1 | [img=450,450]http://jessevandervelde.com/wp-content/uploads/2010/12/Jesse_2_klein1.png[/img] |
jesse in nou eenmaal een lange lulquote:Op zondag 12 mei 2013 21:03 schreef VMSDKR het volgende:
[ code verwijderd ]
Kopieer dit ff naar de OP dan, dan is die flapdrol niet zo langgerekt.
Of haal hem gewoon weg.
Ik zie ze zelf nooit. De meeste junkies kun je vinden rondom de coffeeshops in de binnenstad.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ben blij dat ik niet in Maastricht woon met al die straatdealers
Bij mijn gym is het zo dat de PT los staat van het normale personeel maar wel voor de sportschool werktquote:Op zondag 12 mei 2013 21:11 schreef Beach het volgende:
Even een domme vraag he: over die PT's
Bedoelen jullie gewoon personeel van de sportschool dat rondloopt of echt iemand die zelf ergens een PT inhuurt en die dan meeneemt?
zijn er meerdere mooie uitzendingtjes gemaakt ?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ben blij dat ik niet in Maastricht woon met al die straatdealers
Ja ik weet wat de afkorting betekent hoor. Ik kan het me alleen niet voorstellen; om zo iemand mee te nemen naar je gym. Lijkt me dat je dan ook een abo voor diegene moet afsluitenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:12 schreef Verbosity het volgende:
PT is een personal trainer....
Of het nu personeel betreft of iemand van buitenaf.
Je hebt PTs met een eigen gymquote:Op zondag 12 mei 2013 21:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja ik weet wat de afkorting betekent hoor. Ik kan het me alleen niet voorstellen; om zo iemand mee te nemen naar je gym. Lijkt me dat je dan ook een abo voor diegene moet afsluiten
Dat laatste dus als het om iemand van buitenaf gaat.
De mensen die ik ken die als PT werkten, betaalden een bijdrage aan de gym en mochten dan daar klanten ronselen en ze dan ook in die gym trainen.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja ik weet wat de afkorting betekent hoor. Ik kan het me alleen niet voorstellen; om zo iemand mee te nemen naar je gym. Lijkt me dat je dan ook een abo voor diegene moet afsluiten
Dat laatste dus als het om iemand van buitenaf gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |