quote:Anouk zit in eerste halve finale songfestival
MALMÖ - Anouk zit op 14 mei in de eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival. Ze neemt het namens Nederland op tegen onder meer Denemarken, België, Rusland, Ierland en de Oekraïne.
Dat is het resultaat van de loting die donderdag werd gehouden, zo maakte de organisatie bekend.
De halve finales van het Europese liedjesfestijn worden in Malmö gehouden op 14 en 16 mei. De finale volgt op 18 mei. De precieze volgorde van de optredens is nog niet bekend.
Die wordt door de producenten bepaald. Wel is al bekend dat Nederland in de eerste helft van het programma is geplaatst.
Aan de eerste halve finale doen 16 landen mee, aan de tweede halve finale 17 landen. In de tweede halve finale zitten onder meer Israël, Griekenland, Finland, Noorwegen, Roemenië en Zwitserland.
De halve finale met Anouk wordt ook uitgezonden in Groot-Brittannië, Zweden en Italië, waar de kijkers mogen meestemmen. Die landen mogen automatisch meedoen aan de finale, evenals Frankrijk, Duitsland en Spanje. (NU.nl)
quote:
Ja baas....quote:Op zondag 12 mei 2013 21:00 schreef Cee het volgende:
TT had "Ik heb soul want ik bowl" moeten heten.
Aan de andere kant, als je een kneitergoed lied hebt, kan je het dan echt verpesten door afwezig te zijn bij een feestje?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:00 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Om even te reageren op het vorige topic: ik ben het compleet eens.. was eerst positief, maar door dit soort 'bowling-acties' word ik weer minder positief... als dat maar goed komt
Ik denk dat ze rond kwart voor 10 aan de beurt is...quote:Op zondag 12 mei 2013 21:02 schreef Ireth het volgende:
Is de line-up van dinsdag eigenlijk al bekend? Dochterlief zeurt dat ze het optreden van Anouk wilt zien, maar die moet woensdagochtend gewoon weer naar school....
Liever 23uquote:Op zondag 12 mei 2013 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Die onzekerheid is deel van de charme... je weet gewoon nooit vantevoren wat er uiteindelijk uitrolt, het is allemaal zo onvoorspelbaar.... maar ik hoop wel dat het snel dinsdagavond 11 uur is
Ze moet als 8e aan de bak, halverwege dus. Ik verwacht dat ze rond een uur of kwart voor 10, 10 aan de beurt is dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:02 schreef Ireth het volgende:
Is de line-up van dinsdag eigenlijk al bekend? Dochterlief zeurt dat ze het optreden van Anouk wilt zien, maar die moet woensdagochtend gewoon weer naar school....
Ze moet als achtste.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:02 schreef Ireth het volgende:
Ben je mal... haar afwezigheid valt alleen op bij 100 fanatieke fans... Gustav, Pedro,Oleg en Pappalamelullos die thuis voor de buis zitten zullen er niet minder om stemmenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als je een kneitergoed lied hebt, kan je het dan echt verpesten door afwezig te zijn bij een feestje?
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben je mal... haar afwezigheid valt alleen op bij 100 fanatieke fans... Gustav, Pedro,Oleg en Pappalamelullos die thuis voor de buis zitten zullen er niet minder om stemmen
Nee, maar zo briljant is het nou ook weer niet toch?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als je een kneitergoed lied hebt, kan je het dan echt verpesten door afwezig te zijn bij een feestje?
Klopt. Ik volg ESF toch al jaren relatief meer dan de gemiddelde Nederlander en ik heb nog nooit van een openingsfeest o.i.d. gehoord. Zal wel niet hebben opgelet.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben je mal... haar afwezigheid valt alleen op bij 100 fanatieke fans... Gustav, Pedro,Oleg en Pappalamelullos die thuis voor de buis zitten zullen er niet minder om stemmen
Ik bedoel dat als ze het niet haalt, kan het nooit alleen aan het bowlingfiasco gelegen hebbenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar zo briljant is het nou ook weer niet toch?![]()
Ooooh zoquote:Op zondag 12 mei 2013 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als ze het niet haalt, kan het nooit alleen aan het bowlingfiasco gelegen hebben
Dan was het lied dus toch niet goed genoeg.
Ik denk dat ze denkt dat ze d'r lach niet had kunnen inhoudenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:06 schreef Cee het volgende:
Nu ik die ceremonie zo zie ben ik er steeds meer van overtuigd dat die beenspierverrekking je reinste lulkoek is. Ze had er gewoon geen zin in.
Die hadden ze kacheltjelam in d'r pluchen stoel moeten rollen.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze denkt dat ze d'r lach niet had kunnen inhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |