Mjah, dat is dus iets waar ik me geen voorstelling van had kunnen makenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien had/heeft ze daar wel gewoon contact mee, maar hebben die mensen geen Facebook.
Kan allemaal.
Dat is al sinds dinsdag bekend hoorquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:38 schreef Rachilda het volgende:
ik lees op het condoleance register dat Jeroen een nieuwe vriendin had
Het huwelijk was al jaren geleden ontbonden. Ik weet niet, dan kan ik me zo voorstellen dat je niet echt close meer bent.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar ik bedoel meer dat het mij opviel dat moeder schijnbaar met de hele ex-schoonfamilie dus geen contact meer had/heeft. Dus ook niet met opa/oma enz. Dat was mij daardoor opgevallen.
Hij heeft hem dus niet aan pissen versleten.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet. Ze zijn 2 jaar gescheiden. Maar die ex in Neerbeek lijkt (lijkt!!) wel tijdens het huwelijk te zijn geweest
Nou en? Het gaat om de uitkomst.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:41 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja, omdat ze toen weinig keus meer hadden. Die mensen wilden niet luisteren, dus ja, dan moet je maar communiceren om er in ieder geval voor te zorgen dat ze niet een al te grote ravage aanrichten. Dat is alleen noodgedwongen communicatie, omdat ze onder de omstandigheden verder niet heel veel keus hadden
Degene die ik ken die gescheiden zijn hebben nog wel contact met de opa's/oma's van de ex-kant zeg maar.. vandaar dat het mij dus opvielquote:Op zondag 12 mei 2013 23:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Het huwelijk was al jaren geleden ontbonden. Ik weet niet, dan kan ik me zo voorstellen dat je niet echt close meer bent.
Ik weet het niet, wat als je zoon niet alleen een zelfmoordenaar is maar ook nog een kindermoordenaar blijkt te zijn?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Ja. Maar hen treft geen blaam toch? En zij missen die kinderen (en hun vader) ook toch?
Dat maakt het hele gebeuren nog veel moeilijker voor zijn nabestaanden om te verwerken...quote:Op zondag 12 mei 2013 23:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zouden ze niet gewoon in hun achterhoofd hebben dat hun zoon, neef, broer 2 onschuldige kinderen heeft vermoord?
Ik las iets van 2 jaar geleden en daarop nog anderhalf jaar,quote:Op zondag 12 mei 2013 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet. Ze zijn 2 jaar gescheiden. Maar die ex in Neerbeek lijkt (lijkt!!) wel tijdens het huwelijk te zijn geweest
Oh ik ken er juist heel veel zonder facebookquote:Op zondag 12 mei 2013 23:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah, dat is dus iets waar ik me geen voorstelling van had kunnen makenIedereen die ik ken heeft fb
Ik zeg niet dat ze zich niks afvragen. Ik zeg dat ze ook een dierbaren (of 3) zijn kwijtgeraaktquote:Op zondag 12 mei 2013 23:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet het niet, wat als je zoon niet alleen een zelfmoordenaar is maar ook nog een kindermoordenaar blijkt te zijn?
Oh geloof me maar, als moeder vraag je je dit soort zaken wel vaker af, wat als.
Ik heb bjiv geen FBquote:Op zondag 12 mei 2013 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik ken er juist heel veel zonder facebook
Zijn er toch nog best veel die daar geen enkele behoefte aan hebben. En als je ziet wat er nu gebeurt, hoe wildvreemden je complete facebook uit gaan pluizen om te zien wie er met wie van de familie nou wel of geen contact had ofzo, dan kan ik me dat soms wel voorstellen. Weg privacy.
Geen aanval verder ofzo naar iemand, ik verbaas me er alleen over. Ik heb bv geen enkele behoefte nu om dat condoleanceregister te gaan lezen of om op haar facebook te kijken wie ze als familieleden bespreekt of niet. Wie weet staan sommige posts wel privé, heeft ze haar familie in een apart groepje zitten (dat kan toch op FB geloof ik?). Dus die posts zien buitenstaanders dan gewoon niet.
Vrees dat ze dat niet gaan doen. Hebben ze eerder ook niet gedaan.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:45 schreef Rachilda het volgende:
Ik neem aan dat de politie morgenochtend vroeg de visvijver verder meteen gaat onderzoeken en hoop dat we daarna meer info krijgen ook al vinden ze niks, dan hoop ik toch dat ze meer info geven, en vertellen wat de tip over de Geulle nou precies was
Ik volg dit soort zaken al jaren, waarom, omdat het me bezig houdt hoe je als ouder je eigen kind kunt vermoorden en daarna jezelf van het leven berooft met geen ander doel dan de achterblijvers te straffen, pure wraak.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zij zullen deze man als ten einde raad zien, dat vergoeielijkt zijn daad niet. Maar mogen die mensen ook treuren om het verlies van HUN dierbare?
ging me meer om het register;)quote:Op zondag 12 mei 2013 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is al sinds dinsdag bekend hoor
Het interesseert mij ook niet. Maar ik heb die vader hier iets te vaak als psychopaat zien weggeschreven worden. Niemand van hier kent die man, die niemand kent zijn beweegredenen. Die man heeft ook gevoel gehad, en familie, en blijkbaar iets wat hem dit deed doen.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik ken er juist heel veel zonder facebook
Zijn er toch nog best veel die daar geen enkele behoefte aan hebben. En als je ziet wat er nu gebeurt, hoe wildvreemden je complete facebook uit gaan pluizen om te zien wie er met wie van de familie nou wel of geen contact had ofzo, dan kan ik me dat soms wel voorstellen. Weg privacy.
Geen aanval verder ofzo naar iemand, ik verbaas me er alleen over. Ik heb bv geen enkele behoefte nu om dat condoleanceregister te gaan lezen of om op haar facebook te kijken wie ze als familieleden bespreekt of niet. Wie weet staan sommige posts wel privé, heeft ze haar familie in een apart groepje zitten (dat kan toch op FB geloof ik?). Dus die posts zien buitenstaanders dan gewoon niet.
Ben ik niet helemaal met je eens in dit geval.quote:
Ik ook niet. Desalniettemin treft de nabestaande geen schuld toch?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik volg dit soort zaken al jaren, waarom, omdat het me bezig houdt hoe je als ouder je eigen kind kunt vermoorden en daarna jezelf van het leven berooft met geen ander doel dan de achterblijvers te straffen, pure wraak.
Ik ben nog niet overtuigd dat hij ten einde raad was hoor.
Door wie is dat register eik geopend?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze zich niks afvragen. Ik zeg dat ze ook een dierbaren (of 3) zijn kwijtgeraakt
Oh ik ook niet. Absoluut niet zelfsquote:Op zondag 12 mei 2013 23:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik volg dit soort zaken al jaren, waarom, omdat het me bezig houdt hoe je als ouder je eigen kind kunt vermoorden en daarna jezelf van het leven berooft met geen ander doel dan de achterblijvers te straffen, pure wraak.
Blijkbaar zag hij dit als enige uitweg, anders kies je hier niet voor.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Natuurlijk vragen hun zich ook af wat hem bezielt heeft. Het lijkt me dat je al behoorlijk ver heen moet zijn om zelfmoord te plegen, maar je eigen kinderen vermoorden is nog van een geheel andere categorie.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet het niet, wat als je zoon niet alleen een zelfmoordenaar is maar ook nog een kindermoordenaar blijkt te zijn?
Oh geloof me maar, als moeder vraag je je dit soort zaken wel vaker af, wat als.
Wederom eens. Maar liever de politie erbij dan dat mensen zonder de politie rondbanjeren.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens in dit geval.
Als er in mijn familie/kring iemand vermist was en de politie zou zeggen MENSEN BLIJF NOU UIT DAT BOS!!!! en mensen gingen alsnog onder de noemer 'Ja zeg, het gaat om de uitkomst!', dan zou ik laaiend zijn als daarmee eventuele sporen zouden kunnen verdwijnen.
Juist omdát het om de uitkomst gaat, kan je beter eerst gewoon de politie hun gang laten gaan en alleen op eventueel verzoek om hulp van de politie gaan helpen. Niet lekker eigenwijs toch gaan. Daarmee kan je die uitkomst namelijk ook verzieken eventueel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |