Ik ook echt heel langn iet meer gedaan, nu weer begonnen. ben er blij mee dus gewoon doenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:52 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik lees geen boeken meer.
Moet ik toch weer gaan doen.
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:51 schreef Etsu het volgende:
god, ik moet morgen om 6 uur opstaan om een fucking lelijke koelkast buiten te zetten voor grofvuil)))))))
fml
Si si ja ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:51 schreef Toto69 het volgende:
Kan niet multiquoten op mobiel dus;
@TienVingers; Gaat goed!
@Fokit; goed en daar?
Ja, heb nog wel een paar reeksen die ik wil lezen..quote:Op zondag 12 mei 2013 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook echt heel langn iet meer gedaan, nu weer begonnen. ben er blij mee dus gewoon doen
Looking for Alaska lezenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:52 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, heb nog wel een paar reeksen die ik wil lezen..
denken dat ik niet komquote:Op zondag 12 mei 2013 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
en dan als een eckte baas naar het hoorcollege
kan ik niet van jou zeggen paxje
Heul mooi boekquote:
Hongarije en Roemenië zijn leuker.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:53 schreef Ezell het volgende:
Siiiiii senorita!
Met wat geluk naar Spanje deze zomer.
Niet naar Lloret hoop ikquote:Op zondag 12 mei 2013 22:53 schreef Ezell het volgende:
Siiiiii senorita!
Met wat geluk naar Spanje deze zomer.
het is uit.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee, sorry.
Als ik in Groningen woonde was ik gekomen
Ze hoeft er nog niet echt wat mee te doen toch?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Da's ook weer iets anders dan hockeyen.
[..]
Vind het eerder een zielig kind. Jong kroonprinsesje.
Nee, ze wordt in de schaduw gehouden tot ze 18 is.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze hoeft er nog niet echt wat mee te doen toch?
Waarom praat ik eigenlijk met jequote:Op zondag 12 mei 2013 22:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb je net een foto gestuurd van m'n ID.
Dat überhaupt denken van mij.quote:
Nah, haar toekomst staat wel 'vast', zeg maar.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze hoeft er nog niet echt wat mee te doen toch?
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat überhaupt denken van mij.![]()
[..]
Nah, haar toekomst staat wel 'vast', zeg maar.
Nee is ook weer zoquote:Op zondag 12 mei 2013 22:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat überhaupt denken van mij.![]()
[..]
Nah, haar toekomst staat wel 'vast', zeg maar.
Nice Nicequote:
Wat hoger aan de kust. Een vriendin heeft daar een zomerbaantje geregeld, dus die ga ik dan opzoeken.quote:
Zemmeltje ik krijg jou wel pas mr op :Squote:Op zondag 12 mei 2013 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
kom ruzie maken dan godvergeloeiende kutstadkanaalner
Oh nicequote:Op zondag 12 mei 2013 22:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat hoger aan de kust. Een vriendin heeft daar een zomerbaantje geregeld, dus die ga ik dan opzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |