PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:41 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb het gevoel dat Fergie nu de Braveheart speech gaat doen
Ga even high fiven danquote:Op zondag 12 mei 2013 23:44 schreef Kamikazie het volgende:
Wordt iemand flink door gesmeerd in de kamer naast me![]()
Altijd weer die zieke paintskills. Waar haal je de tijd vandaanquote:
Zou niet weten waar hij heen moet..buiten Engeland floppen die gasten tochquote:
Die gaat lekker naar PSGquote:Op zondag 12 mei 2013 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou niet weten waar hij heen moet..buiten Engeland floppen die gasten toch
Een vriend van me zit in level 300quote:Op zondag 12 mei 2013 23:46 schreef Toefjes het volgende:
Wie level 65 gehaald heeft in candy crush cheat
Haha jbgsquote:Op zondag 12 mei 2013 23:46 schreef Toefjes het volgende:
Dat heb ik al een paar keer gedacht bij levels. Kutspelquote:Op zondag 12 mei 2013 23:46 schreef Toefjes het volgende:
JE MOET GEWOON DOEN WAT JIJ LEUK VINDT ANDERS SLAAT HET HELEMAAL NERGENS OPquote:Op zondag 12 mei 2013 23:47 schreef Djeetje het volgende:
Vinden jullie die skills and goals video's van mij leuk of zal ik daar mee stoppen ?
Gerucht ging ook dat hij naar Barcelona zou gaanquote:Op zondag 12 mei 2013 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou niet weten waar hij heen moet..buiten Engeland floppen die gasten toch
Die vind ik wel leuk, maar ze worden een beetje eentonig..veel dezelfde dingen en die corners zijn sowieso kut.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:47 schreef Djeetje het volgende:
Vinden jullie die skills and goals video's van mij leuk of zal ik daar mee stoppen ?
Rustig manquote:Op zondag 12 mei 2013 23:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
JE MOET GEWOON DOEN WAT JIJ LEUK VINDT ANDERS SLAAT HET HELEMAAL NERGENS OP
Misschien moet je eens een magic 8ball kopen die geeft meestal ook wel goede antwoorden.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:47 schreef Djeetje het volgende:
ik las magic 8ball koppenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een magic 8ball kopen die geeft meestal ook wel goede antwoorden.
149 is mijn moeder.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:46 schreef Toefjes het volgende:
Jij doet vmbo, daar heb je toetsen en aardappels in de grond stoppen.quote:
Ik speel het zo vaak dat ik pijn in mn pols hebquote:
Die is 1000 coins. En op de xbox waarschijnlijk goedkoper heb ik uit een betrouwbare bron gehoord.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:51 schreef zerokil het volgende:
Mensen die nog twijfelen over Esswein:
[ afbeelding ]
volgens flashscore ook hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 23:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Fellaini helemaal geen spits. Domme liveuitslagen.nl
Juist fappen dan, keer andere polsbeweging.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik speel het zo vaak dat ik pijn in mn pols hebEn nee, dat komt niet door het fappen want dat doe ik niet meer nu ik candy crush speel
Niks mis meequote:Op zondag 12 mei 2013 23:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij doet vmbo, daar heb je toetsen en aardappels in de grond stoppen.
Dat was makiadiquote:Op zondag 12 mei 2013 23:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die is 1000 coins. En op de xbox waarschijnlijk goedkoper heb ik uit een betrouwbare bron gehoord.
We hebben hier te maken met een mini-Holleederquote:Op zondag 12 mei 2013 23:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Niks mis mee
Maar even serieus het is wel heel makkelijk ja.
Zoals nu gaat het over criminaliteit gewoon zelf kennis en je haal al een 7
zelfkennis over criminaliteit?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Niks mis mee
Maar even serieus het is wel heel makkelijk ja.
Zoals nu gaat het over criminaliteit gewoon zelf kennis en je haal al een 7
Wat een kuttotwquote:Op zondag 12 mei 2013 23:53 schreef vandermar het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2417836.page
Echt een teringkneus is die TS
Wat heb je tegen hem danquote:Op zondag 12 mei 2013 23:53 schreef vandermar het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2417836.page
Echt een teringkneus is die TS
Ik vind hem gewoon een kneus. HIj kraakt altijd de topics van anderen af wanneer het hem even niet uitkomt.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat heb je tegen hem danIF Johansen zou wel goed zijn
Ja daarmee bedoel ik iedereen weet wel wat een strafblad is en een overtreding bijvoorbeeld.quote:
wat is een strafblad dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja daarmee bedoel ik iedereen weet wel wat een strafblad is en een overtreding bijvoorbeeld.
Hoeveel fora hou je in de gaten?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind hem gewoon een kneus. HIj kraakt altijd de topics van anderen af wanneer het hem even niet uitkomt.
HIj is echt een debieltje hoor, hij kijkt eerst naar spelers die hij zelf wilt en doet er dan wat troep bij.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Oh die draft is fucking slechtKijkt niet eens Liga BBVA die idioot
En toch staat er een Liga BBVA speler tussen. En ik kijk het ook niet dus ben ik dan ook een idioot?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Oh die draft is fucking slechtKijkt niet eens Liga BBVA die idioot
Even mijn abacus erbij pakken.quote:
Volgens mij begrijp je niet waar ik het over heb. Ik heb het over de TOTS La liga. Die vent die die draft daarvoor heeft gemaakt kijkt nooit Liga BBVA. Ja dan vind ik je een idioot als je dan de TOTS draft gaat maken.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En toch staat er een Liga BBVA speler tussen. En ik kijk het ook niet dus ben ik dan ook een idioot?
Het leek zo alsof je het had over dat TOTW.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je niet waar ik het over heb. Ik heb het over de TOTS La liga. Die vent die die draft daarvoor heeft gemaakt kijkt nooit Liga BBVA. Ja dan vind ik je een idioot als je dan de TOTS draft gaat maken.
Moyes houdt van BBCquote:Op maandag 13 mei 2013 00:00 schreef Dudeweiser het volgende:
Waarom speelt Jelavic zo weinig trouwens tegenwoordig?
Zoveel meer is hij niet waard tochquote:
10k meer vind ik leukquote:Op maandag 13 mei 2013 00:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zoveel meer is hij niet waard toch?
vertel maar via dm, zit toch xboxquote:Op maandag 13 mei 2013 00:02 schreef dion_v_k het volgende:
Het duurde even maar nu heb ik toch echt een goudmijntje gevonden
Geef maar door dan zet ik hem op de SMLENO blog.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:02 schreef dion_v_k het volgende:
Het duurde even maar nu heb ik toch echt een goudmijntje gevonden
quote:Op maandag 13 mei 2013 00:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geef maar door dan zet ik hem op de SMLENO blog.
Heb je er weer een teruggekocht vandaag?quote:Op maandag 13 mei 2013 00:08 schreef ThadCastle het volgende:
Goedkoopste TOTS Agassa 99k nu, heb die van mij voor 60k.. begin weer te twijfelen of ik hem vannacht er voor 85k op moet zetten en morgen middag voor 60k zal terugkopen
Laat maar was vorige weekquote:
Die TS is een hommo.quote:
Die is flink gezakt iddquote:
Dan moeten Ajax en PSV nu toeslaanquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 00:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
WTF, meen je dat nou, die heb ik nog gekocht voor 60k![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
Ik moet zeggen; niet slechtquote:Op maandag 13 mei 2013 00:14 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
team is helemaal af![]()
![]()
![]()
![]()
Nu is het wachten op TOTS Dante en TOTS Alaba of TOTS Reus
[..]
![]()
[..]
![]()
Hij speelt wel geweldig samen met sif eriksenquote:Op maandag 13 mei 2013 00:21 schreef Maver24 het volgende:
Lach me maar uit. ook voor de laatste keer dat ik een oranje kaart koop haha,
Zeg dat nou niet, ik denk dat je nog wel een paar teams bij elkaar mavertquote:Op maandag 13 mei 2013 00:21 schreef Maver24 het volgende:
Lach me maar uit. ook voor de laatste keer dat ik een oranje kaart koop haha,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |