Als ze door die hype de kinderen vinden is het toch prima. Liefs meer van deze hypesquote:Op zondag 12 mei 2013 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zei geen 'zoveel'
Maar er is in elk geval - o.a. door die kaart - een béétje een regio. Al hoeft het daar idd helemaal niet te zijn. Maar bij die meneer die jij aanhaalt, die kan wel in de halve wereld zitten. Niet dat het dan minder erg is, maar daar is voor 'de meelezende burger' geen beginnen aan voor hun gevoel denk ik. Want....:
[..]
Dat idee krijg ik er ook bij.
Het enige dat ik me nog een béétje kan voorstellen is dat een helper zou kunnen denken/hopen dat die kinderen ergens zijn vastgebonden (kan me zelf niet voorstellen, maar toch) en dat ze dan dus snel gevonden moeten worden als ze nog leven en dat ze vinden dat de politie en het leger niet met genoeg mensen is om al die gebieden door te kammen. Ofzo.
Maar het merendeel is ramptoerist, denk ik

Geloof je dit nou echt zelf? Het zijn toch allemaal volwassenen die mee zoeken (neem ik aan). Dat is gewoon oprechtheid/medeleven.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:00 schreef Nikonlover het volgende:
Anders hoor je er blijkbaar niet bij, dat idee krijg ik erbij

Ja, dat zou mooi zijn natuurlijk, als je met wat aanwijzingen ook meteen de hele zaak oplost, was het maar waar.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:00 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom zijn ze dan niet gevonden als er zoveel aanwijzingen zijn?
En die mensen zoeken omdat ze mee willen doen aan een hype.... Anders hoor je er blijkbaar niet bij, dat idee krijg ik erbij

Nee, ik vind de gedachtengang van de posters hier ook buitengewoon 'interessant' .quote:Op zondag 12 mei 2013 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zei geen 'zoveel'
Maar er is in elk geval - o.a. door die kaart - een béétje een regio. Al hoeft het daar idd helemaal niet te zijn. Maar bij die meneer die jij aanhaalt, die kan wel in de halve wereld zitten. Niet dat het dan minder erg is, maar daar is voor 'de meelezende burger' geen beginnen aan voor hun gevoel denk ik. Want....:
[..]
Dat idee krijg ik er ook bij.
Het enige dat ik me nog een béétje kan voorstellen is dat een helper zou kunnen denken/hopen dat die kinderen ergens zijn vastgebonden (kan me zelf niet voorstellen, maar toch) en dat ze dan dus snel gevonden moeten worden als ze nog leven en dat ze vinden dat de politie en het leger niet met genoeg mensen is om al die gebieden door te kammen. Ofzo.
Maar het merendeel is ramptoerist, denk ik

zoiets waarschijnlijk, en daarnaast wordt er op de social media ook veel aandacht aan besteed, waar het allemaal veel sneller gaat...ook de politie doet daar (gedeeltelijk) aan mee, door vb via social media te berichten dat men in Geulle gaat zoeken, iedereen die ook twitter heeft, retweet het weer, enz.enz. en zo wordt het een hypequote:Op zondag 12 mei 2013 23:03 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite. Je hebt namelijk helemaal gelijk, maar dat is de meeste lieden hier niet aan het verstand te brengen. Deze ramptoeristen maken er een hype van, omdat het een beetje lijkt op een thriller, in tegenstelling tot de meeste andere vermissingszaken. Maakt het saaie leven weer wat spannender he.

Op iedereen? Jij mag je aangevallen voelen.. Ik val je niet aan.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Wil je niet hele tijd zo aanvallerig op iedereen doen? Thx.

Jawel. Mij ook. Maar stel dat je een jongen was met een stomme/lage baan, dan minder. Zo werkt dat denk ik een beetje. Denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar niemand zou bijv. mij gaan zoeken

Waarom doet iedereen zo vijandig in dit topic naar elkaarquote:Op zondag 12 mei 2013 23:05 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Kijk dan achterlijke SBS6 tokkie:
KLB / Vermiste broertjes

En is het erg als mensen die hype gebruiken om vermiste jongetjes op te sporen?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:03 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite. Je hebt namelijk helemaal gelijk, maar dat is de meeste lieden hier niet aan het verstand te brengen. Deze ramptoeristen maken er een hype van, omdat het een beetje lijkt op een thriller, in tegenstelling tot de meeste andere vermissingszaken. Maakt het saaie leven weer wat spannender he.

ik wel hoor!quote:Op zondag 12 mei 2013 23:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar niemand zou bijv. mij gaan zoeken

Dat er op een forum over gesproken/gespeculeerd wordt is toch op zich geen drama?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:03 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]

Noem je mij nu achterlijke sbs6 tokkie? Dan maak ik een TR, die zender zit niet eens op mijn plasmaquote:Op zondag 12 mei 2013 23:05 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Kijk dan achterlijke SBS6 tokkie:
KLB / Vermiste broertjes

Daar hebben we de politie toch voor? Alsof die uit hun neus eten.....quote:Op zondag 12 mei 2013 23:06 schreef Doodloper het volgende:
[..]
En is het erg als mensen die hype gebruiken om vermiste jongetjes op te sporen?
De kans is klein dat ze ook maar iets van belang vinden, maar toch. Baat het niet, dan schaadt het niet.

Er waren wel degelijk nieuwe ontwikkelingen. Helaas hebben ze echter nog niks opgeleverdquote:Op zondag 12 mei 2013 23:04 schreef GGMM het volgende:
Door het snelle aantal nieuwe topics in deze reeks dacht ik even dat er nieuwe ontwikkelingen waren.
Maar het blijft speculeren op basis van niks.

Ik zou jou ook gaan zoeken denk ik. Krijg nog geld van jequote:Op zondag 12 mei 2013 23:05 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Jawel. Mij ook. Maar stel dat je een jongen was met een stomme/lage baan, dan minder. Zo werkt dat denk ik een beetje. Denk ik.

quote:Op zondag 12 mei 2013 23:05 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Jawel. Mij ook. Maar stel dat je een jongen was met een stomme/lage baan, dan minder. Zo werkt dat denk ik een beetje. Denk ik.

Het is werkelijk aids voor je ogen om te lezen welke krankzinnige stront er hier utgekraamd wordt. Het is pervers.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:06 schreef Doodloper het volgende:
[..]
En is het erg als mensen die hype gebruiken om vermiste jongetjes op te sporen?
De kans is klein dat ze ook maar iets van belang vinden, maar toch. Baat het niet, dan schaadt het niet.

quote:Op zondag 12 mei 2013 23:08 schreef amaranta het volgende:
Optyfen nu aub. Ga lekker msnen, of hoe dat nu ook moge heten, met elkaar.

Nee, hoe weet jij dat? Het lijkt mij eerder dat het mensen zijn die simpelweg willen meehelpen met de juiste bedoelingen.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:06 schreef Greys het volgende:
Ik vind de mensen die daar rondjes gaan rijden in de hoop iets van het gebeuren op te vangen en mensen die daar door de bossen gaan hollen (eerder deze week) terwijl de politie verzocht het niet te doen en de mensen die geen enkele connectie hebben met die familie en dan die persoonlijke facebookberichten van de moeder gaan lopen delen ramptoeristen. Dat wel.

Het is net cluedo... maar dan anders...quote:Op zondag 12 mei 2013 23:07 schreef Cucumissativus het volgende:
Je kan in deze zaak zo lekker meespeuren. Een kaartje, en berichtje op fb, dan weer de politie die iets vrij geeft.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |