Ik hoop dat het examen er helemaal mee wordt volgepropt.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:05 schreef Nutkicker22 het volgende:
Natuurkunde morgen. Dat wordt nog wat. Ik hoop dat er weinig inzichtsvragen in komen.
hoezo? Heb jij zo'n goed inzicht dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:10 schreef _-_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat het examen er helemaal mee wordt volgepropt.
Ja. Wil Natuurkunde studeren. Maar heb niks geleerd dus vandaar.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
hoezo? Heb jij zo'n goed inzicht dan?
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:16 schreef _-_ het volgende:
[..]
Ja. Wil Natuurkunde studeren. Maar heb niks geleerd dus vandaar.
Ook nog natuurkunde morgen.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja dat was een enge voor jou toch? Is er nog een ander vak morgen voor VWO?
De 2de en de 3de.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:43 schreef Sucuk het volgende:
Aan de hand van wat worden normeringen bepaald?
*Aantal klachten?
*Aantal slechte cijfers?
*Landelijk gemiddelde?
*Percentage klachten v/h totaal aantal deelnemers?
En wat is de maximale normering?
Waarom kan je dan klagen, als het geen invloed op de normering heeft?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
De 2de en de 3de.
En max 2,0. Al kán het hoger dan 2,0 uitvallen, maar dan moet het wel extreem slecht gemaakt zijn. Als ik me goed herinner, kreeg een examen van Latijn een keer een norm van 2,7. Maar dat weet ik niet zeker. Net als Wiskunde B oude stijl, ook boven de 2,0.
Al sla je me dood. Wat mij betreft, schaffen ze dat hele klachtending af. Mijn ervaring leert dat het geen zin heeft.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:51 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Waarom kan je dan klagen, als het geen invloed op de normering heeft?
Denk je dat m&o een hogere normering dan 2 krijgt? Ofwel wat denk jij?
Je haalt AK, anders trek ik mn uitnodiging voor m'n HW in.quote:
precies dat had ik ook, maar schat nog iets lager in: tussen de 20 en 25 puntenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:02 schreef Heliosphan het volgende:
Ik denk dat aan de hand van klachten over specifieke vragen wel gekeken wordt naar eventuele aanpassingen in het correctievoorschrift?
Nederlands ging trouwens best lekker. Tot ik het na ging kijken.. Hopelijk ergens tussen de 5 en 6.
Ik hoop dat er nog een beetje speling zit in de antwoorden uit het correctievoorschrift en dat de N-term lekker hoog is. Had niet echt een onvoldoende voor Nederlands ingecalculeerd.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:23 schreef TanteSidonia het volgende:
[..]
precies dat had ik ook, maar schat nog iets lager in: tussen de 20 en 25 punten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |