Dat klopt. Maar tenzij die moeder meer weet dan ze zegt doet die vader haar iets afschuwelijks aan. Kan dat per ongeluk zijn?quote:
Of jij denkt beter naquote:Op maandag 13 mei 2013 01:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij moet beter lezen. Of minder snel posten.
Dat was ook precies de vraag, wat de heersende theorie was.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee,hoezo wraak? Dat speelt zich vooral af bij de posters hier, is mijn idee,
nou het is wel een stuk wat alles zou verklaren he. waarom anders zijn de kids nog niet gevonden.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Van de eerste tot laatste letter gelezen, het zegt niks over deze man en zijn omstandigheden
Goh..quote:Op maandag 13 mei 2013 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eh? Je praat onzin. Ik zei nergens dat het terecht was.
Neequote:Op maandag 13 mei 2013 01:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat ik een kapot goede hypothese heb neergezet.
Ik ben niet van 'de wie doet wie iets aan'. Het drama is afschuwelijk. Omdat de kinderen niet gevonden zijn ( buiten het feit om, dat als hij ze vermoord heeft, wat ook ik aannemelijk acht) , betekent nog niet dat hij de moeder een hak wilde zetten, dat zijn aannames.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar tenzij die moeder meer weet dan ze zegt doet die vader haar iets afschuwelijks aan. Kan dat per ongeluk zijn?
Al zouden ze nog leven is dat voor zijn ex allesbehalve duidelijk op dit moment. Wat hij ook met ze gedaan heeft of waar ze nu ook verblijven een moeder achterlaten met dergelijke stress en angst is een vorm van wraak op zich.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee,hoezo wraak? Dat speelt zich vooral af bij de posters hier, is mijn idee,
Die kinderen zijn goed kwijt gemaakt, als je dan geen bloedhekel hebt aan de moeder dan weet ik het niet. Grond is er dus wel degelijk voor die bewering.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En hier zet ik me zo tegen af 'Papa wilde wraak nemen'. Ik word kotsmisselijk van die aanname die nergens, maar dan ook nergens grond vindt.
hij dee het omdat hij niet de gevangenis in wilde. einz einz!quote:Op maandag 13 mei 2013 01:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben niet van 'de wie doet wie iets aan'. Het drama is afschuwelijk. Omdat de kinderen niet gevonden zijn ( buiten het feit om, dat als hij ze vermoord heeft, wat ook ik aannemelijk acht) , betekent nog niet dat hij de moeder een hak wilde zetten, dat zijn aannames.
Je kunt iedereen in een hokje willen plaatsen en als je een hokje ietwat vertimmert past ook iedereen er inquote:Op maandag 13 mei 2013 01:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nou het is wel een stuk wat alles zou verklaren he. waarom anders zijn de kids nog niet gevonden.
Ik ben het hier mee eens. Zelfs als er een hoger belang zit achter het verdwijnen van de kindertjes in de ogen van de vader neemt dat niet weg dat het een afschuwelijke daad is om een moeder aan te doen.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Al zouden ze nog leven is dat voor zijn ex allesbehalve duidelijk op dit moment. Wat hij ook met ze gedaan heeft of waar ze nu ook verblijven een moeder achterlaten met dergelijke stress en angst is een vorm van wraak op zich.
Zelfs als het hem daar primair helemaal niet om te doen was had hij wél kunnen weten welke impact dergelijke acties hebben op de moeder van de kinderen.
Neequote:Op maandag 13 mei 2013 01:53 schreef Mercer het volgende:
[..]
Die kinderen zijn goed kwijt gemaakt, als je dan geen bloedhekel hebt aan de moeder dan weet ik het niet. Grond is er dus wel degelijk voor die bewering.
zeg jij maar wat de reden is dat ze nog niet gevonden zijn. ik heb er 1 gepost die ook wetenschappelijk is aangetoond als bestaand.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je kunt iedereen in een hokje willen plaatsen en als je een hokje ietwat vertimmert past ook iedereen er in
Er is geen rechtvaardiging voorquote:Op maandag 13 mei 2013 01:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben het hier mee eens. Zelfs als er een hoger belang zit achter het verdwijnen van de kindertjes in de ogen van de vader neemt dat niet weg dat het een afschuwelijke daad is om een moeder aan te doen.
Nee, want dan ga jij er vanuit dat hij moeite heeft gedaan ze te 'verstoppen' , dat is nergens uit gebleken. Ze niet vinden maakt niet dat hij ze met opzet voor moeder uit wraak onvindbaar heeft gemaaktquote:Op maandag 13 mei 2013 01:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Al zouden ze nog leven is dat voor zijn ex allesbehalve duidelijk op dit moment. Wat hij ook met ze gedaan heeft of waar ze nu ook verblijven een moeder achterlaten met dergelijke stress en angst is een vorm van wraak op zich.
Zelfs als het hem daar primair helemaal niet om te doen was had hij wél kunnen weten welke impact dergelijke acties hebben op de moeder van de kinderen.
Ja knullie doe ik al dagen..quote:Op maandag 13 mei 2013 01:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat wil je nou zeggen?En kun je in hele zinnen posten?
was het niet makkelijker geweest ze gewoon te vermoorden waar hij gevonden is? en ze daar ook achter te laten?quote:Op maandag 13 mei 2013 01:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, want dan ga jij er vanuit dat hij moeite heeft gedaan ze te 'verstoppen' , dat is nergens uit gebleken. Ze niet vinden maakt niet dat hij ze met opzet voor moeder uit wraak onvindbaar heeft gemaakt
Ja, natuurlijk was dat makkelijker. Maar er is een reden dat hij dat niet gedaan heeft/dat dat niet gebeurd is.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
was het niet makkelijker geweest ze gewoon te vermoorden waar hij gevonden is? en ze daar ook achter te laten?
Jezelf kwijt zijn , je kinderen niet kwijt willen, meenemen? Ik heb geen idee hoor. Maar haat voor de moeder word mij iets te makkelijk geroepenquote:Op maandag 13 mei 2013 01:53 schreef Mercer het volgende:
[..]
Die kinderen zijn goed kwijt gemaakt, als je dan geen bloedhekel hebt aan de moeder dan weet ik het niet. Grond is er dus wel degelijk voor die bewering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |