Mijn leraar Nederlands heeft 0 ziektegevallen gehad tijdens het examen Nederlands in de afgelopen 16 jaar. (Gemiddeld 250 examenleerlingen voor het vak Nederlands) Zelfs met hoge koorts kun je het best gewoon komen.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:14 schreef sonnyspek het volgende:
Ik heb geen examens hoor, maar vroeg me dat altijd al af.
Dankje!
Van haar krijg je bijna meer stress dan van de examens.quote:
Jaa ik kreeg via FB dit filmpje door ik voel mij helemaal onrustig nu met haar luchthoorn en brandweerautoquote:Op zondag 12 mei 2013 21:22 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Van haar krijg je bijna meer stress dan van de examens.
SPOILER: kijk mij eens leuk doen met deze prachtige foto omg godverdomme fucking geweldigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:26 schreef arachide. het volgende:
Ik ben hard aan het soggen, beetje foto's bewerken enzoHuilen dit.
SPOILER: kijk mij eens leuk doen met deze prachtige foto omg godverdomme fucking geweldigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kapitein iGlow
Ik kan me daar serieus iets van herinneren, misschien was het gewoon de schoolpas of iets dergelijks. Misschien verschilt het van school tot school.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:32 schreef PowerData het volgende:
Ik vroeg mij nog af: moet je nog iets meenemen naar de examens om aan te tonen dat je examen doet? Identificatiebewijs, misschien nog meer?
LOL. In 2006 was het examen Engels mijn laatste examen. Ik heb zowat gedurende dat hele examen zitten glimlachen. Ik wist vanaf het begin dat de buit binnen was. Hopelijk is jullie laatste examen net zo makkelijkquote:Op zondag 12 mei 2013 19:58 schreef Beaudelaire het volgende:
Geniet ervan, achteraf is het de leukste periode van de middelbare school.
Ja dat mag dus wel altijd gewoon? Ik doe dat ook altijd, anders wordt het echt zo'n opsomming ipv tekst.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:04 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ja, ik wil er ook altijd gewoon een nette tekst van maken met een inleiding en een conclusie. Kom dan ook vaak woorden te kort. Toch lastig om af te leren.
Nee die doen gisteren examen.quote:
Zullen we nog even samen oefenen?quote:Op maandag 13 mei 2013 00:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Jij moet igg nog flink aan de bak voor nederlands!
Ik ga zo roken en pittenquote:Op maandag 13 mei 2013 00:42 schreef Pino112 het volgende:
Wordt er nog een beetje genachtbraakt dan? Twee jaar geleden postte ik tijdens de examens meer dan daarvoor/daarna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |