Daar heb je wel een goed punt. De raarste dingen beweren hier (en ook nog eens nergens op gebaseerd) en vervolgens presenteren als feit mag hier maar zodra je je mening daarover geeft is iedereen bozig.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:13 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Klopt. En dat impliceert dat mensen die een andere visie hebben dat ook mogen laten weten. En als mensen zeggen dat hier louter onzinnige, ondoordachte factfree bagger gepost wordt (wat waar is) dan echter is de wereld te klein.
Zegt veel over het niveau hier.
Het zijn ambtenaren, het is na vijf uur, geen koffie en buiten dus beweging. Ik zie een hoop hobbels voor het A-merk.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uhh.. Ze zijn doorgegaan tot half 9.. en hoezo minder animo na een week?
In jouw beleving! Ik zie ook veel bagger en kan jouw post daar nu aan toevoegen. Mijn meningquote:Op zondag 12 mei 2013 23:13 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Klopt. En dat impliceert dat mensen die een andere visie hebben dat ook mogen laten weten. En als mensen zeggen dat hier louter onzinnige, ondoordachte factfree bagger gepost wordt (wat waar is) dan echter is de wereld te klein.
Welnee, dat mag je best zeggen. Wel twee of vier keer ook. Is toch niet verwijderd ofzo?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:13 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
De politie had daar toch al gekeken? Welke sporen zouden er dan eventueel mogelijk vernield moeten kunnen worden?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:16 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom was de politie erbij? Omdat ze deze actie liever niet wilde hebbenMaar omdat de mensen sowieso de bossen in zouden gaan kun je de boel beter in goede banen lijden dan de mensen als kippen zonder kop in het bos laten rennen en zo mogelijke sporen vernielen.... DAT is de gedachte erachter
Rechercheer jij twitter verder af? Heb je vannacht, morgen en de komende weken weer wat te doen.quote:
Het is je niet bekend dat er ambtenaren zijn die andere werktijden hebben? Way to go!quote:Op zondag 12 mei 2013 23:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het zijn ambtenaren, het is na vijf uur, geen koffie en buiten dus beweging. Ik zie een hoop hobbels voor het A-merk.
Ik zou net zo 'bozig' worden (persoonlijk, niet als mod ofzo) als iemand onwaarheden als feit neergooit hoor. Veel anderen ook.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:16 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Daar heb je wel een goed punt. De raarste dingen beweren hier (en ook nog eens nergens op gebaseerd) en vervolgens presenteren als feit mag hier maar zodra je je mening daarover geeft is iedereen bozig.
Zegt wie? Mag ik jouw on topic en inhoudelijke post even zien??quote:Op zondag 12 mei 2013 23:17 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Jij blinkt uit in inhoudelijk sterke reacties. Chapeau!
Zij draagt iets bij in dit topic, heb ik jou nog niet zien doenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Rechercheer jij twitter verder af? Heb je vannacht, morgen en de komende weken weer wat te doen.
No problemquote:Op zondag 12 mei 2013 23:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Rechercheer jij twitter verder af? Heb je vannacht, morgen en de komende weken weer wat te doen.
Zou je een samenvatting in de OP willen zetten? Door al het gebagger hier is het haast ondoenlijk om even snel bij te lezen.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er waren wel degelijk nieuwe ontwikkelingen. Helaas hebben ze echter nog niks opgeleverd
En waarom zou dit zijn denk je?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zegt wie? Mag ik jouw on topic en inhoudelijke post even zien??![]()
PS Op elk forum leidt dit onderwerp al dagen tot ruzie
Eerder deze week gingen die particulieren ook delen bos in waar de politie nog niet was geweest volgens mij.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
De politie had daar toch al gekeken? Welke sporen zouden er dan eventueel mogelijk vernield moeten kunnen worden?
Ze blijft wel bij het onderwerpquote:Op zondag 12 mei 2013 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij zit echt 24/7(4) op deze zaak he?Word je daar niet ongelofelijk moe van?
Dus al die onzinnige, ondoordachte speculaties die werkelijk op geen enkel feit gebaseerd zijn en kant noch wal raakten waren eigenlijk gewoon supergoede, niet-vergezochte theorieen?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In jouw beleving! Ik zie ook veel bagger en kan jouw post daar nu aan toevoegen. Mijn mening
Klopt!quote:Op zondag 12 mei 2013 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerder deze week gingen die particulieren ook delen bos in waar de politie nog niet was geweest volgens mij.
Precies. En gaan lopen posten over je lage allstars is ook niet kies, Al kan ik dat beter niet zeggenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou net zo 'bozig' worden (persoonlijk, niet als mod ofzo) als iemand onwaarheden als feit neergooit hoor. Veel anderen ook.
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zij draagt iets bij in dit topic, heb ik jou nog niet zien doen
Dat zeker, heel fijnquote:Op zondag 12 mei 2013 23:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze blijft wel bij het onderwerpHulde!
Die zet ik voor mijzelf naast jouw post waar ik op reageerdequote:Op zondag 12 mei 2013 23:21 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Dus al die onzinnige, ondoordachte speculaties die werkelijk op geen enkel feit gebaseerd zijn en kant noch wal raakten waren eigenlijk gewoon supergoede, niet-vergezochte theorieen?
Sorry. Dan heb ik alles verkeerd gelezen en begrepen.x1000000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |