PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:41 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb het gevoel dat Fergie nu de Braveheart speech gaat doen
Ga even high fiven danquote:Op zondag 12 mei 2013 23:44 schreef Kamikazie het volgende:
Wordt iemand flink door gesmeerd in de kamer naast me![]()
Altijd weer die zieke paintskills. Waar haal je de tijd vandaanquote:
Zou niet weten waar hij heen moet..buiten Engeland floppen die gasten tochquote:
Die gaat lekker naar PSGquote:Op zondag 12 mei 2013 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou niet weten waar hij heen moet..buiten Engeland floppen die gasten toch
Een vriend van me zit in level 300quote:Op zondag 12 mei 2013 23:46 schreef Toefjes het volgende:
Wie level 65 gehaald heeft in candy crush cheat
Haha jbgsquote:Op zondag 12 mei 2013 23:46 schreef Toefjes het volgende:
Dat heb ik al een paar keer gedacht bij levels. Kutspelquote:Op zondag 12 mei 2013 23:46 schreef Toefjes het volgende:
JE MOET GEWOON DOEN WAT JIJ LEUK VINDT ANDERS SLAAT HET HELEMAAL NERGENS OPquote:Op zondag 12 mei 2013 23:47 schreef Djeetje het volgende:
Vinden jullie die skills and goals video's van mij leuk of zal ik daar mee stoppen ?
Gerucht ging ook dat hij naar Barcelona zou gaanquote:Op zondag 12 mei 2013 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou niet weten waar hij heen moet..buiten Engeland floppen die gasten toch
Die vind ik wel leuk, maar ze worden een beetje eentonig..veel dezelfde dingen en die corners zijn sowieso kut.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:47 schreef Djeetje het volgende:
Vinden jullie die skills and goals video's van mij leuk of zal ik daar mee stoppen ?
Rustig manquote:Op zondag 12 mei 2013 23:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
JE MOET GEWOON DOEN WAT JIJ LEUK VINDT ANDERS SLAAT HET HELEMAAL NERGENS OP
Misschien moet je eens een magic 8ball kopen die geeft meestal ook wel goede antwoorden.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:47 schreef Djeetje het volgende:
ik las magic 8ball koppenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een magic 8ball kopen die geeft meestal ook wel goede antwoorden.
149 is mijn moeder.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:46 schreef Toefjes het volgende:
Jij doet vmbo, daar heb je toetsen en aardappels in de grond stoppen.quote:
Ik speel het zo vaak dat ik pijn in mn pols hebquote:
Die is 1000 coins. En op de xbox waarschijnlijk goedkoper heb ik uit een betrouwbare bron gehoord.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:51 schreef zerokil het volgende:
Mensen die nog twijfelen over Esswein:
[ afbeelding ]
volgens flashscore ook hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 23:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Fellaini helemaal geen spits. Domme liveuitslagen.nl
Juist fappen dan, keer andere polsbeweging.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik speel het zo vaak dat ik pijn in mn pols hebEn nee, dat komt niet door het fappen want dat doe ik niet meer nu ik candy crush speel
Niks mis meequote:Op zondag 12 mei 2013 23:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij doet vmbo, daar heb je toetsen en aardappels in de grond stoppen.
Dat was makiadiquote:Op zondag 12 mei 2013 23:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die is 1000 coins. En op de xbox waarschijnlijk goedkoper heb ik uit een betrouwbare bron gehoord.
We hebben hier te maken met een mini-Holleederquote:Op zondag 12 mei 2013 23:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Niks mis mee
Maar even serieus het is wel heel makkelijk ja.
Zoals nu gaat het over criminaliteit gewoon zelf kennis en je haal al een 7
zelfkennis over criminaliteit?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Niks mis mee
Maar even serieus het is wel heel makkelijk ja.
Zoals nu gaat het over criminaliteit gewoon zelf kennis en je haal al een 7
Wat een kuttotwquote:Op zondag 12 mei 2013 23:53 schreef vandermar het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2417836.page
Echt een teringkneus is die TS
Wat heb je tegen hem danquote:Op zondag 12 mei 2013 23:53 schreef vandermar het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2417836.page
Echt een teringkneus is die TS
Ik vind hem gewoon een kneus. HIj kraakt altijd de topics van anderen af wanneer het hem even niet uitkomt.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat heb je tegen hem danIF Johansen zou wel goed zijn
Ja daarmee bedoel ik iedereen weet wel wat een strafblad is en een overtreding bijvoorbeeld.quote:
wat is een strafblad dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja daarmee bedoel ik iedereen weet wel wat een strafblad is en een overtreding bijvoorbeeld.
Hoeveel fora hou je in de gaten?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind hem gewoon een kneus. HIj kraakt altijd de topics van anderen af wanneer het hem even niet uitkomt.
HIj is echt een debieltje hoor, hij kijkt eerst naar spelers die hij zelf wilt en doet er dan wat troep bij.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Oh die draft is fucking slechtKijkt niet eens Liga BBVA die idioot
En toch staat er een Liga BBVA speler tussen. En ik kijk het ook niet dus ben ik dan ook een idioot?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Oh die draft is fucking slechtKijkt niet eens Liga BBVA die idioot
Even mijn abacus erbij pakken.quote:
Volgens mij begrijp je niet waar ik het over heb. Ik heb het over de TOTS La liga. Die vent die die draft daarvoor heeft gemaakt kijkt nooit Liga BBVA. Ja dan vind ik je een idioot als je dan de TOTS draft gaat maken.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En toch staat er een Liga BBVA speler tussen. En ik kijk het ook niet dus ben ik dan ook een idioot?
Het leek zo alsof je het had over dat TOTW.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je niet waar ik het over heb. Ik heb het over de TOTS La liga. Die vent die die draft daarvoor heeft gemaakt kijkt nooit Liga BBVA. Ja dan vind ik je een idioot als je dan de TOTS draft gaat maken.
Moyes houdt van BBCquote:Op maandag 13 mei 2013 00:00 schreef Dudeweiser het volgende:
Waarom speelt Jelavic zo weinig trouwens tegenwoordig?
Zoveel meer is hij niet waard tochquote:
10k meer vind ik leukquote:Op maandag 13 mei 2013 00:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zoveel meer is hij niet waard toch?
vertel maar via dm, zit toch xboxquote:Op maandag 13 mei 2013 00:02 schreef dion_v_k het volgende:
Het duurde even maar nu heb ik toch echt een goudmijntje gevonden
Geef maar door dan zet ik hem op de SMLENO blog.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:02 schreef dion_v_k het volgende:
Het duurde even maar nu heb ik toch echt een goudmijntje gevonden
quote:Op maandag 13 mei 2013 00:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geef maar door dan zet ik hem op de SMLENO blog.
Heb je er weer een teruggekocht vandaag?quote:Op maandag 13 mei 2013 00:08 schreef ThadCastle het volgende:
Goedkoopste TOTS Agassa 99k nu, heb die van mij voor 60k.. begin weer te twijfelen of ik hem vannacht er voor 85k op moet zetten en morgen middag voor 60k zal terugkopen
Laat maar was vorige weekquote:
Die TS is een hommo.quote:
Die is flink gezakt iddquote:
Dan moeten Ajax en PSV nu toeslaanquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 00:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
WTF, meen je dat nou, die heb ik nog gekocht voor 60k![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
Ik moet zeggen; niet slechtquote:Op maandag 13 mei 2013 00:14 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
team is helemaal af![]()
![]()
![]()
![]()
Nu is het wachten op TOTS Dante en TOTS Alaba of TOTS Reus
[..]
![]()
[..]
![]()
Hij speelt wel geweldig samen met sif eriksenquote:Op maandag 13 mei 2013 00:21 schreef Maver24 het volgende:
Lach me maar uit. ook voor de laatste keer dat ik een oranje kaart koop haha,
Zeg dat nou niet, ik denk dat je nog wel een paar teams bij elkaar mavertquote:Op maandag 13 mei 2013 00:21 schreef Maver24 het volgende:
Lach me maar uit. ook voor de laatste keer dat ik een oranje kaart koop haha,
JIj tweet ook dingen die hier voorbij komenquote:Op maandag 13 mei 2013 00:22 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hij speelt wel geweldig samen met sif eriksen
quote:Op maandag 13 mei 2013 00:23 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!
quote:Op maandag 13 mei 2013 00:23 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!
Was bij Portsmouth ook zo 4 jaar geledenquote:
Hoe later het word hoe meer ik dit soort dingen ga tweetenquote:Op maandag 13 mei 2013 00:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
JIj tweet ook dingen die hier voorbij komen
Of niet, Polska
Ging toen niet eens zo heel slecht toch?quote:
Die gaan op het 4e niveau nu spelenquote:Op maandag 13 mei 2013 00:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ging toen niet eens zo heel slecht toch?
Maar dat komt door geldzaken jwzquote:
Huntelaar boven Hooiveld verkiezenquote:
Ok, ik zal ze even bellenquote:
Gino? Die is overleden toch laatst?quote:
Zit je soms ook op forum.manutd?quote:
Oh. Manutd is pauper, heb een ip-ban omdat ik altijd aan het stoken was in het voetbal deelquote:
MU geeft sowieso te snel bans..quote:Op maandag 13 mei 2013 00:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh. Manutd is pauper, heb een ip-ban omdat ik altijd aan het stoken was in het voetbal deelsamen met nog 3 ajacieden een ip ban toen
oke darylquote:Op maandag 13 mei 2013 00:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh. Manutd is pauper, heb een ip-ban omdat ik altijd aan het stoken was in het voetbal deelsamen met nog 3 ajacieden een ip ban toen
Zit jij er wel op? Dat random chitchat is ook weggehaaldquote:
Jij loopt anders ook op andere forums te zeiken op fok als je hier weereens geband bentquote:Op maandag 13 mei 2013 00:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 mei 2013 00:37 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jij loopt anders ook op andere forums te zeiken op fok als je hier weereens geband bent
Mijn Acc is banned. (al een hele tijd)quote:Op maandag 13 mei 2013 00:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zit jij er wel op? Dat random chitchat is ook weggehaald
Ja.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dat zie ik trouwens overal geven ze hier trouwens te snel bans ?
Nah, ik vind het hier een prima beleid.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dat zie ik trouwens overal geven ze hier trouwens te snel bans ?
Ah ok.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:39 schreef zerokil het volgende:
[..]
Mijn Acc is banned. (al een hele tijd)
Random Chit Chat is niet weggehaald maar onzichtbaar.
Je moet een acc hebben om dat te zien.
Je Hondquote:Op maandag 13 mei 2013 00:40 schreef MolFan het volgende:
Win net met 11-0 in seizoenen, wie wil me aanraken?
Oke ik zit trouwens ook op insidegamer maar insidegamer en fifabenelux zijn echt doodquote:Op maandag 13 mei 2013 00:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nah, ik vind het hier een prima beleid.
Heb ik ook eens gehad, en dat terwijl de tegenstander niet leafde.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:40 schreef MolFan het volgende:
Win net met 11-0 in seizoenen, wie wil me aanraken?
Nee hield ie al zijn bladeren vast?quote:Op maandag 13 mei 2013 00:41 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gehad, en dat terwijl de tegenstander niet leafde.
Sorry, ik bedoelde liefdequote:Op maandag 13 mei 2013 00:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee hield ie al zijn bladeren vast?
quote:Op maandag 13 mei 2013 00:43 schreef Djeetje het volgende:
Xboxworld waren nog eens tijden
Bijna iedereen hier zat daar op.
Nu nog wat vvocht in je broekje en dan lekkerquote:Op maandag 13 mei 2013 00:42 schreef vandermar het volgende:
Ok maar ik ga pitten. Mijn knie moet rust hebben want er zit allemaal vocht in
quote:Op maandag 13 mei 2013 00:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nu nog wat vvocht in je broekje en dan lekker
Waarom post je een foto van mij ?quote:
He leuke manquote:Op maandag 13 mei 2013 00:44 schreef tochweerhenk het volgende:
Hoe heet de ejaculerende club uit Venlo?
VVV Vocht.
Neen.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Allemaal 5 atb spelen ze daar
Zat jij daar ook op ?
Tikkeltje flauw.quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 00:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Achjoh voor t zelfde geld licht iedereen in een deuk
Misschien is de jouwe kapot.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:47 schreef Djeetje het volgende:
Baal er echt van dat Ince slecht voor mij speelt in youtube video's lijkt hij veel sneller dan bij mij.
Hee ja nu ik er zo over na denk kan je dan ook nog boosten via die settingsquote:Op maandag 13 mei 2013 00:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien is de jouwe kapot.
Veel van die reviewers spelen gewoon tegen de CPU als ze hun mooie highlights uploaden joh. Die hebben meteen 10 wereldgoals bij een speler die net een dag in packs zit.
Je kan er ook gewoon fabregas neerzettenquote:
Blijft toch hetzelfdequote:Op maandag 13 mei 2013 00:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je kan er ook gewoon fabregas neerzetten
Is wel wat beterquote:
Voor jezelf niet, voor de handel schiet het niet opquote:
IRL speelt hij ook vaak op CAM, wat maakt die ene positie nou uitquote:
Wat een argumentquote:Op maandag 13 mei 2013 00:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
IRL speelt hij ook vaak op CAM, wat maakt die ene positie nou uit
442 niet slechte formatie.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Voor jezelf niet, voor de handel schiet het niet op
Ja wat een balquote:Op maandag 13 mei 2013 00:56 schreef Kun-Aguero het volgende:
Hebben jullie ronaldinhos assist op jo gezien ?
Robben op RB danquote:Op maandag 13 mei 2013 00:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
IRL speelt hij ook vaak op CAM, wat maakt die ene positie nou uit
4-3-3 is beter en die ging net nog voor 19k.quote:
Kan er 5k winst opmaken exclusief EA tax.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:57 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
4-3-3 is beter en die ging net nog voor 19k.
Gaat er ook om dat je daar zoveel betere opties hebt. Gundogan op CM is daar toch veel geschikter joh.quote:
Hebben ze Torres verkocht?quote:Op maandag 13 mei 2013 00:59 schreef Dudeweiser het volgende:
Zouden ze balen bij Chelsea dat ze een scorende spits hebben verkocht?
Picsquote:Op maandag 13 mei 2013 00:56 schreef Kun-Aguero het volgende:
Hebben jullie ronaldinhos assist op jo gezien ?
Daar heeft hij IRL ook al mega vaak gespeeld.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:00 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Bale op LB lijkt me nog best goed eigenlijk
Daarom en als je hem op LM zet verdedigd hij ook vet vaak mee. En zijn stats zijn verdedigend ook goed.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar heeft hij IRL ook al mega vaak gespeeld.
Ik wil gewoon Reus op CM proberen, niks mis mee toch.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gaat er ook om dat je daar zoveel betere opties hebt. Gundogan op CM is daar toch veel geschikter joh.
Maar hij verdedigt niet mee. Heb je een middenveld van 2 man.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:01 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik wil gewoon Reus op CM proberen, niks mis mee toch.
Sowieso handig om al dat tuig in div 1 af te straffen
Qua workrates kan het wel, strength is ook nog wel redelijk. Verdedigend gezien scheelt het niet eens veel met Götze.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:01 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik wil gewoon Reus op CM proberen, niks mis mee toch.
Sowieso handig om al dat tuig in div 1 af te straffen
Denk eerder dat het toeval was dat Jo die bal zo aannam.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Echt keihard deed ie dat ook knappe controle van Jo trouwens
Breng me nou niet aan het twijfelenquote:Op maandag 13 mei 2013 01:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar hij verdedigt niet mee. Heb je een middenveld van 2 man.
quote:Op maandag 13 mei 2013 01:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Qua workrates kan het wel, strength is ook nog wel redelijk. Verdedigend gezien scheelt het niet eens veel met Götze.
Deze man weetquote:Op maandag 13 mei 2013 01:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Qua workrates kan het wel, strength is ook nog wel redelijk. Verdedigend gezien scheelt het niet eens veel met Götze.
Is ook niet waar dus twijfel maar nietquote:
Iedereen hier vind het een goddelijke spits in Fifa.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Zie nu pas dat ie Med/Med heeft. Dan heb ik niets gezegd.
Verklaart wel waarom ie zo kut is als spits
Beste spits van het spel imoquote:Op maandag 13 mei 2013 01:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Zie nu pas dat ie Med/Med heeft. Dan heb ik niets gezegd.
Verklaart wel waarom ie zo kut is als spits
Op CF in 4231 vond ik hem geweldig, maar als spits kwam ie nooit in de goede positie. Die workrates verklaren waarom.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Iedereen hier vind het een goddelijke spits in Fifa.
Blijkbaar ben ik toch niet de enige die hem kut vind als spits
Beste CF Imoquote:
Echt nooit last van gehad. Er zijn sowieso heeeeeeeeeel veel med/med spitsen.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op CF in 4231 vond ik hem geweldig, maar als spits kwam ie nooit in de goede positie. Die workrates verklaren waarom.
Is ie een beetje goed ?quote:Op maandag 13 mei 2013 01:17 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Had die RW goedkoop gekocht, even snel een team gemaakt ff 2 potjes doen
Kom meteen tegen TOTS Gonalons en Nkoulou
Hoeveel is het geworden?quote:Op maandag 13 mei 2013 01:40 schreef ThadCastle het volgende:
Lekker tegen zo'n pace abuserlavezzi IF Aubemeaids en IF Pitroipaids
Alleen maar counteren en verder vertrouwen op IF Sirigu
Nu tegen 5atb ja gvd ik wil gewoon even die gast testen
2-1 voor hem.quote:
crocjes?quote:Op maandag 13 mei 2013 07:55 schreef MolFan het volgende:
MorgenWil iemand even mijn crocjes aandoen?
Ben geblesseerd namelijk
Bale is een baas. Heb hem al vanaf nov in mijn squad, nooit meer eruit gehaaldquote:Op maandag 13 mei 2013 08:06 schreef Patje1987 het volgende:
Gisteren nog pack geopend voor het slapen gaan. Zat Bale in. wil hem wel eens proberen.
Had ook Di Maria uit pack, die wil ik dan op rechts proberen. Even team erom bouwen.quote:Op maandag 13 mei 2013 08:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bale is een baas. Heb hem al vanaf nov in mijn squad, nooit meer eruit gehaald
Dat wordt een mooie hybrid. Je kan misschien wat doen met Tevez/Aguero? Of anders met Spaanse spelers in BPL?quote:Op maandag 13 mei 2013 08:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Had ook Di Maria uit pack, die wil ik dan op rechts proberen. Even team erom bouwen.
LM meen ik.quote:Op maandag 13 mei 2013 08:22 schreef Djeetje het volgende:
Op welke positie staat Bale in dat TOTY in de BPL die laatst was uitgegeven (niet die van fifa)
Zeker een keer proberen.quote:Op maandag 13 mei 2013 08:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die SIF Bale als CAM al best een acceptabel niveau?
Ik weet 2 leuke teamsquote:Op maandag 13 mei 2013 08:33 schreef Jorwol het volgende:
Heb ik een keer redelijk wat coins, weet ik niet wat voor team ik wil²
Hoeveel coins en wat voor team?quote:Op maandag 13 mei 2013 08:33 schreef Jorwol het volgende:
Heb ik een keer redelijk wat coins, weet ik niet wat voor team ik wil²
Had je mijn teams al gezien die ik gister ofzo hier had gepost ? Ook serie a en bundesliga.quote:Op maandag 13 mei 2013 08:38 schreef Jorwol het volgende:
[..]
140k ongeveer, ik gebruik nu een Serie A team en een Bundesliga team, en het liefst in 352!
Ja klopt, maar wil eigenlijk weer eens iets anders.quote:Op maandag 13 mei 2013 08:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Had je mijn teams al gezien die ik gister ofzo hier had gepost ? Ook serie a en bundesliga.
Maak een mooie hybrid met BPL en La Liga ofzo.quote:Op maandag 13 mei 2013 08:45 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja klopt, maar wil eigenlijk weer eens iets anders.
Had je die gemaakt ?quote:Op maandag 13 mei 2013 08:45 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja klopt, maar wil eigenlijk weer eens iets anders.
Kijk ook eens in de League 1. Zitten echt hele leuke spelers voor niet al te veel geldquote:Op maandag 13 mei 2013 08:38 schreef Jorwol het volgende:
[..]
140k ongeveer, ik gebruik nu een Serie A team en een Bundesliga team, en het liefst in 352!
Zit ik naar te kijken ook ja. Heb alleen niet veel coins nu dus probeer te doen met spelers die ik hebquote:Op maandag 13 mei 2013 08:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maak een mooie hybrid met BPL en La Liga ofzo.
Welk megabeest?quote:Op maandag 13 mei 2013 08:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Had je die gemaakt ?
Je kan ook 2 silver teams maken met een mega beest waar ik vandaag een filmpje over ga uploaden.
Xabi 58 pacequote:Op maandag 13 mei 2013 08:59 schreef Patje1987 het volgende:
http://wefut.nl/squad/1393
Geen idee nog.
niet kunnen spelen zonder pacequote:
quote:
Anders bedank ik niet hèquote:Op maandag 13 mei 2013 09:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb jij ook ?
Zo ja ook succes en al die andere ook succes
Succes inderdaad herenquote:Op maandag 13 mei 2013 09:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Examendag? Succes allemaalNederlands moet goed komen met dit forum als dagelijkse kost
Ook tekstverklaren. Als je hier niet begrijpend kunt lezen word je kapot gemaaktquote:Op maandag 13 mei 2013 09:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Succes inderdaad heren![]()
en de d'tjes en t'tjes zitten wel goed lijkt mij zoals toefjes zegt.
Zelfs ik begin het te lerenquote:Op maandag 13 mei 2013 09:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Succes inderdaad heren![]()
en de d'tjes en t'tjes zitten wel goed lijkt mij zoals toefjes zegt.
je aankomend werkgever zal blij met ons zijn.quote:
Ik word eigen baasquote:Op maandag 13 mei 2013 09:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je aankomend werkgever zal blij met ons zijn.
Baas boven baas ja.quote:
djeetje het is watquote:Op maandag 13 mei 2013 09:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Baas boven baas ja.
Moet alleen een pakkende naam bedenken want Djeetje is het niet echt.
Misschien wel mijn slechste vak (ondanks mijn uitmuntende spelling...quote:Op maandag 13 mei 2013 09:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Examendag? Succes allemaalNederlands moet goed komen met dit forum als dagelijkse kost
Nee komt door mijn review hequote:Op maandag 13 mei 2013 09:21 schreef zerokil het volgende:
Is Makiadi uit packs ofzo, kan hem alleen als CAM vinden in 352..
vast nog wel een oud linux logootje te vindenquote:
Dat klopt, maar er moet iets in zitten wat mensen onthouden zoala KSI en bij die pokemonITANI dat ITANI.quote:
Laat gewoon je zus inspreken en zet haar hoofd erbij. Sowieso dat mensen dan gaan kijken...quote:Op maandag 13 mei 2013 09:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat klopt, maar er moet iets in zitten wat mensen onthouden zoala KSI en bij die pokemonITANI dat ITANI.
Dat doet ze nietquote:Op maandag 13 mei 2013 09:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Laat gewoon je zus inspreken en zet haar hoofd erbij. Sowieso dat mensen dan gaan kijken...
Met face(tit) cam. Goed voor de views.quote:
dacht dat grotere stadion was zodat VDM ook naar binnen konquote:
Je staat maar een 7 op Nederlands?quote:Op maandag 13 mei 2013 09:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien wel mijn slechste vak (ondanks mijn uitmuntende spelling...)
ja of je doet een mooie thumbnail waardoor mensen gaan klikkenquote:Op maandag 13 mei 2013 09:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Met face(tit) cam. Goed voor de views.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |