Best ernstig dit...quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
Nee, ik snap niet waarom DIT wel een hype is?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Als je dat zelf niet kunt bedenken
quote:
Jullie mogen ook normaal reageren hoor. Ik zeg niet dat ik het niet erg vind. Ik vraag me gewoon af waarom dit zo opgehyped is vergeleken met andere vermissingszaken.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij hoeft het ook niet te snappen. Fijne wandeling.. rechtdoor graag!
Je hebt al antwoord gehad (van iemand anders dan ik)quote:Op zondag 12 mei 2013 22:52 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nee, ik snap niet waarom DIT wel een hype is?
Oke chefquote:
Wil niet rot doen, maar je staat nu niet direct bekend om je serieuze postsquote:Op zondag 12 mei 2013 22:52 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Jullie mogen ook normaal reageren hoor. Ik zeg niet dat ik het niet erg vind. Ik vraag me gewoon af waarom dit zo opgehyped is vergeleken met andere vermissingszaken.
Oke chefquote:
volgens mij hebben alle vergelijkbare zaken (voor zover die er zijn...) net zoveel aandacht gehad?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:52 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Jullie mogen ook normaal reageren hoor. Ik zeg niet dat ik het niet erg vind. Ik vraag me gewoon af waarom dit zo opgehyped is vergeleken met andere vermissingszaken.
Wat had je dan gedacht, 16 delen de melding dat ze nog niets hebben gevonden?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:53 schreef Greys het volgende:
Trek die tenen eens een beetje in zeg in dit topic.
Denk je even bij te lezen hier, moet je langs allerhande persoonlijk en offtopic geneuzel
Ik ben wel serieus in de fora waar het voor bedoeld is.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wil niet rot doen, maar je staat nu niet direct bekend om je serieuze posts
Ik zag je hier gister zelf nog posten. je liep ietwat achter de feiten aan maar a là..quote:Op zondag 12 mei 2013 22:52 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Ik zit net ook bij te lezen en erger me weer kapot aan het vrouwvolk. Echt, wat een malloten als het om rechercheren van een misdaad gaat.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:53 schreef Greys het volgende:
Trek die tenen eens een beetje in zeg in dit topic.
Denk je even bij te lezen hier, moet je langs allerhande persoonlijk en offtopic geneuzel
Omdat de omstandigheden nu heel anders zijn he, er zijn toch weinig zaken waarbij ze wel een dode ouder vinden maar de kinderen niet. Sowieso is het bij veel vermissingszaken volgens mij ook zo dat ze door een ouder mee zijn genomen naar het buitenland, dus dan is wel min of meer bekend wat er is gebeurd/waar ze zich bevinden.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:52 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Eh nee, maar ik had ook niet verwacht hier te lezen welke shopaankopen men heeft gedaanquote:Op zondag 12 mei 2013 22:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat had je dan gedacht, 16 delen de melding dat ze nog niets hebben gevonden?
Snap niet waarom je dan ingaat op de posts waar je hele vraag niet om draait?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben wel serieus in de fora waar het voor bedoeld is.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat er overal vrijwilligers door heel het land aan het zoeken zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:54 schreef Doodloper het volgende:
[..]
volgens mij hebben alle vergelijkbare zaken (voor zover die er zijn...) net zoveel aandacht gehad?
Ja joh? Ook in deze reeks heb je getrolledquote:Op zondag 12 mei 2013 22:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben wel serieus in de fora waar het voor bedoeld is.
"Is mij nooit zo opgevallen maar misschien vinden ze het jammer van hun nieuwe schoenen dat ze nat worden."quote:Op zondag 12 mei 2013 22:48 schreef Rachilda het volgende:
redenen waarom mensen hun schoenen uit zouden trekken bij zelfmoord :twitter:1miljoenfotos twitterde op zondag 12-05-2013 om 22:44:16@JulianRubenNL apart geen schoenen een goeie vraag over via Google zag ik dit dacht doen mensen dat vaker?.http://t.co/AqL8m7GDKX reageer retweet
http://www.goeievraag.nl/(...)d-plegen-brug.117505
Achja. Heb jij nog geshopt vandaag?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Eh nee, maar ik had ook niet verwacht hier te lezen welke shopaankopen men heeft gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |