true true. stomme politie die zomaar het zoeken pauzeertquote:Op maandag 13 mei 2013 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je moet wat om je te vermaken als er geen nfo is
Man, lees jij geen kranten of zo?quote:Op maandag 13 mei 2013 01:32 schreef Tchock het volgende:
Is dit al langsgekomen? Echt een kopie van de zaak uit de OP. De twee kinderen zijn inmiddels al meer dan twee jaar spoorloos verdwenen. http://en.wikipedia.org/w(...)sia_and_Livia_Schepp
Pciesquote:Op maandag 13 mei 2013 01:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
true true. stomme politie die zomaar het zoeken pauzeert
Niet in het weekend, nee. Ik begrijp dat dit een sarcastische ja is? En lees jij wel kranten in het weekend?quote:
enige goeie moment om een krant te lezen IS het weekend. daarbij: zaterdag editiesquote:Op maandag 13 mei 2013 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet in het weekend, nee. Ik begrijp dat dit een sarcastische ja is? En lees jij wel kranten in het weekend?
Ik lees wél kranten en dit kwam pas tot mijn aandacht toen Whiskers er over postte. Niet elke kop, in welke krant dan ook blijft hangen.quote:
Man, de zoveelste keer...quote:Op maandag 13 mei 2013 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet in het weekend, nee. Ik begrijp dat dit een sarcastische ja is? En lees jij wel kranten in het weekend?
WOWquote:Op maandag 13 mei 2013 01:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik lees wél kranten en dit kwam pas tot mijn aandacht toen Whiskers er over postte. Niet elke kop, in welke krant dan ook blijft hangen.
Velen gingen je voor en velen zullen je na zijn..quote:Op maandag 13 mei 2013 01:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sorry dat ik geen 17 topics door ga lezen voor ik iets meld, commandant Whiskers
Krijgen we dat soort onzin weer van gekrenkte zieltjesquote:Op maandag 13 mei 2013 01:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sorry dat ik geen 17 topics door ga lezen voor ik iets meld, commandant Whiskers
Zaterdageditie maar eens meepakken?quote:Op maandag 13 mei 2013 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die had whiskers ook al gepostquote:Op maandag 13 mei 2013 01:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Zaterdageditie maar eens meepakken?
http://www.ad.nl/ad/nl/13(...)ermissingszaak.dhtml
Niet aan de krant toegekomen, in elk geval. Maar, ja dus.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Zaterdageditie maar eens meepakken?
http://www.ad.nl/ad/nl/13(...)ermissingszaak.dhtml
Niet heel verwonderlijk na bijna 5000 posts. Teruglezen kan niet.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Velen gingen je voor en velen zullen je na zijn..
Dan is het helemaal knap dat die dat gemist heeft. Het stond trouwens ook op Telegraaf en Volkskrant.nlquote:
Tuurlijk kan het wel, maar je neemt de moeite niet. Ik neem het je niet kwalijk. Er is niks gevonden.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet aan de krant toegekomen, in elk geval. Maar, ja dus.
[..]
Niet heel verwonderlijk na bijna 5000 posts. Teruglezen kan niet.
Wie is 'die'?quote:Op maandag 13 mei 2013 01:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan is het helemaal knap dat die dat gemist heeft. Het stond trouwens ook op Telegraaf en Volkskrant.nl
Oke, ik kijk nergens meer van opquote:
papa wilde wraak nemen op mama ivm aangepaste omgangsregeling en andere shit in zijn leven door zijn kinderen mee te nemen in de dood en te verstoppen. hij heeft zoveel mogelijk gedaan om de politie gek te maken en de kids gaan niet gevonden worden. we zijn nog op zoek naar de schoenen van papa, een missend stuk van de sleepkabel van papa's kleine autootje, en naar een spantouw. lang verhaal kort: alles is dood en wat er nog niet gevonden is gaat ook niet gevonden wordenquote:Op maandag 13 mei 2013 01:41 schreef Tchock het volgende:
Ik vraag me wel af hoe lang deze reeks gaat worden als ze niet snel worden gevonden. Jullie verslaan menig SC. Maar, wat is hier nou de heersende theorie? Zijn ze dood? Zijn ze verstopt?
Tchock is gast? Oke, wijs jij hem/ haar even de weg, ik heb geen idee wat de normen hier zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |