reporter, want dan ben je echt niet.
Ook niet de rechercheur die deze zaak kan oplossen!

Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 13 mei 2013 00:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik wens je een onbekommerde nacht
 Nee, slapeloosheid hier.
 Nee, slapeloosheid hier. 

Op je pikkie getrapt jongen? Ze doet prima werk, en dat vindt 90% van de users die dit een beetje volgt. Dus hou alsjeblieft op met deze onzin.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:31 schreef hartloper het volgende:

quote:Op maandag 13 mei 2013 00:32 schreef yvonne het volgende:
Zeg, nu ga ik even iets anders doen en als ik terugkom zie ik geen enkele persoonlijke aanval meer.
Is dat wel het geval dan sluit ik de reeks tot morgenochtend.

Mijn probleem is dat ik me er aan stoor dat hier al dagen gevochten wordt onderling, en dat men elkaars visie niet accepteert.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:32 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:
Op maandag 13 mei 2013 00:29 schreef hartloper het volgende:
[..]
Niet geschikt
Pardon? Ze is de gene die alles in de gaten houdt qua social media en post. Wat is je probleem?

Nee, en dat is dus juist het punt, er is ook niemand die zegt dat er wel een geldig excuus is, alleen dat mensen soms in zo'n geestelijke toestand kunnen verkeren dat ze zich er niet meer echt van bewust zijn wat goed of fout is of wat ze doen. ( en nee, in dit specifieke geval weten we dus niet of daar hier wel of geen sprake van was)quote:Op maandag 13 mei 2013 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eens. Er is -zoals o.a. Yvonne zegt- geen enkel excuss

Hoe meer ik van je lees vanavond de meer ik je diploma graag zou willen zien nu je er toch over begintquote:Op maandag 13 mei 2013 00:20 schreef hartloper het volgende:
[..]
Moet ik je mijn diploma opsturen ofzo?
Je krijgt gewoon niet te lezen van mij wat je graag wilt lezen. Deal ermee en val niet steeds aan joh

Geen idee wie Toek is. Rust lekker uit , als dat wel kan.. Slapeloosheid is kutquote:Op maandag 13 mei 2013 00:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestNee, slapeloosheid hier.
Ik wenste Toek een goede nachtrust

Zeg het eens in dm?quote:Op maandag 13 mei 2013 00:34 schreef vosss het volgende:
Ik wou iets posten wat me op een ban zou komen te staan, maar dat doe ik niet.
Verstand komt echt met de jaren.
5 jaar geleden had ik het gewoon gezegd.

Dank Irethquote:Op maandag 13 mei 2013 00:34 schreef Ireth het volgende:
Ik ben iig blij (voor zover je blij kan zijn in een zaak als deze) met de nieuwtjes die je tegenkomt en die je hier post. Twitter heb ik bijvoorbeeld al niet, dus alles wat hier gepost wordt is voor mij fijn.
Edit: dat is voor Whiskers dus.. ik vergeet te quoten

daar stopte ik met lezen, met je eerdere posts in mijn achterhoofd. Lekker zeiken op Whiskers.. ga dan daar heen, waar het sneller is, ze hoeft jou hier niet van dienst te zijnquote:Op maandag 13 mei 2013 00:34 schreef hartloper het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik me er aan stoor dat hier al dagen gevochten wordt onderling, en dat men elkaars visie niet accepteert.
En zij is degene die het in de gaten houdt? Degene die het echt willen volgen hebben genoeg andere kanalen. Die veeeeeeeeeel sneller nieuwsberichten posten.

Zo komt het over zeg ik alleen.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:
Op maandag 13 mei 2013 00:31 schreef hartloper het volgende:
Man stel je niet aan. Zo voel ik me niet, heb ik me nooit gevoeld ook. Nooit rechercheur of verslaggever willen zijn ook..
Ik vind deze zaak belangrijk en post updates.
Ik sla niet zoals jij om de haverklap aan het speculeren over het wat en waarom.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |