Wat een vooroordelenquote:
Jaquote:
Jamaiquote:Op maandag 13 mei 2013 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een vooroordelen
Jamai gay noemenbelachelijk gewoon
STEP RIGHT UP, WALK RIGHT INquote:
Sommige zijn best leuk hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 00:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Instant like als mensen musicals leuk vinden.![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige zijn best leuk hoorVooral als je in zo`n super vet theater zit. Is toch gaaf om te zien
Ik ben naar Mama Mia geweest, Sound of Music. Peter Pan.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik ga nooit naar een theater daarvoor. Nederlandse versies lijken mij ontzettend kut.
Peter Panquote:Op maandag 13 mei 2013 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben naar Mama Mia geweest, Sound of Music. Peter Pan.
en Lion King en We will rock you in Londen
Ja inderdaad, 7 van die onschuldige kindertjes zingen op een berg is wel echt engquote:Op maandag 13 mei 2013 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Peter PanSound of Music lijkt mij, geen idee waarom, een beetje eng.
nachtmerriesquote:Op maandag 13 mei 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaad, 7 van die onschuldige kindertjes zingen op een berg is wel echt eng
Do a deer, a female deer..quote:
quote:
Waar we het laatst over hadden, alle gouwe ouwequote:
The Breakfast CLub ookquote:Op maandag 13 mei 2013 00:25 schreef Ezell het volgende:
Ik heb gekeken:
The Hot Chick
The Incredible Journey
The Truman Show
Forrest Gump
The Breakfast Club
Forrest Gump is toch zo geweldig. Moet binnenkort even die DVD scoren.
Die valt best tegen als je 'volwassen' bent.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The Breakfast CLub ook![]()
En the Incredible JourneyDie moet ik ook echt weer eens terug kijken
Ja wat wil jequote:Op maandag 13 mei 2013 00:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die valt best tegen als je 'volwassen' bent.
ken je The Horse Whisperer?quote:
Nope, zelfs nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ken je The Horse Whisperer?
Dat is wel mooie film over paarden
rel-moffenquote:
Geen plezierquote:Op maandag 13 mei 2013 00:35 schreef Ezell het volgende:
O jeetje, die serie moet ik ook eens eindelijk afkijken.![]()
Veel plezierrrr met Michael Michael.
quote:Op maandag 13 mei 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen pleziermezelf er doorheen slepen, seizoen 3 is kut
Ja omdat ik seizoen 4 toch ook wil zien?quote:
met die schrijverstaking?quote:Op maandag 13 mei 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen pleziermezelf er doorheen slepen, seizoen 3 is kut
huh? schrijverstaking?quote:
O, ik dacht dat er maar drie waren.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja omdat ik seizoen 4 toch ook wil zien?
Oh jaquote:Op maandag 13 mei 2013 00:37 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
ja toen waren er minder afleveringen
Waarom deed hij dat dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 00:37 schreef einzweipolizei het volgende:
oh en Fok-it: http://www.pcworld.com/ar(...)a-mobile-office.html
Nee 4quote:
Wiens kloon ben jij? Ben het even kwijt.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:37 schreef einzweipolizei het volgende:
oh en Fok-it: http://www.pcworld.com/ar(...)a-mobile-office.html
Ja, zo ver was ik al. Helaas.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee 4Het is eigenlijk best uitgemolken
Ja maaar waarom?quote:
Mahonequote:Op maandag 13 mei 2013 00:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wiens kloon ben jij? Ben het even kwijt.
[..]
Ja, zo ver was ik al. Helaas.Eerste twee seizoenen.
Dat is zo`n baas. speelt ook echt in veel films.quote:
ik ben Michael Scofieldquote:Op maandag 13 mei 2013 00:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wiens kloon ben jij? Ben het even kwijt.
[..]
Ja, zo ver was ik al. Helaas.Eerste twee seizoenen.
Ik vond hem in de serie altijd zo'n naar ventje.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is zo`n baas. speelt ook echt in veel films.
Succes met je broer.quote:
GET ON THEE TRAINquote:Op maandag 13 mei 2013 00:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vond hem in de serie altijd zo'n naar ventje.
[..]
Succes met je broer.
ken ik nietquote:Op maandag 13 mei 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
Lincoln speelt trouwens ook de hoofdrol in John Doe, Dat was vroeger ook echt een bazenserie.
Moet je echt kijken, vooral de eerste aflevering is vet. het begin dan.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:48 schreef Ezell het volgende:
Nooit gezien. Nou ja, met uitzonderingen van kleine stukjes op tv.
quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je echt kijken, vooral de eerste aflevering is vet. het begin dan.
Budget was op, RIPquote:Op maandag 13 mei 2013 00:50 schreef Ezell het volgende:
Heroes
Dat was tegelijk met PB op tv, geloof ik. Wil ik ook nog graag een keer afkijken.
Graag gedaan!quote:Op maandag 13 mei 2013 00:54 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
niet nodig meer denk ik, moest wat projecten afmaken voor school![]()
maar thnx
Trusten, ik ben hier ook wegquote:
Succes dan!quote:Op maandag 13 mei 2013 00:56 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
ja het is nu af, morgen presenteren en ik ben voorzitter van de taakgroep tegelijk
Hey, thanks!quote:Op maandag 13 mei 2013 00:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een toffe user!
Dankje! Al verschillen de meningen daaroverquote:Op maandag 13 mei 2013 00:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey, thanks!
En jij een topmod
JNG! lijkt wel wat actiever te worden denk ik zoquote:Op maandag 13 mei 2013 01:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dankje! Al verschillen de meningen daarover
Zit niet in de planning voorlopig. Eerst die MacBook en wat meer sparen.quote:
Dat vind ik superleuk om te zien. Het groeit, het wordt leuker.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JNG! lijkt wel wat actiever te worden denk ik zo
macbooksquote:Op maandag 13 mei 2013 01:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zit niet in de planning voorlopig. Eerst die MacBook en wat meer sparen.
Ik werk veel met audio en het is stabieler dan. Niks erger dat je live bezig bent en je geluid gaat stotterenquote:
Stabieler dan een goede windows/linux build? Je kan echt veel betere specs hebben voor die prijzenquote:Op maandag 13 mei 2013 01:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik werk veel met audio en het is stabieler dan. Niks erger dat je live bezig bent en je geluid gaat stotteren
Net een climax en dan ineens: bam stotterquote:Op maandag 13 mei 2013 01:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik werk veel met audio en het is stabieler dan. Niks erger dat je live bezig bent en je geluid gaat stotteren
Beter dan mijn laptop nu iig. Bouwkwaliteit, toetsenbord, accuduur. Mij is het het wel waard. Zit dan een i7 in en aangezien ik videobewerking ga doen haal ik ook dat er uitquote:Op maandag 13 mei 2013 01:16 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Stabieler dan een goede windows/linux build? Je kan echt veel betere specs hebben voor die prijzen
Met een goede (gaming) laptop heb je betere specs voor dat geld. Veel beter, heb je veel meer aan bij foto en videobewerkingquote:Op maandag 13 mei 2013 01:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beter dan mijn laptop nu iig. Bouwkwaliteit, toetsenbord, accuduur. Mij is het het wel waard. Zit dan een i7 in en aangezien ik videobewerking ga doen haal ik ook dat er uit
Als 1 van de weinige MacBook gebruikers denk ik
Macbooks zijn toch veel leuker voor in de starbucks. Naast een fatfree sojamilk latte en het manuscript van je eerste roman over een tragische liefde in de stromende regen op je beeldscherm? Toch?quote:Op maandag 13 mei 2013 01:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beter dan mijn laptop nu iig. Bouwkwaliteit, toetsenbord, accuduur. Mij is het het wel waard. Zit dan een i7 in en aangezien ik videobewerking ga doen haal ik ook dat er uit
Als 1 van de weinige MacBook gebruikers denk ik
Alienware zekerquote:Op maandag 13 mei 2013 01:23 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Met een goede (gaming) laptop heb je betere specs voor dat geld. Veel beter, heb je veel meer aan bij foto en videobewerking
Geen alienware, net zo overpriced als apple.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alienware zeker![]()
Maar ik ga dat ding halen, iedereen kan zeuren wat ze willen
quote:Op maandag 13 mei 2013 01:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Macbooks zijn toch veel leuker voor in de starbucks. Naast een fatfree sojamilk latte en het manuscript van je eerste roman over een tragische liefde in de stromende regen op je beeldscherm? Toch?
Ik wil ook een macbook, maar ik ga een sony vaio halen.
Kan ookquote:Op maandag 13 mei 2013 01:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb dat OSX nodigAls je dat voor je pc/laptop kon kopen, deed ik dat allang
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 mei 2013 23:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Zou krabs me ooit trollen?
ja want dat is zn fulltime baan :(
hackintosh ja. Maar dan moet je een superspeciefiek setup neerzetten en dat werkt niet echt met een laptopquote:
Volgens mij was er ook een prog om dmg files op een windows te draaienquote:Op maandag 13 mei 2013 01:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hackintosh ja. Maar dan moet je een superspeciefiek setup neerzetten en dat werkt niet echt met een laptop
Maar dat is niet mijn puntquote:Op maandag 13 mei 2013 01:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij was er ook een prog om dmg files op een windows te draaien
OMGquote:Op maandag 13 mei 2013 01:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dave Grohl in een moshpit:
[ afbeelding ]
Dan krijg jij LittleBrownie xdxdquote:Op maandag 13 mei 2013 01:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
3 letters is misschien zeldzaam, ruilen?
Maar dat is een meisje userquote:Op maandag 13 mei 2013 01:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dan krijg jij LittleBrownie xdxd
Niet doen, mods zijn zeldzamer dan users met 3 lettersquote:Op maandag 13 mei 2013 01:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dan krijg jij LittleBrownie xdxd
Ja maar maar maarquote:
SOAD.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
When angels deserve to DIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEee
quote:
Le trollquote:Op maandag 13 mei 2013 01:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
We kunnen PvZ delen, dan mag jij doordeweeks
Ik heb hem verbeterdquote:
Ik wordtquote:
Credits to Bitterlemon, 43-jarige user.quote:
Ik ben heul niet 43.quote:Op maandag 13 mei 2013 02:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Credits to Bitterlemon, 43-jarige user.
Heul wel, liegen is slecht.quote:
omgquote:Op maandag 13 mei 2013 02:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Credits to Bitterlemon, 43-jarige user.
Ja :Squote:
Ik hoef geen pics van 43-jarige mannen.quote:Op maandag 13 mei 2013 02:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Geen zorgen, ze liegt zelfs om maar pics te krijgen.
Als je ophoudt met liegen stuur ik een pic.quote:Op maandag 13 mei 2013 02:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik hoef geen pics van 43-jarige mannen.
Geloof er niks vanquote:Op maandag 13 mei 2013 02:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Als je ophoudt met liegen stuur ik een pic.
en die pics van mijn pa danquote:Op maandag 13 mei 2013 02:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik hoef geen pics van 43-jarige mannen.
quote:
ja is primaquote:Op maandag 13 mei 2013 02:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En je grammatica?
Spellcheckers kunnen we volgens mij altijd wel gebruiken.
Ik weet het niet oke? Jij zei dat via wa aan mijquote:Op maandag 13 mei 2013 02:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je hebt zojuist erkend dat je loog.
Eckte FOK!kerquote:Op maandag 13 mei 2013 02:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Internet ligt er uit, dan maar mobiel
Het was een grapje.quote:Op maandag 13 mei 2013 02:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet het niet oke? Jij zei dat via wa aan mij![]()
Bitterlemon is 43 jaar.
Geloof er niks van.quote:
alles voor een tagjequote:Op maandag 13 mei 2013 02:12 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik zal de grote leider der kommaneukers inlichten als je serieuze interesse hebt.
quote:
ik moet BL toch laten weten dat ik graag komma's neuk?quote:
Heul niet.quote:Op maandag 13 mei 2013 02:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb je handen gezien en die zijn er oud uit.
Bieterlenom le troll
Wel :Squote:
Nietquote:
Ja hoor, tuurlijk. Weet alleen niet hoeveel ik moet doen hequote:Op maandag 13 mei 2013 02:16 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zo'n grotere e-penis is natuurlijk leuk, maar er wordt wel serieuze inzet verwacht hè.
Depends. Ik vind het wel meevallen.quote:Op maandag 13 mei 2013 02:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja hoor, tuurlijk. Weet alleen niet hoeveel ik moet doen he
Laat ze hier zien dan.quote:
Kan niet eens een foto uploaden. Too old dusquote:Op maandag 13 mei 2013 02:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
C:\Users\Biterlimenon\Afbeeldingen\hand.png
En de "deal wiz it" dan? Die lukte wel. Hè? Hè?quote:Op maandag 13 mei 2013 02:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kan niet eens een foto uploaden. Too old dus
we gaan het zienquote:Op maandag 13 mei 2013 02:19 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Depends. Ik vind het wel meevallen.
Maar je skills worden wel getest.
Hoax. Niet dromen.quote:Op maandag 13 mei 2013 02:23 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En de "deal wiz it" dan? Die lukte wel. Hè? Hè?
Nub.quote:Op maandag 13 mei 2013 02:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga denk ik ook zo slapen.
Trusten VA
Oldiequote:
komt goed schatjequote:Op maandag 13 mei 2013 10:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Voor het idee meer dan voor de daadwerkelijke test.
Mornin'quote:
Er vanaf ben je toch wel. Of bedoel je dat je dan geen andere kijkers meer hebt?quote:Op maandag 13 mei 2013 11:11 schreef Etsu het volgende:
omg om 13:15 en 17:00 komen mensen mn appartement bezichtigen. ik weet niet wat ik moet doen. de waarheid vertellen waarom ik hier eruit wil en de huisbaas voor schut zetten, of gewoon liegen en zorgen dat ik vanaf ben?
als iemand mn kamer wil, dan hoef ik niks meer te betalen. dat trekt me wel aan, maar ik was van plan om de sleutels tot 31 juli te houden en dan pas terug geven zodat hij niet nog meer geld kan cashen en die shit.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er vanaf ben je toch wel. Of bedoel je dat je dan geen andere kijkers meer hebt?
Hmmm, lastig, Maar die huisbaasquote:Op maandag 13 mei 2013 11:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
als iemand mn kamer wil, dan hoef ik niks meer te betalen. dat trekt me wel aan, maar ik was van plan om de sleutels tot 31 juli te houden en dan pas terug geven zodat hij niet nog meer geld kan cashen en die shit.
ik ga gewoon 'liegen' dat ik wat groters heb gevonden![]()
ah dan zou ik eerlijk zijn tegen de mensen eigenlijkquote:Op maandag 13 mei 2013 11:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
staat in paar topics terug. veel onzichtbare gebreken en kuthuisbaas (beknopte samenvatting).
Ja hoor, ik ben alleen heel zenuwachtigquote:
Na het eerste examen snap je dat het wel meevaltquote:Op maandag 13 mei 2013 11:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben alleen heel zenuwachtig
muhhhhhhquote:Op maandag 13 mei 2013 11:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Na het eerste examen snap je dat het wel meevaltKomt wel goed, schatje
Succes, je hebt het nodig xdxdquote:
Dankje, vandaag heb ik het nog niet echt nodig maar bij de volgende examens welquote:
Ga ik ook niet doen.quote:
Dat is omdat je veel te oud bent joh.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik ben er af en toe eens. Drop wel eens een post maar daar houdt het bij op.
Hoe oud denk je dat ik ben dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat is omdat je veel te oud bent joh.
Iemand moet de jongste zijn in het modteam.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Volgens je profiel ben je pas één jaar oud.
GMTA oh em djieequote:Op maandag 13 mei 2013 12:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
oerbeer is ergens tussen de 25 en de 30 gok ik
Jij zou het moeten weten.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
Daar was ik ook bij, wat heb ik gemistquote:Op maandag 13 mei 2013 12:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb oerbeer 1 keer gezien in een NB-TC met mono en moira dacht ik
Getal & Ruimte-boekenquote:Op maandag 13 mei 2013 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Leeftijd is maar een getal.
En een cel maar een ruimte
mordor is ook maar een plekquote:Op maandag 13 mei 2013 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Leeftijd is maar een getal.
En een cel maar een ruimte
Ditquote:
quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:
24quote:
Kom, we gaan op een roofvogel zitten en er heen vliegenquote:
Heb je WEER nieuw werk?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
om half 5 beginnen bij m'n nieuwe werk
ik snap niks van deze postquote:Op maandag 13 mei 2013 13:19 schreef Etsu het volgende:
Die mensen zijn hier in t pandmaar ze kloppen niet aan. Ik denk voor de kamer hiernaast en dan hier.
Die jongen is wel knap
Maar is een stelletje denk ik.
hossel hemquote:Op maandag 13 mei 2013 13:19 schreef Etsu het volgende:
Die mensen zijn hier in t pandmaar ze kloppen niet aan. Ik denk voor de kamer hiernaast en dan hier.
Die jongen is wel knap
Maar is een stelletje denk ik.
25 min te vroeg. te laat op 1ste dag is niet goed.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
2 opties
ik kan de bus naar werk nemen ( fietsen is 30min ) en dan kom ik of om 16:05 aan op werk ( incl lopen ) of ik kom om 16:35 aan ( incl lopen )
dus of 25 min te vroeg, of 5 min te laat.
wat zal ik doen
25 minuten te vroeg natuurlijkquote:Op maandag 13 mei 2013 13:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
2 opties
ik kan de bus naar werk nemen ( fietsen is 30min ) en dan kom ik of om 16:05 aan op werk ( incl lopen ) of ik kom om 16:35 aan ( incl lopen )
wat zal ik doen
awhquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 13:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
25 minuten te vroeg natuurlijk
Je kan ook gewoon fietsenquote:Op maandag 13 mei 2013 13:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
2 opties
wat zal ik doen
wut?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik lig nu al een uur op bed in een foetushouding, knuffelend met mijn kussen te dagdromen.
Godverdomme wat is het leven fijn
Ik ben moe en kan niet slapen, dan krijg je datquote:
Ach so, maar waar dagdroom je over?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben moe en kan niet slapen, dan krijg je dat
Van alles, hou ik lekker voor mezelfquote:
Oké!quote:Op maandag 13 mei 2013 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Van alles, hou ik lekker voor mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |