Juist. Maar hier word je veroordeeld, want de weg totaal kwijt zijn kan nietquote:Op maandag 13 mei 2013 00:20 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nee, dat was nu juist mijn punt. Mensen kunnen wel roepen dat ie hulp had moeten zoeken want je vermoord nooit je eigen kinderen blablabla, maar we weten helemaal niks van wat er zich heeft afgespeeld en dus ook niet wat hij dacht.
Logisch gezien vermoord je inderdaad nooit je kinderen, en natuurlijk is er ook geen excuus voor, maar soms zijn dingen nu eenmaal niet te verklaren
Daar kan ik geen uitspraak over doen. Het is triest en onbegrijpelijk in alle gevallenquote:Op maandag 13 mei 2013 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan nog is deze manier vrij uitzonderlijk..... de andere ouder zo in onwetendheid achterlaten.
Juist. De geest is geen robot die je kunt resetten.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:20 schreef gelestipjes het volgende:
quote:
Op maandag 13 mei 2013 00:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je weet niet wat zich daar heeft afgespeeld.
Nee, dat was nu juist mijn punt. Mensen kunnen wel roepen dat ie hulp had moeten zoeken want je vermoord nooit je eigen kinderen blablabla, maar we weten helemaal niks van wat er zich heeft afgespeeld en dus ook niet wat hij dacht.
Logisch gezien vermoord je inderdaad nooit je kinderen, en natuurlijk is er ook geen excuus voor, maar soms zijn dingen nu eenmaal niet te verklaren
Tuurlijk kan dat wel.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Juist. Maar hier word je veroordeeld, want de weg totaal kwijt zijn kan niet
Dan lees ik andere dingen dan jij leestquote:Op maandag 13 mei 2013 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat wel.
Er wordt alleen gezegd dat dat nooit een reden zou mogen zijn je onschuldige kinderen dan maar te doden omdat jij de weg kwijt bent. En volgens mij is iedereen het daar gewoon over eens.
Dat het voorkomt dat men het WEL doet ontkent niemand, want die nieuwsberichten en feiten liggen er helaas nou eenmaal.
Nee, ik volg gewoon wat er gebeurt en deel dat hier. Tenzij ik andere afspraken heb.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:24 schreef hartloper het volgende:
Whisker, ben je ook gaan zoeken in de bossen als ik vragen mag?
Je hebt werkelijk geen letter begrepen van wat ik zeg.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Juist. Maar hier word je veroordeeld, want de weg totaal kwijt zijn kan niet
She did, op deze schoenenquote:Op maandag 13 mei 2013 00:24 schreef hartloper het volgende:
Waarom doe je dat eigenlijk?quote:Op maandag 13 mei 2013 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:
Op maandag 13 mei 2013 00:24 schreef hartloper het volgende:
Nee, ik volg gewoon wat er gebeurt en deel dat hier. Tenzij ik andere afspraken heb.
Ik vrees van welquote:Op maandag 13 mei 2013 00:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk geen letter begrepen van wat ik zeg.
Jij?quote:Op maandag 13 mei 2013 00:24 schreef hartloper het volgende:
Je vindt het erg om op de hoogte gehouden te worden ofzo? Men mag zich deze zaak niet aantrekken en willen volgen? Iets anders?quote:Op maandag 13 mei 2013 00:26 schreef hartloper het volgende:
[..]
Waarom doe je dat eigenlijk?
Voel je je daar tot geroepen?
Of wat zit daar eigenlijk achter?
Nee hoor. Er zoeken wel een paar dwazen naar argumenten (zonder inhoudelijke kennis) waarom het logisch is dat hij doorgeslagen is. Jammer dat dit gelezen wordt als een legitiem excuus voor zijn daadquote:Op maandag 13 mei 2013 00:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan lees ik andere dingen dan jij leest
Ze is ermee begonnen en zag hoeveel mensen ze daar een plezier mee deed.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:26 schreef hartloper het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik voel me daar ook absoluut niet tot geroepen. Dat laat ik aan mensen over die daar voor geleerd hebbenquote:Op maandag 13 mei 2013 00:27 schreef kissaa het volgende:
quote:
Op maandag 13 mei 2013 00:24 schreef hartloper het volgende:
Jij?
Ik niet. Ik woon in de kop van Drenthe.
Ik denk dat, een ruwe schatting, een/vierde die hier in dit topic post ook vechtende ouders heeft gehadquote:Op maandag 13 mei 2013 00:21 schreef Toekito het volgende:
Yvonne volgens mij druk ik mezelf verkeerd uit: Ik snap niet dat mensen die ooit van elkaar hielden en samen kinderen hebben elkaar het leven zo zuur kunnen maken. Afgezien van wie er schuld is en wat de gevolgen zijn.
En geloof me ik weet wat het is om als 12 jarige tussen vechtende ouders in te staan. Die bijnaam Toek komt niet vanzelf
Dat is zeker waar.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze is ermee begonnen en zag hoeveel mensen ze daar een plezier mee deed.![]()
Je loopt meer te keffen dan wat anders en nieuwsberichten die je post zijn al oud.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:
Op maandag 13 mei 2013 00:26 schreef hartloper het volgende:
[..]
Je vindt het erg om op de hoogte gehouden te worden ofzo? Men mag zich deze zaak niet aantrekken en willen volgen? Iets anders?
Ik zie weinig mensen zeggen dat het een legitiem excuus is hoor.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nee hoor. Er zoeken wel een paar dwazen naar argumenten (zonder inhoudelijke kennis) waarom het logisch is dat hij doorgeslagen is. Jammer dat dit gelezen wordt als een legitiem excuus voor zijn daad
Eens. Er is -zoals o.a. Yvonne zegt- geen enkel excussquote:Op maandag 13 mei 2013 00:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nee hoor. Er zoeken wel een paar dwazen naar argumenten (zonder inhoudelijke kennis) waarom het logisch is dat hij doorgeslagen is. Jammer dat dit gelezen wordt als een legitiem excuus voor zijn daad
Zoals ik eerder schreef, mensen hopen op een stoornis zodat het verklaarbaar wordt en hun gemoedstoestand rustig houdt.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bepaal jij of iemand geschikt is of niet?quote:Op maandag 13 mei 2013 00:29 schreef hartloper het volgende:
[..]
Je loopt meer te keffen dan wat anders en nieuwsberichten die je post zijn al oud.
Daarbij ben je objectief.
Niet geschikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |