Onzinquote:Op zondag 12 mei 2013 23:09 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Nee, hoe weet jij dat? Het lijkt mij eerder dat het mensen zijn die simpelweg willen meehelpen met de juiste bedoelingen.
Hier precies hetzelfde.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:04 schreef GGMM het volgende:
Door het snelle aantal nieuwe topics in deze reeks dacht ik even dat er nieuwe ontwikkelingen waren.
Maar het blijft speculeren op basis van niks.
Dan lees je het niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:08 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Het is werkelijk aids voor je ogen om te lezen welke krankzinnige stront er hier utgekraamd wordt. Het is pervers.
De mensen zoeken toch? Dan lijkt het mij voor de hand liggend dat het geen ramptoeristen zijn maar dat ze het doen uit medeleven en bezorgdheid.quote:
Als de politie zegt NIET DOEN en je doet het toch, dan kan je nog zulke goede bedoelingen hebben maar dan vind ik het dom en ramptoeristerig.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:09 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Nee, hoe weet jij dat? Het lijkt mij eerder dat het mensen zijn die simpelweg willen meehelpen met de juiste bedoelingen.
Levend cluedoquote:
Hier hetzelfde antwoord:quote:
Je hebt gelijkt, we gaan weer dag in dag uit tweets posten en zeggen dat er geen ontwikkelingen zijn! Inhoudelijke boost voor het topic.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:08 schreef amaranta het volgende:
Optyfen nu aub. Ga lekker msnen, of hoe dat nu ook moge heten, met elkaar.
Misschien, maar er waren toch ook politiemannen die zeiden dat het wel mocht, ofzo?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Als de politie zegt NIET DOEN en je doet het toch, dan kan je nog zulke goede bedoelingen hebben maar dan vind ik het dom en ramptoeristerig.
Die hebben het natuurlijk ook opgegeven na een week zoeken zonder resultaat. Bovendien is het na 17:00 dus dan is het animo ook minder.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:11 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Misschien, maar er waren toch ook politiemannen die zeiden dat het wel mocht, ofzo?
Ze vroegen om iig iets te melden aan de poltie zodat ze er op de achtergrond bij konden zijnquote:Op zondag 12 mei 2013 23:11 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Misschien, maar er waren toch ook politiemannen die zeiden dat het wel mocht, ofzo?
Logisch toch? En als de politie niks vind, denk je dat de ramptoeristen wel wat vinden?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die hebben het natuurlijk ook opgegeven na een week zoeken zonder resultaat. Bovendien is het na 17:00 dus dan is het animo ook minder.
Waarom niet? Uiteindelijk blijft het mensenwerk.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:12 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Logisch toch? En als de politie niks vind, denk je dat de ramptoeristen wel wat vinden?
Klopt. En dat impliceert dat mensen die een andere visie hebben dat ook mogen laten weten. En als mensen zeggen dat hier louter onzinnige, ondoordachte factfree bagger gepost wordt (wat waar is) dan echter is de wereld te klein.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat er op een forum over gesproken/gespeculeerd wordt is toch op zich geen drama?
Daar is het een forum voor....
De politie vond het belangrijk genoeg om er iig bij te kunnen zijn voor het geval de kinderen (of gewoon sporen) wel gevonden werdenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:12 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Logisch toch? En als de politie niks vind, denk je dat de ramptoeristen wel wat vinden?
Dat is in ieder geval meer ontopic dan het gezever van het laatste uur.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt gelijkt, we gaan weer dag in dag uit tweets posten en zeggen dat er geen ontwikkelingen zijn! Inhoudelijke boost voor het topic.
Is er al nieuws mensen?
Ik denk dat ze niet meer worden gevonden eigenlijk. Als dat het specifieke doel was van de vader dan.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die hebben het natuurlijk ook opgegeven na een week zoeken zonder resultaat. Bovendien is het na 17:00 dus dan is het animo ook minder.
Zeg datquote:Op zondag 12 mei 2013 23:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval meer ontopic dan het gezever van het laatste uur.
Volgens mij zijn er wel vaker dingen alsnog ergens gevonden waar de politie al geweest was....quote:Op zondag 12 mei 2013 23:12 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:13 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Klopt. En dat impliceert dat mensen die een andere visie hebben dat ook mogen laten weten. En als mensen zeggen dat hier louter onzinnige, ondoordachte factfree bagger gepost wordt (wat waar is) dan echter is de wereld te klein.
Zegt veel over het niveau hier.
Waarom was de politie erbij? Omdat ze deze actie liever niet wilde hebbenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De politie vond het belangrijk genoeg om er iig bij te kunnen zijn voor het geval de kinderen (of gewoon sporen) wel gevonden werden
Uhh.. Ze zijn doorgegaan tot half 9.. en hoezo minder animo na een week?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |