ik pleit die vrouw ook niet vrij hé. Kan zomaar over weken zo zijn dat er naar buiten komt dat zij die man al maanden terroriseerde.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:56 schreef hartloper het volgende:
[..]
Misschien heeft die vrouw hem knettergek gemaakt en is bij hem daarop de rem in zijn hoofd door getrapt. Liefde en haat liggen soms heel dicht bij elkaar
Hij was helder genoeg om dit allemaal uit te voeren.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar het gebeurt wel. Wees blij dat wij het niet snappen, dan zijn we iig niet zo ver heen als hij
Gaan we weer..quote:Op maandag 13 mei 2013 00:00 schreef hartloper het volgende:
[..]
Jij weet net zo min als iedereen hier wat in die man heeft gespeeld, dus stellig nee roepen lijkt me een not done
Oh gaat toch heen met die speculaties, al heeft ze dagelijks op z''n kop gescheten dan NOG vermoord je je kinderen net.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:56 schreef hartloper het volgende:
[..]
Misschien heeft die vrouw hem knettergek gemaakt en is bij hem daarop de rem in zijn hoofd door getrapt. Liefde en haat liggen soms heel dicht bij elkaar
Inderdaad, juistum!quote:Op maandag 13 mei 2013 00:01 schreef Toekito het volgende:
quote:
Op zondag 12 mei 2013 23:56 schreef hartloper het volgende:
[..]
ik pleit die vrouw ook niet vrij hé. Kan zomaar over weken zo zijn dat er naar buiten komt dat zij die man al maanden terroriseerde.
Zucht, ik heb het over terroriseren bijvoorbeeldquote:Op maandag 13 mei 2013 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
uote:
Op maandag 13 mei 2013 00:00 schreef hartloper het volgende:
[..]
Jij weet net zo min als iedereen hier wat in die man heeft gespeeld, dus stellig nee roepen lijkt me een not done
Gaan we weer..
Ze hield hem niet weg bij zijn kinderen:
- Zaten in vrijwillig traject bij Jeugdzorg
- Kinderen mochten met vader mee op vakantie
Dat.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit, als het echt puur wraak was dan hoeft zijn zelfmoord helemaal geen "ten einde raad" zijn geweest, maar vooral de manier om de moeder zo hard mogelijk te straffen, hij neemt dan immers de verblijfplaats van de jongens mee zijn graf in.
En als je je kinderen vermoord hebt dan heb je weinig meer om voor te leven, dus zelfmoord is dan niet automatisch omdat je "ten einde raad" bent.
En dat is dan meteen bewijs dat die vrouw hem niet knettergek maakte? Wat een onzin. We weten vrijwel niks van de omstandigheden, dus we kunnen daar ook niks over zeggenquote:Op maandag 13 mei 2013 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaan we weer..
Ze hield hem niet weg bij zijn kinderen:
- Zaten in vrijwillig traject bij Jeugdzorg
- Kinderen mochten met vader mee op vakantie
Ja, dat wel idd.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij was helder genoeg om dit allemaal uit te voeren.
Willen wij niet te graag zien dat iemand z'n kinderen vermoord 'ver heen'is?
Dat is jouw mening, als je niet wil dat je kinderen niet dagelijks op hun kop worden gescheten, neem je ze 'mee'quote:Op maandag 13 mei 2013 00:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh gaat toch heen met die speculaties, al heeft ze dagelijks op z''n kop gescheten dan NOG vermoord je je kinderen net.
Pardon my French
Een condoleance register is nou niet bepaald objectief. Daar kan je moeilijk uit halen hoe fijn en goed iemand isquote:Op maandag 13 mei 2013 00:02 schreef hartloper het volgende:
[..]
Inderdaad, juistum!
Als ik zijn condoleance register lees komt hij in iedergeval over als een fijne vent en goeie vader
Ja en? Dat zegt nog weinig lijkt me.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:02 schreef hartloper het volgende:
[..]
Inderdaad, juistum!
Als ik zijn condoleance register lees komt hij in iedergeval over als een fijne vent en goeie vader
Ze waren al jaren gescheiden en al treiterde ze hem iedere seconde dan NOG vermoord je je kinderen niet.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik pleit die vrouw ook niet vrij hé. Kan zomaar over weken zo zijn dat er naar buiten komt dat zij die man al maanden terroriseerde.
Met wat?? En waarom zou dan juist zijn omgangsregeling versoberd zijn?quote:Op maandag 13 mei 2013 00:03 schreef hartloper het volgende:
[..]
Zucht, ik heb het over terroriseren bijvoorbeeld
Daar posten ook 98% totaal onbekenden die net zo hard speculeren als wij hier.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:02 schreef hartloper het volgende:
[..]
Inderdaad, juistum!
Ja, want als ze haar kinderen dagelijks op hun kop had gescheten dan was het ook logisch dat de omgangsregeling recentelijk versomberd was waarbij hij minder tijd met de kinderen had.....quote:Op maandag 13 mei 2013 00:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, als je niet wil dat je kinderen niet dagelijks op hun kop worden gescheten, neem je ze 'mee'
Ben ik met je eens, zeker weten. Maar ieder mens heeft een breekpunt.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:04 schreef yvonne het volgende:
Ze waren al jaren gescheiden en al treiterde ze hem iedere seconde dan NOG vermoord je je kinderen niet.
Omdat ze bij een treiterende moeder beter af zijn? Een zieke gestoorde moeder? Ik ga even in op wat jij nu typt..quote:Op maandag 13 mei 2013 00:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze waren al jaren gescheiden en al treiterde ze hem iedere seconde dan NOG vermoord je je kinderen niet.
Ik blijf dit herhalen tot iedereen eens in ziet dat er geen enkel excuus is. Nooit.
Nee, dat is het bewijs dat ze zijn kinderen niet bij hem weghieldquote:Op maandag 13 mei 2013 00:03 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
En dat is dan meteen bewijs dat die vrouw hem niet knettergek maakte? Wat een onzin. We weten vrijwel niks van de omstandigheden, dus we kunnen daar ook niks over zeggen
Helemaal eensquote:Op maandag 13 mei 2013 00:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik blijf dit herhalen tot iedereen eens in ziet dat er geen enkel excuus is. Nooit.
Dat relaas heeft hier al eerder gestaan.. Kinderen worden sneller toegewezen aan de moeder.. Ik ben vrouw, geen haatdragende vader.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want als ze haar kinderen dagelijks op hun kop had gescheten dan was het ook logisch dat de omgangsregeling recentelijk versomberd was waarbij hij minder tijd met de kinderen had.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |